Zadejte hledaný výraz...

Info u produktu – Po použití bude produkt vykazovat známky použití

e-shopK
verified
rating uzivatele
5. 6. 2015 21:34:09
Napsal meter21;1200409
Zdravím neviem ale ja zatiaľ nevidím žiaden reálny problém ak to v ČR funguje podobne ako u nás, zákazník ma v podstate dve možnosti.
(tento u pani neprichádza do úvahy)
1. vrátenie tovaru bez uvedenia dôvodu, v lehote ktorú stanovuje zákon (v nezničenom stave).
http://europa.eu
Upozornenie!
Upozorňujeme, že tovar, ktorý ste dostali, nesmiete použiť pred rozhodnutím zrušiť svoj nákup. Právo na odstúpenie od zmluvy existuje preto, aby ste mohli vyskúšať výrobok rovnako, ako by ste to urobili v obchode, nie preto, aby ste ho mohli 14 dní bezplatne používať.
2 Reklamácia.
No 1. nejspíš asi opravdu nepřichází v úvahu jelikož paní výrobek použila a to opakovaně.
Ad 2. napsala, že tohle chce reklamovat a my jí napsali vyjádření výrobce, který jasně říká, že toto není vada, ani výrobní ani jiná a my jí to také napsali..a pak už se neozvala až s dopisem.
Tam píše tu blbost o vážném porušení smlouvy co jsem psal výše..:-(
Mám se obrátit na spotřebitelskou komoru a zjistit co musí stát u popisku? Zda tam musí stát i přesný popis jak bude produkt vypadat nebo upozornění na to, že se opotřebuje..?
5. 6. 2015 21:34:09
https://webtrh.cz/diskuse/info-u-produktu-po-pouziti-bude-produkt-vykazovat-znamky-pouziti/strana/2/#reply1117902
Napsal e-shopK;1200426
No 1. nejspíš asi opravdu nepřichází v úvahu jelikož paní výrobek použila a to opakovaně.
Ad 2. napsala, že tohle chce reklamovat a my jí napsali vyjádření výrobce, který jasně říká, že toto není vada, ani výrobní ani jiná a my jí to také napsali..a pak už se neozvala až s dopisem.
Tam píše tu blbost o vážném porušení smlouvy co jsem psal výše..:-(
Mám se obrátit na spotřebitelskou komoru a zjistit co musí stát u popisku? Zda tam musí stát i přesný popis jak bude produkt vypadat nebo upozornění na to, že se opotřebuje..?
na danou "komoru" se neobracejte, protoze vam poslou kilometrovy seznam co mate delat, byt na to neni zadny pravni narok. Proste je to vlastnost vyrobku.
---------- Příspěvek doplněn 05.06.2015 v 21:40 ----------
Napsal meter21;1200409
Zdravím neviem ale ja zatiaľ nevidím žiaden reálny problém ak to v ČR funguje podobne ako u nás, zákazník ma v podstate dve možnosti.
(tento u pani neprichádza do úvahy)
1. vrátenie tovaru bez uvedenia dôvodu, v lehote ktorú stanovuje zákon (v nezničenom stave).
http://europa.eu
Upozornenie!
Upozorňujeme, že tovar, ktorý ste dostali, nesmiete použiť pred rozhodnutím zrušiť svoj nákup. Právo na odstúpenie od zmluvy existuje preto, aby ste mohli vyskúšať výrobok rovnako, ako by ste to urobili v obchode, nie preto, aby ste ho mohli 14 dní bezplatne používať.
2 Reklamácia.
To vase upozorneni co pisete neni platne ani v CR a ani v CR. Zakaznik ma pravo vyrobek vyzkouset, tedy pouzit v primerene mire. Zakon neresi, ze to pravo je nahrada toho, ze v obchode si to muze clovek zkusit treba minutu, takze doma muzete taky minutu. Jednoduse receno, zakaznik ma pravo to do 14 dnu vratit. Klinde i opouzivane. V takovem pripade muzete narokovat sumu, ktera vyjadri to snizeni hodnoty. Ale pokud treba s fotakem udela 1000 fotek misto peti neznamena, ze mu narok na odstoupeni odpada.
5. 6. 2015 21:38:23
https://webtrh.cz/diskuse/info-u-produktu-po-pouziti-bude-produkt-vykazovat-znamky-pouziti/strana/2/#reply1117901
e-shopK
verified
rating uzivatele
5. 6. 2015 21:49:21
Napsal Radek O.;1200427
na danou "komoru" se neobracejte, protoze vam poslou kilometrovy seznam co mate delat, byt na to neni zadny pravni narok. Proste je to vlastnost vyrobku.
---------- Příspěvek doplněn 05.06.2015 v 21:40 ----------
To vase upozorneni co pisete neni platne ani v CR a ani v CR. Zakaznik ma pravo vyrobek vyzkouset, tedy pouzit v primerene mire. Zakon neresi, ze to pravo je nahrada toho, ze v obchode si to muze clovek zkusit treba minutu, takze doma muzete taky minutu. Jednoduse receno, zakaznik ma pravo to do 14 dnu vratit. Klinde i opouzivane. V takovem pripade muzete narokovat sumu, ktera vyjadri to snizeni hodnoty. Ale pokud treba s fotakem udela 1000 fotek misto peti neznamena, ze mu narok na odstoupeni odpada.
U našeho případu paní neodstoupila a gel evidentně používala. Dokonce si myslím, že jej ani nevyzkoušela omýt či vzít hadrem..aby obnovila onu "gelovou lepkavou"vlastnost. Což v návodu je uvedeno, že to má udělat pokud potřebuje zvýšit přilanovost a gel již je zcela matný.
A poukazuje právě na to závažné porušení z naší strany. Porušili jsme smlouvu, když jsme zákazníka neupozornili, že výrobek bude vypadat použitě, pokud jej bude používat?
No uvidíme co vyleze z právničky. Zákazníky milujeme a se vším vyhovíme a takovou opičárnu prostě člověk nechápe:-(
---------- Příspěvek doplněn 05.06.2015 v 22:08 ----------
PS. zde od ČOI něco k povinnostem označování a popsání. A nic o tom co paní poukazuje tam není:-) http://www.coi.cz/cz/pro-podnikatele/informace-pro-prodejce/informacni-povinnosti-prodejce/
5. 6. 2015 21:49:21
https://webtrh.cz/diskuse/info-u-produktu-po-pouziti-bude-produkt-vykazovat-znamky-pouziti/strana/2/#reply1117900
S tim upozorneni, ze neco nejak muze vypadat apod. pri pouzivani. Tam poste asi zalezi na nejakem subjektivnim vnimani. Zcela jiste je dobre upozornit na tyto mozne zmeny tam, kde to normalne clovek neceka a ani se po nem nemuze chtit, aby to ocekaval, protoze to neni bezne. Samotne vyjadreni vyrobce v tom ale nehraje roli.
Co se tyka pravnicky a toho co pise a deje, davate to tu zprostredkovane, takze se to tezko hodnoti. V prvni rade bych ji upozornil na to, ze napr. emailova komunikace na rozdil od napr. doporuceneho dopisu ma tu nevyhodu, ze odeslanim emailu nezarucim jeho doruceni do schranky prijemce. Dale bych ji upozornil na to, ze veskerou komunikaci s klientkou mate samozrejme k dispozici, tak aby nelhala, pokud by tvrdila, ze s ni neni komunikovano. Dale bych ji upozornil, na pravidla za jakych lze odstoupit od smlouvy a zda muze klientka nejak dolozit, ze ve lhute 14 dnu opravdu od smlouvy odstoupila. Prosty dotaz na vlastnosti produktu nelze v zadnem pripade, ani dle judikatu NS povazovat za projev zajmu o odstoupeni od smlouvy. Pridal bych k tomu i informaci, ze produkt neni na ozdobu, ale na nejakou funkci a tu plni a je logicke, ze kazdy vyrobek se pri pouzivani opotrebovava.
Je na jedne strane dobre, kdyz se lide zacnou branit proti spatnym obchodnikum a nemavnou nad tim rukou, ale melo by to byt ve ferove rovine, protoze pak budou opacne extremy. Kdy se budou obchodnici bat rici ne. Samozrejme muzete to vyresit proklientsky, vratit ji penize a neresit to. Na druhou stranu pokud je to zakaznik ne uplne koser a toto se mu podari, tak priste to bude s nim jeste horsi.
6. 6. 2015 00:12:16
https://webtrh.cz/diskuse/info-u-produktu-po-pouziti-bude-produkt-vykazovat-znamky-pouziti/strana/2/#reply1117899
e-shopK
verified
rating uzivatele
6. 6. 2015 09:51:18
Napsal Radek O.;1200454
S tim upozorneni, ze neco nejak muze vypadat apod. pri pouzivani. Tam poste asi zalezi na nejakem subjektivnim vnimani. Zcela jiste je dobre upozornit na tyto mozne zmeny tam, kde to normalne clovek neceka a ani se po nem nemuze chtit, aby to ocekaval, protoze to neni bezne. Samotne vyjadreni vyrobce v tom ale nehraje roli.
Co se tyka pravnicky a toho co pise a deje, davate to tu zprostredkovane, takze se to tezko hodnoti. V prvni rade bych ji upozornil na to, ze napr. emailova komunikace na rozdil od napr. doporuceneho dopisu ma tu nevyhodu, ze odeslanim emailu nezarucim jeho doruceni do schranky prijemce. Dale bych ji upozornil na to, ze veskerou komunikaci s klientkou mate samozrejme k dispozici, tak aby nelhala, pokud by tvrdila, ze s ni neni komunikovano. Dale bych ji upozornil, na pravidla za jakych lze odstoupit od smlouvy a zda muze klientka nejak dolozit, ze ve lhute 14 dnu opravdu od smlouvy odstoupila. Prosty dotaz na vlastnosti produktu nelze v zadnem pripade, ani dle judikatu NS povazovat za projev zajmu o odstoupeni od smlouvy. Pridal bych k tomu i informaci, ze produkt neni na ozdobu, ale na nejakou funkci a tu plni a je logicke, ze kazdy vyrobek se pri pouzivani opotrebovava.
Je na jedne strane dobre, kdyz se lide zacnou branit proti spatnym obchodnikum a nemavnou nad tim rukou, ale melo by to byt ve ferove rovine, protoze pak budou opacne extremy. Kdy se budou obchodnici bat rici ne. Samozrejme muzete to vyresit proklientsky, vratit ji penize a neresit to. Na druhou stranu pokud je to zakaznik ne uplne koser a toto se mu podari, tak priste to bude s nim jeste horsi.
Díky za názor. Jedna z věcí je, že gelových výrobků je mezi touto cílovou skupinou opravdu hodně a my, jako prodejce opravdu neočekávali, že zákazník neví, jak vypadá gel. Přitom popis obsahuje informace o materiálu, fotografie jsou velmi dobré a také je z nich vidět, že je to gel a když jí přišel domů a ona jej rozbalila, musela to také vidět. Je to běžné toto chování gelu. Kdyby to bylo na reklamaci nebo chyba výroby či cokoliv dalšího. Proč ne, vyměníme a jedeme dál. Ale takto nemůžeme ani tu reklamaci posoudit jako důvodnou:-( Gel stále funguje, je jen "použitý".
Pravidla pro odstoupení bohužel nedodržela, proto se odvolává na naše pochybení. Ovšem nikde jsem nenašel, že by musel popisek obsahovat informaci o tom, jak bude vypadat výrobek po opotřebení a ani povinnost přikládat informace do papírového návodu.
Zákaznici určitě nějak vyhovíme, ale celou cenu nového výrobku jí vracet nebudeme. Nemáme půjčovnu na měsíční bázi ale obchod. A pokud dodržujeme pravidla my, očekáváme to i od zákazníků.
6. 6. 2015 09:51:18
https://webtrh.cz/diskuse/info-u-produktu-po-pouziti-bude-produkt-vykazovat-znamky-pouziti/strana/2/#reply1117898
e-shopK
verified
rating uzivatele
9. 6. 2015 11:52:51
Zdravím, doplním aktuální informace ze sporu s klientkou:-) Advokátka po reakci na její první dopis, kdy jsme žádali vysvětlen na základě, čeho se domnívá, že jsme porušili svoje povinnosti nám nejen, že neodpověděla, ale navíc připsala výzvu k uhrazení plné částky na účet její klientky do pár dní a že až pot nám zašle výrobek. No už nevím co si o paní myslet. V druhé reakci se ohání právními termíny jako vada výrobku. Ačkoliv žádná vada (definice ) se na výrobku neprokázala a navíc poukazuje na dlouholeté zkušenosti klientky a její známé, kteří používají výrobek stejný ale od jiných výrobců (není jiný výrobce, tohle je jediný výrobce a jediný produkt na trhu s těmito parametry a vlastnostmi). Je možné, že advokát píše takové nesmysly a nepodložená tvrzení? Motají se mu pojmy, datumy a časové údaje, neodpovídá na otázky a celkově z jejich dopisu nevíte, na čem se zakládá jejich tvrzení?
Ps. kdyby tu byl někdo povolaný (advokát), kterého by to zajímalo, ozvěte se.
9. 6. 2015 11:52:51
https://webtrh.cz/diskuse/info-u-produktu-po-pouziti-bude-produkt-vykazovat-znamky-pouziti/strana/2/#reply1117897
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
9. 6. 2015 16:21:21
a už poslali aspoň odstúpenie od zmluvy?
9. 6. 2015 16:21:21
https://webtrh.cz/diskuse/info-u-produktu-po-pouziti-bude-produkt-vykazovat-znamky-pouziti/strana/2/#reply1117896
e-shopK
verified
rating uzivatele
9. 6. 2015 16:29:01
No to poslala 28.5 cca měsíc a něco po přebrání balíčku. A požaduje vrácení peněz a poté až zašle balík zpět.
9. 6. 2015 16:29:01
https://webtrh.cz/diskuse/info-u-produktu-po-pouziti-bude-produkt-vykazovat-znamky-pouziti/strana/2/#reply1117895
Myslim ze to uz zbytecne resite. Pani advokatce napiste, ze odstoupeni od smlouvy nebylo zaslano v zakone lhute. Produkt nevykazuje vady. A dale dle toho jak to chcete resit ji navrhnete reseni s tim ze jinak je to pro vas vec uzavrena. Nebudete travit hodiny jednim zakaznikem.
9. 6. 2015 20:55:23
https://webtrh.cz/diskuse/info-u-produktu-po-pouziti-bude-produkt-vykazovat-znamky-pouziti/strana/2/#reply1117894
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit