Zadejte hledaný výraz...

Ideální poměr zdrojů návštěv?

Tiper
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 2. 2013 07:40:13
Laicky řekněme, že máme web budující růst návštěvníků a web chtějící si udržet ty co má. Já budu mluvit jen o prvním připadu. Za základní zdroje návštěv vidím 4 (dle GA): 1. přímá návštěvnost, 2.odkazy, 3.vyhledavače, 4.kampaně(newsletter apod.). Jaký je ideální poměr? Rád bych se vždy zaměřil prioritně na tu oblast, která pokulhává, ale to rozhodně nemusí být tak co má nějménně %. Můj názor je že 20-40-35-5 je ideál. Je nějaká osvědčená rada? Za posl.3měsíce jsem na 35-30-33-2 protože jsem se zaměřil na odkazy (přirozené, ne žádné PR), tak přemýšlím ja vhodněji dál. díky
6. 2. 2013 07:40:13
https://webtrh.cz/diskuse/idealni-pomer-zdroju-navstev/#reply862817
Ideální je abych kampaně vůbec nemusel děla, na přímo a z vyhledávání po 45% a z odkazu 10%
takže 45-45-10-0, samozřejmě je nutné aby se návštěvník pravidelně vracel, jinak návštěva kterou udělá a už se nevrací, má malou hodnotu.
6. 2. 2013 07:46:03
https://webtrh.cz/diskuse/idealni-pomer-zdroju-navstev/#reply862816
Spomenute zdroje nie su zakladne, ale jedine mozne. Aj v tomto pripade je segmentacia jednotlivych zdrojov velmi dolezita a na navstevnost a konverzie vpliva mnozstvo dalsich faktorov.
Ale na vasu otazku je pomerne jednoducha odpoved. Idealny pomer neexistuje! :)
6. 2. 2013 08:01:17
https://webtrh.cz/diskuse/idealni-pomer-zdroju-navstev/#reply862815
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 2. 2013 09:13:55
Když už jsi to nakousl, docela by mě zajímal optimální poměr mezi prostředky vloženými do reklamy a prostředky vloženými do nákupu vlastního skladu ... občas si říkám, že kdyby peníze investované do reklamy skončily ve "zboží skladem", zda by to nebylo efektivnější.
6. 2. 2013 09:13:55
https://webtrh.cz/diskuse/idealni-pomer-zdroju-navstev/#reply862814
Dle meho je takova uvaha docela zcestna. Proc by mel byt nejaky "idealni" pomer nejake navstevnosti? Kdyz to bude efektivni, at maji placene kampane klidne 99% a naopak, nebude-li to efektivni, at maji 0%. Dulezite je, aby se navstevy (bavime-li se o eshopu) menily v konverzi a dale, aby se z navstevnika stal pravidelny zakaznik. Dokazete-li ho ziskat z placene reklamy a pote jeho opakovane nakupy budete schopen realizovat pomoci napr. velmi nizko nakladoveho newsletteru, tak se jeho navstevy postupne preradi z jedne skupiny do druhe a meni se pomer.
Takze neresil bych vubec nejake pomery, ale to, aby byla navstevnost cilena a aby se menila v konverze a aby byla efektivni u placenych kampani. Zda to bude 99-1 nebo 9-10-81 je docela jedno.
---------- Příspěvek doplněn 06.02.2013 v 09:20 ----------
Napsal beraniste;905396
Když už jsi to nakousl, docela by mě zajímal optimální poměr mezi prostředky vloženými do reklamy a prostředky vloženými do nákupu vlastního skladu ... občas si říkám, že kdyby peníze investované do reklamy skončily ve "zboží skladem", zda by to nebylo efektivnější.
pokud vam vlastni sklad zvysi konverzi, pak ma smysl, nestoji-li vas ten sklad vice, nez kolik vam prinese. Mate-li ve skladu utopeny 1M a vlastni sklad vam zajisti treba 10 objednavek mesicne po 1000 Kc, ktere byste bez vlastniho skladu nemel, pak je takovy sklad k nicemu. Samozrejme jsou zde vedlejsi efekty, ktere nejdou vzdy zmerit. Vlastni sklad je jiste dobra vec, ale neni to uplne to nejpodstatnejsi. Plni-li se pak terminy, ktere se zakaznikovi slibi, tak sklad mimo neni vylozene spatny.
6. 2. 2013 09:18:19
https://webtrh.cz/diskuse/idealni-pomer-zdroju-navstev/#reply862813
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 2. 2013 09:50:50
Ale tak to je zase exktrém. Protože vidím, kolik zboží prodám, tak ho objednávám vždy tolik, kolik prodám do 14 dnů. Takže toho co jde mám více, toho co nejde méně a zboží, kterého prodám méně jak 1 kus za čtrnáct dní skladem nedržím. To se mi zdá jako rozumné, ne?
6. 2. 2013 09:50:50
https://webtrh.cz/diskuse/idealni-pomer-zdroju-navstev/#reply862812
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit