Zadejte hledaný výraz...

Hotelový web – "Cesta k prodeji"

Polci
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 11. 2011 19:15:01
Zdravím,
chci Vás poprosit o názory a kritiku hotelového webu. Připravujeme lehký redesign a zajímají mě vaše postřehy, jako potenciálního hosta, který hledá pobyt na Valašsku.
Jsem vděčný za jakoukoli konstruktivní kritiku. Pokud najdete něco, co je dobré - důležité zachovat, tak to také napište.
Cíl webu je samozřejmě prodej pobytů hostům, a také prodej běžným návštěvníkům z okolí (restaurace, wellness a sport). Pokud jde o rezervace, tak se systém poptává.
Děkuji moc.
16. 11. 2011 19:15:01
https://webtrh.cz/diskuse/hotelovy-web-cesta-k-prodeji/#reply698177
ps906
verified
rating uzivatele
16. 11. 2011 21:23:19
Web působí trochu nepřehledně, máte tam moc textu a obsah není moc logicky uspořádaný.
Navigace - menu
- příliš textu v jednotlivých položkách, zestručnit na "Hotel", "Restaurace"... vysvětlující texty co tam máte navíc dejte do tooltipu,
- do menu bych nedával zvýhodněné pobyty a lastminute, ty patří spolu s novinkami na titulku a nejlepší z nich bych dal trvale do pravého sloupce
- naopak bych dal do menu odkaz na úvodní stránku (kde budou ty akční nabídky a novinky)
- zkuste snížit počet položek v hlavním menu z devíti tak na sedm, zpřehlední se to, případně zkuste menu rozdělit na dvě, v prvním "Hotel", "Restaurace", "Zajímavosti v okolí" a v druhém "Pro rodinu", "Firmy" "Školy", ...
- do submenu bych na začátek přidal ještě odkaz na úvodní stránku položky, tedy na stránku, na kterou se dostanu klikem na položku hlavního menu
- menu ani submenu nemá active trail
Slider na titulce
- moc textu, nechte jen obrázky a texty v dolní části obrázků zestručněte (dvě tři slova stačí)
- směr posouvání slideru šipkami doprava/doleva koliduje se směrem rolování náhledů shora dolů
- pravou část slideru s náhledy bych dal úplně pryč, ty posouvací šipky taky, do volného místa protáhnout pravý sloupec webu
Na úvodní stránce webu mi chybí fotka hotelu.
Na stránkách, kde popisujete co všechno za vybavení a aktivity hotel nabízí je moc textu, doporučuji texty zkrátit a dát místo nich radši nějaké fotky.
Odkazy na poptávkový a rezrvační formulář vpravo jsou pro návštěvníka skoro neviditelné, vertikální text se špatně čte, vyžaduje to dost úsilí, takže to moc návštěvníků číst nebude.
Kontaktní telefon a email pro rezervace dejte na dobře viditelné místo a hodně zvýrazněte, teď se krčí nenápadně někde dole na podstránkách.
"Rychlé odkazy" v patičce vedou na stránky s jiným obsahem, než odpovídá textu odkazu, nebo na 404.
Jazykové mutace webu - nemáte to moc důsledně přeložené, v mutacích jsou české texty, polská mutace se nezobrazí vůbec.
16. 11. 2011 21:23:19
https://webtrh.cz/diskuse/hotelovy-web-cesta-k-prodeji/#reply698176
Polci
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 11. 2011 22:05:12
Diky, trefne.
16. 11. 2011 22:05:12
https://webtrh.cz/diskuse/hotelovy-web-cesta-k-prodeji/#reply698175
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
16. 11. 2011 22:22:46
Co se týče designu, tak červená barva je totálně přestřelená na web podobného zařazení. Už jen to, jak zmiňuješ VALAŠSKO. To bych už vidím uplně jiné barvy, a taky jako návštěvník je očekávám.
RUŠÍ MĚ.
Pruh s Lastminute. Určitě by to šlo udělat lépe a přehledněji. Vypadá to s tou splývající červenou jako rozhozený web. Až po chvilce jsem si všiml, že je to jen vyskakující otravná nabídka.
Nejprodávanější pobyty. Vadí mi to jakoby psací písmo. Nesedí tam a je zbytečně kýčovité.
Menu. Určitě jak píše PS. Zkrať to. Tento typ popisků v menu se hodí, pokud je tam méně položek v menu. V tomto případě pro mě bude přijatelnější , když uvidím položku jako RESTAURACE... atd. Nesjme přeci podprůměrní a není potřeba tam cokoliv dopisovat.
Poptávka, rezervace atd na levo na straně. Určitě vyhodit a dát na lépší umístění, kde to bude stále na očích.
Celkově je web špatně strukturován. Není použitelný.
Červená tlačítka mi připomínají styl Vodafone.
Hlavní nadpis H1 nevyplněn
H2 chybí
H3 chybí
H4 už je. Tedy špatně strukturované nadpisy. Absolutně nelogicky.
Web obsahuje 46 HTML chyb viz ZDE
Obrázky na stránce nemají popisek. Jsou bez obsahu.
Menu celkově je strakaté. Uplně zbytečně.
Logo.. to se asi není potřeba vyjadřovat.
16. 11. 2011 22:22:46
https://webtrh.cz/diskuse/hotelovy-web-cesta-k-prodeji/#reply698173
Tam je tolik chyb, že se mi to vůbec nechce vypisovat. Na celém webu je ale nejhorší, že vůbec nejde poznat, jestli jde o nějaký blog, web o hotelu, kam se můžu přijet podívat nebo směs všeho. Orientace v takto zmateném výtvoru je pro masochisty.
(jinak ty tlačítka vpravo nalepená na okraji stránky (poptávka, rezervace) nejsou vůbec vidět a přitom by měly být to NEJ na webu)
17. 11. 2011 23:08:45
https://webtrh.cz/diskuse/hotelovy-web-cesta-k-prodeji/#reply698171
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
17. 11. 2011 23:18:12
Já v tom vidím zase slevomatí web. Dobrá připomínka od heleho, chybí mi jasná identifikace, že jde o stránky hotelu.
17. 11. 2011 23:18:12
https://webtrh.cz/diskuse/hotelovy-web-cesta-k-prodeji/#reply698170
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit