Zadejte hledaný výraz...

Hostingy a zkušenosti s nimi (názory)

Napsal Jaromír Š.;978217
Hlavně ne k Wedosu. Důvody? Nikde se pořádně nedočteš, co vlastně je zakázáno a vše se dozvídáš až v průběhu chodu. Např. omezení počtu souborů v jednom adresáři, omezený počet odeslaných e-mailů atd. U toho tě utnou jedna dvě. A pak jsi v..., protože ti nejdou e-maily a nic je nezajímá. Už jsem ve fázi, že přemýšlím o odchodu a nemám z toho vůbec radost. Zase stěhovat několik domén i s obsahem.
U nás máme vše jasně dopředu napsané. Stačí se podívat na náš web nebo se zeptat. Kéž by vše bylo takhle jasně napsané u všech poskytovatelů :-) :
http://hosting.wedos.com/cs/webhosting.html
Apache - http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/apache.html
PHP - http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/php.html
E-maily -http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/emaily.html
Databáze - http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/mysql.html
My nic netajíme.
Jsou tam jak počty odeslaných e-mailů, tak další parametry. Počty odeslaných e-mailů jsou bojem proti spamu a jinak to nejde. Samozřejmě, že oprávněné požadavky bez problémů navyšujeme. Když má někdo eshop, kde má stovky objednávek za den, tak je jasné, že musí odesílat tisíce e-mailů.
Jediné co v popisech není jsou počty souborů. To je věc, kterou řešíme. Proběhla i tady na Webtrhu. Za celou dobu jsme kvůli tomu vypnuli jednotky webů (z celkových téměř 40.000) a to v situacích, kdy nikdo nereagoval a neměl snahu k nápravě. Jinak se snažíme spíše o "výchovné" působení. Máme weby, které mají několik milionů souborů v jednom adresáři. Stejně tak weby, které mají desítky tisíc podadresářů a v každém z nich další podadresáře a v nich desítky tisíc souborů. To vše na webhostingu a to samozřejmě generuje zátěž diskových polí. Tak na tom pracujeme, abychom to (ve spolupráci s uživateli) vyřešili.
U počtu souborů nemáme stanovený žádný limit a snažíme se klientům vysvětlit to, že je potřeba, aby se v jednom adresáři počet souborů pohyboval v řádu tisíců. Počty souborů řešíme, ale nechceme tvrdě limitovat, ale chceme spíše napsat na web nějaké doporučení. Navíc nyní testujeme nějakou úpravu, která by mohla hodně podobných problémů vyřešit (k oboustranné spokojenosti).
Zajímá nás názor všech klientů a každému problému se věnujeme. S klienty komunikujeme pružně a na každý problém reagujeme. Pokud výjimečně dojde například k odstavení nějaké služby, tak vždy posíláme SMS a e-mail s vysvětlením, aby se vše dalo řešit okamžitě. Problémy vždy řešíme nejprve domluvou (a to většinou opakovaně). Vzhledem k počtu aktivních webhostingů, kterých je téměř 40.000, je počet problematických prezentacích naprosto minimální.
Věřím, že nám zachováte přízeň. Pokud máte jakýkoliv pocit nespokojenosti, tak napište na: https://hosting.wedos.com/management-contact.html nebo zavolejte na 380999779 a Váš požadavek bude řešen na nejvyšších postech.
27. 7. 2013 08:48:00
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926973
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
27. 7. 2013 08:49:51
Jenom doplním odkaz kde se to rozebíralo, ať se to zde nemusí řešit znovu dokola: https://webtrh.cz/107725-hosting-wedos-prvni-zkusenosti?p=888330#post888330
27. 7. 2013 08:49:51
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926972
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 7. 2013 08:50:02
Napsal Jaromír Š.;978217
Hlavně ne k Wedosu. Důvody? Nikde se pořádně nedočteš, co vlastně je zakázáno a vše se dozvídáš až v průběhu chodu. Např. omezení počtu souborů v jednom adresáři, omezený počet odeslaných e-mailů atd. U toho tě utnou jedna dvě. A pak jsi v..., protože ti nejdou e-maily a nic je nezajímá. Už jsem ve fázi, že přemýšlím o odchodu a nemám z toho vůbec radost. Zase stěhovat několik domén i s obsahem.
P.S.
TO: WEDOS
A zase neodpovídejte, že jste křišťálově čistí jako Standa. Dodnes ve FUP není o omezení počtu souborů ani zmínka a vlastně o ničem. Jen kouzelná formulka o nezatěžování, pod kterou schováváte vše a pak dáváte lidem čouda.
O omezení počtu emailů se na webu Wedosu samozřejmě dočteš.
Jedinej, kdo na českým trhu toto nějak zmiňuje omezení počtu souborů je Savana a to proto, že má pro svoje VPS limit na celkovej počet Innodů (což je v pořádku). Žádnej jinej webhoster to tam nemá, protože je nesmysl vyjmenovávat všechny situace, jakýma může "takyprogramátor" přetěžovat servery webhostera.
Pokud je webhosterovi jedno, že mu nějakej takovej dáreček přetězuje HW a neřeší to, tak je to jenom mínus pro danýho webhostera a hlavně mínus pro ostatní klienty.
Každej slušnej webhoster na toto danýho klienta upozorní (že by měl se svým webem něco dělat), přesně tak jako to dělá Wedos.
27. 7. 2013 08:50:02
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926971
Napsal Bacon;978220
Wedos multihosting nenabízí, nabízí hosting s možností aliasů - ne plnohodnotné řešení hostingu pro více domén. Takže to je spíš nepochopení nabídky, než vina Wedosu.
V textu nabídky na našem webu už je přidané upozornění. Už nám to nemůže nikdo nikdy vytknout.
Napsal Bacon;978220
Omezení odesílání emailů z hostingu mají jasně uvedeno na webu.
"Kouzelná formulka o nezatěžování" je snad v podmínkách každého (solidního) webhostingu. Schválně zkuste najít nějaký, který tam tuto větu pro ochranu sebe i ostatních zákazníků nemá. Když má někdo tisíce souborů v jedné složce a na upozornění od podpory nereaguje, to je pak těžká domluva. Ale představte si, že by na stejném stroji, kde máte hosting, někdo měl takovou aplikaci, která by abnormálně vytěžovala server a omezovala i vás. Zase by byl Wedos ten špatný... Tentokrát ale proto, že nezasáhli a nechali vás v pozici toho "omezovaného".
My máme vše jasně napsané a jediné co tam nejsou jsou ty nešťastné počty souborů. Rekordy jsou v milionech v jednom adresáři nebo ještě větší počty v adresářové struktuře. Ano, to vše na "obyčejném" webhostingu za 25 měsíčně bez DPH. Nikoho jsme bez varování nevypnuli. Vždy jednáme a jednáme a jednáme. Tady to bylo jednou zmíněno - jednali jsme dlouhé měsíce a teprve potom přišlo na řadu to co je ve smluvních podmínkách. A to ještě s e-mailových upozorněním a zaslanou SMS, aby uživatel mohl hned reagovat.
Chováme se fér. Neděláme nic bez varování.
27. 7. 2013 08:54:58
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926970
drago
verified
rating uzivatele
(73 hodnocení)
27. 7. 2013 08:56:17
Jaromíre myslím, že se od nich neodstěhuješ. Pokud tam stále máš ty desítky tisíc souborů (https://webtrh.cz/107725-hosting-wedos-prvni-zkusenosti?p=888330#post888330), tak to nemáš šanci bez nějakého skriptu od nich přesunout jinam. Já jsem stěhoval 8K souborů a stáhnout to přes FTP mi trvalo snad dvě hodiny a to mi to padalo. I když Wedos FTP patří mezi ty stabilnější takže máš štěstí, třeba to za celý den s tama dostaneš :)
27. 7. 2013 08:56:17
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926969
Napsal Jaromír Š.;978217
TO: WEDOS
A zase neodpovídejte, že jste křišťálově čistí jako Standa. Dodnes ve FUP není o omezení počtu souborů ani zmínka a vlastně o ničem. Jen kouzelná formulka o nezatěžování, pod kterou schováváte vše a pak dáváte lidem čouda.
Vidíte a než jste tam tohle napsal, tak jsme dávno napsali, že to na webu není. Nic nezatloukáme. Nikdy. Nic netajíme. Nikdy. Chováme se fér. Je jasné, že to v ČR není obvyklé a tak nám to lidé nechtějí věřit, ale to nám nevadí. Jdeme touto cestou.
Napsal hampl.david;978222
Jenom doplním odkaz kde se to rozebíralo, ať se to zde nemusí řešit znovu dokola: https://webtrh.cz/107725-hosting-wedos-prvni-zkusenosti?p=888330#post888330
Ano, už to tady bylo.
A jen dodáme, že pan Jaromír Š. nechce nic řešit přes PM a prý jen přes fórum. Celý příběh o počtech souborů si můžete přečíst na tom výše uvedeném odkazu a jen vysvětlení ohledně překročení limitu funkce mail u tohoto uživatele. Na webu - fórum - jsou nezabezpečené a neošetřené registrační formuláře (nebo jiné skripty umožňující posílání e-mailů z webu), které jsou zneužívány roboty z celého světa k rozesílání spamu. Namísto řešení problému s našimi techniky bylo sděleno, že vše bude zveřejněno na webtrhu. Upozornili jsme a 3 dny jsme čekali na to, až přestanou chodit spamy. Nepřestaly, tak byla včera skutečně zakázána funkce mail. Následně se to řešilo přes e-maily (na naší straně průměrná doba odpovědi technika byla včera na e-maily 9 minut - ať nevznikne podezření, že nám to trvá :-) )...
Bohužel. Zase špatný je ten WEDOS... a uživatel si myslí, že vše vyřeší tím, že to zveřejní zde...
27. 7. 2013 08:56:59
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926968
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 7. 2013 09:39:14
Lžete, lžete, lžete. Jste jako křišťálový Standa, kterému nikdo nevěří. Jen melete svoji pravdu a děláte si z lidí srandu. Když jste tak křišťálově čistí, tak mi vysvětlete, proč jste při posledním řešení problému s počtem souborů v adresáři volali a řešili vše omluvou a hostingem zdarma? To udělá jen ten, kdo ví, že udělal chybu. A to jste byli zase vy, stejně jako teď. Během dne zveřejním celou komunikaci, aby si každý zase udělal o vás obrázek sám. Jděte do prdele a tam zůstaňte.
P.S.
Zase jako vždy žádná odpověď na dotazy ohledně FUP, adresářů atd., jen házení špíny na zákazníka. :-)
---------- Příspěvek doplněn 27.07.2013 v 09:50 ----------
A funkce mail je už zapnutá? Posílal jsem vám odpověď, po které mělo dojít k okamžitému zapnutí.
27. 7. 2013 09:39:14
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926967
Napsal Jaromír Š.;978236
Lžete, lžete, lžete. Jste jako křišťálový Standa, kterému nikdo nevěří. Jen melete svoji pravdu a děláte si z lidí srandu. Když jste tak křišťálově čistí, tak mi vysvětlete, proč jste při posledním řešení problému s počtem souborů v adresáři volali a řešili vše omluvou a hostingem zdarma? To udělá jen ten, kdo ví, že udělal chybu. A to jste byli zase vy, stejně jako teď. Během dne zveřejním celou komunikaci, aby si každý zase udělal o vás obrázek sám. Jděte do prdele a tam zůstaňte.
Máte samozřejmě nárok, abyste se vyjádřil. Pokud chcete komunikaci zveřejnit, tak samozřejmě můžete. Všichni uvidí, že s Vámi jednáme jak "v rukavičkách" a velmi slušně. Reagujeme v řádu minut. A výsledek? Všichni to sami vidí. Pro dobrotu na žebrotu... Sám jste tady medializoval počty souborů a co se řešilo před pár dny a před pár týdny? To samé (desítky tisíc souborů v několika adresářích znovu a znovu). Kolegové upozorňují a ani Vám nestojí většinou za odpověď. Chcete to řešit veřejně, tak můžeme.
Při problému s počtem souborů jsme nevolali my, ale ozval se majitel webu. A nebylo to ani v souvislosti s počtem souborů, ale s problémem, který jsme měli na naší straně. Majitel webu možná ani neví, jak se chováte a jak reagujete...
Napsal Jaromír Š.;978236
Zase jako vždy žádná odpověď na dotazy ohledně FUP, adresářů atd., jen házení špíny na zákazníka. :-)
Naše smluvní podmínky máme zde: http://hosting.wedos.com/cs/podminky.html a je tam odpověď na vše co Vás zajímá.
Špínu neházíme. Chováme se korektně v každé situaci..
Napsal Jaromír Š.;978236
A funkce mail je už zapnutá? Posílal jsem vám odpověď, po které mělo dojít k okamžitému zapnutí.
Nebudete věřit tomu, že ten "hrozný" WEDOS pracuje i v sobotu a že Vám to celé aktivoval za necelých 30 minut od okamžiku, kdy jste napsal, že jste ošetřil (po 4 dnech) své registrační formuláře. Jen pro informaci dodám, že jste upozornění na nezabezpečené formuláře dostal 23. 7. a nereagoval jste a tak k vypnutí došlo 26. 7. a následně jste si s námi celý den psal o tom, že chyba není u vás a že to napíšete na webtrh :-). Až dnes jste chybu napravil.
Závěr pro všechny:
Pokud to chcete celé číst, tak hodně trpělivosti.
Jinak je to škoda, že další vlákno, které mělo být věnováno obecně hostingům, je zase někde zcela jinde.
27. 7. 2013 09:51:57
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926966
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 7. 2013 09:58:03
V těch podmínkách není ani slovo o adresářích a dalších věcech, co jsem psal. Odpovědi se stále vyhýbáte a v odkazu není nic. Do včerejška jsem byl velice slušný člověk, ale křišťálově čistý Standa (Wedos) dokázal nemožné, neudržel jsem se. :-)
Nikdy jsem nenapsal jediné slovo ohledně doby reakce, ale vy o tom píšete stále dokola, protože je váš jediný pozitivní počin.
27. 7. 2013 09:58:03
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926965
Napsal Jaromír Š.;978239
V těch podmínkách není ani slovo o adresářích a dalších věcech, co jsem psal. Odpovědi se stále vyhýbáte a v odkazu není nic. Do včerejška jsem byl velice slušný člověk, ale křišťálově čistý Standa (Wedos) dokázal nemožné, neudržel jsem se. :-)
Pokud byste četl tuto diskuzi bez emocí, tak byste si všiml, že jasně bylo napsáno, že nemáme nikde pouze napsané omezení ohledně počtu souborů. Zaznělo to výše. Ale s odkazem na smluvní podmínky, kde je o přetěžování a jiné věci... se vše vysvětluje.
Jen dodám, že jsme vám web nikdy nevypnuli kvůli počtu souborů, ale jen jsme si dovolili zaslat upozornění. To už se však řešilo zde:
https://webtrh.cz/107725-hosting-wedos-prvni-zkusenosti?p=888330#post888330
Napsali jsme. A víte jak jsme dopadli? Psali jsme v červnu znovu, v červenci znovu... Ano, pro dobrotu na žebrotu.
Napsal Jaromír Š.;978239
Nikdy jsem nenapsal jediné slovo ohledně doby reakce, ale vy o tom píšete stále dokola, protože je váš jediný pozitivní počin.
Není to náš jediný pozitivní počin. Náš počin je třeba to, že když byla chyba u nás, tak jsme ji přiznali a omluvili se a nabídli kompenzaci. To byl ten telefonát s majitelem webu.
Chováme se fér. Chováme se fér v každé situaci.
Závěr pro všechny číslo 2:
Od tohoto okamžiku toto vlákno nechte jako soukromou debatu mezi WEDOS a Jaromírem Š., kterému jsme nikdy kvůli FUP nevypnuli web a kterému jsme po 3 dnech od upozornění, že přes jeho web jsou rozesílány spamy, vypnuli funkci mail (a po odstranění chyby jsme obratem zapnuli). Celou dobu s tímto zákazníkem slušně a trpělivě jednáme a vše vysvětlujeme.
Dál už to nečtěte :-) .
27. 7. 2013 10:03:51
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926964
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 7. 2013 10:24:13
Křišťálově čistý Stando (Wedos), jsi mistr v podsouvání lží a já Ti to upřimně přeji. Děláš závěry za lidi, tím jasně dáváš najevo, že jediným tvým cílem je všechny zblbnout nebo z nich udělat blbce.
Viz.:
Napsali jsme. A víte jak jsme dopadli? Psali jsme v červnu znovu, v červenci znovu... Ano, pro dobrotu na žebrotu.
Není naší povinností to upravit. Je to naše dobrá vůle za naše peníze. To váš šéf v tel. rozhovoru sám potvrdil. Programátor řeší každý e-mail ohledně problému s počtem souborů a nemůžeš říci, že tomu není pravda, i když tady tvrdíš opak. :-) Takže jsi lhář, křišťálově čistý Stando (Wedos).
27. 7. 2013 10:24:13
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926963
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 7. 2013 10:27:42
http://www.youtube.com/watch?v=0tAoLn22PuA
27. 7. 2013 10:27:42
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926962
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 7. 2013 10:31:31
hofy
Přesnější už to být nemohlo. :-)
27. 7. 2013 10:31:31
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926961
Napsal Jaromír Š.;978246
Křišťálově čistý Stando (Wedos), jsi mistr v podsouvání lží a já Ti to upřimně přeji. Děláš závěry za lidi, tím jasně dáváš najevo, že jediným tvým cílem je všechny zblbnout nebo z nich udělat blbce.
Blbce z nikoho neděláme a jen zopakujeme, že se chováme vždy fér. Umíme přiznat chybu. Nic nezatloukáme.
Ano, možná nevěříte, že se někdo umí chovat fér, ale to neznamená, že to neumíme a neděláme.
Napsal Jaromír Š.;978246
Není naší povinností to upravit. Je to naše dobrá vůle za naše peníze. To váš šéf v tel. rozhovoru sám potvrdil. Programátor řeší každý e-mail ohledně problému s počtem souborů a nemůžeš říci, že tomu není pravda, i když tady tvrdíš opak. :-) Takže jsi lhář, křišťálově čistý Stando (Wedos).
Není to Vaší povinností. Můžete to ponechat. Akorát potom se vystavujete riziku, že skutečně jednou dojde k odpojení webu z důvodu přetěžování infrastruktury. To jsme vám nikdy neudělali. A to i přesto, že na mnoho našich upozornění jste neodpověděli (já nyní nevím zda jste něco napravili).
Nelžeme. Nemáme to zapotřebí. Tak už to, prosím, nepište.
27. 7. 2013 10:36:10
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926960
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 7. 2013 10:42:32
(já nyní nevím zda jste něco napravili).
Jeden shop upravený přesně podle vašich požadavků, zbylé 2 jsou z 50 % hotové a dodělávají se. Už i náš programátor vám odpovídal.
Takže WEDOS (křišťálově čistý Standa) je lhář a nejedná fér, protože ve všeobecných podmínkách nic není a vše se zákazník dozví až za chodu. :-( Tudíž platí vše co jsem napsal.
27. 7. 2013 10:42:32
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/5#reply926959
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit