Zadejte hledaný výraz...

Hostingy a zkušenosti s nimi (názory)

Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 7. 2013 15:13:01
Napsal drago;978045
hofy: u nás je taková tradice, že one man show se chovají jako velké firmy s desítkami zákazníků a pak když jde do tuhého, tak člověk čeká a nedočká se. Občas přemýšlím, že by stálo za to udělat test kdo je vzhůru v neděli po dvanácté a pak zveřejnit výsledky :)
Tak male webhostingy jsou dobra vec, je to urcite oziveni, ale nesmi lhat lidem hned od pocatku.
Napriklad jsou webhostingy, ktere ukradnou stranky polskemu webhostingu, pote zkopiruji provozni podminky od konkurence (jeden webhoster mel asi rok uplne cele nase provozni podminky :-) ). Pote si na web daji, ze maji datacentra na 4 kontinentech (cti - mame pronajate VPSko na kazdem kontinente, kam si muzes dat web), pak si hraji, ze maji hodne lidi, jako tresnicku si daji (R) k logu, ktery si predevcirem nakreslili ve wordu a hura na zakaznika, ktery se neorientuje.
Vim presne ocem pises. :)
Ja jsem savanu pred cca 8 lety postavil na jednom minitower serveru a prvni dva roky jsem zil z uspor, nebot kazdou korunu co to vydelalo jsem rval zpet do hostingu. Ono to je v podstate stejne i ted. :)
26. 7. 2013 15:13:01
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927018
Díky překlepu v názvu vypadalo téma mnohem zajímavěji :-)
Abych nebyl offtopic, používal jsem ignum a nikdy žádný problém nebyl, aktuálně jedeme na vlastním železe, takže je to větší zábava. Jinak je mi velmi sympatický přístup Tele3 (máme u nich domény, ale podle ohlasů známých mají stejně dobrý přístup i k hostingům).
26. 7. 2013 15:57:50
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927017
To buffy.cz:
Je nám líto, že s námi máte tak špatnou zkušenost. Váš problém se zde již řešil a nemá smysl se k tomu asi vracet. Použil jste webhosting za 25 (s aliasy za 80) za multihosting pro desítky svých zákazníků. Měl jste Neomezený počet aliasů, kde jste měl desítky domén (i zákazníků) a oni měli různé redakční systémy a vlastní FTP. Došlo k napadení a dlouze se tady řešilo jak to vyřešit a z čeho to vzniklo. Pokud jste se rozhodl odejít, tak Vám v tom bránit nebudeme, ale byli bychom rádi, kdyby to vše proběhlo korektně.
Aktuálně provozujeme téměř 40.000 aktivních placených webhostingů, což téměř 60.000 domén (i s aliasy). Bohužel ne všem všechno vyhovuje. Je nám to líto. I zde najdete ohlasy o tom, jak podpora pomohla a naopak. Jsme k dispozici 24/7 a co dělá podpora najde každý zde http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/podpora.html
To slibujeme a dodržujeme. Vše ostatní je naše dobrá vůle.
Na našem Facebooku najdete bez cenzury hodnocení uživatelů a převažují tam kladná hodnocení. Bohužel někdy se na nás někdo zlobí, jako Vy ve Vašem případě.
Typickým našim produktem je hosting s 1 doménou a na nich WordPress, Joomla, Drupal apod... Neomezený počet aliasů je pro nás doplňková služba.
To Tomve:
Naše znalostní báze je od toho, abychom každému klientovi nemuseli psát znovu a znovu totéž. Od toho to máme. Tak to vždy vysvětlujeme.
Klientu nás oceňují zejména výkon, stabilitu a spolehlivost. Podpora je bonusem a nízká cena je jen třešničkou na dortu.
Výkonem překonáme výrazně dražší VPS na trhu. Ale tohle je vše o osobní zkušenosti. Každý potřebuje něco jiného a každému vyhovuje něco jiného.
To drago:
To už je věda, ale testování tady už dělal jeden ovocný hosting. Jenže to bylo tak nějak jaksi zaujaté :-)...
To hofy:
Podpora 24/7 a dohled 24/7 jsou zásadní rozdíly. On někdy i ten dohled nemusí z monitoringu poznat vše a hlavně není k dispozici klientům. Reálnou zákaznickou podporu má v ČR tak málo firem, že je dáš na prsty jedné ruky (+-).
Vidíš, jak popisuješ začátky... Měli jsme je asi podobné.
Jinak pohádek a lží je tady na webtrhu hodně. Chudák zákazník, aby se v tom vyznal. U nás nic netajíme, vše zveřejňujeme, vše vysvětlujeme a najdete o nás všechny detaily na webu, včetně fotek.
To arxeiss:
Není nad osobní zkušenost. Vyzkoušejte a uvidíte. Za nás mluví to, že hostujeme nejvíce webů v ČR + nejvíce VPS v ČR a těch kritiků je vzhledem k tomuto počtu minimum. Když hofy nabídl slevu, tak se koukněte k nám https://www.facebook.com/datacentrum.wedos máme tam soutěž a jsou tam kupóny až 99%.
Na tom Facebooku najdete reakce našich zákazníků - je tam box doporučení v něm najdete hodně reakcí.
26. 7. 2013 16:05:32
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927016
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
26. 7. 2013 16:16:55
Napsal WEDOS;978062
...
To Tomve:
Naše znalostní báze je od toho, abychom každému klientovi nemuseli psát znovu a znovu totéž. Od toho to máme. Tak to vždy vysvětlujeme.
Klientu nás oceňují zejména výkon, stabilitu a spolehlivost. Podpora je bonusem a nízká cena je jen třešničkou na dortu.
Výkonem překonáme výrazně dražší VPS na trhu. Ale tohle je vše o osobní zkušenosti. Každý potřebuje něco jiného a každému vyhovuje něco jiného.
...
Ano, každý potřebuje něco jiného, a proto píšu, že jak nerozumí věcem okolo webu, tak mu vaše znalostní báze nebude stačit.
On třeba nebude chtít nic vysvětlit, protože tomu nemusí rozumět (se mi stává částo, že slyším "nevysvětluj mi to, nerozumím tomu, prostě to udělej"), jen bude něco chtít a je na podpoře, aby mu to poskytla (myslím hostingové záležitosti).
26. 7. 2013 16:16:55
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927015
Petr Šťastný
verified
rating uzivatele
26. 7. 2013 16:18:59
Napsal Tomve;978067
Ano, každý potřebuje něco jiného, a proto píšu, že jak nerozumí věcem okolo webu, tak mu vaše znalostní báze nebude stačit.
On třeba nebude chtít nic vysvětlit, protože tomu nemusí rozumět (se mi stává částo, že slyším "nevysvětluj mi to, nerozumím tomu, prostě to udělej"), jen bude něco chtít a je na podpoře, aby mu to poskytla (myslím hostingové záležitosti).
Pokud zákazník nerozumí věcem okolo webu, měl by si na to někoho sehnat. Zákaznická podpora webhostingu nesupluje webmastera. Je to podpora a znalostní báze ke službě webhostingu, ne k webu.
26. 7. 2013 16:18:59
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927014
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
26. 7. 2013 16:19:09
arxeiss: menší rada - než začneš zkoušet, radši se poptéj svého programátora nebo kdo dělá systém, co vše potřebuješ, pak si to najdi, zda to tip na hosting splňuje
---------- Post added 26.07.2013 at 16:22 ----------
Napsal pst;978068
Pokud zákazník nerozumí věcem okolo webu, měl by si na to někoho sehnat. Zákaznická podpora webhostingu nesupluje webmastera. Je to podpora a znalostní báze ke službě webhostingu, ne k webu.
však mluvím o té podpoře k hostingu, když budu chtít něco zapnout, editovat v oblasti hostingu a nerozumím tomu, tak znalostní báze mi je k ničemu. Pokud platím hostingu i za podporu, tak mu napíšu co potřebuji zapnout, editovat na hostingu a je to.
26. 7. 2013 16:19:09
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927013
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 7. 2013 18:28:56
Napsal Tomve;978069
arxeiss: menší rada - než začneš zkoušet, radši se poptéj svého programátora nebo kdo dělá systém, co vše potřebuješ, pak si to najdi, zda to tip na hosting splňuje
---------- Post added 26.07.2013 at 16:22 ----------
však mluvím o té podpoře k hostingu, když budu chtít něco zapnout, editovat v oblasti hostingu a nerozumím tomu, tak znalostní báze mi je k ničemu. Pokud platím hostingu i za podporu, tak mu napíšu co potřebuji zapnout, editovat na hostingu a je to.
A ze jsem tak smely, kolik platis, nebo si predstavujes, ze by byla rozumna cena za hosting s podporou, aby ti dal dokupy tebou rozvrtane aplikace?
26. 7. 2013 18:28:56
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927012
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 7. 2013 19:16:08
wedos: znovu to uvedu na pravou miru: mel jsem na 1 hostingovem uctu desitky svych webu a par webu pro zname. pricinou dle patrani byl web, ktery ani zadny ftp pristup nemel. ftp melo jen par overenych lidi. ja chtel pomoci kamaradovi, dal jsem mu jeho starou joomlu na vas hosting a nasledne jsem mel cca 45 zavirovanych webu. ja se k tomu vracet nechtel. nic vam nevycitam, jen je to informace, kterou vedet predem, nemel bych u vas ted tolik prace s prevodem webu jinam.
26. 7. 2013 19:16:08
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927011
Petr Šťastný
verified
rating uzivatele
26. 7. 2013 19:21:23
Napsal buffy.cz;978111
wedos: znovu to uvedu na pravou miru: mel jsem na 1 hostingovem uctu desitky svych webu a par webu pro zname. pricinou dle patrani byl web, ktery ani zadny ftp pristup nemel. ftp melo jen par overenych lidi. ja chtel pomoci kamaradovi, dal jsem mu jeho starou joomlu na vas hosting a nasledne jsem mel cca 45 zavirovanych webu. ja se k tomu vracet nechtel. nic vam nevycitam, jen je to informace, kterou vedet predem, nemel bych u vas ted tolik prace s prevodem webu jinam.
A za vaši hloupost, že jste použil starou Joomlu a nechal si jí zavirovat váš webhosting, může WEDOS, a proto od něj utíkáte a ostatním jej nedoporučujete?
26. 7. 2013 19:21:23
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927010
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 7. 2013 19:24:18
Napsal pst;978112
A za vaši hloupost, že jste použil starou Joomlu a nechal si jí zavirovat váš webhosting, může WEDOS, a proto od něj utíkáte a ostatním jej nedoporučujete?
kamaradovi bezel "web" nekde u znameho na jeho zeleze, potreboval to prevest jinam, prevedl jsem to tedy pod svuj ucet u wedosu. neresil jsem v jakem je to stavu, protoze jsem nevedel, ze weby maji u wedosu pristup napric adresari (ano, moje hloupost), jinde to tak nikdy nebylo a proto jsem sdilel svou zkusenost. to je cele. kdo chce, at ma wedos, vsak wedos nic netaji, takze kazda informace dobra ne? v cem je problem? s wedosem jsme si to uz x krat vyjasnili, bylo o tom jinde cele tema.
26. 7. 2013 19:24:18
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927009
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
26. 7. 2013 19:25:55
Napsal hofy;978104
A ze jsem tak smely, kolik platis, nebo si predstavujes, ze by byla rozumna cena za hosting s podporou, aby ti dal dokupy tebou rozvrtane aplikace?
já to nemyslel extra takhle, prostě mít podporu takovou, aby bfú nemusela být odkazána na znalostní bázi, pokaždé, jak napíše
26. 7. 2013 19:25:55
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927008
arxeiss
verified
rating uzivatele
26. 7. 2013 19:42:02
Jsem rád, že se tu tak ve větším rozvedla diskuze, mám nyní opravdu hodně názorů a vyjádření od různých lidí.
Abych to ujasnil, webmaster jsem já, jsem ale také studentem, stále se učím. Tento web je první větší web, který má takovou návštěvnost. Kvůli mnoha výpadkům na hostingu Banan.cz jsem ho optimalizoval a vylepšoval. CMS tam mám své, asi to není nejlepší řešení, ale povedlo se mi to stabilizovat i na Banánu. Už je to ale 4 roky co ho dělám, a opravdu se mi nevyplatí to předělávat celé..
Kvůli výpadkům jsem zprovoznil celý web bez připojení k DB, vše se cachuje, to byl kámen úrazy, kdy Banán nezvládl ani nápor 2000 lidí denně. Problém nebyl počet dotazů ale samotné připojení. Opravdu se na kvalitním hostingu nebojím podobných problémů.
26. 7. 2013 19:42:02
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927007
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 7. 2013 19:42:11
Napsal Tomve;978116
já to nemyslel extra takhle, prostě mít podporu takovou, aby bfú nemusela být odkazána na znalostní bázi, pokaždé, jak napíše
400 kc za hosting mesicne, pak neni problem a v cene hodina podpory mesicne :)
26. 7. 2013 19:42:11
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927006
Napsal Tomve;978116
já to nemyslel extra takhle, prostě mít podporu takovou, aby bfú nemusela být odkazána na znalostní bázi, pokaždé, jak napíše
Pozor, my přeci každého neodkazujeme na znalostní bázi. Jsou však věci a problémy, které tam jsou řešené a které ne. Ty které tam jsou řešené NEMÁ smysl řešit znovu a jinde. To co tam řešené není a souvisí s hostingem řešíme. Řešíme to obratem, většina technických věcí je vyřešena v řádu minut a problémy se řeší obratem se zákazníky. Na e-maily odpovídáme během minut.
Není ostuda posílat odkaz na návody, když jdou udělané kvalitně a profesionálně. Není návod jako návod. U nás máme Návody s velkým "N". Někde jindy mají občas ávody (ano, i to "n" je tam škoda napsat).
Stejně tak byste mohl napsat, že je špatné řešit něco přes chat. Přitom funguje. U nás. Jinde možná ne. Někde zkuste chat. Nikdo se ani neobtěžuje. Nás seženete na chatu 24/7 a řešíme tam všechny věci. Bohužel, ale pokud si zákazník vzpomene ve 2 hodiny odpoledne, kdy je špička, že mu jeho vlastnoručně vyrobený web spadl, tak to někdy nepomůžeme. V noci je to jinak, když víme, tak pomůžeme. Když však někdo píše třeba o WordPressu a je to problém, který řešíme 3x za den, tak rád poradíme a pomůžeme.
Největší problém je u VPS. Tam chtějí lidé pomáhat nejvíce a zrovna nejhůře se pomáhá. Stovky operačních systémů a tisíce aplikací (máme root VPS) a teď poradit neumí ani Pán Bůh...
Snažíme se, ale jde o to co umíme a co ne a co patří do práce podpory. Jasně deklarujeme co podpora dělá a co ne. To co slibujeme dělá na 100% a někdy děláme i to co neslibujeme. Chyby by byla, kdyby to bylo naopak. Slibovat a nedodržovat.
Navíc vše jde u nás nastavit v zákaznické administraci. Ano, díky tomu je extrémně rozsáhlá, ale ve výsledku podporu ani nepotřebujete. Je tam opravdu vše a ke všem návod. Vše ostatní nesouvisí s hostingem, ale aplikacemi. To už jsme zase na začátku.
26. 7. 2013 19:52:43
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927005
kutilabe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 7. 2013 19:55:53
U Wedosu je i WebFTP a nebo se soubory na server nahrávají pouze přes běžné FTP ?
26. 7. 2013 19:55:53
https://webtrh.cz/diskuse/hostingy-a-zkusenosti-s-nimi-nazory/strana/2#reply927004
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit