Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Hosting vs klient

kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
15. 12. 2009 13:59:29
Napsal lukas_blaschko;413660
Ja se priznam mohu za to ja osobne byla to ma chyba ... jeste jednou se omlouvam majiteli za mou chybu kterou zpusobil. Jeden prikaz ve spatne konzoli. Odstupiji ze spolecnosti a koncim z IT. Uz sem si nasel praci jako kuchar ve Vancouveru u meho taty v restauraci. Bylo mi to spolu s vama dobre. To co sem se tu snazil v CR vybudovat bylo me dite do ktereho sem vlozil kousek sebe. Nebil jsem nejlepsi a asi ani nejhorsi. Bohuzel toto me asi polozi financne a ja uz nemam duvot dal se snazit a muj strach z dalsi chybi je nini velky. Na me misto nastoupi zrejme nekdo lepsi. Bye
tak to nevim jestli mela byt prdel a vysmech zakaznikovi soucasne, nebo jestli to myslis vazne, ale jedno horsi nez druhy. nechapu, jak muze neexistovat zadna zaloha dat? co kdyz zdechnou oba disky v raidu, nebo si zakaznik omylem data smaze, nebo vam nekdo hackne server (coz by me neprekvapilo v kontextu toho co to ctu)?
pri dnesni cene za disky snad neni ani ten nejmensi problem drzet nejake zalohy na jinem serveru nebo v jine lokalite?
pokud je to myslene vazne, muzu snad byt jen rad, ze se hostingova scena zase trosku procisti...
15. 12. 2009 13:59:29
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-vs-klient/strana/2/#reply419080
milan
verified
rating uzivatele
15. 12. 2009 14:19:10
Jestli se jedná o hosting bfsolutions.cz, pak si stačí přečíst obchodní podmínky:
zejména:
"Uživatel bere na vědomí, že kromě přiznané slevy z ceny poskytovaných služeb poskytovatel neodpovídá za škody v důsledku neposkytnutí služeb, nebo vadného poskytnutí služeb."
a také:
"Pod sankcí smluvní pokuty ve výši sto tisíc korun se obě smluvní strany zavazují, že budou v průběhu smluvního vztahu i po jeho ukončení zachovávat mlčenlivost o veškerých informacích týkajících se provozu serveru a služeb poskytovaných poskytovatelem. Vedle smluvní pokuty má poškozená strana nárok na náhradu škody, která jí porušením povinnosti mlčenlivosti druhou stranou vznikla."
Takže jestli tohle Samlue podepsal, tak nejen že nemá nárok na žádnou náhradu, ale naopak lukas_blaschko má nárok na 100 000 Kč a náhradu škody, která mu zcela jistě vznikla touto pomluvou
15. 12. 2009 14:19:10
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-vs-klient/strana/2/#reply419079
pr0gr4mm3r
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 12. 2009 15:26:10
PUF!
Everything what you need is to backup, backup and backup.
Tak jsem teda zazálohoval weby co mám u bfsolutions.
Beru zpět vše dobré, co jsem o bfsolutions řekl, protože je to vrchol.
Po tom, co mě technická podpora mnohorkát nazvala blbcem kvůli mým názorům na jejich metody (nebudu popisovat kvůli mlčenlivosti), tak jsem si uvědomil, že můj názor tehdy nebyl moc chybný.
Lukáši, jestli je to fór, tak dost blbý. Zrovna ty, který jsi ze sebe dělal velkého mástra v oboru IT, si najednou jak píšeš "Spleteš konzole" a vymažeš 80 webů?
Čekám na oficiální prohlášení bfsolutions, na webu nic nemají.
15. 12. 2009 15:26:10
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-vs-klient/strana/2/#reply419078
Samlue
verified
rating uzivatele
(64 hodnocení)
15. 12. 2009 16:18:48
Jsem si vědom poškození jména společnosti proto jsem zde neuváděl o jaký hosting jde.
Napsal milan;415391
Jestli se jedná o hosting bfsolutions.cz, pak si stačí přečíst obchodní podmínky:
zejména:
"Uživatel bere na vědomí, že kromě přiznané slevy z ceny poskytovaných služeb poskytovatel neodpovídá za škody v důsledku neposkytnutí služeb, nebo vadného poskytnutí služeb."
a také:
"Pod sankcí smluvní pokuty ve výši sto tisíc korun se obě smluvní strany zavazují, že budou v průběhu smluvního vztahu i po jeho ukončení zachovávat mlčenlivost o veškerých informacích týkajících se provozu serveru a služeb poskytovaných poskytovatelem. Vedle smluvní pokuty má poškozená strana nárok na náhradu škody, která jí porušením povinnosti mlčenlivosti druhou stranou vznikla."
Takže jestli tohle Samlue podepsal, tak nejen že nemá nárok na žádnou náhradu, ale naopak lukas_blaschko má nárok na 100 000 Kč a náhradu škody, která mu zcela jistě vznikla touto pomluvou
---------- Post was amended at 16:26 ----------
K vývoji situace a řešení ze strany hostingu mohu říct následující. Několik webů se podařilo obnovit a s Lukášem z BF, každý den děláme na dalších. Vypadá to že 90% jich bude obnoveno. Pokud by se weby nedařilo obnovit nebo se hosting nesnažil situaci řešit, neváhal bych ani chvilku, abych nejen zde, dal dostatečně nahlas vědět ostatním uživatelům nebo potencionálním zákazníkům. I za cenu pokuty nebo soudního sporu, protože weby mají pětinásobnou hodnotu.
Našel by se někdo z právního segmentu kdo takovouto situaci v minulosti řešil soudně? Zajímalo by mě jak spor dopadl protože není známo moc případů hosting versus klient.
15. 12. 2009 16:18:48
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-vs-klient/strana/2/#reply419077
liboo
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 12. 2009 21:56:05
No kolegovia normalne mi zmrzla prdel a zalohoval som secko a asi to tak bude každý deň.
Ešte že mám optiku :)
15. 12. 2009 21:56:05
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-vs-klient/strana/2/#reply419076
Lukáš Blaschko
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 12. 2009 13:09:08
Vážení klienti BF Solutions.
Jistě už víte, že se mi podařilo neůmyslně zavraždit weby jednoho klienta. Pacienty společnými silami přivádíme opět k životu, za což jsem mu vděčný. Tahle životní skušenost je pro mě velice nepříjemná, ale určitě se z ní poučím. Co se diskuse týká, nebudu zbytěčně reagovat na otázky, které mají spíše obecný charakter, důležité je ted pro Nás pro všechny vyřešit tuto situaci a zachovat služby.
Co se týká dalšího provozu BF Solutions, zůstává vše při starém, samozdřejmě s nutnými provozními změnami.
16. 12. 2009 13:09:08
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-vs-klient/strana/2/#reply419075
Samlue
verified
rating uzivatele
(64 hodnocení)
11. 1. 2010 13:57:38
Tak jen pro informaci a možná i pro pobavení (protože toto opravdu není normální), po měsíci se mi kromě šesti kousků podařilo obnovit všechny weby. Nyní po avizovaném jednodenním výpadku který měl proběhnout ve čtvrtek (nakonec to byl výpadek od středy do pondělí), mi opět nejede několik webů a ostatní weby jedou na nějaké měsíc staré databázi, takže všechno co jsem opravil, měsíční nonstop práce na webech je zase v ... Je mi líto pana Fignara který jakožto jednatel je finančně zodpovědný za BFsolutions.
11. 1. 2010 13:57:38
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-vs-klient/strana/2/#reply419074
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit