Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Hledám VPS managed – doporučení

Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 10. 2015 14:57:25
Napsal African;1231445
adyea
tu propagandu a další věci, o kterých jsem já nemluvil, sis mohl nechat od cesty. Jen se ztrapňuješ a vypadá to, že seš agent spolehlivých serverů.
Bavili jsme se o konkrétní věci a 2x jsi lhal, z čehož jsem tě usvědčil. Howgh.
hofy
Na Savaně asi ne, když to víš. Jinde jo.
Jediný, kdo se k tomu postavil rozumně byl majkro. A já můžu jen říct, že na Hostingsolutions, na nejnižším tarifu, mně jede cca 10x Joomla. Nemám s ničím problém a to mám ještě cca 50% volné RAM a používám Plesk.
Joomla jede i na Savane samozrejme, ale kdo uz videl aspon 10 radku jejiho kodu, vi, o cem mluvim a proc je to tak "prasacke". A tu pracesinku dodelaji jeste ruzne free moduly od "programatoru".
Pak se nemuzeme divit, ze je to pomale a refresh trva 1-2s, kdyz k jednomu obnoveni strany potrebuje 700 dotazu do DB. Profi systemy, nebo dobr enapsane systemy se refreshuji an stejnem HW za 0.01-0.3 s a potrenuji k tomu o 2 rady mene dotazu do DB a i samotny navrh DB je optimalnejsi. VIM, ZE TO JE OT, ale proste jsem to sem musel napsat, ze pokud si nekdo stale mysli, ze Joomla je "fine", tak rikam ze NENI. :)
Na jednom uctu muzet mit i 50x Joomlu, ale NESMI TAM NIKDO CHODIT :-P
Omlouvam se, ze to neni k veci, ale muselo to tu zaznit. :)
7. 10. 2015 14:57:25
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144573
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
7. 10. 2015 18:45:41
Napsal African;1231445
adyea
tu propagandu a další věci, o kterých jsem já nemluvil, sis mohl nechat od cesty. Jen se ztrapňuješ a vypadá to, že seš agent spolehlivých serverů.
Bavili jsme se o konkrétní věci a 2x jsi lhal, z čehož jsem tě usvědčil. Howgh.
hofy
Na Savaně asi ne, když to víš. Jinde jo.
Jediný, kdo se k tomu postavil rozumně byl majkro. A já můžu jen říct, že na Hostingsolutions, na nejnižším tarifu, mně jede cca 10x Joomla. Nemám s ničím problém a to mám ještě cca 50% volné RAM a používám Plesk.
napsal jsem že nebude řešit inody že jich jsou 2 miliony, ty jsi mě opravil že je řešit bude, protože jich je 1,2 milionu, u 30 webů je řešit nebude.
dále jsem srovnal výkon, kdy jsem zapochyboval nad tím, že by to na SS nejelo a u HS by to na nejnižším tarifu jelo, přidal jsem i cenové porovnání
a následně jsi mě obvinil ze lži, protože HS nemá ISPConfig, ale Plesk, tak jsem ti jen ukázal že to není pravda, že Plesk v základu nemá a je to věc kterou by si musel pro ty domény přikoupit. A ve výsledky pro 30 webů je to docela drahá sranda.
Lhal jsem tedy jen s inody - jestli je to tak strašná lež ať posoudí jiní, podle mě je to šuma fuk jestli 2 mega nebo 1,2mega, zmínil jsem to spíše proto, že někde je v základu třeba 200 tisíc inodů, což by stačit nemuselo a u SS inody řešit nebude.
asi nevíš co je to inod, což vychází i z toho co jsi napsal: Takže nepředpokládám, že by měl weby o 1 stránce. - i kdyby měl weby o 1000 podstránkách, tak mu inody stačit budou a je jedno zda jich je 1 nebo 2 nebo 5 milionů.
S Joomlou jak píše Hofy - pokud bude mít 30x joomla a na každou mu přijde 200 lidí denně, tak to pravděpodobně nepojedeni ani na jednom :-)
7. 10. 2015 18:45:41
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144572
Jirka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
8. 10. 2015 03:45:48
Hofy ma pravdu, ze Joomla ma stejne blbej nazev jako kod a Wordpress taky tak.
Inody... dobre, pokud nekdo ma eshop se 700 000 obrazkama, tak nema problem si zajistit lepsi zazemi. O tom bych se nebavil vubec. Pokud ma nekdo eshop s vydelkem 1000 euro denne, tak nema co delat na hostingu za 3000 na rok.
Ja mam ve sprave server s webem, ktery je relativne maly a presto mi udela 50 000 000 souboru denne a tam pak inody krasne tecou. Jde o php sessions, uplne typickej priklad kam se ztraci inody, zvlast kdyz je nechcete nebo nemuzete navstevnikum mazat.
Jeste jsem zapomel jednu vec pro ty stokorunovy fanatiky. Agregaci a vyhrazenost prostredku jsem zminil. Ted ukol cislo dva. Jakej je rozdil v IOPSech, kdyz uz to chcete porovnavat? To je vlastne to oc tu bezi :)
S Joomlou jak píše Hofy - pokud bude mít 30x joomla a na každou mu přijde 200 lidí denně, tak to pravděpodobně nepojedeni ani na jednom :-)
Si delas legraci ne? O jakych sluzbach to mluvis? Nebo ti za tim cislem chybi jeste 2 az 3 nuly?
8. 10. 2015 03:45:48
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144571
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 10. 2015 11:53:11
Napsal majkro;1231599
Si delas legraci ne? O jakych sluzbach to mluvis? Nebo ti za tim cislem chybi jeste 2 az 3 nuly?
Ani tak nejde o pridani nul spis jako chybi, jakeho charakteru ta joomla je, zda kazdy uzivatel udela 2 refreshe, nebo 500, nez odejde. To pak muzeme byt krasne na 1 000 000 refreshu za den a to zadny webhoster nevidi na hostingu za 15 kc rad. :)
10. 10. 2015 11:53:11
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144570
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
10. 10. 2015 12:53:24
ACH, jó. Kašlete na trapné VPS !! Kupte si jakýkoliv laciný dedikovaný server a budete mít okamžitě 20 000 000 inodů pro 1 000 domén....:-))
Když vidím "Hostingsolutions - 1799 Kč + náklady na Plesk", tak vyskakuji z vlastní kůže...!
ACH, jó.
Encyklopedie Multimediaexpo.cz nyní obsahuje 308 002 článků a 130 300 souborů a průměrná zátěž našeho serveru (2 000 Kč s DPH) je jen 0.4 procenta !!
Například: Coolhousing HP ml10v2 (Pentium G3240, 8GB RAM, 1×1 TB) = 1 067 Kč (plus DPH).
--- https://www.coolhousing.net/cz/hewlett-packard-servery
10. 10. 2015 12:53:24
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144569
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 10. 2015 13:28:07
Napsal Multimediaexpo;1232106
ACH, jó. Kašlete na trapné VPS !! Kupte si jakýkoliv laciný dedikovaný server a budete mít okamžitě 20 000 000 inodů pro 1 000 domén....:-))
A kdo jim to nainstaluje, kdo se jim o to bude starat, kam budou davat zalohy, kde budou provozovat DNS, kde budou provozovat emaily? Co upgrady a a bezna udrzba s tim spojena? To si musi vse dale zaplatit a nebo se o to starat vlastnimi silami.
Napsal Multimediaexpo;1232106
ACH, jó. Kašlete na trapné VPS !! Kupte si jakýkoliv laciný dedikovaný server a budete mít okamžitě 20 000 000 inodů pro 1
Encyklopedie Multimediaexpo.cz nyní obsahuje 308 002 článků a 130 300 souborů a průměrná zátěž našeho serveru (2 000 Kč s DPH) je jen 0.4 procenta !!
Tak kdyz vam na ten web nikdo nechodi, tak samozrejme ja zatez 0.4 %. RYYYYYP :)
To preci nejde takto snadno napsat o zatezi, zalezi na hrozne moc veci a tou navstevnosti to zacina a druhem aplikace konce. :)
10. 10. 2015 13:28:07
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144568
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
10. 10. 2015 13:35:20
to je podle potřeby, pokud máš menší weby, je zbytečný dedik. Stejné zátěže dosahuji u 30 menších firemních webů na VPS za pár korun a byl bych blázen mít dedik.
A navíc diskuse byla o managed, já si raději připlatím za to, že mi někdo server nastaví, aktualizuje, mám nad tím dohled, zálohy... i kdyby to byla jen 1 hodina práce měsíčně, tak mi to za to nestojí. Už i proto že když budu za hranicema a něco se podělá, tak to nebudu muset řešit, nejsem blázen abych si kupoval nějaké laciné dediky a pak si něco sám nastavoval a dohlížel na to.
Pokud má multimediaexpo tisíce přístupů denně, tak server chápu a bral bych na to stejně managed server, protože při tisících přístupů už těch pár korun za služby nestojí za řeč. Naopak pokud to má desítky až jednotky tisíc přístupů denně, je dedik zcela zbytečný.
A nešel bych do toho už jen proto, že na tom serveru bych měl maily, což není zrovna ideální a chtěl bych je mít odděleně a ještě když k tomu připočítám nějaký server na zálohy, tak to zrovna láce není. Jestli to vše ti stojí za to to řešit u takového webíku který jede na opensource a obsahuje primárně jen text a nějaké fotky, tak je to tvoje věc, přijde mi to zbytečný.
10. 10. 2015 13:35:20
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144567
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
10. 10. 2015 15:37:44
Napsal hofy;1232121
A kdo jim to nainstaluje, kdo se jim o to bude starat, kam budou davat zalohy, kde budou provozovat DNS, kde budou provozovat emaily? Co upgrady a a bezna udrzba s tim spojena? To si musi vse dale zaplatit a nebo se o to starat vlastnimi silami.
To preci nejde takto snadno napsat o zatezi, zalezi na hrozne moc veci a tou navstevnosti to zacina a druhem aplikace konce. :)
S Váma se nemá cenu vůbec bavit ! Jste majitelem webhostingu a VPS, takže je jasné..., že budete prodávat a propagovat své VPS za 1.500 Kč i kdyby absolutně všichni ostatní hráči (Coolhousing.net, IGNUM, Superhosting.cz, OVH.cz, KimSufi.cz, 400 dalších) prodávali dedikované servery za 50 Kč s DPH.....:-)))))
Ano, souhlasím, záleží na hrozně moc věcech. ALE globálně platí, že dnešní Dedikované servery jsou natolik výkonné, že Vám výrazně dříve zkolabuje primární internetová přípojka k serveru (přetížení) než se dnešní 4-jádrové procesory typu Intel Xeon E3 dostanou na alespoň 32 procent průměrné měsíční zátěže v Linuxu !
(Windows/IIS je zcela jiné kafe. Milióny proprietárních chyb a nastupující ďábelská špiónka Cortana asi mohou srazit na kolena i 6-jádrové Xeony E5).
---------- Příspěvek doplněn 10.10.2015 v 16:10 ----------
Napsal adyea;1232123
to je podle potřeby, pokud máš menší weby, je zbytečný dedik. Stejné zátěže dosahuji u 30 menších firemních webů na VPS za pár korun a byl bych blázen mít dedik.
A navíc diskuse byla o managed, já si raději připlatím za to, že mi někdo server nastaví, aktualizuje, mám nad tím dohled, zálohy... i kdyby to byla jen 1 hodina práce měsíčně, tak mi to za to nestojí. Už i proto že když budu za hranicema a něco se podělá, tak to nebudu muset řešit, nejsem blázen abych si kupoval nějaké laciné dediky a pak si něco sám nastavoval a dohlížel na to.
Pokud má multimediaexpo tisíce přístupů denně, tak server chápu a bral bych na to stejně managed server, protože při tisících přístupů už těch pár korun za služby nestojí za řeč. Naopak pokud to má desítky až jednotky tisíc přístupů denně, je dedik zcela zbytečný.
A nešel bych do toho už jen proto, že na tom serveru bych měl maily, což není zrovna ideální a chtěl bych je mít odděleně a ještě když k tomu připočítám nějaký server na zálohy, tak to zrovna láce není. Jestli to vše ti stojí za to to řešit u takového webíku který jede na opensource a obsahuje primárně jen text a nějaké fotky, tak je to tvoje věc, přijde mi to zbytečný.
ANO, diskuse byla Managed.
ALE Managed má smysl jen v některých případech, protože administrátoři Vámi vybrané firmy dobře znají jen silně omezený počet těch nejpoužívanějších Aplikací. Aktuální Debian Linux 8.2 obsahuje přes 43.000 balíčků a Managed administrátoři (libovolné firmy) neznají pravděpodobně ani 5 procent z nich...
Zkuste chtít udržovat a vylepšovat, v režimu Managed Server / VPS, nějaký "málo známý" redakční systém...například Mediawiki v encyklopedii Multimediaexpo.cz...a rychle pochopíte (jako my), že "Managed" je jen vyhazováním peněz do kanálu !
Dedikovaný Server pro naši encyklopedii Multimediaexpo.cz jsme nainstalovali za zhruba 2 hodiny. Další 2 hodiny nám trvala první, úvodní, konfigurace serveru. Pak jsme několik měsíců tápali "v pološeru konfiguračních souborů" a dnes už "všechno" známe. Každý měsíc ušetříme X tisíc za "Managed" a cítíme se být za vodou...:-))
Vlastní správa serveru je vlastně HRAČKA. Ale musíte mít odvahu v určitém okamžiku opustit Managed režim (u nás: 2009 až 2013), tak jako my v březnu 2013.
10. 10. 2015 15:37:44
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144566
Gav
verified
rating uzivatele
10. 10. 2015 22:52:22
Napsal Multimediaexpo;1232153
S Váma se nemá cenu vůbec bavit ! Jste majitelem webhostingu a VPS, takže je jasné..., že budete prodávat a propagovat své VPS za 1.500 Kč i kdyby absolutně všichni ostatní hráči (Coolhousing.net, IGNUM, Superhosting.cz, OVH.cz, KimSufi.cz, 400 dalších) prodávali dedikované servery za 50 Kč s DPH.....:-)))))
Ano, souhlasím, záleží na hrozně moc věcech. ALE globálně platí, že dnešní Dedikované servery jsou natolik výkonné, že Vám výrazně dříve zkolabuje primární internetová přípojka k serveru (přetížení) než se dnešní 4-jádrové procesory typu Intel Xeon E3 dostanou na alespoň 32 procent průměrné měsíční zátěže v Linuxu !
(Windows/IIS je zcela jiné kafe. Milióny proprietárních chyb a nastupující ďábelská špiónka Cortana asi mohou srazit na kolena i 6-jádrové Xeony E5).
---------- Příspěvek doplněn 10.10.2015 v 16:10 ----------
ANO, diskuse byla Managed.
ALE Managed má smysl jen v některých případech, protože administrátoři Vámi vybrané firmy dobře znají jen silně omezený počet těch nejpoužívanějších Aplikací. Aktuální Debian Linux 8.2 obsahuje přes 43.000 balíčků a Managed administrátoři (libovolné firmy) neznají pravděpodobně ani 5 procent z nich...
Zkuste chtít udržovat a vylepšovat, v režimu Managed Server / VPS, nějaký "málo známý" redakční systém...například Mediawiki v encyklopedii Multimediaexpo.cz...a rychle pochopíte (jako my), že "Managed" je jen vyhazováním peněz do kanálu !
Dedikovaný Server pro naši encyklopedii Multimediaexpo.cz jsme nainstalovali za zhruba 2 hodiny. Další 2 hodiny nám trvala první, úvodní, konfigurace serveru. Pak jsme několik měsíců tápali "v pološeru konfiguračních souborů" a dnes už "všechno" známe. Každý měsíc ušetříme X tisíc za "Managed" a cítíme se být za vodou...:-))
Vlastní správa serveru je vlastně HRAČKA. Ale musíte mít odvahu v určitém okamžiku opustit Managed režim (u nás: 2009 až 2013), tak jako my v březnu 2013.
Sorry, ale tohle je dobrej blabol ;-)
P.S. Platim si uklizecku. Sice si umim uklidi, ale proc do toho inevstovat svuj cas, kdyz ho dokazu vyuzit efektivneji. A tak je to i s managed.
10. 10. 2015 22:52:22
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144565
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
10. 10. 2015 23:50:32
tak nějak, už jen to že budu řešit zálohy, aktualizace... čas je dražší než ty managed služby, pokud tedy člověk nedělá za 50 Kč
ale chápu že u specifických věcí potřebuje člověk specifickou službu a tedy i specifické znalosti, dotaz zněl ale na 30 webů s PHP, MySQL a maily, na to není třeba nic specifického a managed služba je ideální řešení a i kdyby dedik stál 10 Kč, tak je to drahý!
a zrovna webíček jako multimediaexpo nevěřím že potřebuje něco extra, bude tam pár set přístupů denně? A počet těch článků a souborů není nic extra, aby na to musel mít člověk dedik, ale každého volba.
10. 10. 2015 23:50:32
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144564
It Snows In Hell
verified
rating uzivatele
11. 10. 2015 00:45:18
Napsal Multimediaexpo;1232153
S Váma se nemá cenu vůbec bavit ! Jste majitelem webhostingu a VPS, takže je jasné..., že budete prodávat a propagovat své VPS za 1.500 Kč i kdyby absolutně všichni ostatní hráči (Coolhousing.net, IGNUM, Superhosting.cz, OVH.cz, KimSufi.cz, 400 dalších) prodávali dedikované servery za 50 Kč s DPH.....:-)))))
Ano, souhlasím, záleží na hrozně moc věcech. ALE globálně platí, že dnešní Dedikované servery jsou natolik výkonné, že Vám výrazně dříve zkolabuje primární internetová přípojka k serveru (přetížení) než se dnešní 4-jádrové procesory typu Intel Xeon E3 dostanou na alespoň 32 procent průměrné měsíční zátěže v Linuxu !
(Windows/IIS je zcela jiné kafe. Milióny proprietárních chyb a nastupující ďábelská špiónka Cortana asi mohou srazit na kolena i 6-jádrové Xeony E5).
---------- Příspěvek doplněn 10.10.2015 v 16:10 ----------
ANO, diskuse byla Managed.
ALE Managed má smysl jen v některých případech, protože administrátoři Vámi vybrané firmy dobře znají jen silně omezený počet těch nejpoužívanějších Aplikací. Aktuální Debian Linux 8.2 obsahuje přes 43.000 balíčků a Managed administrátoři (libovolné firmy) neznají pravděpodobně ani 5 procent z nich...
Zkuste chtít udržovat a vylepšovat, v režimu Managed Server / VPS, nějaký "málo známý" redakční systém...například Mediawiki v encyklopedii Multimediaexpo.cz...a rychle pochopíte (jako my), že "Managed" je jen vyhazováním peněz do kanálu !
Dedikovaný Server pro naši encyklopedii Multimediaexpo.cz jsme nainstalovali za zhruba 2 hodiny. Další 2 hodiny nám trvala první, úvodní, konfigurace serveru. Pak jsme několik měsíců tápali "v pološeru konfiguračních souborů" a dnes už "všechno" známe. Každý měsíc ušetříme X tisíc za "Managed" a cítíme se být za vodou...:-))
Vlastní správa serveru je vlastně HRAČKA. Ale musíte mít odvahu v určitém okamžiku opustit Managed režim (u nás: 2009 až 2013), tak jako my v březnu 2013.
Můžeš mi vysvětlit, proč by u managed VPS / serveru měla firma znát také redakční systémy? Zřejmě si pleteš pojmy či nechápeš co jaká služba znamená.
11. 10. 2015 00:45:18
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144563
Jirka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
11. 10. 2015 01:37:43
Napsal Multimediaexpo;1232153
S Váma se nemá cenu vůbec bavit ! Jste majitelem webhostingu a VPS, takže je jasné...
A se mnou ma cenu se bavit? ;) Nejsem majitelem zadneho webhostingu.
Je mi lito, ale dneska ty blaboly ani za komentar nestoji.
11. 10. 2015 01:37:43
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144562
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
11. 10. 2015 01:54:20
Napsal adyea;1232258
tak nějak, už jen to že budu řešit zálohy, aktualizace... čas je dražší než ty managed služby, pokud tedy člověk nedělá za 50 Kč
ale chápu že u specifických věcí potřebuje člověk specifickou službu a tedy i specifické znalosti, dotaz zněl ale na 30 webů s PHP, MySQL a maily, na to není třeba nic specifického a managed služba je ideální řešení a i kdyby dedik stál 10 Kč, tak je to drahý!
a zrovna webíček jako multimediaexpo nevěřím že potřebuje něco extra, bude tam pár set přístupů denně? A počet těch článků a souborů není nic extra, aby na to musel mít člověk dedik, ale každého volba.
Nevěříte, že potřebuje něco extra. Já zase nevěřím, že znáte MediaWiki ! MediaWiki a její jednotlivá rozšíření jsou totiž často absolutně závislá na mnoha jiných otevřených programech.
Triviální příklad -- chybí vám v Linuxu ImageMagick nebo ho máte špatně nastavený ??
Nevadí, MediaWiki pojede vesele dál. Akorát vám kolem Fotek téměř NIC nebude fungovat...:-))
11. 10. 2015 01:54:20
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144561
Jirka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
11. 10. 2015 02:13:32
Napsal Multimediaexpo;1232267
Nevěříte, že potřebuje něco extra. Já zase nevěřím, že znáte MediaWiki ! MediaWiki a její jednotlivá rozšíření jsou totiž často absolutně závislá na mnoha jiných otevřených programech.
Triviální příklad -- chybí vám v Linuxu ImageMagick nebo ho máte špatně nastavený ??
Nevadí, MediaWiki pojede vesele dál. Akorát vám kolem Fotek téměř NIC nebude fungovat...:-))
Hodte na nej sit! :) Kdo zna MediaWiki, ten by mel vedet, ze existuje neco jako https://www.mediawiki.org/wiki/Manual:Installation_requirements.... A kdo ji nezna, ten si ji najde.
11. 10. 2015 02:13:32
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144560
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
11. 10. 2015 02:15:18
Napsal itsnowsinhell;1232263
Můžeš mi vysvětlit, proč by u managed VPS / serveru měla firma znát také redakční systémy? Zřejmě si pleteš pojmy či nechápeš co jaká služba znamená.
NE, rozhodně si pojmy nepletu. MediaWiki a její jednotlivá rozšíření jsou totiž často absolutně závislá na mnoha jiných otevřených programech. A pokud budete majitelem Managed Serveru / VPS, tak na 99 procent nebudete mít shell access (SSH). Je to sice logické, ale v konečném důsledku tragické. Prakticky všechna důležitá nastavení v MediaWiki se totiž dělají přes SSH.
Příklad -- před lety jsme v MediaWiki (tuším verze 1.14.0) chtěli mít rozšíření Extension:OggHandler (https://www.mediawiki.org/wiki/Extension:OggHandler). Náš server byl tehdy MANAGED, takže to vypadalo jako hračka. Jenže...externí Managed administrátor NEdokázal správně nakonfigurovat FFmpeg a PEAR (Requires FFmpeg and PEAR. Requires web access to $wgScriptPath/extensions/OggHandler).
Výsledek -- čistá NULA.
---------- Příspěvek doplněn 11.10.2015 v 02:25 ----------
Napsal majkro;1232268
Hodte na nej sit! :) Kdo zna MediaWiki, ten by mel vedet, ze existuje neco jako https://www.mediawiki.org/wiki/Manual:Installation_requirements.... A kdo ji nezna, ten si ji najde.
Trapná reakce, jako vždy :) Stačí vám, MYLÝ Majkro, druhý příklad nebo chcete abych tohle vlákno zaplavil 60 externími odkazy a majitel to tady (opět) úplně uzavřel ??
Klidně to udělám...jen v kategorii Maintenance scripts (https://www.mediawiki.org/wiki/Category:Maintenance_scripts) je kolem 130 prográmků pro údržbu MediaWiki a téměř každý z nich tvrdě vyžaduje SSH !
11. 10. 2015 02:15:18
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-vps-managed-doporuceni/strana/2/#reply1144559
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit