Zadejte hledaný výraz...

Hledam radu ohledne hromadneho mailovani

xcelsion
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
18. 3. 2009 18:10:28
Mam databazi cca 2-3 tis emailu z eshopu, z aukra, ze soutezi nami provozovanych. Vzdy jsme byli v kontaktu s majitelem mailu, at uz soutezil o ceny, kupoval, prihazoval v aukci nebo se dotazoval na zbozi. Rad bych temto uzivatelum oznamil napr. nove produkty, akce, souteze. Je potreba nejprve zadat o souhlas, nebo muzeme rovnou jednat, kdyz bude moznost vyrazeni mailu z databaze na zadost majitele? Napr. kasa.cz mi podobne maily vesele posila bez ostychu. Dekuji za rady.
18. 3. 2009 18:10:28
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-radu-ohledne-hromadneho-mailovani/#reply262994
Mike
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
18. 3. 2009 18:35:30
Tak jde o to, jakym zpusobem jsi ty maily ziskal. Pokud jsi je jen nekde posbiral, urcite je souhlas pred zasilanim nejakych informaci potreba.
18. 3. 2009 18:35:30
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-radu-ohledne-hromadneho-mailovani/#reply262993
xcelsion
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
18. 3. 2009 21:13:23
Napsal agile;242081
Tak jde o to, jakym zpusobem jsi ty maily ziskal. Pokud jsi je jen nekde posbiral, urcite je souhlas pred zasilanim nejakych informaci potreba.
Jak jsem psal. Jsou to buď naši zákazníci, kteří od nás zboží nakoupili. Tudíž museli udat svůj email. Jsou to taky uživatelé, kteří soutěžili v našich soutěžích o ceny, kde při registraci opět museli zadat do systému svůj email. Také máme k dispozici emaily, kde se zákazníci na zboží dotazovali nebo přihazovali v našich aukcích. Nejsou to posbírané emaily z fór, osobních stránek, firemních stránek, atd. Jsou to lidé, kteří se o naše zboží zajímali.
18. 3. 2009 21:13:23
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-radu-ohledne-hromadneho-mailovani/#reply262992
Kalamancharo
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
18. 3. 2009 21:24:27
Podle meho to jednoznacne nejde. Jina vec je, kdyz treba u registrace, newsletteru, ... nechas cloveka zatrhnout, ze se zasilanim mailu souhlasi. (Nebo mozna postaci to dat do pravidel registrace, ... )
PS: Chytrolini to delaj tak, ze souhlas automaticky nechaj zatrhnout, clovek tak potom musi souhlas od-odkliknout :) A nezapomen pripadne do mailu dat moznost vypnuti zasilani zprav. Zda se mi, ze jsem nekde cetl, ze to je povinne ;)
18. 3. 2009 21:24:27
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-radu-ohledne-hromadneho-mailovani/#reply262991
xcelsion
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
18. 3. 2009 21:57:28
Napsal Kalamancharo;242293
Podle meho to jednoznacne nejde. Jina vec je, kdyz treba u registrace, newsletteru, ... nechas cloveka zatrhnout, ze se zasilanim mailu souhlasi. (Nebo mozna postaci to dat do pravidel registrace, ... )
PS: Chytrolini to delaj tak, ze souhlas automaticky nechaj zatrhnout, clovek tak potom musi souhlas od-odkliknout :) A nezapomen pripadne do mailu dat moznost vypnuti zasilani zprav. Zda se mi, ze jsem nekde cetl, ze to je povinne ;)
V obchodních podmínkách v odstavci osobní údaje mám uvedeno, že zákazník automaticky souhlasí s tím, že může být informován o novinkách v našem shopu. Při registraci je ale navíc také box, kde může nastavit, že nesouhlasí s novinkami. Nechci lidi moc otravovat, sám to nemám rád, jde spíš o to sdělit jednou za měsíc, že je nová soutěž, případně nějaké nové či akční zboží. Žádných 5 mailů denně, jak to umí třeba vltava a jejich řetězec..
18. 3. 2009 21:57:28
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-radu-ohledne-hromadneho-mailovani/#reply262990
Jan Štráfelda
verified
rating uzivatele
22. 3. 2009 12:22:30
Ahoj,
obávám se, že pokud tvá databáze obsahuje i lidi, kteří se jen ptali na zboží, bude třeba je požádat o souhlas. Zkus se mrknout na příslušnou stránku ÚOOÚ, je to tam docela dobře rozepsáno:
Otázka č. 8: Jak lze vysvětlit termín „od svého zákazníka“ použitý v § 7 odst. 3 zákona? Je za „zákazníka“ považován pouze subjekt, který má již uzavřen s potenciálním šiřitelem obchodních sdělení jiný smluvní vztah (například účastnickou smlouvu o užívání telekomunikačních služeb, smlouvu o vedení účtu, smlouvu o předplatném časopisu atp.), nebo je třeba uvedený pojem vykládat extenzivně a za „zákazníka“ je považován kterýkoliv subjekt, jehož elektronický kontakt potenciální šiřitel obchodních sdělení získá (např. i „nákupem“ databáze kontaktů osoby, které udělily souhlas k přijímání obchodních sdělení)?
Odpověď: Výraz „od svého zákazníka“ podle § 7 odst. 3 zákona lze mimo jiné vykládat při výslovném odkazu na zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, ve spojení s jeho ustanovením § 5 odst. 5 jako od osoby, od které podrobnosti jejího elektronického kontaktu pro elektronickou poštu správce nebo zpracovatel získal „…v souvislosti se svojí činností jakožto správce nebo zpracovatele.“. V § 7 odst. 3 zákona je dále uvedeno, že takový kontakt byl získán v souvislosti s prodejem výrobku nebo služby a je použit pro nabídku obdobných výrobků či služeb. Nemusí se tedy jednat o již uzavřený smluvní vztah, může jít např. o jednání o jeho vzniku. Nelze však pojem zákazník vykládat příliš extenzivně a za zákazníka považovat např. i osobu, která se pouze dotáže na zboží či službu. Zdrojem kontaktu nemůže být veřejný seznam. Za zákazníka nelze považovat kterýkoliv subjekt, jehož elektronický kontakt potenciální šiřitel obchodních sdělení získá (např. i „nákupem“ databáze kontaktů osoby, které udělily souhlas k přijímání obchodních sdělení)
Samozřejmě vše záleží na tom, jak ten obchodní vztah či další způsob získání adresy dokážeš doložit v praxi.
22. 3. 2009 12:22:30
https://webtrh.cz/diskuse/hledam-radu-ohledne-hromadneho-mailovani/#reply262989
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit