Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

PitiPitiPa
verified
rating uzivatele
21. 5. 2015 20:33:11
Napsal Martin Kolčaba;1196503
Tam bych spíš hledal příčinu, ne u zákazníků.
Blbost. Jsme prostě velmi tupý národ. Zákazník je např. z Prahy a je schopen dát dopravu, kde je jasně psáno Pouze v Brně a to jen proto, že je to o 20 Kč levnější.
21. 5. 2015 20:33:11
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79226
Suke
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 5. 2015 20:40:43
To potvrzuji, mame expres dopravu v jednom meste a oni jsou schopni si to objednat uplne jinam. Primo mame pod tim jeste napsano: plati pouze pro mesto xxx :-)
21. 5. 2015 20:40:43
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79225
Napsal Suke;1196509
To potvrzuji, mame expres dopravu v jednom meste a oni jsou schopni si to objednat uplne jinam. Primo mame pod tim jeste napsano: plati pouze pro mesto xxx :-)
to se mi nejak vubec nezda
zajimal by me aspon screen jak to vypada v tom kosiku - mozna mate pravdu, ale nechce se mi to verit - snad jsem se s timto problemem nesetkal : o).
21. 5. 2015 20:47:34
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79224
Ze si lide z jednoho mesta objednavaji v ulozence v jinem meste je bezne a nevidim v tom chybu.
21. 5. 2015 20:55:53
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79223
TDS
verified
rating uzivatele
25. 6. 2015 00:16:40
Mám zkušenosti, že nejvíc to zkouší (většinou úmyslně) Slováci, že dají poštovné po ČR a pak se velice "diví" že s nimi řešíme, že na Slovensko to prostě stojí o něco víc. Často jsou dotčeni, že to z ČR není za stejnou cenu jako by si to objednali "doma". A to nemáme pro Slovensko nějaké šílené ceny, jen o cca 20 - 30 Kč vyšší. Vůbec část kupujících ze Slovenska řeší každý cent a jsou tací, kteří jsou schopni se hádat jestli má být přepočet na Eur tak nebo tak, že oni si "myslí že to máme drahé, protože...." doplňte si nějakou nesmyslnou výmluvu...
Že občas někdo zadá blbě odběr se stane (někdy je to i chyba Košíku, když člověk použije tlačítko Zpět, že se pobočka vymaže ale nehodí to pak chybovou hlášku že není vybrána pobočka, o tom víme) ale těch případů je minimum, ustalo to od doby, co jsme sjednotili ceny za odběry u různých možností. Předtím zkoušeli např. dát Uloženku a pak psali že to chtějí na "jinou" pobočku Zásilkovny ale za nižší cenu Uloženky.
25. 6. 2015 00:16:40
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79222
Katerina 2
verified
rating uzivatele
27. 10. 2015 14:44:43
Mne dnes pobavila Česká pošta tak, že jsem viděla rudě. Balík mi odeslali 21. 10., 22. 10. jej z technických důvodů nedoručili, několik dní ho už hledám. Do schránky mi vhodili, že je uložený na naší poště, ale nebyl. Na stránkách České pošty je uvedeno, že je uložený na jiné poště, protože mám údajně P.O.Box, který nemám, nikdy jsem neměla a na uvedenou poštu ani nejezdím. Dva dny to řeší naše místní pošta, dnes jsem už volala přímo do depa vedoucímu, který mi slíbil, že i dnes balík dodá. O dvě hodiny později mi přišel níže uvedený mail, kde píšou, že mi zásilka nebyla doručena na žádost adresáta, tedy na moji žádost, a že mi ji ukládají na té poště, na kterou se jezdíme už 3 dny ptát a balík tam pořád není.
Česká pošta dělá z lidí blbce, kteří nevědí, co dělají. Asi jsem tak volala na ČP a prosila je, aby mi nic nedoručovali.... Kdybych si pro to do těch Pardubic dojela na kole, tak jsem byla už dávno zpátky...
Vážený zákazníku,
omlouváme se, Vaše zásilka Balík Do ruky od podavatele .... s podacím číslem DR660.......C nemohla být doručena v avizovaném termínu dne 22.10.2015, jak jste byl již informován, a to z důvodu: na žádost adresáta. Zásilka je připravena k vyzvednutí na poště:
Hasičů 46/3
15511 Praha 513
27.10.2015 E-mail adresátovi - neúspěšný pokus o doručení a uložení zásilky.
27.10.2015 Uložení zásilky na žádost adresáta. 15511 Praha 513
27.10.2015 Přeprava zásilky k dodací poště.
27.10.2015 Výstup zásilky z SPU. 22200 SPU Praha 022 uááá, to jsou Malešice, co tam ten balík dělal? Balík z P-5 do P-5 putuje přes Malešice?
26.10.2015 Odeslání zásilky na jinou poštu. 15500 Praha 515
23.10.2015 Uložení zásilky - adresát má P.O.Box. 15500 Praha 515
22.10.2015 Příprava zásilky k doručení - pokus o doručení neuskutečněn z technických důvodů na straně České pošty. 17704 Depo Praha 704
22.10.2015 Doručování zásilky. 17704 Depo Praha 704
22.10.2015 Příprava zásilky k doručení. 17704 Depo Praha 704
21.10.2015 E-mail adresátovi - podání zásilky.
21.10.2015 Vstup zásilky na SPU. 53020 SPU Pardubice 02
21.10.2015 Podání zásilky. 53002 Pardubice 2
27. 10. 2015 14:44:43
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79221
Martin Hora
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 12. 2015 16:58:45
Dobrý den, tak se zde také připojím s jednou historkou, akorát má smutný konec...
Dlouho jsem váhal, jestli to mám napsat, ale po dnešku už to ve mě fakt přeteklo. Nyní Vám chci ukázat a popsat krátký příběh o tom, jak se rok a půl práce dá ZKURVIT během několika měsíců. Tedy toto je důkaz "zabití dítěte", které si pipláte od jeho začátku se společníkem máte smělé plány a nakonec to po vašem vzájemném "rozchodu" dotyčný exspolečník během několika měsíců totálně rozjebe. Eshop jsme zakládali na podzim roku 2013 do konce roku 2014 celkem slušně vydělával, ale na jaře 2015 začal upadat vinou toho, že jeden z nás (kdo asi) na to totálně sral. Vyústilo to v hádku a můj odchod z firmy a celého projektu (srpen 2015). Dnes máme prosinec, tedy jeden ze tří měsíců, kdy se na internetu nejvíc nakupuje, točí se slušné peníze a eshop? Posuďte sami podle screenshotů, nutno dodat, že recenzi na Heureku Vám napíše zhruba každý desátý zákazník... Jak to celé dopadlo? EXspolečník místo řádné omluvy zklamaným zákazníkům raději zavřel eshop a zalez do ulity, aby nemusel řešit problémy... Teď, když se na to dívám, jak dopadl rok a půl práce, kdy jste tomu projektu věnovali svůj veškerý volný čas, tak je mi z toho docela smutno, i když (naštěstí) s tím již nemám nic společného... Poučení na závěr? Pokud chcete podnikat, spoléhejte se především sami na sebe, pokud máte nápad, dělejte ho sami, když je to moc na jednoho, nechte si pomoct, ale nikoho netahejte do společného podniku, protože jen prdel je na půl... Doufám, že jsem tímto někomu otevřel oči a třeba i trochu pomohl... :-)
8. 12. 2015 16:58:45
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79220
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 12. 2015 16:55:32
Matelloo: tak buďte rád, že jste to vyřešil a jste dobrovolně pryč. To je podnikání... Každý kdo podniká si jednou něčím podobným projde. Zavřete dveře hoďte to z hlavy a jeďte dál.
9. 12. 2015 16:55:32
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79219
Jiří
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
9. 12. 2015 17:32:55
Heh a pak se mě někdo může divit, že pokud to jen trochu jde.. dělám si radši vše sám.
Hlavu vzhůru chlape. ;-)
9. 12. 2015 17:32:55
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79218
Michal Mrňa
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
9. 12. 2015 17:39:27
Dívám se, že zboží na tom eshopu už ani není.
9. 12. 2015 17:39:27
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79217
Martin Hora
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 12. 2015 23:27:29
Hlavu nevesim, ani neplacu. Jen jsem se podelil o historku z provozovani eshopu. Chybami se clovek uci. Preji hezky vecer vsem :)
9. 12. 2015 23:27:29
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79216
WEBMEX
verified
rating uzivatele
9. 12. 2015 23:33:11
To ještě vůbec nic není : o) - každopádně i tato zkušenost je dobrá, ale dějí se horší věci. Takže buď rád, za to jak to skončilo.
9. 12. 2015 23:33:11
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79215
martin a
verified
rating uzivatele
10. 12. 2015 01:56:41
Nabizi se moznost vzit, co bylo vytvoreno do odchodu, a rozjet to znovu sam pod jinou znackou.
Know-how, zdrojaky, treba 70 - 90 % dosud platnych kontaktu na dodavatele, atd...
10. 12. 2015 01:56:41
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79214
Janae
verified
rating uzivatele
4. 5. 2016 19:05:03
Mám eshop na Barbie oblečky www.oblecky-na-barbie.cz . Kromě pošty, DPD , mám taky osobní odběr. Pracuji v rodinném domě ,kde mám svojí malou dílnu. Paní si přijela pro zboží osobně.Jaké bylo její překvapení - a taky moje - , když přijela úplně bez peněz , jen mávala kreditkou :-))) To mi velmi polichotilo , že si myslela , že jede do velké firmy :-DDD. Bohužel pak musela hledat v našem městě bankomat...naštěstí jí to neodradilo.
4. 5. 2016 19:05:03
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79213
Napsal martin a;1289657
Máte někdo zkušenosti s platebními systémy ve vašich e-shopech nebo (ještě lépe) placených on-line službách?
(PayU, Gopay, apod.?)
Platba pro lidi z ČR, platba pro cizince (která přistane na vašem českém účtu v CZK a nebude vás to stát majlant na poplatku);
platba z účtu, kartou, SMSkou.
Zajímají mě jakékoliv postřehy na to téma - kterou službu používáte,
jak jste spokojení se spolehlivostí, přístupem/podporou, jak snadná byla implementace;
rychlost (abyste hned věděli, že uživatel zaplatil - hlavně v případě SMS plateb za přístup k online službě);
příp. jestli vás něco zaskočilo (nebo příjemně překvapilo), co jste podle propozic nečekali a objevilo se to až v praxi...
Díky.
Nějak se nechytám...
4. 5. 2016 23:39:13
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/48#reply79212
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit