Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 12. 2014 07:42:07
Napsal husky;1151225
martin a --> tys mohl radit Hitlerovi, mozna by vyhral valku :-)
Nam jednou volal zakaznik (bylo to v Londyne), ze nasel vzkaz od ridice, ze mu nechal balik v popelnici. Zakaznik byl v tu dobu na dovolene a kdyz se vratil, tak uz byla popelnice vyprazdnena :-)
:-):-)
Stejně jako hlava toho řidiče..
Dobrý příběh.
19. 12. 2014 07:42:07
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79241
martin a
verified
rating uzivatele
21. 12. 2014 15:42:31
Napsal Jiří Kubala;662078
Máme eshop s látkami, maloobchod. Cenu látek máme v eshopu po 10cm, nikoli po metrech, protože si většinou lidé objednávají např. 140cm. Nikdy předtím problém nebyl, až minulý týden, kdy přišla objednávka na 73kusů látky (730cm). Zásilka dorazila a zákazník nás po telefonu seřval, jakto, že mu přišlo tak málo látky. Údajně dotyčná chtěla 73m, ale objednala si 730cm. Vůbec milé paní nepřišlo divné, že za kus látky (10cm) chceme 9kč. Že prý je velkoobchod a berou látky za 30Kč/metr a tak jim musíme dát velkou slevu a řekla nám to několikrát :D.
na 1 stranu, jestlize pisete, ze cena je za 10 cm (primo u ceny jako m.j., ne nekde jinde v poznamce, jak to tak byva), tak je to teoreticky dobre
na 2. stranu, std je udavat cenu za 1 m. Kdyby si zakaznik objednal 1,4 , bylo by to jasne. System desetinnych mist v mnozstvi je bezny v mnoha oborech.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 15:47 ----------
Napsal husky;1151225
martin a --> tys mohl radit Hitlerovi, mozna by vyhral valku :-)
Nam jednou volal zakaznik (bylo to v Londyne), ze nasel vzkaz od ridice, ze mu nechal balik v popelnici. Zakaznik byl v tu dobu na dovolene a kdyz se vratil, tak uz byla popelnice vyprazdnena :-)
Ani ne :)
Jen se rad zastavam lidi, kteri jsou podle me v pravu a nemuzou se branit. Nektere (zduraznuji nektere) prispevky ve vlaknu delaji debila z lidi, kteri podle me postupuji racionalne. Nekdy je potreba se nad situaci zamyslet a predstavit si, proc asi ten ci onen to ci tamto dela, a ze to je docela logicke, kdyz pozorovatel neni liny se zamyslet nad moznymi duvody. Nemam rad rychle povrchni odsudky provadene lidmi, kteri jsou lini se zamyslet. Tak to obcas udelam za ne, v nadeji, ze se snad zamysli priste.
mmch, historka s popelnici dobra :)
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 15:50 ----------
Napsal SGD;662092
V eshopu mám zahradní osvětlení, luxusní květináče (světelné apod.). Firma si chtěla objednat právě takový květináč a chtěli slevu, protože jsou přece elektromontážní firma... Moc jsem to nepochopil (jakože jsme kámoši z oboru? ;)
ja to chapu spis tak, ze chteli rict, ze jsou distribucni meziclanek
a v mnoha oborech je bezne, ze koncove ceny pro zakaznika jsou stejne (napr. cena knihy v knihkupectvi nebo od nakladatele - to uz sice prestala byt pravda, ale byvalo to tak; a porad knihkupectvi rozhodne nakupuji levneji nez koncovi ctenare).
Asi tak to, myslim, myslel - nejsem koncak, tak chci VO cenu. V mnoha firmach to tak funguje, driv na slevu stacil ZL, nez ho mel kazdy druhy.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 15:58 ----------
Napsal Martin Kolčaba;670401
dovolil jsem si půjčit od kamaráda z FB (provozuje e-shop s rybářskými potřebami)
Komunikace s jedním z těch poněkud zvláštních zákazníků. Pán měl zájem o lehátko v sadě se spacákem za 2800,-Kč :
On: dobr¨ed den za 2000 to koupim
Já: Dobrý den. Za 2000,- Kč jedině bez spacáku. S pozdravem XXX
On: totedy ne ze zpacakem jinak diky
Já: Tak to se nedohodnem. Nejsme armáda spásy. S pozdravem XXX
On: armady spasi ne ale zlodej kter chteji videlavat moc a nestaci ji pakatel.to vase lehatko jsem zehnal za1200kc
Já: Tak v tom případě doporučuji za ušetřené peníze pořídít pravidla českého pravopisu. Přeji hezký den, jdu pokračovat v okrádání lidí :-)
Napsal Kovboj;670492
Na jednu stranu typická ukázka myšlení některých lidí, na druhou stranu IMHO ukázka toho jak by se obchodník chovat neměl. Pořád je to vztah (potencionální) zákazník - prodejce a tam prostě takové komentáře nepatří.
Prijde na to, jestli zakaznik prodejce urazi, a pak jeste prijde s tim, ze si to stejne koupil jinde, tak co z toho...
Prodejcova reakce mi prijde byt celkem vtipna a na miste. V podstate se da rict i vecna.
Urcite smlouvani za urcitych okolnosti provadene urcitou formou nevnimam jako potiz (navic mnohe eshopy k nemu primo vyzyvaji),
ale tento pan tu pozadovanou cenu oznamil pomerne nekompromisne. A kdyz prodejce vecne nabidl, ze za dane penize muze dodat alespon toto, tak ho zakaznik zacal neopodstatnene urazet.
Ad "sehnal jsem to za...". Mi pripomina cloveka, ktery ode me chtel koupit domenu.
Porad jsem mu opakoval, ze neni na prodej,
on porad chtel cenu,
pak mi sam bez vyzvani nabidl milion Kc,
ja jsem odmitl,
a on mi pak jeste vynadal, ze by mi ten milion "samozrejme" (! a tomu uz rikam chucpe) nedal.
Clovek, ktery urazi protistranu a jeste si smlsne na tom, ze nakupovat nechce, neni zakaznik.
Kdyby misto toho vecne napsal treba "ok, pokud to budete mit ve vyprodeji za tu a tu cenu, tak mi dejte vedet", tak by to byla uplne jina situace.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:03 ----------
Napsal zuzu;679877
Dneska paní provedla objednávku,eshop mám na eshop-rychle a mám nastaveny tyto možnosti:
Zaslání:
Doporučený dopis (bublinková obálka) 50kč
Doporučený balík (kartonová krabice) 65kč
Platba:
platba předem 0kč
Dobírka 35kč
Člověk si vybere jak chce poslat a jak bude platit.
Paní mi napsala:
Dobry den,prosim Vas o opravu dodaciho listu.Zbozi si preji poslat dobirkou(to je v poradku.V neporadku je bublinkova obalka.Nevsimla jsem si,ze je tam neco takoveho zaskrtnuteho.Nerada bych platila za obalku 50kc.Prosim o zaslani pouze na dobirku,dekuji XXXXXXXXX.
To jsou lidi opravdu tak blbí že si myslí že dobírka je 35kč za celou zásilku nebo dělám chybu někde já???
Teoreticky by to melo lidem dojit i z toho, ze to jsou dve samostatne sady radiobuttonu,
mozna by se to dalo jeste podporit vetsim marginem mezi nimi
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:13 ----------
Napsal Aleš Jiříček;736489
Sokolda
mam takovy pocit ze nekde v zakonech je uz ustanoveno ze nesmis odmitnout prodat zbozi zakaznikovi z clenskeho statu evropske unie jen kvuli tomu ze neni primo z tvoji zeme... takze tim vlastne porusujes zakony :)
Tak to je ten eurodiktat drsnejsi, nez jsem si myslel.
Je to aspon resitelne desetinasobnym postovnym do dane destinace?
To doufam, zakazane neni, vzhledem k cenam postovneho a bankovniho prevodu (prip. telefonu, to se treba me nastesti netyka, ale mnoho lidi si jeste za volani za hranice priplaci).
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:20 ----------
Napsal Iceman_21;740594
- před vánocemi jsme stáhli zbozi.cz a heureku zvláště recenze, zboží vozíme zdarma, což tyto portály neberou v potaz a primárně jsou produkty vidět jen podle ceny, také nechci vidět negativní reakce zákazníků co si jen vymýšlí
A muzes rict zkusenost, o kolik se ti snizil obrat?
Tzn. jak moc je nutny na zbozi a heurece byt?
mmch, ad
"- přijedeme k paní s antiparazitním obojkem, který když se otevře, tím se aktivuje a za měsíc již je nepoužitelný - paní povídá já to psovi vyzkouším, když mu to nebude, tak Vám to vrátím"
- veterinar mi ho prodal s tim, ze vydrzi cca 1 sezonu, v praxi ale fungoval asi 4 leta (pres zimu jsem ho psovi sundal), nez jsem ho pres zimu ztratil; pak jsem koupil druhej, a zase nekolik let. A opravdu funguje - na jare se na psoj objevily klistata, tak jsem nasadil obojek, a do podzima byl pokoj
Ale jinak obecne souhlasim, nektery zbozi je nevratitelny (zakon pamatuje aspon na individualni upravy), zminuju to spis jen jako kladnou referenci, ze tyhle obojky umi vydrzet mnohem dyl, nez se uvadi.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:27 ----------
Napsal darkknight-;744056
Další drobná, programator trošku pokazil kontroly takže do telefonu šlo psát vše. Takže nám pán do kolonky Telefon napsal Nokia 3510i
Nemyslim si, ze to je chyba programatora. Jakakoliv omezeni jsou rizikova.
Co kdyz nekdo bude chtit dopsat poznamku "odpoledne"?
(driv pripadne domu,do prace,klapka,...)
A kdyz povoli jen cislice a mezery a zapomene na plus, tak tam zas nepujde uvest mezinardoni predvolba (a je uplne jedno, jestli posilate jen do cz - ja si nechavam posilat zbozi na zahranicni postu (pro prodejce tuzemskou), a telefon uvadim cesky)
A treba strednik/carka pro oddeleni dvou kontaktu...
Kdyz ho nebude chtit uvest, uvede nuly. Kdyz budete chtit konkretnejsi kontrolu, pro vyber z existujicich volacek, jste na ceste do pekel.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:47 ----------
Napsal Hudinx;772825
Ale naděláte...My jako společnost nabízíme většinu produktů zdarma, ale i přesto lidi často volají a doslova nadávají, že to a to nefunguje a pokud to ihned neopravíme, tak uvidíme...Většinou lidé, kteří nikdy nic nezaplatili...
Zdarma jako trial/propagace vlastnich placenych sluzeb;
nebo "zdarma" jako "vy nejste zakaznici, vy jste zbozi"?
I kravy vezene na porazku maji nejake minimalni podminky (obcas dostanou nazrat). Jestli si nekoho hyckate proto, abyste ho mohli nekomu prodat, tak se o nej starejte.
Zdarma se poskytuji produkty, ktere nadsenci vyrabeji ve skole, pri skole nebo po praci.
Jestlize jako spolecnost nabizite vetsinu produktu zdarma, tak neverim, ze to je zdarma. Z ceho zijete? I pokud jste nemocnice, tak to nedelate zadarmo, ale za me penize prostrednictvim zdravotnich pojistoven. I pokud jste verejna skola, tak jste placeni z dani. A pokud jste soukroma firma, tak setsakra verim, ze od nekoho nejake penize vybirate. Tak se o sve uzivatele starejte. Zvlast, jestli prave oni jsou vase zbozi, ktere nekomu prodavate.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:54 ----------
Napsal darkknight-;772971
Nechápu jak můžeš podnikat když si nepřepočítáš prachy na míště.. základy jsou základy a tohle je základ?
Ja to chapu. Kdysi jsem pri skole jsem rozvazel zbozi. A kdyz se sejde unava s venkovnim vedrem a treba jeste spechem, tak se clovek jednoho dne splete.
Jednou mi chybelo 900 Kc - zpetnou uvahou jsem se jako k nejvetsi prvpsti dopatral k hypoteze, ze mi v jedny firme asi dali 100 misto 1000, kdyz jsme si tam nejak vzajemne vraceli kc. KDyz jsem tam zavolal, tak se niceho nedopatrali, asi netusili, kolik v ty kase maj mit.
Jindy jsem zas nekomu mezi reci a pri predani neceho omylem vrazil do ruky nejaky doklady, ktery jsem tam nechat nemel... to je hned. Kdyz roky jezdis, tak obcas neco takovyho provedes. A jestli ne, tak bud rad.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 17:46 ----------
Napsal meloun;933952
Ano, dle Heureky je cca. 25% odeslaných dotazníků vyplněno. I nám kazí hodnocení vždy buď "notorický prudič" nebo někdo úplně náhodou. Jednou nám paní zaklikla, že nás nedoporučuje, a do komentáře uvedla, že by nás nedoporučila, protože neví komu, když se o daném sortimentu s nikým nebaví :-)
I z drivejsich prispevku, co jsem si tu davkove precetl (hodnoceni 4,5 az 5 z peti; a dole nedoporucil), mi prijde, ze ma heureka spatnou textaci.
Ze mnozi zakaznici "doporucit" chapou jako podtrzenou jednicku s hvezdickou; a cokoliv ostatniho je "nedoporucit".
Ostatne, doporucit znamena provest vlastni aktivitu navic, nekomu zdarma delat reklamu z velkeho nadseni, to uz je nadstandard.
Mozna by si to mela heureka pretextovat na "spokojen"/"nespokojen" nebo "ok"/"problem".
Ja heureku nepouzivam, protoze dodavam veci konfigurovane na miru, ktere se tam nehodi,
tak si to vy, prodejci pres heureku, kterych tady je spousta, zkuste s heurekou vyresit. Berte to jako namet ode me, jako takovej postreh/pocit/zaver z toho, co tady ctu.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 17:52 ----------
Napsal Sokolda;923927
goatee: Pozor, to bude dysgrafička nebo jak se to píše. Je to "nemoc", takže pokud dojde něco podobného, chovám se slušně a neupozorňuji na nic. Ti lidé to asi nemají lehké.
Mám v okolí holčinu a taky mi kolikrát na fb dá chvilku zabrat než to přelouskám.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Dysgrafie
Dyslektička.
Dysgrafie je neco jineho.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 18:04 ----------
Napsal Já;960549
Tak mi dnes napsala paní že si přijede pro objednaný kočárek a když jsem jí chtěl do mailu poslat trasu od nich k nám tak jsem zjistil že bydlí skoro 400km od nás.
Tak jí hned volám jestli to ví a jo potvrdila mi že jo že si udělají výlet.
Takže těhotná žena pojede 800km autem, což znamená asi 8 hod. Místo toho aby si ho nechala v klidu poslat na dobírku.
I kdyby měli auto na LPG tak jen za palivo utratí 1200Kč, pokud nafťáka tak minimálně 1600kč.
Občas mi zůstává rozum stát, čeho jsou lidi schopní.
Z uvedenych informaci nevyplyva, ze jeli extra.
Naopak, jasne psala, ze si udelaji vylet.
Proste spoji prijemne s uzitecnym.
Jasne to napsala, jasne to tu uvadis a citujes... nerozumim, cemu na tom nerozumis.
A jet si vec prevzit osobne je dost zodpovedne pocinani - predchazi mnoha problemum a je prospesne pro obe strany. Pro priklady se podivej do tohodle fora.
Tak chces zakazniky, kteri k obchodu pristoupi zodpovedne, nebo zakazniky, kteri na to kaslou a pak delaji problemy? Kdyz narazis na jednoho zodpovedneho, tak se mu jeste vysmivas...
A ze je tehotna? Neni to tak dlouho, co se rodilo na poli - a to tenkrat nebyla takova uroven zdravotnicke pece, a ZZS neexistovala.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 18:24 ----------
Napsal Kovboj;971044
Tak jí pošli tu 8cm kost a k tomu pravítko, že to je opravdu celých 8cm velká kost.
A k tomu jí přidej tenhle odkaz: http://youtu.be/NvcNZmABRZE?t=13s
Kupoval jste nekdo nekdy HDD nebo USB flash?
Vite o tom, ze nabijeci AA clanky drive dobre firmy GP s nazvem 2600 maji asi 2450 mAh, s nazvem 2300 maji asi 2150 mAh, atd atd
(a pokud jde o barvy - rakce na link na YT - tak neni modra jako modra; a u zakladni barvy se clovek musi dost prizpusobovat a nemyslim si, ze by se vubec ruzova dala sehnat; u zakladnich barev si clovek musi vybrat nejakou jakztakz nejblizsi te pozadovane; a naopak u vrchnich je vyber treba ruzove tak siroky, az oci prechazeji)
A rozmery muzou byt v palcich nebo metricke; a i v ramci metrickych mame ruzne jednotky...
Realne se stalo, ze si znamy (praktik-uzivatel) u znameho (strojar-automobilka) objednal nejake uhelniky 10x15, a kdyz se po domluve setkali, tak se divil, kde je ma... a on je vytah z kapsy, protoze to bylo 10x15 mm, nikoliv cm. Ten dotaz z videa "jak velke jsou ramy 6x4" mi tedy zni dost logicky.
Zrovna u te kosti je asi udaj 8 cm dost jasny,
reaguji spis na to video (jeho cast, nekoukam na cele).
Ale obecne je to chyba vyrobcu. Spotrebitel uz vi, ze jim nemuze verit.
Ze auto s motorem "1,7" ma V=1650 ccm, to je ok, kvuli sazbam pojistek; ale v ostatnich pripadech je to necista obchodni hra, na kterou holt prodejci dojizdeji neduverou spotrebitelu.
A prodejci maji tu smulu, ze jsou prvni na rane - neduverivy zakaznik komunikuje s nimi, nikoliv s vyrobci (v nekterych pripadech).
Obzvlast otazka z videa "metrakovej pytel, kolik vazi?" mi, bohuzel, prijde byt naprosto opravnena.
Zakaznicka zkusenost s vyrobci a jejich prohnanymi marketingovymi oddelenimi.
2 TB disk rozhodne nema 2 TB. A prodejci to jeste vysvetluji dost drzym zpusobem, ktery jde shrnout jako "Lzeme proto, ze lzeme. Vime, ze to nejsou 2 TB, a prave to, ze to nejsou 2 TB, je duvod, proc se vam pri pohledu do TC zda, ze ten HDD nema 2 TB."
Az se vyrobci prestanou chovat hloupe, tak zakaznici (casem - obnova duvery trva dlouho) prestanou racionalne klast dotazy, ktere na neinformovaneho cloveka mohou mylne pusobit jako hloupe.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 18:30 ----------
Napsal Marek Klobáska;973264
Všímám si, že se nám vrací z pošty jen malé balíky, většinou 1 kus zboží. Lidi si to prostě nevyzvednou. Asi zruším možnost Balík na poštu. Velké balíky se nám nevrací.
Primlouvam se ale za to, aby byla vyrizena objednavka, do ktere si zakaznik sam napise do adresy "poste restante" - coz je totez, ale zjevne konano uvedomele.
Poste restante pouzivam uz mnoho let, samozrejme vyzvedavam (proc bych si to jinak nechal posilat), zacal jsem s tim davno pred tim, nez to posta zacala propagovat marketingovym nazvem "balik na postu".
Plne chapu, ze je potreba nejak filtrovat nevyzvednute zasilky; ale ponechal bych to jako otevrenou moznost pro toho, kdo si o to sam rekne. dekuji :)
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 18:54 ----------
Napsal Hana Svobodová;1103734
Já tedy musím říci, že odesílám i ty podezřelejší objednávky. V e-shopu s kosmetikou a parfémy mám jako doplněk k těm drahým položkám i skládací taštičku "jahůdku" za 48,-Kč. Jedna paní si jeden kus objednala, k tomu dobírka za 125,-Kč. Volala jsem jí, jestli ji opravdu chce, prý ano. Byla jsem naprosto přesvědčená, že se balíček vrátí nepřevzatý. Ale omyl - opravdu přišly peníze na účet!
Tohle me trochu desi - nejak nechapu, co je na tom podezreleho. Jestli potrebuju konkretni vec dle sveho vyberu, tak jsem rad, ze ji nekde vypatram, objednam si ji tam, a logicky zaplatim i postovne.
A jestli je vec levnejsi nez postovne, tak tim lip - porad lepsi, nez kdyby stala 4x vic...
Mam to teda chapat tak, ze existuji lide, kterym to, ze za postu zaplati vic nez za vyrobek,
dojde az po objednavce, a pak zmeni nazor a uz to s temi prepravnimi naklady nechteji?
Abych si z toho vzal ponauceni, ze je lepsi vubec nenabizet veci levnejsi nez postovne?
(resp. treba jen jako set 4 kusu, aby cena vyrobku presahla cenu postovneho)
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 18:58 ----------
Napsal pleskanec;1103856
Jedenkrát se stala velmi zábavná situace :D Bereme krabice ze všudma kde se dá koupelnová studia ,obchody atd... Paní si objednala čepici a skladník ji zabalil do krabice od hajzl prkna . A to paní si prvně myslela že jsme jí poslali záchodový prkínko , než se podívala dovnitř. No to byla sranda..:D
Nekteri prodejci maji vytistene samolepky "zasilka obsahuje jine zbozi, nez je na obalu"
-hlavne kvuli krabicim od drahe elektroniky, aby je nekdo nevykradl.
Mohlo by to pro vas byt reseni.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 19:04 ----------
Vseobecna poznamka:
Protoze dost casto vyuzivam odlisne fakturacni a dorucovaci adresy,
tak vidim, ze spousty e-shopu s tim maji problemy.
Podle me fakturacni adresa je na danovy doklad (do ucetnictvi),
dorucovaci je fyzicka adresa doruceni - tedy na balik, do systemu zasilkove firmy, pro komunikaci.
Hodne casty problem je, ze prodejce uvede na danovy doklad obe adresy, cimz je casto doklad nepouzitelny pro ucetnictvi. Chce-li byt prodejce byrokrat a uvadet obe adresy, tak at navic tiskne dodaci list, ktery se da zahodit a do ucetnictvi nedat.
Pripadne na fakturu uvede (dorucovaci) telefon, coz je podobny problem. Jsou to pak zbytecne problemy, kdyz se ma takovy doklad obhajit pred FU.
A obcas nekdo micha jednotlive radky mezi obema adresami. Napr. v obou adresach je misto pro jmeno a adresu, coz je ok; a v jedne navic i radek pro firmu, kterou pak ale ten prodejce nacpe naprosto nepochopitelne do obou adres, prestoze na webu byl ten radek zjevne v jedne konkretni z tech dvou adres.
---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 19:05 ----------
Procetl jsem si znacny kus diskuze, abych se seznamil s moznymi nebezpecimi, se kterymi je mozne pocitat, v ramci moznosti predvidatelnosti; zkratka abych se pripadne vcas poucil z cizich chyb tam, kde to jde.
Takze dekuji za vyse shromazdene zkusenosti.
A rikam si, ze bych snad ani svuj neco jako e-shop (web pro objednavku konfigurovatelnych vyrobku vyabenych vzdy na zakazku) nemel vylepsovat.
Nedopatrenim jsem ho vyrobil strasne neprehledny a obtizne pouzitelny - navrhl jsem ho pro asi 8 puvodnich polozek, jenze ted jich tam je asi 160, a architektura webu na to nebyla stavena, takze je ted dost neprivetivy.
Na druhou stranu, nesetkavam se s nicim, co tu popisujete. Objednavku mi dokazou zaslat jen ti, kdo to zbozi opravdu chteji, a kdo u te objednavky premysleji, a vedi, co a proc delaji.
Tak si rikam, ze je to docela dobry filtr problemovych nezakazniku:)
Kdo jen bez rozmyslu klika a necte, ten si u me neobjedna. Podle vsech trendu a teorii je to cele spatne, ale zjevne to ma sve vyhody :)
21. 12. 2014 15:42:31
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79240
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 12. 2014 18:34:41
OMG, zastavte ho někdo...
21. 12. 2014 18:34:41
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79239
Michal Štětina
verified
rating uzivatele
24. 2. 2015 23:33:26
Jeden známý se mě zeptal, jak to má udělat, aby taky mohl prodávat přes eshop jako Já. Doslova řekl: To mám jako zavolat do tý firmy na ty hadry, že chci prodávat jejich oblečení a oni mi ten eshop dají? 😃. Měl jsem co dělat, abych nevybuchl smíchy.
24. 2. 2015 23:33:26
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79238
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 3. 2015 16:30:02
Poslali jsme paní kočárek se zimním fusakem, ona si ho vyzvedla za tři dny + víkend, takže 6 dnů na poště. A jakmile si to vyzvedla tak mi volá že to nějak smrdí. No po dvou dnech mi to poslala zpět. No po rozdělání igelitu fusaku to fakt doost smrdělo, tak k tomu pořádně přičichnu, bylo to jako hnůj. Rozepnu fusak až dolů a byla v tom zdechlá myš. Musela tam vlézt na poště, protože na prodejně je skladujeme rozložené .....
Okamžitě mi to zamořilo celou prodejnu, to bylo na poblití
---------- Příspěvek doplněn 11.03.2015 v 16:32 ----------
Napsal asd;1171439
to ano. A kdyz tam posle k tomu i mail, tak se ani nemusi lopotit s darovanyn eshopem a budou mu posilat rovnou mesicne rentu
no třeba EDCZ.cz dávali svůj strašný orchidea eshop. plně naplněný jejich feedem.
Takže někde to tak prostě může fungovat. Popravdě taky máme takto jednu zákaznici, které jsme nechali udělat (nahodit a naplnit) eshop a pouze si platí nájem u poskytovatele.
11. 3. 2015 16:30:02
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79237
perpex
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
1. 4. 2015 09:28:06
Ja mam web s databazou donaskovych sluzieb. Pri kazdej donaske, restauracii, pizzerii je kontakt priamo do prevadzkarne. Samozrejme mam na webe sekciu Kontakt, kde mam okrem ineho uvedene aj svoje tel. cislo a pri nom velkym cervenym pismom napisane: "tieto kontakty nesluzia na objednavanie donasky". A hadajte na ktore cislo volaju tak 2x do tyzdna zakaznici. Samozrejme ze na to moje. Cez den este ok, ale ked Vas zobudi v noci o pol dvanastej zakaznik a chce pizzu tak to uz velmi vtipne nieje ;-)
1. 4. 2015 09:28:06
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79236
Roman
verified
rating uzivatele
3. 4. 2015 19:03:12
Napsal perpex;1182323
Ja mam web s databazou donaskovych sluzieb. Pri kazdej donaske, restauracii, pizzerii je kontakt priamo do prevadzkarne. Samozrejme mam na webe sekciu Kontakt, kde mam okrem ineho uvedene aj svoje tel. cislo a pri nom velkym cervenym pismom napisane: "tieto kontakty nesluzia na objednavanie donasky". A hadajte na ktore cislo volaju tak 2x do tyzdna zakaznici. Samozrejme ze na to moje. Cez den este ok, ale ked Vas zobudi v noci o pol dvanastej zakaznik a chce pizzu tak to uz velmi vtipne nieje ;-)
Takéto veci sa občas stávajú asi každému. A je to pre mňa mimoriadne nepochopiteľné. Ľudia sú (v tomto prípade naozaj slušne povedané) zvláštny a evidentne fakt nerozmýšľajú.
3. 4. 2015 19:03:12
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79235
Roman
verified
rating uzivatele
3. 4. 2015 19:09:25
Momentálne mám zákazníka, ktorý si zvolil pri objednávke osobný odber a platbu vopred. Objednávku uhradil prevodom a do dnešného dňa (objednávka bola z januára) si balík neprevzal. Nereaguje na mail, sms a telefón z čísla e-shopu nedvíha. Pokúsili sme sa ho kontaktovať z iného čísla a to zvdihol. Keď mu bolo oznámené že má balík pripravený, zložil. :D
3. 4. 2015 19:09:25
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79234
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 4. 2015 17:41:13
já nevím co se to poslední dobou děje, ale snad každej den řeším nějakýho s prominutím blbce, který je třeba z ostravy a do objednávky zadá že chce zboží vyzvednout na uložence v brně, nebo do kolonky jméno a přímení vyplní "Jan", nebo zvolí uloženku, která je levnější než balík do ruky a do poznámky napíše že chce poslat na adresu, nebo vybere modré zboží a do poznámky napíše že chce zelené i když by mohl rovnou vybrat to zelené a podobný hovadiny a já už fakt nevím jestli si ze mě nedělaj prd*l
8. 4. 2015 17:41:13
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79233
VitaminCee
verified
rating uzivatele
9. 4. 2015 09:38:54
Někdy je to fakt psycho. Objednávka na motorické věci, labyrinty, dřevěné skládačky, provlékačky korálků, apod. Vše minimálně od 3 let. Po doručení volá vzteklá maminka a huláká do telefonu co jsme jí to poslali, že to její dítě si s tím neumí hrát, že je to na něj velký a složitý a špatně se mu to drží a nerozumí tomu, apod. Trochu se divím, protože věková hranice je nastavena optimálně a opatrně se ptám, kolik let je jejímu dítěti, aby jí neurazil, kdyby mu třeba bylo 5 let a maminka by nabyla dojmu, že z jejího děcka dělám blbce. Odpověď mě trochu zaskočila, prý je mu 8 měsíců !!! Takže paní dávala dřevěné korálky a skládačky kojenci. Pochopil jsem, že není zabržděné dítě, nýbrž maminka.
9. 4. 2015 09:38:54
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79232
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 5. 2015 15:55:30
"prosim ty fakturacni udaje to jsem nechtela jen dodaci takze by to melo byt levnejsi ne?"
... to mi hlava nebere ...
21. 5. 2015 15:55:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79231
Napsal beraniste;1196420
"prosim ty fakturacni udaje to jsem nechtela jen dodaci takze by to melo byt levnejsi ne?"
... to mi hlava nebere ...
Dal bych ji to zadarmo, kdyz da kontakt na dealera, co ji dava takovej matros.
21. 5. 2015 17:53:55
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79230
Napsal beraniste;1196420
"prosim ty fakturacni udaje to jsem nechtela jen dodaci takze by to melo byt levnejsi ne?"
... to mi hlava nebere ...
:D chce to bez faktury a pozaduje tim slevu : ))
21. 5. 2015 18:21:51
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79229
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 5. 2015 19:44:50
jinak balík se vrátil :-)
21. 5. 2015 19:44:50
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79228
Napsal tallpa;1184650
já nevím co se to poslední dobou děje, ale snad každej den řeším nějakýho s prominutím blbce, který je třeba z ostravy a do objednávky zadá že chce zboží vyzvednout na uložence v brně, nebo do kolonky jméno a přímení vyplní "Jan", nebo zvolí uloženku, která je levnější než balík do ruky a do poznámky napíše že chce poslat na adresu, nebo vybere modré zboží a do poznámky napíše že chce zelené i když by mohl rovnou vybrat to zelené a podobný hovadiny a já už fakt nevím jestli si ze mě nedělaj prd*l
otázkou je, jestli jsou zákazníci blbci, a nebo máte natolik nepřehledný e-shop, výběr variant zboží a proces objednávky, že prostě dochází k těmto situacím. Tam bych spíš hledal příčinu, ne u zákazníků.
21. 5. 2015 20:11:21
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/47#reply79227
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit