Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

bratrik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 8. 2014 10:31:58
Nevím, do které sekce to napsat, ale žel k životu eshopů to také patří - spameři nabízející své reklamní služby za zenitem - dnes nám přistála úžasná nabídka na články se zpětnými odkazy, pánovi se povedlo "zaujmout" jednou doménou (nabízí dalších cca 30 pr webů): www kocarky-tako-panenky-fusak-sanky-autosedacky-dvojcata-houpacky cz - no neberte takovou nabídku!
1. 8. 2014 10:31:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79256
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 8. 2014 11:30:12
Napsal bratrik;1112221
Nevím, do které sekce to napsat, ale žel k životu eshopů to také patří - spameři nabízející své reklamní služby za zenitem - dnes nám přistála úžasná nabídka na články se zpětnými odkazy, pánovi se povedlo "zaujmout" jednou doménou (nabízí dalších cca 30 pr webů): www kocarky-tako-panenky-fusak-sanky-autosedacky-dvojcata-houpacky cz - no neberte takovou nabídku!
taky mi to včera v noci přišlo...
1. 8. 2014 11:30:12
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79255
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
1. 8. 2014 11:44:58
Napsal Radek O.;1107684
nemuzete hodnotit tu sluzbu z pohledu toho, jak dorucovani probiha u nas. Jsou zeme, kde se nechava balicek za plotem, u dveri apod. naprosto bezne, kdyz neni adresat zastizen. Pripadne se dava treba sousedovi apod.
Nicmene to slozeni vedle u domu muze byt jen proste pochybeni cloveka, ze se spletl. Coz dela cas od casu kazdy z nas.
Za plot se někdy dává. Pro jistotu do některých státu USA posílám zboží voduvzdorně zabalené, protože už mi parkrát přišla reklamace na zboží kdy byl balík nechán za plotem a v zavlažovače zahrad dělají s balíkem svoje.
1. 8. 2014 11:44:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79254
Napsal igor;1107756
Je to tak ako pise Radek. Posielame tovar kde kade po svete a niekedy naozaj sranda: Zakaznik z UK, ze mu nedosla draha panska retiazka (poisteny balik + recorded delivery (prijemca musi podpisat). Tak sme to reklamovali a Royal Mail v UK ze to dorucili a maju aj podpis. Zakaznikovi sme odporucili obehat susedov (lebo uz vieme ako to v UK chodi) a naozaj: jeden sused to prebral, podpisal a kludne si to skoro mesiac drzal doma, nikomu nic nepovedal...
Spíš než o geografii je to o firmách. Na tohle jsou Royal Mail a jejich partner pro Evropu GLS odborníci. Zásilky doručují komukoli, kdo se byť jen náhodou pohybuje v okolí dané adresy. Takovou jednu zásilku pro mě má také někdo doma, už rok :)
1. 8. 2014 17:11:04
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79253
kurtas2656
verified
rating uzivatele
19. 9. 2014 17:50:05
Včera mi volal zákazník že mu tovar nesedí že ho pošle späť. Vravím ok pošlite ak je to nepoškodené vrátame plnú sumu. Dnes som zisťoval u UPS kde sú peniaze za túto dobierku keďže mali byť už dávno na účte. Odpoveď z UPS: balík je stále u nás zákazník si ho stále neprevzal.
Aj tak sú zákazníci a potom ver im keď chcú niečo reklamovať.
Radšej sa povznesiem nad tým....
19. 9. 2014 17:50:05
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79252
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
19. 9. 2014 19:06:26
No, pokud Vám pak dá aspoň slušné hodnocení...
To já mám teď čerstvou zkušenost: paní si objednala vůni, odeslala jsem hned další den, pak balík 5 dní ležel na poště, pošta jí poslala SMS a mail, že se blíží konec úložní doby, já jsem jí poslala SMS a mail, ať si zboží vyzvedne nebo si prodlouží úložní dobu. Paní mi napsala SMS, že je na dovolené, že si myslela, že jí zboží uloží 14 dní, a že se tedy asi nedá nic dělat, balík se vrátí zpět. Další den mi přišel vyplněný dotazník z Heuréky, kde paní píše:
V jakém stavu je Vaše objednávka?
zboží jsem objednal(a) a dorazilo
Jak jste spokojen(a) s délkou dodací lhůty?
známka 2.5 z 5ti.
Jak hodnotíte kvalitu dopravy zboží?
známka 2.5 z 5ti.
Dorazilo zboží v pořádku?
ano
Budete zboží vracet?
ano, z jiného důvodu
Kolikrát jste již nakoupil(a) v obchodě?
toto byl první nákup
Jak hodnotíte přehlednost webových stránek obchodu?
známka 2.5 z 5ti.
Jak hodnotíte kvalitu komunikace obchodu?
známka 4 z 5ti.
Doporučil(a) byste obchod svým známým?
ne, nedoporučuji
Jaká je Vaše celková spokojenost s obchodem?
známka 3.5 z 5ti.
Jaké hlavní slabiny má podle Vás tento obchod?
velmi vysoké ceny. Objednala jsem parfém, pouze z důvodu, že jiný nepoužívám a všech ostatních internetových parfumeriích byl vyprodán
Jak byste shrnul(a) Váš názor na obchod pro ostatní nakupující?
Hrozně vysoké ceny. Vše ostatní - přehlednost, dodací lhůty, komunikace, v pořádku
Přitom paní balík neviděla ani z rychlíku, ale klidně ze své dovolené posoudila dodací lhůtu, kvalitu dopravy, a ještě obchod nedoporučila, takže při mém malém počtu objednávek mi stihla srazit hodnocení zákazníků ze 100% na 95%, protože jsem jí zboží zřejmě nedala zadarmo..
To pak skutečně nas..e :-(
19. 9. 2014 19:06:26
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79251
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
22. 9. 2014 13:29:42
Kromě jiného prodáváme na www.modelarina.cz i lexanové karoserie na RC auta. Zboží se jasně jmenuje třeba stylem "Karoserie pro RC auta BMW M3". Přesto se tak u čtvrtiny objednávek tohoto zboží běžně stává, že jsou zákazníci strašně překvapeni že jim přijde JEN KAROSERIE a samotné auto na dákové ovládání v balíku není ;-)
22. 9. 2014 13:29:42
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79250
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
22. 9. 2014 13:46:00
Zboží se tak jasně jmenuje, ale na fotce vidí člověk něco jiného. Což může být pro lajka, například ženu problém. Tohle vidím jako selhání obchodu než zákazníka. Sám jsi o tom navíc dodal důkaz, že se diví 25 % zákazníků a to je důvod k zamyšlení.
22. 9. 2014 13:46:00
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79249
jak píše Jakub, tohle je spíš problém vašeho shopu a toho, jak na něm prezentujete informace, než problém zákazníků. Chtěl by to zapracovat na tom, jak i laikovi vysvětlit, že to, co objednává je skutečně jen samotná karoserie.
22. 9. 2014 16:22:50
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79248
Jarmila Frgalová
verified
rating uzivatele
23. 9. 2014 11:30:10
copak eshopy, ale O2 jsou přeborníci. Ti mi napsali, že nám nemůžou zřídit pevnou linku ( žádali jsme je o to 3 roky) přitom my ji měsíc od nich ( po těch 3 letech tahanic) už měli v provozu.
23. 9. 2014 11:30:10
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79247
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 9. 2014 15:09:03
Zákazník objednává s poznámkou: "Pokud řidič přijel v Travnicku a on běží, dokud přechod na Hostinec parku, ať ho / ji, než je uvedeno, prosím, zavolejte mi na můj mobil."
My odpovídáme: "Ok, thank you."
Zákazník dodává: "Pak NE do Sedlistka ale přímo naproti Hostinec cesta až na vrchol dráhy, je dům se satelitním příjmem a jelení parohy. "
My srozumitelně potvrzujeme: "Ok"
Zákazník po obdržení zásilky dává zpětnou vazbu: "psí bouda / kočka dům jsem dostal dnes ráno. Jsem spokojený s tím. Děkujeme Vám za Vaši dobrou službu."
23. 9. 2014 15:09:03
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79246
medow
verified
rating uzivatele
13. 12. 2014 11:56:30
Zákaznice si u nás objednala růžové ponožky, po 10-ti dnech přišlo hodnocení na heuréku:
- Barva ponožek - zavádějící. Fialová = růžová?
V obchodních podmínkách máme větu: Drobná změna dezénu je vyhrazena. Kupující bere na vědomí, že zobrazované barvy zboží mohou být zkreslené digitalizací. Nicméně zrovna u této barvy, je barva opravdu růžová jak na fotce tak v reálu (potvrdila to i čtyřletá neteř:)
Naše reakce na heuréku:
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Fialovou barvu má pouze přebal ponožek, samotné ponožky jsou opravdu růžové (starorůžové).
A následně přišel mail přímo od zákaznice:
Dobrý den,
to jsem uviděla na vlastní oči... Zákazník by měl mít jasno, překvapení v tomto smyslu, při ceně, kterou máte, není na místě. Já osobně to řešit nehodlám, na to je můj čas dost drahý,ale , naprosto úpřimně, čekala bych jinou reakci. To berte jako lekci z komunikace....zdarma.
Co tím chtěl básník říci?Problém s barvocitem? Radši jsme dále neřešili:)))
13. 12. 2014 11:56:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79245
martin a
verified
rating uzivatele
16. 12. 2014 00:31:56
Napsal dysmusax;68684
Mě pobavila jedna rázná Ostravačka, která na automatický email po 2 týdnech odpověděla, že "si nic z obchodu neobjednala a na poštu nepůjde a nic platit nebude!!!". Tak jsem se podíval do systému a vidím, že zboží před pár dny vyzvedla i zaplatila ;-).
Prostě někdo zadal správný telefon (takže dostal sms)
nebo správnou adresu (a šel se zeptat na poštu i bez výzvy)
převzal a zaplatil.
Přičemž na začátku zadal špatný eml, eml na někoho jiného.
To je běžné, mně pořád chodí mailem něco, co si vyžádal někdo, kdo nezná svoji adresu, nebo jehož adresu neumí odesilatel napsat.
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 00:34 ----------
Napsal meba;69244
Neni to sice z eshopu, ale jedna z historek nahore mi pripomnela:
Cca pred 14 dny jsem poradal 1. ceskou Drupal konferenci. Tesne pred konferenci jsem prihlasenym rozesilal mail s pripomenutim a mapkou. Cca den po konani konference mi odpovedel jeden chlapek, ze at mu okamzite prestanu posilat tyhle maily, ze se nikde neregistroval.
Podival jsem se na prezencni listinu a byl tam podepsanej :-)
A byla ta eml adresa opravdu toho cloveka, ktery prisel?
Co kdyz prisel uspesne proto, ze mapku dostal jeho kolega, a tak ji mel od nej?
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 00:37 ----------
Napsal Killmaster.cz;94654
Dost často mě se mě zákazníci ptají '' a můžu si to u vás koupit ? '' ??? Co čekají že jim jako provozovatel eshopu asi řeknu ? Ne ? :)
ano, presne to mnoho provozovatelu v realu rika.
mnoho provozovatelu kasle na aktualizaci dostupnosti a o dostupnost se zajima az po prijeti objednavky.
Takovy dotaz je naprosto racionalni, a podlozeny zkusenostmi.
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 00:39 ----------
Napsal zodiak;96760
Nedávno si u mě objednal florbalovou hůl známy český pornoherec Robert Rossenberg :-) (nevím jestli mu nekomolím jméno)
hm, hezky zpusob nakladani s osobnimi udaji zakazniku
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 00:48 ----------
Napsal BuBen;128835
zákazník že sedí v člne na jazere, práve mu vraj odplávalo pádlo (na rovnej vode odplávalo?!)
Kazdy dobry prodejce vodackeho vybaveni velmi dobre vi, ze na velkych vodnich plochach v dusledku vetru vznikaji vlny, nekdy i docela nebezpecne.
A nemuseji byt az tak moc velke, a ani absolutne stojate.
I takovy Vah, ktery tece, a je to porad jeste reka, i kdyz siroka,
ma pro kanoe nebezpecne vlny napric - v jeho pripade od vetru (ne od kamenu, jako male reky).
Prodejce, ktery tohle nevi, ohrozuje zivoty zakazniku nevhodnym doporucenim a mel by radeji prodavat neco jineho.
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 00:49 ----------
Napsal Martin Schlemmer;128845
:D
Pádlo mu uplavalo, ale mobil s tvým telefonním číslem tam měl?
Padlo se obvykle nori do vody casteji nez mobil,
takze je u nej vetsi riziko u plavani nez u mobilu.
Co je na tom nepochopitelneho?
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 01:03 ----------
Napsal Annalina;295498
Právě mi přišla zvláštní objednávka, kterou někdo nechal jako komentář u produktu. Prostě že si ten přívěšek objednává a jeho adresa (vesnice). Žádný e-mail, žádná volba poštovného nebo platební metody....
No tak jsem ten komentář odpublikovala, pošlu to na dobírku a nejhorší, co se může stát, že se to vrátí. Myslíte, že na vesnici nemají Internet, nebo si třeba někdo splete komentářový formulář s objednávkovým...? Je to pro mě záhada, proč by někdo deset minut po půlnoci nechával takovouhle objednávku a nezvládl použít košík.
Uz jsem take parkrat objednal mailem, misto via kosik.
Obvykle je pricinou chyba ve skriptu na trase k objednavce,
nebo i jen nesmyslne vynucovani registrace.
Jestlize nekdo trva na registraci, kterou se nehodlam zdrzovat, tak objednam mailem.
A nekdo jiny treba komentem.
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 01:14 ----------
Zazil jsem tragikomickou snahu koupit zbozi z jednoho zahranicniho eshopu,
uz si to nepamatuji cele, ale soucasti toho bylo, ze
- uvadeli, ze zbozi je skladem; za par dni (tzn rucni akci, ne automaticky) mi poslali email potvrzujici, ze zbozi mi prave odeslali; a dalsi den mi sdelili, ze zbozi neni skladem (a ze ho tedy neodeslali).
- uvadeli, ze umeji poslat na dobirku, a ze umeji poslat postou (tzn nejen zasilkovkou); pak se ukazalo, ze ale neumeji poslat na dobirku postou (coz jine firmy umeji, a ja tak bezne nakupuji), ze umeji poslat postou prevodem nebo na dobirku zasilkovkou - coz ale predem na webu neuvadeli a trvalo jim nekolik dni, nez to zjistili - a pro me to byl problem, protoze tam nemam adresu, a vse si nechavam zasilat na postovni urad, kam si to jezdim vyzvedavat - a PPlka mi to asi na postu na dobirku nedoveze...
Krom toho mi opakovane psali, at uvedu spravne telef. cislo,
opakovane jsem jim ho napsal,
tak jsem jim nakonec zavolal ja, a z hovoru vyplynulo,
ze z meho cisla vynechali "+420" a pouzili jen ten zbytek, a pak se divili, ze se dovolali nekomu jinemu. (pricemz uz ze jmena a diakritiky i z TLD v eml bylo jasne, ze jsem Cech)
Mmch, slo o obchod s antenni technikou, kupoval jsem si u nich univerzalni indukcni GSM antenni redukci - tedy bych cekal, ze umeji aspon vytukat cislo.
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 01:19 ----------
Napsal xcelsion;323409
Dnes si zákazník objednal zboží s tím, že je to dárek, čekal jsem tedy, že bude spěchat a zvolí expresní dopravu. Nakonec dodal, abychom zboží poslali až v září, že ho zatím nepotřebuje.
Tak zrovna narozeniny, svatky a vanoce se daji docela dobre predvidat.
Nekteri lide maji kalendar. Nestoji moc, a dneska uz je k dispozici i zadarmo.
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 01:25 ----------
Napsal Jose;350397
Dnes mě zas jeden zákazník pěkně dožral. Náš systém automaticky posílá upozornění o vyexpedování zboží a on na to odpověděl:
dobry den obednaval jsem pouze 1 hodiny pokud se to povedlo 2krak tak jedny vystornujte dekuji majer oboje si nemohu dovolit a pokud zaslete oboje zboží si neprevezmu verím ze to pochopíte
Nutno podotknout, že předtím dostal potvrzující email s cenou a přehledem a ještě druhý email po zpracování, že objednávka je na skladě a že do 6ti hodin bude vyexpedovaná..
Existuji i jine profese nez eshopovani, holt nekteri lide nemohou porad sedet u mailu...
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 01:33 ----------
Napsal Marcel Kupka;364896
dnešní email:
Dobrý den,
prosím o ukončení zasílání novinek, neboť nakladatelství , které vydává Grebeníčka nepatří podle mne k slušným.
s pozdravem
B.c. **********
a moje odpověď vzápětí:
Dobrý den,
rádi zasílání novinek ukončíme, jen si dovolím poznámku - nejsme vydavatelství, nýbrž knihkupectví, knihy nevydáváme, nýbrž prodáváme, osobně je mi Grebeníček stejně nepříjemný jako třeba Václav Klaus (jeho knihy též prodáváme) nebo Miloš Zeman (také prodáváme). Nevím, co děláte Vy, ale pokud lustrujete Vaše zákazníky podle toho, kdo je komunista, nekomunista, Čech, Slovák nebo třeba Arab, určitě vedete spokojený život nesnášenlivého xenofoba. Já živím tři děti a rozhodně nemám potřebu prodávat knihy podle toho, jak je kdo "zásadový" (a uvozovky jsou skutečně ironií). O slušnosti byste měl přemýšlet spíše Vy.
S pozdravem
Marcel Kupka
;)
zakaznik a dodavatel jsou dve ruzne veci.
Jestli jste distribucnim kanalem neceho, s cim nesouhlasite, tak je mi vas lito.
Nabizene zbozi si muzete vybirat sam.
Kdyz u vas nekdo popta atomovou bombu, tak mu ji dodate?
edit:
A nize jste psal, ze se pred zakaznikem nechcete plazit. A co to teda je, kdyz prodavate neco, s cim nesouhlasite, a sve jednani odporujici vasemu presvedceni zduvodnujete tim, ze musite zivit rodinu?
Vnimam to v obecne rovine, neresim, jestli ten politik nebo tamten,
ale jestlize vy osobne s necim nesouhlasite, tak to nepodporujte (prodej knih hlasajicich danou myslenku podpora je), a jestli podporujete to, s cim nesouhlasite, tak se plazite dost smutnym zpusobem.
To je jako kdyby cyklofanatik pracoval v autosalonu nebo antimilitarista v armyshopu.
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 02:36 ----------
Napsal rammi;371000
Jenom jsem měl před pár minutami hovor se zákaznicí a pro demonstraci napíšu jak si myslím, že se to má dělat... kdyz to zkratim tak pani rekla.
"Objednala jsem si u vás dvě autíčka a oba ovladače ovládají obě auta. To byla hrozná scéna, mám dvojčata... no hroznej rachot presne tomu jsem se chtela vyhnout a vy mi poslete auta, ktere se rusi, oni si s tim samozrejme musi hrat soucasne, a tak i kdyz jsou kazdy v jinem patre, tak to nepomaha a pak se mi tady bijou. Chci vrátit peníze!!!"
Mohl jsem odpovědět: "No tak si ty spratky vychovejte a neřvěte tady po mě, nashledanou!"
ale když to vydržíte, smířlivě řeknete, že samozřejmě uděláte vše co můžete aby byla spokojená, atd, atd... tak paní byla nakonec smířená s tím že pošle jedno auto zpět a pošleme jí jiné a malý dáreček (dárečky je třeba mít pro tyto situace v zásobě). Nakonec byla ráda, že tak dobře pořídila.
No a já mám o 1500kč vyšší zisk, než kdybych ji vynadal že si neumí vychovat děti.
Jak to souvisi s vychovou? Je naprosto normalni, ze se ruzne pary stejneho typu vzajemne nerusi.
Je logicke, ze si s tim deti chteji jezdit soucasne. Je logicke, ze budou chtit zavodit.
Kdyz si spoluzaci na SPSE koupili dve stejna auta na DO, tak naopak museli zasahnout dovnitr a jedno auto preladit, kdyz chteli, aby obe auta jezdila podle pokynu jednoho ovladace.
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 02:55 ----------
Napsal Well;565242
Vetsina co tu ctu, neni moc k smichu. Me ale docela pobavilo, kdyz si zakaznik objednal zbozi, po objednavce je samozrejme generovany email info na udany email zakaznika, na coz mi prisla odpoved. "Ano, vse vporadku." :)
Napsal Well;565242
Vetsina co tu ctu, neni moc k smichu. Me ale docela pobavilo, kdyz si zakaznik objednal zbozi, po objednavce je samozrejme generovany email info na udany email zakaznika, na coz mi prisla odpoved. "Ano, vse vporadku." :)
Mne to dava smysl - potvrdil, ze ta eml adresa je jeho a ze na objednavce trva. Zaplat pan buh za to.
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 03:20 ----------
Kdysi jsem na aukru v sekci sberatelstvi-modely auticek-1:43 koupil model od vyrobce Corgi
a po rozbaleni jsem zjistil, ze je to uplne jine meritko.
Prodejce prodaval velke mnozstvi modelu, systematicky,
a nebyl to ani pripad vdovy, ktera rozprodava pozustalost, ktere nerozumi, byl to opravdu specialista na modely,
tak jsem mu napsal, ze model je v uplne jinem meritku.
Vynadal mi, ze kazdy modelar vi, ze firma Corgi vyrabi modely v tom a tom meritku, a ze pro to meritko nema aukro kategorii, takze to je moje chyba, ne jeho.
Pricemz aukro melo kategorie pro vsechna meritka (pomoci intervalu, napr. 43; 44-86; 87; 88-...; atd).
Navic mnoho modelu bylo vystaveno o uroven vys, bez urceni meritka.
Tak jsem se poucil, ze modely od prodejce z Budejovic se nekupuji (byly to asi dva aktivni uzivatelske ucty se stejnym mestem a prijmenim),
a pan si dal daval modely uplne jineho meritka do nejnavstevovanejsi kategorie. Do hlavy mu nevidim, ale stejne si myslim, ze to byl z jeho strany spis podvod, protoze o meritko 1:43 je nejvetsi zajem, takze to bylo de facto black hat seo... a nasledne tedy podvod, kdyz prodaval zbozi neodpovidajici popisu.
16. 12. 2014 00:31:56
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79244
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 12. 2014 05:54:59
Napsal Hana Svobodová;1125298
No, pokud Vám pak dá aspoň slušné hodnocení...
To já mám teď čerstvou zkušenost: paní si objednala vůni, odeslala jsem hned další den, pak balík 5 dní ležel na poště, pošta jí poslala SMS a mail, že se blíží konec úložní doby, já jsem jí poslala SMS a mail, ať si zboží vyzvedne nebo si prodlouží úložní dobu. Paní mi napsala SMS, že je na dovolené, že si myslela, že jí zboží uloží 14 dní, a že se tedy asi nedá nic dělat, balík se vrátí zpět. Další den mi přišel vyplněný dotazník z Heuréky, kde paní píše:
V jakém stavu je Vaše objednávka?
zboží jsem objednal(a) a dorazilo
Jak jste spokojen(a) s délkou dodací lhůty?
známka 2.5 z 5ti.
Jak hodnotíte kvalitu dopravy zboží?
známka 2.5 z 5ti.
Dorazilo zboží v pořádku?
ano
Budete zboží vracet?
ano, z jiného důvodu
Kolikrát jste již nakoupil(a) v obchodě?
toto byl první nákup
Jak hodnotíte přehlednost webových stránek obchodu?
známka 2.5 z 5ti.
Jak hodnotíte kvalitu komunikace obchodu?
známka 4 z 5ti.
Doporučil(a) byste obchod svým známým?
ne, nedoporučuji
Jaká je Vaše celková spokojenost s obchodem?
známka 3.5 z 5ti.
Jaké hlavní slabiny má podle Vás tento obchod?
velmi vysoké ceny. Objednala jsem parfém, pouze z důvodu, že jiný nepoužívám a všech ostatních internetových parfumeriích byl vyprodán
Jak byste shrnul(a) Váš názor na obchod pro ostatní nakupující?
Hrozně vysoké ceny. Vše ostatní - přehlednost, dodací lhůty, komunikace, v pořádku
Přitom paní balík neviděla ani z rychlíku, ale klidně ze své dovolené posoudila dodací lhůtu, kvalitu dopravy, a ještě obchod nedoporučila, takže při mém malém počtu objednávek mi stihla srazit hodnocení zákazníků ze 100% na 95%, protože jsem jí zboží zřejmě nedala zadarmo..
To pak skutečně nas..e :-(
Když si tohle přečte trochu normální člověk, tak pochopí, že paní je asi pěkná kravěna. A na tomhle základě(viz text recenze) by měla zaplatit poštovný se vším všudy.
Co asi by řekli ochránci spotřebitelů na takové jednání?
16. 12. 2014 05:54:59
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79243
husky
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 12. 2014 00:00:46
martin a --> tys mohl radit Hitlerovi, mozna by vyhral valku :-)
Nam jednou volal zakaznik (bylo to v Londyne), ze nasel vzkaz od ridice, ze mu nechal balik v popelnici. Zakaznik byl v tu dobu na dovolene a kdyz se vratil, tak uz byla popelnice vyprazdnena :-)
19. 12. 2014 00:00:46
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/46#reply79242
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit