Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
13. 1. 2014 01:12:30
buď jsi nereagoval na výzvy Paypalu k domluvě, nebo máš ještě možnost se s Paypalem domluvit a dodat jim důkazy o tom, že vše problěhlo jak má. Paypal sice chrání "zákazníky", ale není tu od toho, aby okrádal prodejce, naopak, i na Paypalu si umí s podvodníky poradit.
13. 1. 2014 01:12:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79286
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
13. 1. 2014 01:30:32
Napsal Caesar;1043363
buď jsi nereagoval na výzvy Paypalu k domluvě, nebo máš ještě možnost se s Paypalem domluvit a dodat jim důkazy o tom, že vše problěhlo jak má. Paypal sice chrání "zákazníky", ale není tu od toho, aby okrádal prodejce, naopak, i na Paypalu si umí s podvodníky poradit.
Ještě mám čas na reagování, ale co vim ze své minulosti i od kolegů, tak moc nepočítám s tim že by to skončilo v můj prospěch.. Hlavně v kombinaci a Ebayem je to mazec..
No uvidim jak to dopadne.
13. 1. 2014 01:30:32
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79285
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
14. 1. 2014 04:21:32
Ono záleží dost na tom, jak to Paypalu vysvětlíš, jaké jim dodáš důkazy, apod. Já už jsem s PP řešil několik sporů, většinou sice opačným směrem, ale zatím to vyšlo vždy. Pokud neumíš anglicky, tak si nech napsat od někoho, kdo umí svoje vyjádření k celé situaci, dej dohromady všechna fakta a korespondenci a pošli jim to. Good luck
14. 1. 2014 04:21:32
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79284
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 1. 2014 20:00:30
Právě jsem si přečetla obchodní podmínky naší konkurence co dost kazí ceny.
Co věta to perla a nejlepší je
Reklamace:
bod 7. Žádáme zákazníky, aby zboží bylo nepoškozené a v originálním obalu
takže pěkně reklamovat pouze funkční a nepoškozené zboží a v originál krabici 90*55*65cm která je po přepravě poštou na sračku:-)
19. 1. 2014 20:00:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79283
Stephane
verified
rating uzivatele
22. 1. 2014 11:14:59
Ahoj všem,
včera jsem se pročítáním tohoto vlákna dost pobavila a zjistila, že Ti naši klienti nejsou tací exoti :-).
Abych též něčím přispěla přidávám jednu z nejpikantnějších reklamací. Provozuji e-shop s módními doplňky.
Do týdne od převzetí balíčku volá zákaznice, že obdržela poškozenou kabelku. Vyptávám se, co s ní je a ona, že jsou v ní tečky. Kabelka to byla bílá lesklá a protože všechny se kontrolují a před odesláním leští, tak mi to nedávalo smysl. Nicméně paní jsem uklidnila ať ji pošle zpět. V balíčku byl dárek, tak jsem ji navrhla ať si jej nechá. Paní se konečně uklidnila...
Za pár dnů přišel balík, rozbalujeme s kolegou a fotíme důkazy. A zjišťujeme, že kabelka je v jiné krabici v jiném obalu a je zabalena do jiné bublinkové fólie. A hlavně je na čelní straně cela jakoby propíchaná. Tak chvilku sedím, sbírám dech a svůj prozákaznický přìstup. Když jsem trochu více v kondici, tak beru telefon a volám paní.
A vyptávám se, zda přišla zabalena atd.. a ona se kroutí, že byl neposkozeny obal a pak po rozbaleni byla ta kabelka poskozena... jeste chvili mluvime a pak jsem slysela v pozadi jejiho (asi) muže, že když mu nedala tak ji opìchal tu blbou kabelku... Přesná citace je: "nedalas ták aspoň tu kabelu som ti dojebal" :-D
22. 1. 2014 11:14:59
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79282
Napsal Pazout;1047318
... že když mu nedala tak ji opìchal tu blbou kabelku... Přesná citace je: "nedalas ták aspoň tu kabelu som ti dojebal" :-D
tak to je gól :D nie je nad manželskú pohodu :))
22. 1. 2014 12:46:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79281
Stephane
verified
rating uzivatele
22. 1. 2014 14:18:04
Napsal jeronimo;1047374
tak to je gól :D nie je nad manželskú pohodu :))
Snažíme se brát tyhle situace s nadhledem a humorem, protože by se člověk zbláznil a nebo to min. vzdal :-).
Tohle bude mít ještě dohru, chtějí peníze zpět. Tvrdí, že ji nepoškodili, bez ohledu na to co jsem slyšela. A i přesto, že si zakládáme na téměř 100% referencích, tak vše má své meze. Bude to nepříjemné a nemám již teď z toho radost. ALE ASPOŇ JE Z TOHO DOBRÁ HISTORKA A MŮŽEME SE ZASMÁT :-)
22. 1. 2014 14:18:04
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79280
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 1. 2014 15:04:36
Napsal Pazout;1047450
Snažíme se brát tyhle situace s nadhledem a humorem, protože by se člověk zbláznil a nebo to min. vzdal :-).
Tohle bude mít ještě dohru, chtějí peníze zpět. Tvrdí, že ji nepoškodili, bez ohledu na to co jsem slyšela. A i přesto, že si zakládáme na téměř 100% referencích, tak vše má své meze. Bude to nepříjemné a nemám již teď z toho radost. ALE ASPOŇ JE Z TOHO DOBRÁ HISTORKA A MŮŽEME SE ZASMÁT :-)
Co by na tom mělo dohru? Vrátit zákazník zboží může, ale vy si můžete nárokovat náhradu vzhledem ke stavu zboží jaké se vrátilo.
Tím je to vyřešeno. Jsou to nepříjemné situace, ale to se prostě stává.
22. 1. 2014 15:04:36
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79279
Stephane
verified
rating uzivatele
22. 1. 2014 16:48:53
Napsal rouballik;1047467
Co by na tom mělo dohru? Vrátit zákazník zboží může, ale vy si můžete nárokovat náhradu vzhledem ke stavu zboží jaké se vrátilo.
Tím je to vyřešeno. Jsou to nepříjemné situace, ale to se prostě stává.
To máte pravdu, ale paní byla dost hysterická a emocionálně nestabilní. Tak proto jsem psala, že to bude nepříjemné. Po právní stránce se s tím vypořádáme snadno, ale v té lidské... jistě chápete, že člověka mrzí, že někdo je schopen takového jednání. Tak to je ta odvracená strana, ale jinak je to dost vtipná historka :-D
22. 1. 2014 16:48:53
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79278
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 1. 2014 18:45:35
Napsal Pazout;1047530
To máte pravdu, ale paní byla dost hysterická a emocionálně nestabilní. Tak proto jsem psala, že to bude nepříjemné. Po právní stránce se s tím vypořádáme snadno, ale v té lidské... jistě chápete, že člověka mrzí, že někdo je schopen takového jednání. Tak to je ta odvracená strana, ale jinak je to dost vtipná historka :-D
Tak to je pravidlo. Ten co Vás chce nějak odrbat už na to má funkční systém a scénář, který používá často, takže je v něm celkem zběhlý. Pro Vás je to tlak, pro ně je to běžná rutina, herecký výkon. Jako dítě co leží na zemi v supermarketu a řve, taky ví, že je to cesta k cíli, tak to dělá.
22. 1. 2014 18:45:35
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79277
Stephane
verified
rating uzivatele
24. 1. 2014 11:59:05
Chci se Vàs zkušených zeptat, když Vàm někdo nepřebere zboží a Vàm vznikne nàklad s dopravou a balným :
1. Uplatňujete po něm tyto náklady?
2. Pokud si ještě nèkdy objedná, odmítnete mu poslat zboží na dobírku či to znovu risknete?
3. Màte black list ?
4. Nějakà historka k tomuto tématu ? (Ať dodržuji pravidlo tohoto vlákna :-) )
Ad4) Když jsme po půl roce spuštění byli více vidět a dosáhli ročních cílů, zrealizovali módní přehlídku, kde bylo 200 žen :-) a byli v médiích, tak se objevil takovy nešvar. Někdo vytvářel objednávky na smyšlená jména a tel. a neexistující maily. 3 balíky se vrátily a mi pak následných cca 50 zásilek, vždy obtelefonovávali a pojali jsme to prozákaznicky a poděkovali jsme za objednávku a zároveň tím ověřili, že je reálná. Bylo to náročné, ale mnohdy fajn :-), zákazníci byli často okouzlující a dělalo nám to radost :-). Doufàm, že se záškodník nevrátí, bylo to nepříjemné vědět, že nás někdo neskousl...
24. 1. 2014 11:59:05
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79276
Doporučuji se na věci ohledně eshopů ptát ve vlastní diskusi.
E-shopy - Webtrh
https://webtrh.cz/f40
24. 1. 2014 17:04:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79275
Stephane
verified
rating uzivatele
24. 1. 2014 17:20:44
Napsal Martin Schlemmer;1048516
Doporučuji se na věci ohledně eshopů ptát ve vlastní diskusi.
E-shopy - Webtrh
https://webtrh.cz/f40
Děkuji a omlouvám se, měla jsem dotaz a historku oddělit. Pěkný den. P.
24. 1. 2014 17:20:44
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79274
mkopecky
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
30. 1. 2014 13:52:09
Napsal Pazout;1047318
...... kabelku... Přesná citace je: "nedalas ták aspoň tu kabelu som ti dojebal" :-D
Ještě, že ji jen dojebal a ne ojebal :-)
30. 1. 2014 13:52:09
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79273
kurtas2656
verified
rating uzivatele
19. 2. 2014 12:40:54
ja som mal nepočujuceho zákazníka a chcel vrátiť tovar trochu drina ale podarilo sa komunikoval som s jeho asi 8 ročnou dcérou plus všetky vždy na mail
19. 2. 2014 12:40:54
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/44#reply79272
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit