Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

pterodon
verified
rating uzivatele
9. 9. 2013 17:21:56
Tak mě dnes začala vydírat zákaznice. Před 14ti dny jsme jí posílal zboží a následně hned odjel na dovolenou. Když jsem se po dvou dnech dostal na net, zjistil jsem že mám od ní 8 mailů vždy posílala maila po dvou hodinách ( samozřejmě v sobotu a v neděli). Prý ji chyběla drobná součást zboží (v ceně 1% dodaného zboží) v posledním mailu mi už nadávala do zlodějů a koho všechno na mě pošle. Když jsem to přečetl tak jsem se jí omluvil za chybu a že jí tu drobnost dopošlu hned jakmile se vrátím ze zahraničí. ( nevěřím že tam něco chybělo )
Tím jsem jí vehnal vítr do plachet. Ráno mi napsala, jestli za doručení zbytku bude něco platit. Po utvrzení že to bude vše zdarma začala vyžadovat slevu. Nabídl jsem jí 5x poštovné zdarma na všechno spotřební zboží které bude potřebovat ke zboží co si objednala. To se jí nelíbilo a já ve vší slušnosti napsal že jí nic jiného nabídnout nemůžu.
A ona začala vyhrožovat, píše "no tak to uděláme asi tak že my od vás odejdeme vy nám vrátíte peníze my vám zboží a půjdeme si ho koupit levněji co vy na to".
Už je to 20 dnů od nákupu, ale díky tomu že jsem jí nabídl tu drobnost doposlat jsem jí potvrdil že je zboží v rozporu s kupní smlouvou protože nebylo kompletní.
V té chvíli jsem už měl chuť jí napsat ať si dělá co chce... Ale nakonec jsem jen napsal že na to má právo a že budeme postupovat podle občanského zákoníku a našich OP.
Doufám že se na to vykašle (zboží nutně potřebuje), protože bych přišel o 2500Kč, ale takhle hnusně vydírat se prostě nenechám.
to sem se ale nas...
9. 9. 2013 17:21:56
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79301
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 9. 2013 13:52:40
Napsal pterodon;996211
Tak mě dnes začala vydírat zákaznice. Před 14ti dny jsme jí posílal zboží a následně hned odjel na dovolenou. Když jsem se po dvou dnech dostal na net, zjistil jsem že mám od ní 8 mailů vždy posílala maila po dvou hodinách ( samozřejmě v sobotu a v neděli). Prý ji chyběla drobná součást zboží (v ceně 1% dodaného zboží) v posledním mailu mi už nadávala do zlodějů a koho všechno na mě pošle. Když jsem to přečetl tak jsem se jí omluvil za chybu a že jí tu drobnost dopošlu hned jakmile se vrátím ze zahraničí. ( nevěřím že tam něco chybělo )
Tím jsem jí vehnal vítr do plachet. Ráno mi napsala, jestli za doručení zbytku bude něco platit. Po utvrzení že to bude vše zdarma začala vyžadovat slevu. Nabídl jsem jí 5x poštovné zdarma na všechno spotřební zboží které bude potřebovat ke zboží co si objednala. To se jí nelíbilo a já ve vší slušnosti napsal že jí nic jiného nabídnout nemůžu.
A ona začala vyhrožovat, píše "no tak to uděláme asi tak že my od vás odejdeme vy nám vrátíte peníze my vám zboží a půjdeme si ho koupit levněji co vy na to".
Už je to 20 dnů od nákupu, ale díky tomu že jsem jí nabídl tu drobnost doposlat jsem jí potvrdil že je zboží v rozporu s kupní smlouvou protože nebylo kompletní.
V té chvíli jsem už měl chuť jí napsat ať si dělá co chce... Ale nakonec jsem jen napsal že na to má právo a že budeme postupovat podle občanského zákoníku a našich OP.
Doufám že se na to vykašle (zboží nutně potřebuje), protože bych přišel o 2500Kč, ale takhle hnusně vydírat se prostě nenechám.
to sem se ale nas...
To je dobrý.
Nám zase nedávno jeden zákazník telefonem vynadal, jak to, že nemáme uloženku ani zásilkovnu či PPL,když jsme mu to před tím 2 x vysvětlovali v mailu. Pak přidal, že máme úplně jiné ceny za poštu, než jiné obchody (ono hezky vypadá "balík DR za 90,-", když si pak k tomu nedočte, že je to za nejnižší hmotnost a cena bude upravena blablabla, + dobírka za 50 a víc).. A že z Chebu mu to pošlou zadara.. (ano, jenže za zboží dá víc než jen za to poštovné..., a on, když koupí 6 ks, tak by měl dostat množstevní slevu...
atp.. Prostě nás sepsul jak sirotky. A ejhle, za dvě hodky objednávka, cena zboží postačovala i na poloviční poštovné + okamžitá výhra 50 Kč odečtená od nákupu... Zřejmě poznal, že slevy nejsou často zadarmo. :-)
Jinak zase mám naprostou většinu rozumných a příjemných zákazníků, kterým rádi vyjdeme i v rámci možností vstříc a je nám líto, když něco nevyjde úplně dobře..
10. 9. 2013 13:52:40
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79300
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
6. 11. 2013 14:09:18
Dneska mi ráno dorazil přes offline CHAT tento dotaz
Dobrý den,
mohu se zeptat kdy konečně pošlete zboží které jsem si před 2 týdny objednal?? Jedná se o objednávku číslo 254136
Děkuji
PS: Im BATMAN!!!
odpověděli jsme
Dobrý den pane Batmane,
velice náš těší, že náš eshop může obsluhovat i takové legendy jako jste Vy. Bohužel se musím velice omluvit, ale pod obj. 254136 eviduje obejdnávku pana Iron Mana.
Pokud Vás tedy mohu poprosit, prosím zkontrolujte ještě jednou číslo obj.
Děkujeme
6. 11. 2013 14:09:18
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79299
SPAMIKY
verified
rating uzivatele
6. 11. 2013 17:21:13
Koukám samá lepší klientela :-)
6. 11. 2013 17:21:13
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79298
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 11. 2013 18:52:38
Mně zase nedávno přišla objednávka s dopravou ČP - balík Na poštu a v poznámce: "Prosím o doručení na mou adresu, protože na poště by se ten balík mohl určitě ztratit, když tam nebydlím."
7. 11. 2013 18:52:38
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79297
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 11. 2013 20:11:57
Dobrý den pane Vxxxx,
jsem velice nespokojen s poskytovanými službami a rozčilil jsem se včera a dnes opětovně takovým způsobem, že jsem v infarkovém stavu. Dnes mi ještě PPL České Budějovice - Novák řekl: a co máme řešit, já na tom nic nevidím, že to řidič nestihl, to se přece může stát.
Dne 13.11.2013 bylo slíbeno doručení zásilky PPL, proto jsem celý den čekal doma od rána až do pozdního večera, ale zcela zbytečně. Nikdo nedal nic vědět a nikdo nepřijel. Tím, že již nemám dovolenou a byl jsem doma zdarma mi byla způsobena škoda 1 054,- Kč. / 7,75 hod x 136,- průměrná mzda/hod. = 1 054,- Kč. Další je Vámi zaplacené poštovné za službu, která je min. "na zvracení" a za její využití by měla PPL ještě zákazníkovi připlácet ! Vy jste PPL zákazníkem a situaci by jste měl razantním způsobem řešit a zařídit kompenzaci způsobené škody mě a sobě vrácení poštovného, které je drahé za korunu úměrně situaci. V tom zuření a rozčílení, kdy jsem peníze po řidiči téměř hodil, chytil krabici a odešel jsem si ani nevšiml poškození. To jsem zjistil až následně při rozbalování. Bylo mi potvrzeno i Vašimi zaměstnanci, že se razantně množí stížnosti na PPL, kdy jsem dnes 2x s nimi mluvil telefonem.Dnes jsem opět musel řešit a čekat na zásilku.
Žádám podrobné stanovisko k celé události, kompenzaci vzniklé škody a podrobné písemné stanovisko. Předem děkuji za řešení celé záležitosti.
14. 11. 2013 20:11:57
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79296
Přišel reklamační dopis na zboží :
Na internetu ke zboží uvádíte : Originální "svetřík" na penis a varlata vašeho přítele či známého. Odpovídá spíše průměru, ale vejde se vám tam, až dvacet centimetrů.
V tomto případě to ale není pravda. Do otvoru na penis se vejde tak leda palec od ruky, nebo nástroj muže ze země, kde byl obleček vyroben. Vzhledem k této podstatné vadě zboží zasílám zpět k výměně tak, aby otvor pro penis odpovídal tomu, co inzerujete.
14. 11. 2013 21:06:24
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79295
Specimen24
verified
rating uzivatele
12. 12. 2013 11:57:13
Teda neviem čo sa deje (musím zaklopať) ale za posledné obdobie cca. 2-3 mesiacov máme odoslaných cez 250 dobierok poštou a nevrátila sa ani jedna ako nevyzdvihnutá :) náhoda alebo väčšia disciplinovanosť?
12. 12. 2013 11:57:13
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79294
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
12. 12. 2013 12:07:03
Napsal Specimen24;1032610
Teda neviem čo sa deje (musím zaklopať) ale za posledné obdobie cca. 2-3 mesiacov máme odoslaných cez 250 dobierok poštou a nevrátila sa ani jedna ako nevyzdvihnutá :) náhoda alebo väčšia disciplinovanosť?
Spíše bych řekl že to je těmi Vánočními nákupy.
12. 12. 2013 12:07:03
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79293
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
12. 12. 2013 13:46:55
Napsal NV;1021523
V tom zuření a rozčílení
Hodně dobré. Pánovi přeji vánoční pohodu s co nejmenším zuřením a snad je se zbožím spokojený.
12. 12. 2013 13:46:55
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79292
Eva
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 1. 2014 10:49:51
Stává se vám někdy, že pošlete dobírkovou objednávku omylem jako nedobírku a musíte pak dodatečně žádat zákazníky o úhradu převodem? Já musím zaťukat, zatím vždy zaplatili :-) Nějak se mi nedaří tuhle chybu z odesílacího procesu zcela vymýtit, každý rok několik balíčků takhle pošlu. Možná je načase propojit si admin eshopu s tou aplikací od PPL :-)
3. 1. 2014 10:49:51
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79291
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 1. 2014 10:53:01
No, tak to se mi ještě nikdy nestalo. Právě se mi občas stane, že pošlu předem zaplacenou objednávku na dobírku. Je ale zajímavé, že po domluvě většina lidí zásilku přebere a nechá si vrátit peníze na účet.
3. 1. 2014 10:53:01
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79290
Eva
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 1. 2014 10:53:37
Taky dobré :-)
3. 1. 2014 10:53:37
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79289
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
3. 1. 2014 10:59:54
Napsal xxxmitschxxx;1039212
No, tak to se mi ještě nikdy nestalo. Právě se mi občas stane, že pošlu předem zaplacenou objednávku na dobírku. Je ale zajímavé, že po domluvě většina lidí zásilku přebere a nechá si vrátit peníze na účet.
Tahle varianta se mi taky semtam stane. Jednou dokonce pán zásilku bez problému přebral a odmítal peníze zpátky. Že prej nikdy nic dopředu neplatí a dobírka byla správně :D. Asi za týden volal, že jsem asi měl pravdu.
3. 1. 2014 10:59:54
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79288
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
12. 1. 2014 18:24:30
Jedna z malá negativních zkušeností co mám, čerstvá:
Mám shop se 150 verzemi zboží (liší se barvou a několika drobnostmi), jedna věc 3 dolary.
Objednal si Ital, chtěl od každého 2 kusy, že si to prohlídne a potom objedná od jedné verze co se mu bude líbit nejvíce více kusů.
Sice se mi to ještě nestalo, ale říkám ok, po mailu mi to potvrdil, zaplatil skoro 500USD na paypal, nevidim problém. Kluci to balili 2 hodiny, hrozný peklo, odeslali balík a já byl spokojenej.
Asi za 14 dní dlouhatánskej mail že rozhodně není spokojený s kvalitou, že tohle a támhleto, dlouhej seznam toho proč to za ty peníze rozhodně nestojí (prodávám nejlevněji v EU a když jsem porovnával naše výrobky s konkurencí, kvalita byla porovnatelná, z dosavad vybavených 8000 objednávek nebyla jediná reklamace z důvodu kvality).
V mailu dále stálo, ať koukám udělat výrobky v lepší kvalitě (podle mého názoru snad i technicky nemožný úkol) a poslat mu je zdarma nebo že požaduje okamžitou refundaci s tím, že nic vracet nebude, že je to moje chyba.
Odvětil jsem že ani jedna z jeho navrhovaných možností není akceptovatelná, ale pokud není spokojený s naším produktem a ten není použitý, může ho reklamovat. Bez odpovědi.
No a dneska mi paypal "sežral" 500USD, s odůvodněním od zákazníka že jsem podvodník a chce vrátit peníze.
Nutno říct že jsem velkej nervák, hlavně v podobných případech. Spravedlnosti ani domluvy se nejspíš nedočkám, přemýšlím že si udělám výlet do Milána a vyřídím si to s tím vykukem ručně.
12. 1. 2014 18:24:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/43#reply79287
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit