Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

Přemek
verified
rating uzivatele
19. 12. 2012 21:00:40
Napsal Radek Kilevník;884514
Aktuálně:
"Dobrý den
Můžete prosím vyřídit na ČESKÉ POŠTĚ že jsem si objednal vánoční řetěz a ne velikonoční.
S pozdravem J. Ž."
tak řetěz pošta asi nedoručila a pán ho chce do vánoc
19. 12. 2012 21:00:40
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79451
p.s.l.a.v.a
verified
rating uzivatele
19. 12. 2012 23:39:24
Asi před třemi dny mi přišla sms od dodavatele. Velkoobchodně prodává oblečeni wolf manda. Jinak celkem slušnej pán. Asi tu sms psal po tahu :-)
Cituji:
Manda www.wolf-manda.cz ted se prodava 5 krat vice jak prez rok mame 15 druhu noveho wolfa a dalsich 40druhu dalsich znacek podivete se . Zbozi kdo si objedna do 12hod tak muho ten den posleme a ma ho druhy den dle smlouv s ceskou postou je mozne za priplatek i v sobotu a nedeli a i ve svatek to vse umime. Nebo je mozne pro zbozi si prijed k nam . Nebo pokud jedeme okolo vas i ho privest nebo dle dohody. Nakupujte a obj az do patku pak ho mate u vas v sobotu ksefty budou az do pondeli nechte si otevreno 24.12 dopoledne. Jinak nase firma posila i po svatkach kazdy pracovni den. Jedeme nonstop . Jak velkoobchodne po bal a tak i po kuse velkoobchodne tak i maloochodne. www.wolf-manda-outlet.cz . Zbozi je mozne i dovest . Obj je take mozno privest v so a ne a nebo pondeli dle dohdy ale . Mozno volat nonstop na 602147512 nebo pak me. Ted nakupujte ted se proda vse a hned. At to mate a zakaznici to koupi u vas a ne u konkurence. A co zbyde tak se proda v lednu a pak se jede dal . Musi se to tocit. mane zbozi ktere se prodava dokola stale. A zimni teprve se na hory pojede tak to maminky kupuji az tesne pred odjezdem . Vsm to podnikam prez 20let a pocituji to a vim to ze sveho maloobchodu kameneho za ty leta. Od wolfa se proda vse . Kvalita za dobrou cenu a maminky ho znaji tak proto ho kupuji. To vite sami. Dik za obj.
Co dodat :-)
19. 12. 2012 23:39:24
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79450
Je to uplne moudre, tu zverejnovat sms od dodavatele? :)
20. 12. 2012 00:34:18
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79449
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
20. 12. 2012 00:55:11
Ten pán asi jede nonstop už pár dní :) Přemíra kafe, nedostatek spánku, pak jdou všechny komunikační schopnosti strmě dolů, tipoval bych to tak na třetí den bez spánku, na úrovni frankensteinova monstra člověk zapomíná vlastní jazyk.
20. 12. 2012 00:55:11
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79448
p.s.l.a.v.a
verified
rating uzivatele
20. 12. 2012 18:09:04
Napsal SGD;884572
Je to uplne moudre, tu zverejnovat sms od dodavatele? :)
Ja od něj nakoupil jednou, asi před rokem. Nevidím na tom nic nemoudrého :-)
20. 12. 2012 18:09:04
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79447
Napsal p.s.l.a.v.a;884867
Ja od něj nakoupil jednou, asi před rokem. Nevidím na tom nic nemoudrého :-)
V tom pripade ano, take na tom nic nevidim. Ovsem bral jsem to, ze je to tvuj dodavatel, se kterym jsi casteji v kontaktu.
20. 12. 2012 23:19:46
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79446
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 12. 2012 00:17:27
Já měl dneska dobrej extrém s paní inženýrkou, první ranní hovor na 25 minut... Jako první začala se 3 body - jak je možný, že jsme jí objednané (křehké) zboží poslali v krabičce plné nějakého zeleného polystyrenu (flo-pack), že na faktuře není podpis a razítko a že tam není záruční list? No, bylo mi hned jasné, že to bude problémový zákazník... Vše jsem slušně vysvětlil a dostali jsme se k jádru věci.
Na produkt lepí výrobce své logo (plastová samolepka) a bohužel se čas od času odloupne. Jinak je produkt kvalitní a dokonce s 10letou zárukou. Paní byla však přesvědčená, že jsme největší podvodníci a že je to Čína a logo tam lepíme sami (tohle opravdu řekla). Společně s omluvou jsem nabídl výměnu či vrácení peněz a pro pohodlí zákaznice svoz balíčku, aby s ním nemusela někam na poštu. Jenže podej prst a... Paní se postavila do pozice, že jsme prostě největší *** a že rozhodně nedá věc z ruky, pokud jí nejprve nevrátíme peníze... OK, i v tom jsem jí vyšel vstříc, i s tím, že jí všechno potvrdím mailem... Pak začala vymýšlet extrémy jakože ať jí přepravce dá peníze výměnou za mlýnek a podobně...
No, celé jsem to vyřešil snad nejvstřícněji, jak jsem mohl, paní má zboží, peníze na účtu, písemné potvrzení, kontakt na výrobce pro ověření, že to Čína není, a objednávku na kurýra, ale stejně je mi jasné, že nám to kvůli drobné vadě produktu z výroby na Heurece v dotazníku pořádně "vosolí"... No, pro dobrotu na žebrotu...
22. 12. 2012 00:17:27
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79445
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
22. 12. 2012 07:29:46
ing, no jo, tomu se nediv.
22. 12. 2012 07:29:46
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79444
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 12. 2012 08:01:32
Tím vším jste samozřejmě uznali, že má paní pravdu.
Nemyslím si, že je dobré dávat takovému člověku nadstandardní servis. Člověk, který je na Vás neslušný / arogantní a dělá z Vás podvodníka / zloděje si nezaslouží, aby jste mu dával servis, který normálně nedáváte. Pokud bylo zboží v pořádku, dodání dle všech náležitostí a zákona, tak je z Vaší stany vše v pořádku a vše se může řešit standardně vrácením do 14 dnů.
Napsal meloun;885351
Já měl dneska dobrej extrém s paní inženýrkou, první ranní hovor na 25 minut...
22. 12. 2012 08:01:32
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79443
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
22. 12. 2012 08:07:37
Napsal meloun;885351
Já měl dneska dobrej extrém s paní inženýrkou, první ranní hovor na 25 minut... Jako první začala se 3 body - jak je možný, že jsme jí objednané (křehké) zboží poslali v krabičce plné nějakého zeleného polystyrenu (flo-pack), že na faktuře není podpis a razítko a že tam není záruční list? No, bylo mi hned jasné, že to bude problémový zákazník... Vše jsem slušně vysvětlil a dostali jsme se k jádru věci.
Na produkt lepí výrobce své logo (plastová samolepka) a bohužel se čas od času odloupne. Jinak je produkt kvalitní a dokonce s 10letou zárukou. Paní byla však přesvědčená, že jsme největší podvodníci a že je to Čína a logo tam lepíme sami (tohle opravdu řekla). Společně s omluvou jsem nabídl výměnu či vrácení peněz a pro pohodlí zákaznice svoz balíčku, aby s ním nemusela někam na poštu. Jenže podej prst a... Paní se postavila do pozice, že jsme prostě největší *** a že rozhodně nedá věc z ruky, pokud jí nejprve nevrátíme peníze... OK, i v tom jsem jí vyšel vstříc, i s tím, že jí všechno potvrdím mailem... Pak začala vymýšlet extrémy jakože ať jí přepravce dá peníze výměnou za mlýnek a podobně...
No, celé jsem to vyřešil snad nejvstřícněji, jak jsem mohl, paní má zboží, peníze na účtu, písemné potvrzení, kontakt na výrobce pro ověření, že to Čína není, a objednávku na kurýra, ale stejně je mi jasné, že nám to kvůli drobné vadě produktu z výroby na Heurece v dotazníku pořádně "vosolí"... No, pro dobrotu na žebrotu...
Potom je tvoje přezdívka zde více než padnoucí. Když mám čisté svědomí, nenchám si přece sr...t na hlavu ne? Paní bych poslal do patřičných míst ( takové zákazníky já opravdu NECHCI a nepřeju si nic více než aby u mě již nikdy nenakupovali) Říck mi tohle zákazník, že nedá věc z ruky tak mu oplatím stejnou mincí a ještě ji upozorním na důsledky poškození dobrého jména firmy.
22. 12. 2012 08:07:37
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79442
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 12. 2012 20:46:42
rouballik, dkoudela: Já si myslím, že je lepší vyjít vstříc (zvlášť když to nic nestojí) a pokusit se z nespokojeného zákazníka udělat spokojeného, než si kazit reputaci (ačkoliv by to bylo ze strany zákaznice neoprávněné, znáte to, jak se všechno takhle na diskuzích špatně dokazuje), což?
22. 12. 2012 20:46:42
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79441
escrito
verified
rating uzivatele
22. 12. 2012 21:14:10
Na problémové zákazníky mám čuchometr a jsem rád když takový zákazník nic nekoupí.
22. 12. 2012 21:14:10
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79440
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 12. 2012 08:45:07
Mluvil jste o 25 minutách hovoru, nadstandardních podmínkách dohodnutí vrácení. Všechno nelze přepočítat na peníze, ale je jasné, že Vás to stálo nemálo. Chcete říct, že paní je spokojená a všude Vás doporučí? Myslíte, že si někdy něco koupí? Máte vůbec zájem, aby si ještě něco koupila?
Já osobně jsem zastánce toho, že se člověk má omluvit pokud něco udělal špatně a v tomto případě udělat maximum, aby to napravil nebo vynahradil. Na druhou stranu si myslím, že se obchod nedělá tak, že člověk strká lidem hlavy pod zadky. Podrážíte tím sebe i zboží, které prodáváte. Některé lidi je potřeba radikálně usměrnit, aby se chovali dle slušnosti a zákona. Neznamená to, že na paní bude někdo neslušný nebo jí nevyhoví v tom na čem má ze zákona nárok.
Napsal meloun;885564
rouballik, dkoudela: Já si myslím, že je lepší vyjít vstříc (zvlášť když to nic nestojí) a pokusit se z nespokojeného zákazníka udělat spokojeného, než si kazit reputaci (ačkoliv by to bylo ze strany zákaznice neoprávněné, znáte to, jak se všechno takhle na diskuzích špatně dokazuje), což?
23. 12. 2012 08:45:07
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79439
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 12. 2012 10:55:29
rouballik: Nemyslím si, že doporučí, nemám zájem, aby koupila znovu, měl jsem pouze zájem eliminovat negativní hodnocení a komentáře na Heurece. A to mi za těch 25 minut stálo. Navíc celý rozhovor byl ve smyslu, že jsem neustále zdůrazňoval, že chyba není na naší straně a že pro paní děláme něco mimořádného, i když vůbec nemusíme, rozhodně jsem si nesypal popel na hlavu kvůli něčemu, za co nemůžeme.
23. 12. 2012 10:55:29
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79438
radek.liberec
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 1. 2013 02:00:47
Ahoj lidi taky přidám jednu historku protože nad myšlením lídí se fakt někdy musím pozastavit. Prodávám topenářský materiál a před týdnem mi volal chlap že si u nás koupil před rokem kotel a když ho teď věšel tak zjistil že mu tam schází propojovací sada k bojleru a jestli mu ji pošlu............... nějaká doba to byla než chlap pochopil, že po roce co mu to leželo doma mu nic nepošlu. Udivuje mě to že je schopny mít doma rok kotel a po roce volat a tvrdit že mu nepřišel komplet...........
16. 1. 2013 02:00:47
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/33#reply79437
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit