Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

Ja340
verified
rating uzivatele
9. 11. 2012 17:20:07
Napsal Spocklw;868311
Uf, teď nějak nevím co odepsat.
Opakovaně od Vás odebírám zboží. Z toho důvodu, že moje objednávka je za celkem vysokou částku, žádám Vás aby jste mi neúčtovali dopravu a poštovné. U konkurenčních firem je toto drobné zvýhodnění při větší objednávce automatické. Děkuji.
Tak v tomto nevidím nic až tak zvláštního, prostě si řekl o slevu,
9. 11. 2012 17:20:07
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79466
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
9. 11. 2012 17:26:44
Jsou i zákazníci, kteří si nakupování užívají a jsou velice přeslušní:
Chtěl bych se především omluvit za poněkud opožděnější reakci na Vámi projevený vstřícný zájem pomoci mne v pořízení "zboží". Důvodem jsou probíhající práce v našem domě na výměně zkolabovaného topného kotle.
Pojďme však raději k věci našeho nepoměrně velikostně drobnějšího zájmu.
Musím Vám vyslovit své poděkování za promptně zaslanou nabídku předpokládaného "zboží" včetně jeho podnětné fotodokumentace. Poněvadž se však o tento typ nejedná, přiměl jste mne k zaslání detailnějšího popisu vysloveného požadavku, kterým je dle indícií udávaných výrobcem na krabičce: xxxxxxxxxxxxx.
Jelikož vůbec nepochybuji o Vaší odborné erudici v dané tématice, dovolil jsem si takto přesně přepsat formulaci ze zmiňovaného obalu.
Prozatím Vám přeji klidné odpoledne a již vyhlížím odpověď, neboť je mi potěšením vést komunikaci s takto bezesporu oduševnělým obchodníkem.
pokračování na mou odpověď:
Ještě jednou Vás dneska zdravím.
Jak vidím na obrázku s příslušným popisem zboží, jedná se tentokrát opravdu o favorita do našich xxxxx, čímž jste mne nezklamal v očekávání. Děkuji za nabídku.
Pane xxxx, jak dále předpokládám, tak níže vyobrazená prodejní cena se vztahuje na kompletní osazení xxxxxx, jenže s dosavadním výtvorem se myslím v klidu spokojím i do dalších let s tím, že bychom vyměnili pouze zmiňovaný díl. Bylo by Ve vašich silách vyhovět takové prosbě normálně živořícího člověka spolu s lidštější prodejní cenou ?
Ještě jednou děkuji s přáním dobré nálady vedoucí k rozumným úvahám.
9. 11. 2012 17:26:44
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79465
Ja340
verified
rating uzivatele
9. 11. 2012 17:29:30
Napsal kunwald;868314
Jsou i zákazníci, kteří si nakupování užívají a jsou velice přeslušní:
hustý, to mi připomíná jednu bývalou zákaznici co se živila vykládáním karet.
9. 11. 2012 17:29:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79464
Jiří
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 11. 2012 17:31:10
Napsal Já;868312
Tak v tomto nevidím nic až tak zvláštního, prostě si řekl o slevu,
Jo, to samotné mě nezarazilo, spíš trochu ten způsob. Ale když to tady tak čtu, je to spíš tím, že jsem rozmazlený svými ostatními zákazníky.
9. 11. 2012 17:31:10
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79463
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 11. 2012 21:13:48
Taková čerstvá věc co se mi stala. Zákazník si něco objednal v hodnotě 200kč. Bohužel omylem jsem mu poslal něco jinýho a to něco jinýho stojí 2500kč. Vychcaný zákazník to sice nepopřel ovšem k vrácení se nemá že prý je to moje chyba. Samozřejmě to vrátit musí protože se jedná o bezdůvodné obohacení leč tvrdí že to nevrátí a pokud na tom budu trvat pošle na mě ČOIku. Tak jsem řekl že klidně může protože pravda je na mé straně. Prostě v Čr jen každý čeká na vaší chybu......
22. 11. 2012 21:13:48
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79462
Ja340
verified
rating uzivatele
22. 11. 2012 22:05:19
Vidíš to já měl zase opačnou zkušenost, ve vánočním frmolu jsme jednomu zákazníkovi poslali vibrátor za 2000Kč dvakrát (bez dobírky, platil převodem) a on se mi sám ozval že se stala asi chyba a že mi ho pošle zpět. Sám jsem ani netušil že se tato chyba stala a tak jsem mu obratem aspoň zaplatil poštovné, protože si o něho ani neřekl.
Z druhé strany kdysi mi na poště zprasili dvě zásilky ale to se dočtete na http://www.kritik.estranky.cz/clanky/ceska-posta.html
22. 11. 2012 22:05:19
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79461
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 11. 2012 22:07:09
Vyjímka potvrzující pravidlo.
22. 11. 2012 22:07:09
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79460
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
23. 11. 2012 12:00:44
Napsal grizly007;873620
Prostě v Čr jen každý čeká na vaší chybu......
Přestaň si namlouvat něco takového! Prostě jsi narazil na zmetka. Čím déle si něco podobného budeš i ve vzteku (a je pochopitelné že to naštve) představovat, nakonec si skutečně v hlavě vytvoříš takový obraz, že tomu uvěříš. Jak takovému hajzlíkovi důrazně pohrozit jistě víš, to na většinu takových existencí stačí, jakmile se ukáže, že by z toho mohli mít nějaké problémy.
23. 11. 2012 12:00:44
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79459
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
23. 11. 2012 19:14:23
Asi před týdnem u manželky v eshopu si jedna zákaznice objednávala podruhé. Minule platila poštovné 69,-Kč. Teď psala do poznámky, že to chce bez poštovného. Prý už minule platila předražené poštovné a že má teď teda předplaceno. Tak jsem jí slušně napsal, že na to její poštovné 69,- Kč ještě 20,-Kř doplácíme. Že poštovné se účtovat bude a zda to chce tedy zaslat. Už se neozvala.
23. 11. 2012 19:14:23
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79458
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 11. 2012 19:16:41
To já dávám za poštovné ještě víc :-(
23. 11. 2012 19:16:41
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79457
Iceman_21
verified
rating uzivatele
30. 11. 2012 14:36:18
mě to začíná před Vánocemi bavit :D
ve středu ráno přijde objednávka
ve čtvrtek od rána volám, že chceme zboží doručit naší dopravou, paní celý den nebere telefon
v pátek ráno píšu, že jsme nemohli doručit zboží jelikož nikdo nezvedal telefon
v pátek dopoledne mi přijde email, že jelikož nekomunikujeme ruší objednávku :D
lidé jsou teď obecně nějaký podrážděný a často nám držkují do telefonu.....
30. 11. 2012 14:36:18
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79456
kait
verified
rating uzivatele
15. 12. 2012 21:11:43
Dorazila objednávka, v poznámce jen "urgent". Dobře, nikdo nemusí psát prosím, děkuji, je uspěchaná doba... Takže urgent, platba na účet předem. Zabalím to hned druhý den, abych to mohla odeslat, cca 50 balíčků s korálky... A čekám, že když urgent, tak dorazí platba druhý den a já to hned pošlu.
Nedorazila, nedorazila ani o den později. Tak si říkám fajn, počkám. Třetí den od objednávky stejně nevydržím, co když se platba zatoulala a ono je to urgent...tak píšu paní email, že platba nedorazila, jestli se nezatoulala. Tři dny na to se paní omlouvá, že byla pár dní mimo domov a posílá platbu. Druhý den platba dorazila a urgentní zásilka obratem putovala k paní. No, hlavně že to dopadlo.
A pak příjde hodnocení na heuréce, které mě posadilo na prdel, tak krásné hodnocení bych si mohla dát do rámečku a pověsit v pracovně :) Jistě chápete mé milé překvalení. V těch dnech jsem řešila nepřevzatou dobírku, ležel na poště, telefon v objednávce neexistoval, na email doteď nikdo neodpověděl, včera mi ji zrovna vrátili...
15. 12. 2012 21:11:43
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79455
Tomas Symersky
verified
rating uzivatele
19. 12. 2012 13:38:37
Napsal jkoci;788697
^Nedávno se nám přihodilo něco podobného. Zákazník si objednal zboží a jako platbu zvolil bankovním převodem. Po týdnu jsem dostal e-mail, že s námi rozhodně není spokojen, protože ještě nedostal objednané zboží, ikdyž je psané jako skladem. Když jsem mu odepsal, že ještě nepřišla platba za objednávku a my to nemohli poslat, tak mi přišla odpověď, že přece nebude platit nic dopředu :)). Ale poučili jsme se z toho a k platbě připsali informaci, že se jedná o platbu předem.
Presne to upravuje blbuvzdornost obchodu :-).
19. 12. 2012 13:38:37
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79454
dave67
verified
rating uzivatele
19. 12. 2012 20:19:00
z dnešního emailu:
"Nebylo mi doručeno zboží, které jsem si objednala!!! Nejen jste mi zkazili Vánoce, ale je pro mě bolestivé zaslat dětskou sedačku, když kýžené vnouče nemám !! Napište, kam mám zaslat špatné zboží ? Na dobírku?? Děkuji"
Paní si objednala tašku pro psa a tu jsem jí i poslal. Možná, že si jen spletla emaily...
19. 12. 2012 20:19:00
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79453
Aktuálně:
"Dobrý den
Můžete prosím vyřídit na ČESKÉ POŠTĚ že jsem si objednal vánoční řetěz a ne velikonoční.
S pozdravem J. Ž."
19. 12. 2012 20:47:14
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/32#reply79452
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit