Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

Napsal Mamejeradi.cz;772820
Tak snad je rozdíl, mezi omylem, nebo přehmatem s českou vychcaností?
pardon, myslel jsem že téma se jmenuje "Historky z provozování e-shopu" nevšiml jsem si že to tu má být jen o tom co vykoumali zákazníci
16. 3. 2012 18:55:39
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79526
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
16. 3. 2012 18:58:01
Ano, ale reagoval jste v souvyslosti s příspěvkem, kde si provozovatel eshopu stěžuje na jednání zákazníků.
16. 3. 2012 18:58:01
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79525
Hudinx
verified
rating uzivatele
16. 3. 2012 19:00:07
Ale naděláte...My jako společnost nabízíme většinu produktů zdarma, ale i přesto lidi často volají a doslova nadávají, že to a to nefunguje a pokud to ihned neopravíme, tak uvidíme...Většinou lidé, kteří nikdy nic nezaplatili...
16. 3. 2012 19:00:07
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79524
Napsal Mamejeradi.cz;772823
Ano, ale reagoval jste v souvislosti s příspěvkem, kde si provozovatel eshopu stěžuje na jednání zákazníků.
Já se nechci hádat, ale kde jsem reagoval na něco jiného než na téma samotné? Dneska jsem se dozvěděl z nejvyšších WT míst, že mám reagovat na téma a ne na lidi, tak jsem šel do sebe, dělám to a koukám, pořád to je tedy asi špatně ... jsem chtěl jenom přidat Historku z provozování eshopu u podvečerní kávy - nic víc ....
16. 3. 2012 19:30:57
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79523
Napsal KillDa;772817
mě se tento týden stalo, že jsem psal normálně newsku - dal ji na web a poslal hromadně mailem - máme cca 2800 příjemců novinek a napsal jsem tam že v úterý 12.3.2012 se uskuteční ta a ta akce bla bla a odeslal ... asi 300 lidí mi psalo během dvou hodin že v úterý bude třináctého
propadl bych se ... takže, nejenom zákazníci jsou někdy k zamyšlení :)
Zase mas hezkou zpetnou vazbu, kolik zakazniku aktivne cte newsletter. Procentuelne je to pekne :)
16. 3. 2012 19:41:21
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79522
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 3. 2012 01:23:31
Nedávno se mi stalo: (nemá to nijak extra pointu, ale fakt se to pěkně sešlo)
*
zákaznice A - objednala něco z eshopu. Mělo to být skladem, ale nebylo (1.chyba), takže jsem to musela objednat u dodavatele
zákazník B - objednal víc věcí, něco bylo skladem, něco jsem musela objednat u dodavatele
zákazník C - taky objednal víc věcí, něco bylo skladem, něco jsem musela objednat u dodavatele
zákazník D - objednal jednu věc, nebyla skladem, takže jsem taky objednala u dodavatele
*
objednávka poslána dodavateli
*
všimla jsem si, že zboží pro zákazníka B, které mělo být skladem sice skladem bylo, ale trochu jiný typ (2. chyba). Oznámila jsem to zákazníkovi, i přes fakt obrovskou slevu, kterou jsem mu nabídla, měl zájem o to původně objednané zboží, i s tím, že na něj bude déle čekat
*
zboží mělo zpoždění (3. chyba)
*
zákazník D stornoval svoji objednávku (4. chyba)
*
balík od dodavatele mi přišel, byl ale poškozen (5. chyba), proto to nejspíš tak dlouho trvalo
*
zboží zákaznici A v pořádku odesláno
*
část objednávky pro zákazníka B - odesláno. Zákazníkovi zasláno podací číslo ke sledování.
*
v balíku od dodavatele není kompletní jeden výrobek pro zákazníka C (6. chyba)
*
část objednávky pro zákazníka C - odesláno. Zákazníkovi zasláno podací číslo ke sledování.
*
píše zákazník C, a ptá se, proč jeho objednávka (dle podacího čísla) míří do jiného města. Koukám na to, a zjišťuji, že na poště pán prohodil čárové kódy (podací čísla), která mi sice následně na těch podacích lístcích přepsal, ale obráceně (7. chyba), takže jsem je zákazníkům B a C zaslala také špatně (8. chyba) /jsem jim potom ty podací lístky raději i naskenovala, aby mi věřili, že za toto fakt nemůžu/. Zboží ale naštěstí došlo kam mělo.
*
Následně přišlo v další dodávce zboží od dodavatele pro zákazníka B. Tam už to pak bylo bez problému.
*
V další objednávce od dodavatele pak přišla i ta chybějící část zboží pro zákazníka C. Odesláno už pak také bez problému, nicméně dlužno říci, že vyřízení této objednávky trvalo opravdu extrémně dlouhou dobu.
*
Z těch čtyřech objednávek mohly být docela pěkné peníze, ale bylo kolem toho tolik zmatků, že jsem díky slevám a poštovnému zadarmo (což se nasčítalo, když jsem skoro vše posílala na dvakrát a ještě s příplatkem za brzké doručení) zas tak moc nevydělala. Naštěstí zákazníci byli všichni extrémně trpěliví a milí. Až mě to samotnou překvapilo.
17. 3. 2012 01:23:31
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79521
Napsal androidka;772949
Nedávno se mi stalo...
Co byste ve svých procesech opravila, abyste takovou řadu chyb v budoucnu minimalizovala?
Prvních 6 chyb zní, že by je vyřešila investice do většího skladu (za cenu cash flow uvězněného ve zboží).
17. 3. 2012 01:45:54
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79520
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 3. 2012 02:50:32
Ano, sklad je moje věčné téma a řešilo by většinu mých problémů. Tím neříkám, že sklad a zboží nemám. Mám. Jen u zboží tohoto dodavatele je trochu nevýhoda v tom, že prostě nemůžu mít skladem všechno, protože to jsou stovky až tisíce variant. Před cca rokem jsem měla trochu pauzu, takže jsem vyprodávala skladové zásoby... něco se prodalo, něco jsou ležáky... takže i teď, jelikož dodavatel má stanoveny nějaké minimální odběry, objednávám spíše to zboží, o kterém vím, že se spíše prodá. Ale zas je to na úkor širší nabídky zboží skladem.
Ten případ nahoře byl opravdu ale extrém. Většinou vše běží hladce a bez problémů.
17. 3. 2012 02:50:32
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79519
OP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 3. 2012 07:52:50
Napsal quikman;772769
Včera jsem vezl zákazníkovi zboží domů, přebírala to jeho přítelkyně. Blbě jsem zkontroloval přijaté peníze, dostal jsem o tisícovku míň, což jsem zjistil o chvíli později. Nedělal jsem z toho vědu, zavolal jsem zákazníkovi ať se svojí přítelkyně zeptá, jestli jí náhodou jedna tisícovka v peněžence nepřebývá...řekl že to vyřídí a že se ozve. Dneska jsem mu volal co a jak a fakt mě dostal, když mi řekl že o penězích jeho přítelkyně nic neříkala, ale prý říkala že jsem na ni měl nějaké další požadavky. Po dotazu jaké to měly být jsem se dozvěděl, že jsem po ní chtěl telefonní číslo. Fakt už mi je celkově z lidí na blití.
Nechápu jak můžeš podnikat když si nepřepočítáš prachy na míště.. základy jsou základy a tohle je základ?
---------- Příspěvek doplněn 17.03.2012 v 08:01 ----------
Napsal androidka;772961
Ano, sklad je moje věčné téma a řešilo by většinu mých problémů. Tím neříkám, že sklad a zboží nemám. Mám. Jen u zboží tohoto dodavatele je trochu nevýhoda v tom, že prostě nemůžu mít skladem všechno, protože to jsou stovky až tisíce variant. Před cca rokem jsem měla trochu pauzu, takže jsem vyprodávala skladové zásoby... něco se prodalo, něco jsou ležáky... takže i teď, jelikož dodavatel má stanoveny nějaké minimální odběry, objednávám spíše to zboží, o kterém vím, že se spíše prodá. Ale zas je to na úkor širší nabídky zboží skladem.
Ten případ nahoře byl opravdu ale extrém. Většinou vše běží hladce a bez problémů.
Spíš bych hledal proč zboží co bylo evidováno jako skladem, skladem nebylo?
17. 3. 2012 07:52:50
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79518
quikman
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
18. 3. 2012 00:21:08
Napsal darkknight-;772971
Nechápu jak můžeš podnikat...
Nejsme stroje... a já byl ochotný nést i následky, dotyčná osoba i při nejlepší vůli nemusela vědět jestli mi zaplatila správně nebo ne (i když o tisících v peněžence už má většina lidí přehled). Pointa historky spočívala v tom, jak nízko jsou někteří lidé ochotni klesnout kvůli pár penězům.
18. 3. 2012 00:21:08
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79517
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 3. 2012 14:57:15
Napsal darkknight-;772971
Spíš bych hledal proč zboží co bylo evidováno jako skladem, skladem nebylo?
Vedu skladovou evidenci ručně a tady u té jedné věci jsem se prostě přehlídla a nezměnila stav, když jsem ji vyprodala.
18. 3. 2012 14:57:15
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79516
Afant
verified
rating uzivatele
18. 3. 2012 17:45:47
Mě se jednou stalo,že si u nás někdo objednal přes 200kg sladkostí. Všichni jsme byli vysmátí protože je to pro dobrá zpráva, tak volám jestli se náhodou nejedná o obchod, protože ty mají slevu. Telefon zvedl muž středního věku s tím, že si nic neobjednal, asi za hodinu volal znovu. Jenže to nebyl on, ale nějaké 11-14 leté dítě, které nám nabízelo, tvorbu stránek na websnadno.cz, za 200 kg sladkostí.
A teď už jsem opravdu nevěděl, jestli je tohle normální.
18. 3. 2012 17:45:47
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79515
On kvalitni web muze vyjit i na 300 kg sladkosti...
19. 3. 2012 09:08:51
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79514
Jiří Kubala
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
19. 3. 2012 10:53:42
Napsal SGD;773574
On kvalitni web muze vyjit i na 300 kg sladkosti...
websnadno.cz... :)
19. 3. 2012 10:53:42
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79513
Afant
verified
rating uzivatele
19. 3. 2012 13:48:31
300 kg a počítej s tím, že 1 kg stojí kolem 80,- kč
80* 300 = 24 000 +-... né díky :D
19. 3. 2012 13:48:31
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/28#reply79512
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit