Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
15. 1. 2012 12:36:06
tohle vlákno mě fak baví :-)))))))))))))))))))))))
15. 1. 2012 12:36:06
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79541
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 1. 2012 13:06:46
Už 2x mi takhle došel parfém s rozmačkanou krabičkou. U Vás je to aspoň napsané, ale nikdo nepředpokládá, že si objedná parfém za 700Kč a dojde mu rozmasakrovaná krabička.
To je nabízení služby, kterou nikdo nepoptává, protože všichni chtějí dodání v pořádku a vy jim nabízíte možnost při které to v pořádku nedojde.
Zákazník nemá znalost zboží, takže to nedomyslí a zvolí levnější způsob, protože předpokládá, že vy máte zkušenosti s tím, že dojde v pořádku. Vy si akorát vytváříte místo sváru.
Napsal zuzu;679946
Prodávám vonavky,proto jsem dal na výběr z více možností,aby si každý mohl vybrat jak to chce poslat,aby pak někdo nekřičel že má pomačkanou krabičku,proto je v závorce jakým stylem zasílám...Mkrkněte sem:
Myslím že by to lidi mohli pochopit,co myslíte?
15. 1. 2012 13:06:46
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79540
dave67
verified
rating uzivatele
15. 1. 2012 18:14:55
Když už se tu zmiňuje parfém... Objednal jsem u parfums.cz voňavku, za den dva přišla. Vtip byl v tom, že tam chybělo plastový víčko a aby lahvička v originální krabičce nelítala, byl tam kartonovej váleček. Nepříjde mi to moc profesionální na to, jak se zmíňenej eshop tváří... A druhej vtip přišel při rozbalování, když sem byl smířenej s tím, že parfém je jinej, než měl být. Jinej byl nakonec ten, co sem koupil předtím, takže druhou chybou po sobě sem se dostal k tomu původnímu, správnýmu:D
A jako provozovatele eshopu mě zajímalo, jak se k tomu parfums postaví (psal sem, že jsem se spletl a jak to vyřešit), ale neobtěžovali se ani odpovědět... Tak i tak se dělá eshop:-)
15. 1. 2012 18:14:55
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79539
xxmartin
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 1. 2012 14:41:33
Zatím největší mazec, co mi někdo napsal :-) Na mém eshopu si jedna paní koupila clip in vlasy (nekoupila si sadu na celou hlavu, ale jen jeden samostatný pramen vlasů) Vsadím na to, že se jedná o tzv. nepřizpůsobivé občany :-)
Do poznámky k objednávce napsala: dobrý večer já to potřebuji ty vlasy doufám že jsou tak pěkne tak jako na obrazku a tak huste a hlavně nech jsou černe a kvalitni ješte prosimvas bila bych rada kdiby to tadi bilo bechem tydna nalehavě to potřebuju dekuji za pochopeni Chrouslatová.....to už jsem si říkal, že to možná bude ještě zajímavé.
Na email, že objednávka byla vyřízena a odeslána mi příšlo: co to znamená vižazena že ste to neodeslali ti vlasi nebo jak já na to deležite Ä ekám dekuji
Pak jak paní vlasy přišly spustila na mě lavinu emailů: 1) DOBRÃ DEN TY VLASY SME ZPÃ TKY VÃ M ODESLALY NA OBRAZKU JE TO PÄ KNE A NAŽIVO NE VÅ AK TO NEJSOU PRAVE VŮASY A HUSTE UŽ VUBEC ŽADAM O VRACENI PÄ NEZU DEKUJEME ZA POCHOPENI CHROUSTALOVÃ,
2) mi ty vlasy vám zpatky odeslaly a su strašne nasraná protože nejsou ty vlasy huste a dlouhe vubec nic tak jako na obrazku tak žadam o o vraceni penez,a nebo ješte že mi pošlete takove vlasy huste tak jako na obrazku a dlouhe černe ináš zpatky penezi nejsem zpokojená kdiž pošlete vlasy tak musi to byt pekne a kvalitni dekuji chroustalova
3) SY DOUFÁM Ž STE TO JE POCHOPITELNE ŽE SEM TY VLASY NAZPĚT VÁM ODESLALA PROTOŽE TY VLASY NEJSOU TAK JAKO NA OBZARKU PĚKNE POSLALY STE MNE ZBOŽI VUBEC NIC HUSTÉ A PEKNE TAKTO SEM SI TO VUBEC NEPŘESTAVOVALA DEKUJI ZA POCHOPENI BUD MNE POŠLETE SDRURHE ZBOŽI KRASNĚ HUSTE A VELKE KLIPSNY A NMEBO ŽADAM O VRACENI PENEZ
Zajímavé třeba ještě je, že dnes mi od ní ještě přišel jeden email, to ale už se asi uklidnila a v podstatě už je to psané normálně bez chyb až na y a i to paní dělá asi velké problémy :-)
A to ještě nemusí být konec, ta mi ještě beztak napíše recenzi na heureku, jak jí to přijde na email. Jediné štěstí, že to vypadá že to asi nereklamuje způsobem zaslání na dobírku, to by měla radost, jak by to pak musela posílat ještě jednou.
31. 1. 2012 14:41:33
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79538
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
31. 1. 2012 19:00:40
no ty vole, paní je hustá:)))))))))))))))))))))
31. 1. 2012 19:00:40
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79537
:D Velké klipsny a husté krásné vlasy chtěla a tys ji poslal to, co si vůbec nepředstavovala.
31. 1. 2012 19:05:31
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79536
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
31. 1. 2012 19:20:19
Proc se jednou podepsala jako chroustalova a podruhe jako Polakova ?
31. 1. 2012 19:20:19
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79535
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
31. 1. 2012 19:39:44
asi proto:
Naposledy upravil Souki : Dnes v 14:56 Důvod: jméno zákaznice cenzurováno
31. 1. 2012 19:39:44
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79534
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 1. 2012 19:44:16
Ale jeden podpis jsem přehlédl :) Opraveno
31. 1. 2012 19:44:16
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79533
boogey
verified
rating uzivatele
31. 1. 2012 20:31:29
Buď v klidu, pokud recenzi na heuréku napíše stylem, co psala tobě, tak to odradí max. jí podobný zákaznice. Já tohle vidět na heuréce, tak končím se čtením na prvním řádku.
31. 1. 2012 20:31:29
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79532
xxmartin
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 2. 2012 10:14:21
Napsal boogey;752817
Buď v klidu, pokud recenzi na heuréku napíše stylem, co psala tobě, tak to odradí max. jí podobný zákaznice. Já tohle vidět na heuréce, tak končím se čtením na prvním řádku.
No ona i umí psát normálně celkem, pokud zrovna není v amoku :-) Ale tak asi v poho, bych pak smysluplně okomentoval to hodnocení.
2. 2. 2012 10:14:21
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79531
quikman
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 3. 2012 17:16:38
Včera jsem vezl zákazníkovi zboží domů, přebírala to jeho přítelkyně. Blbě jsem zkontroloval přijaté peníze, dostal jsem o tisícovku míň, což jsem zjistil o chvíli později. Nedělal jsem z toho vědu, zavolal jsem zákazníkovi ať se svojí přítelkyně zeptá, jestli jí náhodou jedna tisícovka v peněžence nepřebývá...řekl že to vyřídí a že se ozve. Dneska jsem mu volal co a jak a fakt mě dostal, když mi řekl že o penězích jeho přítelkyně nic neříkala, ale prý říkala že jsem na ni měl nějaké další požadavky. Po dotazu jaké to měly být jsem se dozvěděl, že jsem po ní chtěl telefonní číslo. Fakt už mi je celkově z lidí na blití.
16. 3. 2012 17:16:38
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79530
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
16. 3. 2012 18:44:09
Tak to jsme dva
16. 3. 2012 18:44:09
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79529
mě se tento týden stalo, že jsem psal normálně newsku - dal ji na web a poslal hromadně mailem - máme cca 2800 příjemců novinek a napsal jsem tam že v úterý 12.3.2012 se uskuteční ta a ta akce bla bla a odeslal ... asi 300 lidí mi psalo během dvou hodin že v úterý bude třináctého
propadl bych se ... takže, nejenom zákazníci jsou někdy k zamyšlení :)
16. 3. 2012 18:51:51
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79528
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
16. 3. 2012 18:53:47
Tak snad je rozdíl, mezi omylem, nebo přehmatem a českou vychcaností?
16. 3. 2012 18:53:47
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/27#reply79527
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit