Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 12. 2011 08:11:31
Napsal mmm.edia;736394
Heureka.cz, hodnocení Ověřeno zákazníky: Objednáno 14.12., doba expedice uvedená na webu 1-3dny, reálně expedováno 16.12. Hodnocení vesměs 4,5-5/5. Závěr: Zákazník NEDOPORUČUJE obchod svým známým ... tak nevím, jesti je to k smíchu nebo k pláči :)
K pláči. V Čr podnikat to je očistec....samej tupec.
24. 12. 2011 08:11:31
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79556
boogey
verified
rating uzivatele
24. 12. 2011 12:35:30
To je normální. Už jsem tam viděl tolik lidí, co jen chválili, ale celkově by nedoporučili. U nás zas jeden jako důvod nepřevzetí balíku uvedl, že jsme to poslali pozdě, přitom to odešlo během dvou hodin, pak si to nechával 5 dní posílat každej den na jinou adresu a nakonec to nepřevzal z výše zmíněnýho důvodu. Se divím, že se na něj PPL nevys*alo hned ze začátku.
24. 12. 2011 12:35:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79555
Sokolda
verified
rating uzivatele
24. 12. 2011 15:43:16
Já zase v pondělí odpoledne objednávka, do večera vyřízeno a odesláno. V úterý ráno balíček převzatý od PPL. Takže zdá se, že všechno OK. ......Ale večer, email od pána, jak jsem si dovolil to tak rychle doručit, že nestihl ani dojet z německa domu a manželka že převzala ráno balíček a otevřela. Prý to byl Vánoční dárek a strašně mi děkoval, že jsem mu zničil celé Vánoce a že se právě rozesílají negativní reference na můj eshop po celém internetu :o) No, tak mi někdo řekněte, kde je chyba....
Stejně jako negativa z nepochopitelných důvodů, ty už házím za hlavu. Ale další sorta jsou negativy od Slováků. Jasně je psáno, že na Slovensko nezasíláme, při objednávce ve výběru země Slovensko není. Ale stále objednávají na Slovensko, jen nechají kolonku země: Česká republika. Poté je informuju, že bohužel na Slovensko ne a proč apod. A stejně v 9 z 10 těchto objednávek heureka "NEDOPORUČUJE". Lidi jsou různí...
24. 12. 2011 15:43:16
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79554
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
24. 12. 2011 16:52:45
Sokolda
mam takovy pocit ze nekde v zakonech je uz ustanoveno ze nesmis odmitnout prodat zbozi zakaznikovi z clenskeho statu evropske unie jen kvuli tomu ze neni primo z tvoji zeme... takze tim vlastne porusujes zakony :)
24. 12. 2011 16:52:45
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79553
Defcon95
verified
rating uzivatele
25. 12. 2011 07:52:50
Hele tyhle zákony... Přišly baby z pracáku s těma kecama o tom že jaktože se ptáme bab které chceme zaměstnat kolik mají dětí a jestli náhodou neplánují další, prej diskriminace, u firmy kde pracují 4 lidí je jeden člověk 25% firmy a tohle když odejde tak to je docela dost, tak jim řekl že u těch dveří končí demokracie a začíná jeho vláda v jeho vlastní firmě a že se bude ptát koho chce na co chce, sklaply hubu a odešly........
Ale můžeš to pošéfit že si dáš do všech ostatních států poštu tak 50 € :D
Jinak v ČR jakkoliv podnikat je masakr, ne jen eshop, i na kamenný obchod přijde tolik prapodivných individuíí :D
Krásné svátky přeju :)
25. 12. 2011 07:52:50
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79552
Tom
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 12. 2011 10:51:06
Napsal Sokolda;736474
....Ale stále objednávají na Slovensko, jen nechají kolonku země: Česká republika. Poté je informuju, že bohužel na Slovensko ne a proč apod. A stejně v 9 z 10 těchto objednávek heureka "NEDOPORUČUJE". Lidi jsou různí...
Tak dodělej to, že celou adresu budou moci zadat jen z předdefinovaných adres, zkrátka se adresa doplní z databáze a on ji jen vybere + doplní číslo (až tak bych ČSÚ nevěčil). Myslím, že tím slováky dokonale eliminuješ
25. 12. 2011 10:51:06
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79551
Napsal Sokolda;736474
Já zase v pondělí odpoledne objednávka, do večera vyřízeno a odesláno. V úterý ráno balíček převzatý od PPL. Takže zdá se, že všechno OK. ......Ale večer, email od pána, jak jsem si dovolil to tak rychle doručit, že nestihl ani dojet z německa domu a manželka že převzala ráno balíček a otevřela. Prý to byl Vánoční dárek a strašně mi děkoval, že jsem mu zničil celé Vánoce a že se právě rozesílají negativní reference na můj eshop po celém internetu :o) No, tak mi někdo řekněte, kde je chyba....
Stejně jako negativa z nepochopitelných důvodů, ty už házím za hlavu. Ale další sorta jsou negativy od Slováků. Jasně je psáno, že na Slovensko nezasíláme, při objednávce ve výběru země Slovensko není. Ale stále objednávají na Slovensko, jen nechají kolonku země: Česká republika. Poté je informuju, že bohužel na Slovensko ne a proč apod. A stejně v 9 z 10 těchto objednávek heureka "NEDOPORUČUJE". Lidi jsou různí...
S tim predcasnym otevrenim nic neudelas, ale se Slovenskem.... Neni chyba spis u vas? Proc se dobrovolne zbavujes potencialniho zisku?
25. 12. 2011 11:07:27
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79550
mmm.edia
verified
rating uzivatele
25. 12. 2011 11:59:25
@Aleš Jiříček: No, to je sice možná pravda, ale nikde už není řečeno, že mu to člověk má přinést až pod nos. Když si to koupit chce, ať si pro to přijede, nikdo mu nebrání zvolit si jako způsob dopravy osobní odběr :)
---------- Příspěvek doplněn 25.12.2011 v 12:09 ----------
@Michal Kubíček: Ne pro každého musí být nutně SK trh přínosem. Doprava na Slovensko je poměrně drahá a například v případě prodeje oblečení, když má zákazník právo zboží vrátit a děje se tak velmi často, by to byla při nižší marži cesta do pekel, neboť při zpětné úhradě celkové částky (zboží včetně ceny za dopravu) se obchodník dostává do mínusu.
25. 12. 2011 11:59:25
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79549
Iceman_21
verified
rating uzivatele
5. 1. 2012 19:34:59
Máme eshop s chovatelskými potřebami a v širokém okolí rozvážíme zdarma vlastní dopravou, proto zážitků máme nespočetně
- přijedeme k paní s antiparazitním obojkem, který když se otevře, tím se aktivuje a za měsíc již je nepoužitelný - paní povídá já to psovi vyzkouším, když mu to nebude, tak Vám to vrátím
- pán si objedná stelivo, volá jeho manželka den, kdy to dovezeme, říkám je před Vánocemi a plno sněhu dovezeme to v neděli mezi 15 a 18h s tím, že hodinu předem zavolám a upřesním čas, pán volá v 17h a začne mi nadávat, cca po 2minutách to nevydržím a říkám, že mu to teda nedovezu, když je tak vzteklý a tím ho poškádlím ještě víc :D výsledkem je psaní na našich stránkách diskuze, což pobavilo naše stálé zákazníky :D (toto byla jeho druhá objednávka, při prvni jsme mu vezli zboží a když jsme byli na dané adrese nedovolali jsme se a nepředali zboží, vezli jsme mu to tedy zdarma na druhou adresu a tento pán měl navíc drzost nám při druhé nadávat)
- před vánocemi jsme stáhli zbozi.cz a heureku zvláště recenze, zboží vozíme zdarma, což tyto portály neberou v potaz a primárně jsou produkty vidět jen podle ceny, také nechci vidět negativní reakce zákazníků co si jen vymýšlí
---------- Příspěvek doplněn 05.01.2012 v 19:47 ----------
často se stává, že zákazník najde někde zboží levnější, což mi okamžitě sdělí, okamžitě doporučuji konkurenční eshopy :)
5. 1. 2012 19:34:59
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79548
easton18
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
8. 1. 2012 20:35:53
Nedavno mi jedna mila pani dva krat volal ze sa jej pacia dve veci u nas v shope a ze by si objednala. Neobjednala, not o nevadi, takych bolo. Ale ked mi prisiel o tri dni an to domov od nej list do schranky tak som sa zacudoval. no viac ma dostalo to co bolo vo vnutri. Pani si povystrihovala z dakeho zenskeho casopisu, ktory bol v nemcine modelky v spodnom pradle, prilepila ich na papier a dala ku kazdej jednej poznamku aku velkost chce a kolko kusov a este sa stazovala ze preco to nemame v obchode v ponuke. Asi by sme mali mat vsetko.
8. 1. 2012 20:35:53
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79547
Michal
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 1. 2012 13:33:51
Napsal easton18;741899
Nedavno mi jedna mila pani dva krat volal ze sa jej pacia dve veci u nas v shope a ze by si objednala. Neobjednala, not o nevadi, takych bolo. Ale ked mi prisiel o tri dni an to domov od nej list do schranky tak som sa zacudoval. no viac ma dostalo to co bolo vo vnutri. Pani si povystrihovala z dakeho zenskeho casopisu, ktory bol v nemcine modelky v spodnom pradle, prilepila ich na papier a dala ku kazdej jednej poznamku aku velkost chce a kolko kusov a este sa stazovala ze preco to nemame v obchode v ponuke. Asi by sme mali mat vsetko.
Tak to je drsne :-) A jak jsi to vyresil ? Doporucuji udelat screenshot vsech produktu v shopu, vystrihnout, nalepit a pani poslat - ze mas "pouze" tyto produkty :-)
12. 1. 2012 13:33:51
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79546
OP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 1. 2012 00:08:38
Taky si přihodím:
Pán si objednal zboží na dobírku uvedl jinou fakturační adresu, zboží mu bylo zasláno na doručovací a faktura v obálce na fakturační.
Třetí den přišel mail, kde mě vynadal jaký jsme amatéři jak nevíme co děláme atd.. Že dobírka měla jít na fakturační adresu a na doručovací adresu balíček zadarmo, že nechápe proč tam tyto dvě adresy máme. Tak jsem mu napsal ve vší slušnosti jestli nespadnul s Marsu ze to funguje jinak. Tak se šel vyléčit na heuréku.
Další byla:
Prodávám tkaničky které se na světle nasvítí (mají v sobě fosfor) a pak ve tmě září. Tak jsme je poslali a za 4 dny píše borec, že chce vrátit peníze, že jsme podvodníci, že tkaničky ani po výměně baterek nesvítí. Tak jsem se zastavil, jakých baterek. Když jsou fosforové, tak jsem mu asi 5 mailů vysvětloval, že má v zadu návod a že se jenom na světla nasvítí.
Další drobná, programator trošku pokazil kontroly takže do telefonu šlo psát vše. Takže nám pán do kolonky Telefon napsal Nokia 3510i
13. 1. 2012 00:08:38
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79545
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
13. 1. 2012 06:30:58
To je taková pohoda tohle číst, po ránu u kávičky – no nádhera. Krásně se bavím, děkuji :-)))))))))))))))
13. 1. 2012 06:30:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79544
Jiří Kubala
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
14. 1. 2012 22:21:52
Nám dnes milá paní zákaznice napsala, kdy jí konečně pošleme zboží (po cca 10ti dnech), přitom v objednávce uvedla osobní odběr...
14. 1. 2012 22:21:52
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79543
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
15. 1. 2012 11:08:11
Čerstvá zkušenost vrátil se balíček jako nevyzvednutý volám paní zda adresa skutečně souhlasí. Souhlasila až na takovou drobnost že se jednalo o areál jedné firmy a pošťák prostě nehledal dotyčnou osobu a balíček nedodal. Uložil se na poště a pak vrátil. Takže říkám paní co se asi stalo načež mi odvětila že pokud při znovuzaslání jí pošťák opět nedodá zboží podá na mne trestní oznámení pro podvod.
No a těch předvánočních bylo mnoho. Například reklamace že u solární stavebnice chybí místo kam se dávají baterie či objednávka 23.12 cca kolem 19.00 s komentářem POKUD TO NEBUDE DO VÁNOC ODSTUPUJI OD OBCHODU :))
15. 1. 2012 11:08:11
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/26#reply79542
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit