Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

BuBen
verified
rating uzivatele
(31 hodnocení)
22. 7. 2011 01:04:29
Dnes volal zákazník, že by rád urobil telefonickú objednávku (klasicky je nutné pri objednávke vyplniť email kam príde potvrdenie), pretože syn odišiel s priateľkou do Prešova na chatu a zobral so sebou notebook aj s emailom :).
22. 7. 2011 01:04:29
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79571
Napsal BuBen;680021
pretože syn odišiel s priateľkou do Prešova na chatu a zobral so sebou notebook aj s emailom :).
Tak to mě dostalo:D
22. 7. 2011 09:14:15
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79570
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
22. 7. 2011 10:15:01
toto je už moc :-D ... ale ak sa jedná o pána/pani staršej generácie, tak sa to ešte dá pochopiť :)
22. 7. 2011 10:15:01
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79569
Napsal BuBen;680021
Dnes volal zákazník, že by rád urobil telefonickú objednávku (klasicky je nutné pri objednávke vyplniť email kam príde potvrdenie), pretože syn odišiel s priateľkou do Prešova na chatu a zobral so sebou notebook aj s emailom :).
Konečně zase jednou historka, která je zábavná a nikoli hororová :)
22. 7. 2011 10:21:47
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79568
Podle mě to až tak zábavný neni... Jen je špatně řečeno, že se nemá doma jak připojit k netu. Ne všichni mají více PC, případně známého nebo internetovou kavárnu na dosah a telefonicky mu to tak přišlo rychlejší. Nic víc, nic míň.
22. 7. 2011 10:22:39
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79567
Přemek Kubák
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 7. 2011 11:11:35
Je to sice maličko mimo téma, ale dovolím si sem dát odkaz na webtrh sraz Brno, kde můžeme ledacos z tématu pořešit :-).
31. 7. 2011 11:11:35
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79566
Amenity
verified
rating uzivatele
19. 10. 2011 11:47:00
Dneska se mi přišlo vrácené zboží, na tom by nebylo nic špatného. Ale to, co mě čekalo uvnitř, mě dostalo. Přiložený papír s vytištěnou internetovou stránku z dtest.cz o tom, že eshopy mají vracet i poštovné s podtrženými pasážemi, abych náhodou nezapomněla, co mám dělat. Jak jen jsou ti zákazníci pružní, co se tyče práv a požadavků... Nestěžuji si, jen to dávám k dobru, že mě zase jednou někdo překvapil :)
19. 10. 2011 11:47:00
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79565
mka
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 08:59:01
Jo, jo, ovšem položku "náklady na uvedení zboží do původního stavu" tam asi zákazník nepodtrhl, co? :-)
20. 10. 2011 08:59:01
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79564
Amenity
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 10:49:19
Ne, na to by mu už zvýrazňovač nestačil :)
20. 10. 2011 10:49:19
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79563
boogey
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 11:26:22
Napsal mka;714205
Jo, jo, ovšem položku "náklady na uvedení zboží do původního stavu" tam asi zákazník nepodtrhl, co? :-)
Tu začmáral :)
20. 10. 2011 11:26:22
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79562
Amenity
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 12:24:42
S takovými zákazníky raději rychle všechno vyřešit, dát jim i to poštovné a čau. Živě si dovedu představit, že kdybychom vrátili i poštovné, ale přidali si onu položku s náklady na vrácení, tak i když je to právně ok, tak bych nerada se dočkala reportáže na Nově... U takových nikdy nevíte. Tedy víte, rychle od nich pryč.
20. 10. 2011 12:24:42
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79561
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
21. 10. 2011 14:30:01
Volala zákaznice, jestli máme jednu vodovodní baterii skladem, že si ji hrozně nutně potřebuje vyzvednout ještě dnes. Když jsem jí řekl, že si může přijít na prodejnu, tak následovalo vykřiknutí "Já Vás strašně moc miluju, hrozně moc!!!" -chvíle ticha- "Teda až po mym manželovi."
21. 10. 2011 14:30:01
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79560
Antonio
verified
rating uzivatele
21. 10. 2011 23:18:54
Nedávno jsem posílal zákazníkovi balík zásilkovou službou, a v den odeslání jsem mu poslal sms že mu balík zítra přijde. Na druhý den ráno mi volají ze zásilkovky, že pán odmítl balík převzít, že prý si nic neobjednával. Tak mu volám, a říkám: dobrý den pane XY, volám ohledně dřevěné sošky kterou jste si objednával... před chvílí mi volali že ji nechcete převzít. Než jsem tuto větu stihnul dopovědět, ozvalo se ze sluchátka: jéééžišmarjááá, tak to byla ta soška, já na to úplně zapomněl, šlo by to nějak vyřešit? Odpověděl jsem že bez problému, že zítra to doručí znovu. Poté jsem si asi pětkrát po sobě vyslechnul hlubokou omluvu a poděkování za ochotu, rozloučili jsme se, a pán sošku na druhý den opravdu přebral.
Jinak zrovna dnes jsem měl ještě jednu úsměvnou příhodu... zákazníkovi, který si nedávno objednával sošku, jsem dnes osobně vezl další objednávku - dřevěnou kobru. Při předávání jsme se trošku zapovídali a on mi říká: ta žirafa co jsem objednával minule byla pro kolegyni, ale tohle je pro manželku, tak jsem chtěl něco jedovatého :-)
21. 10. 2011 23:18:54
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79559
Pan je znaly zivota manzelskeho ;)
22. 10. 2011 08:44:16
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79558
mmm.edia
verified
rating uzivatele
24. 12. 2011 03:20:30
Heureka.cz, hodnocení Ověřeno zákazníky: Objednáno 14.12., doba expedice uvedená na webu 1-3dny, reálně expedováno 16.12. Hodnocení vesměs 4,5-5/5. Závěr: Zákazník NEDOPORUČUJE obchod svým známým ... tak nevím, jesti je to k smíchu nebo k pláči :)
24. 12. 2011 03:20:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/25#reply79557
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit