Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
15. 3. 2011 21:42:56
No tam mě se stalo něco ještě lepšího. Přehodili jsme štítky. Pán, co měl dostat snad něco pro hlodavce zaplatil hárací kalhotky. Hned volal, omluvil jsem se a poprosil ať pošle zpět, že poštovné proplatíme. Hned jsem volal tomu co měl mít kalhotky, ať balík nepřebírá, vysvětlil mu situaci a že pošleme kalhotky znova. Hned jak se vrátí/pán nespěchal, říkal že v pohodě/. No a balíček se nevrátil ani jeden a za oba přišli peníze :-)
Oni si to snad vyměnili sami....
15. 3. 2011 21:42:56
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79601
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
15. 3. 2011 22:05:34
K balíčkům bych přetlumočil jednu od klienta (doufám, že už jsem jí tu nepsal).
Jak je ve skladu frmol, tak se do jednoho balíku dostala napůl snědená pizza. Jeden druh zboží je v dost podobné krabici (bílá, bez potisku), takže se to celkem snadno spletlo. V zásilce nic nechybělo, jen tam byla navíc pizza, tak to zákaznice vzala s humorem. Eshop se omluvil, že poslal nakousanou a aby se to dotáhlo k dokonalosti, tak ji nechal poslat pizzu z nějaké rozvážky v jejím městě.
Tady byla paní v pohodě a byl z toho docela hezký vtip, ale kdyby to byla megera, tak by se do toho mohla vrtat hygiena apod.
15. 3. 2011 22:05:34
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79600
Amenity
verified
rating uzivatele
16. 3. 2011 10:39:46
Napsal Souki;636745
K balíčkům bych přetlumočil jednu od klienta (doufám, že už jsem jí tu nepsal).
Jak je ve skladu frmol, tak se do jednoho balíku dostala napůl snědená pizza. Jeden druh zboží je v dost podobné krabici (bílá, bez potisku), takže se to celkem snadno spletlo. V zásilce nic nechybělo, jen tam byla navíc pizza, tak to zákaznice vzala s humorem. Eshop se omluvil, že poslal nakousanou a aby se to dotáhlo k dokonalosti, tak ji nechal poslat pizzu z nějaké rozvážky v jejím městě.
Tady byla paní v pohodě a byl z toho docela hezký vtip, ale kdyby to byla megera, tak by se do toho mohla vrtat hygiena apod.
To jo, vždycky záleží, na koho zrovna člověk narazí. Naštěstí ta moje paní byla taky v pohodě a tak jsem včera mohla balík poslat tam, kam měl být správně poslán :)
16. 3. 2011 10:39:46
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79599
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
27. 3. 2011 20:06:35
Přidám jednu.
Nedávno zákazník objednal zásnubní prsten. Zvolil platbu předem, řadně zaplatil a tak jsme zboží odeslali. Po cca týdnu psal mail, že zboží nedorazilo a jestli jsme čirou náhodou nespletli doručovací adresu s fakturační. Což jsme ověřili a opravdu jsme to spletli. Dotud je to docela nudný příběh. :)
Ale náhle od něj přišel email, že dlouhodobě pracuje v zahraničí a že na fakturační adrese je manželka, která se v žádném případě nesmí dozvědět, že někomu posílá zásnubní prsteny. V tu chvíly mě to málem zabilo. :)
No nebudu to natahovat, pošta nezklamala. Nestále nám trvrdila, že balík tam není a že se asi ztratil. 3 dny jsme tam volali a 3 dny po sobě nám rikali, že zásilka tam u nich není. Tak celej šťastnej píšu objednateli, že je to dobrý a že zásilka je zřejmě ztracená a že problémy nebudou.
Jako studená sprcha byl mail, že již je zásilka vyzvednutá a že je na cestě ke správné adresátce. :) Nevím jak to udělal, kdo to vyzvedl, ale nějak to zmáknul. Co mě zaráží je totální neschopnost pošty, která zásilku doručí, ale podle čísla zásilky vůbec netuší kde je.
27. 3. 2011 20:06:35
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79598
dave67
verified
rating uzivatele
28. 3. 2011 16:17:47
Docela neuveritelna vec - zakaznik volal, ze mu prisel balik, ale neplatil ho, tak ze by to rad zaplatil. Je to stalej zakaznik, je spokojenej, tak si to asi nechtel "rozhazet". Zasilku si prevzal pred vanoci a vola ted... Pry byl mesic v nemocnici. Vtip je ale v tom, ze me penize na ucet prisli. Jeste to zpestril tim, ze tam neco chybelo (i kdyz neni sance, ze by se to cestou ztratilo a ja najisto vim, ze jsme to balili). Neni to idealni stav, kdy zakaznik ma zbozi bez placeni a ja dobirku na ucte?:-) Tak me napada, ze treba pri urazu ztratil pamet a nepamatuje si, ze to platil:-x
28. 3. 2011 16:17:47
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79597
Ellen.7
verified
rating uzivatele
31. 3. 2011 19:38:01
í ám špatnou recenzi na Heuréce
Poslední dobou mi píše pán, který neustále píše "obědnávka". Asi od slova oběd...
31. 3. 2011 19:38:01
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79596
Jan Kroupa
verified
rating uzivatele
(120 hodnocení)
31. 3. 2011 20:15:57
Napsal Irsai;634897
Máme stálého zákazníka který objednáva pravidelně a po každé objednávce zašle podobný email. Nikdy není stejný vždy jej vypisuje znovu, ale obsah je podobný:
Zdravim,
Ked som si precital nazvy titulov,ktore ponukate, skutocne mi prislo
zle!!!! Pre koho takyto bezhodnotovy tovar ponukate?!?!
Pre deti, ci mentalne retardovanych?! Su i ludia (a nastastie ich nie je
az tak malo), ktori si radi precitaju skutocnu kvalitu a nie toto!!!
Take nazvy knih,ako Carodejnica, ci Zaklinac, alebo Lady Gaga(ta uboha
psychopatka) a pod. su skutocnou dehonestaciou nasej
inteligencie,moralky a vkusu! To ste fakt klesli az na same dno len
preto,aby ste mali viac zakaznikov?!
Zil som v 5 roznych statoch zapadnej Europy,no NIKDE som takyto upadok
nevidel! Vy participujete na kazeni vkusu a mentalnom a hodnotovom
upadku vasich citatelov. Prave tento tyzden som nakupil knihy v hodnote
450eur v inych knihkupectvach, lebo tam som nasiel plnohodnotovy a
kvalitny vyber. Napr do vasho okienka som si natukal slovo Taoizmus, i
Tao a nenaslo mi to absolutne nic!!!! O Islame mate toho tiez zalostne
malo! A kde su vsetky tituly od napr.
Dostojevskeho,Puskina,Tolsteho,Shakespeara, hlboke uvahy o skutocnych
hodnotach, anylizovanie ludskej psychiky, zivota, filozoficke
tituly,etnograficke,etnologicke.... Kde to je?! Ja viem kde-v inych
internetovych knihkupectvach! A este nieco : Vo vsetkych internetovych
knihkupectvach na zapade, je vo vybere jazykov i francuzstina,
spanielcina a vo vätsine z nich i nemcina, taliancina, portugalcina a
rustina- proste vsetky velmi dolezite jazyky v Europe, i svete-vy mate
na vyber LEN A LEN
ANGLICTINU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ved je to na smiech a na uplné odmietnutie. Nas proste hlboko irituje a
uraza, ze anilen tie francuzsky a spanielsky pisane tituly VOBEC
NEPONUKATE!!! Len pre vasu informovanost : francuzstina je
oficialny-uradny jazyk celej EU a spanielsky hovoriacich krajin je
viac,nez anglicky hovoriacich. Jednoznacne aspon tieto dva jazyky by ste
mali bez akychkolvek diskusii PRIDAT DO VASEJ PONUKY- Len v SR studuje a
uci sa spanielsky jazyk cca. 120 000 ludi- to na nich absolutne
nemyslite?!- Preco by si nemohli citat knihy pisane v tomto prenadhernom
a najlogickejsom jazyku sveta?! Co uz AMERIKANIZACIA uz totalne
prevalcovala i vas?!?! Berte si priklad z intern. knihkupectiev v
zapadnej Európe!
Nebyl by možný přídavek? Od stejného autora. Tohle mě vždycky pobaví.
31. 3. 2011 20:15:57
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79595
Ellen.7
verified
rating uzivatele
31. 3. 2011 20:22:09
Pracuji v knižním eshopu a mimo jiné vyřizuji telefonáty a emaily zákazníků...
Paní volá celá rozčilená, kde má jako zásilku. Tak se dívám na objednávku a tam: doprava:osobní odběr. Tak jí povídám, že v objednávce zaškrtla možnost osobní odběr. A ona začala křičet: ale jste eshop ne??? Takže to MUSÍTE posílat!!!
Pán volá, jak si má koupit zboží, které je na stránkách. Stačí kliknout na takové velké tlačítko "koupit", ale on mi asi 10 minut tvrdil, že tam není (bylo)...
Pán se ptá, jestli stihneme něco dodat do dvou dnů poštou (nestihneme, má tam jasně napsáno dostupnost do 3 dnů). Tak mu to vysvětluju, že se omlouváme, že to objednáme od dodavatele, bude to 2. den na skladě cca v 17 hod, další den se to odešle obchodním balíkem. A on, že pošta má do 18. Říkám, že k nám pošta jezdí ve 14 a stejně obchodní balíky přijímají do jen do 15,30. Tak se naštval, dal nám špatnou recenzi na Heuréce - že prý jsme amatéři a prodáváme to, co není skladem...
Reklamace na knihu, kde je jedna stránka bez tisku, paní vinila nás, že jsme to udělali my. Ano, dovezeme knihu od nakladatele, sundáme folii, ve které je zatavená, vyndáme stránku, dáme místo toho bílou, svážeme knihu a znovu zatavíme... A při obvinění, proč knihy nekontrolujeme, už se ani nenamáhám odpovědět (kolik lidí bychom měli zaměstnat, abychom denně zkontrolovali desítky titulů, stránku po stránce?)
Skoro na denním pořádku jsou dotazy stylu: otevírací doba (na stránkách), proč je vypnutý tel (máte tam napsáno k dispozici v otvírací době), jaká je dostupnost (hned pod názvem knihy tučně), jak poznám, že je objednávka expedována (přijde vám majl), je objednávka na prodejně? (přišel vám majl), proč jste do ještě neposlali (máte platbu převodem a ještě jste nic neposlal)...
Nejvíc mě štvou lidi, co si objednají na dobírku a nevyzvednou. Já jim pak píšu vždy majly proč si to nevyzvedli a naposledy mi jeden pán napsal, že si nic neobjednával a došlo ke zneužití jeho údajů a naše předchozí majly (přijatá objednávka, expedována..) spadly do spamu (a jak to, že ten poslední tam nespadl taky a hned na něj odpověděl?)
Poslední dobou mi píše pán, který neustále píše "obědnávka". Asi od slova oběd.
---------- Příspěvek doplněn 31.03.2011 v 20:04 ----------
Napsal Jakub Brabec;336616
Stalo se klientovi:
Přišla objednávka za téměř 17.000,- Kč s tím, že musí být do dvou dnů doručena (šlo o balík s rozměry asi 3x1x0,5 metru - zboží expedoval, na místě doručení ale zákazník tvrdil, že si nic neobjednal. I telefonní číslo bylo falešné - od té doby telefonuje a potvrzuje každou objednávku větších rozměrů :-)
Buď to byla jeho konkurence nebo chtěl někdo kamarádovi objednat dárek
konkurence, máme stejnou zkušenost...
31. 3. 2011 20:22:09
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79594
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
1. 4. 2011 12:12:23
Napsal Ellen.7;641627
Reklamace na knihu, kde je jedna stránka bez tisku, paní vinila nás, že jsme to udělali my. Ano, dovezeme knihu od nakladatele, sundáme folii, ve které je zatavená, vyndáme stránku, dáme místo toho bílou, svážeme knihu a znovu zatavíme... A při obvinění, proč knihy nekontrolujeme, už se ani nenamáhám odpovědět (kolik lidí bychom měli zaměstnat, abychom denně zkontrolovali desítky titulů, stránku po stránce?)
Jo, to se někdy stane. U nás se zase jeden zákazník rozčiloval jak to že prodávané modely před posláním nekontrolujeme, že RC letadlo co si objednal má úplně šikmo motor a že jsme mu tedy prodali zmetek! Tak jsem mu vysvětlil že to není chyba ale vlastnost, že motor se musí dávat šikmo aby to letadlo mohlo letět rovně ;-) Zajímavé že potom se už neozval.
1. 4. 2011 12:12:23
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79593
kilovajt
verified
rating uzivatele
13. 4. 2011 09:34:43
http://bit.ly/fnQITd Hej, lidi, podívejte se na tuto stránku, je to fakt maso! :)
13. 4. 2011 09:34:43
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79592
Napsal kilovajt;645796
http://bit.ly/fnQITd Hej, lidi, podívejte se na tuto stránku, je to fakt maso! :)
Avara kedavra!
13. 4. 2011 09:43:03
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79591
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
14. 4. 2011 09:15:37
14. 4. 2011 09:15:37
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79590
quikman
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
14. 5. 2011 01:02:03
Zakaznici jsou ruzni, dneska jsem dovezl jednomu objednane zbozi a probehl nasledujici rozhovor:
ja: pane omlouvam se vam, ale v eshopu jsem mel spatne uvedenou cenu.
zakaznik: v poradku, klidne zaplatim vic :)
Ve skutecnosti jsem po nem chtel misto 1500 jen 1200, protoze jsem dlouho neaktualizoval ceny a mezitim doslo ke zlevneni zbozi od dodavatele.
14. 5. 2011 01:02:03
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79589
Máme eshop s látkami, maloobchod. Cenu látek máme v eshopu po 10cm, nikoli po metrech, protože si většinou lidé objednávají např. 140cm. Nikdy předtím problém nebyl, až minulý týden, kdy přišla objednávka na 73kusů látky (730cm). Zásilka dorazila a zákazník nás po telefonu seřval, jakto, že mu přišlo tak málo látky. Údajně dotyčná chtěla 73m, ale objednala si 730cm. Vůbec milé paní nepřišlo divné, že za kus látky (10cm) chceme 9kč. Že prý je velkoobchod a berou látky za 30Kč/metr a tak jim musíme dát velkou slevu a řekla nám to několikrát :D.
2. 6. 2011 11:10:59
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79588
dave67
verified
rating uzivatele
2. 6. 2011 11:34:19
To tak je. Pán píše, že plastovou krabičku koupil v Německu ve velkoobchodu za 1 euro, jestli bych mu nedal slevu a nedostal se na podobnou cenu...
2. 6. 2011 11:34:19
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/23#reply79587
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit