Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

Michal Byrtus
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
29. 9. 2009 22:02:33
Tohle sem musím dát, protože mě to připadne vtipný. Borec napsal přes ICQ v 21:59:
Zdravím, omlouvám se za pozdní hodinu, ale našel jsem na vás kontakt a chci se jen zeptat když jsem si právě teď objednal xxx tak jakou mám šanci , abych ho měl zítra nejpozději do 13.00 hod. v šumperku. Děkuji..
Samozřejmě objednávku chtěl nakonec stornovat, protože to nestihnu dodat podle jeho přání. No nevím, ale tryskáčem zatím nerozvážíme... :-))
29. 9. 2009 22:02:33
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79721
Mně to zas tak vtipný nepřijde, u nás to chtěl nedávno jeden, co objednával v NE, doručit do PO, tak jsem mu řekl, že za 500 se klidně ustrojím, dojdu pro to do práce a pošlu mu to vlakem, ale musí to zaplatit kartou. Tak zaplatil, já si za skoro 400 udělal 15 minutovou procházku a chlápek to měl za dvě hoďky u sebe a spokojenost na obou stranách ;)
30. 9. 2009 15:11:29
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79720
Napsal MaXemail;365154
Souhlasím s Rammim a taky s grimwordem. Tohle byla podle mě jen tvoje urážka, ten zákazník si ji nezasloužil i kdyby u tebe nenakoupil ani jednou. Myslím že každého věc je říct, že nemá někoho rád a pokud sem to správně pochopil byla to jen doplňková věta k vyřazení emailu.
Jednoduše stačilo napsat vyřazeno :roll:
Taky souhlasím, že nasírat zákazníka je vhodné až v extrémním případě a toto zjevně ještě extrém nebyl. Nejde o to, že si tento zákazník koupil jen jednu knihu, ale i o to, že prodává dobré slovo a od něj už na e-shop, kde ho pořádně seprali, prostě dobré slovo už nebude. Já mám ze sebe naopak radost, když dokážu takové idioty, kteří si na něco stěžují neoprávněně, poslat do háje naprosto slušně tak, že u mě stejně zase nakoupí a nejen oni, ale i jejich známí a známí jejich známých.
30. 9. 2009 15:40:16
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79719
Martin
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
30. 9. 2009 15:52:15
Napsal Jarda2609;370148
Taky souhlasím, že nasírat zákazníka je vhodné až v extrémním případě a toto zjevně ještě extrém nebyl. Nejde o to, že si tento zákazník koupil jen jednu knihu, ale i o to, že prodává dobré slovo a od něj už na e-shop, kde ho pořádně seprali, prostě dobré slovo už nebude. Já mám ze sebe naopak radost, když dokážu takové idioty, kteří si na něco stěžují neoprávněně, poslat do háje naprosto slušně tak, že u mě stejně zase nakoupí a nejen oni, ale i jejich známí a známí jejich známých.
To je správný přístup
30. 9. 2009 15:52:15
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79718
Prodávám produkty s potiskem fotkama, které zákazníci zašlou. Jedním z takových produktů je hrníček, zvaný magic (http://www.youtube.com/watch?v=7iBM8IEBKUM). Kdo ho nezná, tak jedná se o např. černý nebo modrý hrnek, na který se natiskne obrázek, který je vidět až po zahřátí horkou tekutinou, kdy hrnek zbělá. Toto je prostě jeho základní funkce.
Pobavila mě zákaznce, která si prostě za každou cenu chtěla na něco stěžovat a tak nejprve zkritizovala výši poštovného (79,-Kč převodem, 99,-Kč dobírka) a pak dodala, že zásilku stejně vrátí, protože na hrnku žádná fotka, kterou zaslala není. Odpověděl jsem jí, ať do hrníčku zkusí nalít horkou vodu. Myslím, že musela být hodně překvapená a už jsem o ní nikdy více neslyšel...
Prodáváme i na jednom dětském bazarovém servru, kde je možnost prodávat i nové věci. Tento server má zákazníky naprosto odlišné od všech ostatních. Je to někdy fakt sranda. Zákaznice vás okamžitě začnou oslovovat zdrobnělinou křestního jména, používat podivné dětské výrazy a dotazy jsou někdy opravdu k zamyšlení. Třeba jestli pexeso prodáváme již nařezané a jestli nemá ostré rohy, protože mají doma miminko. No, bude to asi superchytré mimčo, když už válí pexeso... :D
30. 9. 2009 15:53:40
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79717
Denny007
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 9. 2009 17:26:36
Me se libi jak Mat odpovedel, taky se s debilama neparu. Ti co rikaji ze mel jen odepsat "odstranuji z databaze" bych oponoval ze tento pseudo-zakaznik mohl take jen napsat "prosim o ukonceni zasilani novinek" proc tam cpe neco o nejakem vydavatelovi, co s tim ma Mat spolecneho ? To mohl napsat taky "Prosim o ukonceni zasilani novinek protoze v Americe bijou cernochy" - stejna logika. Takze zakaznik si nenchal zbytne kecy od cesty, tak Mat taky ne. Proc si nechat srat na hlavu.
Ja mam dokonce verejny blacklist kde zverejnuji jmena, adresy emaily a telefony debilu co treba nadavali rasisticky (v domeni ze jsem Cinan), pak jeden takovejhle hrdina skemral at ho vymazu ze je mu to moc lito, neymazal jsem ho samozrejme.
Navic i velke firmy si zacinaji uvedomovat ze je vyhodnejsi 10% tech nejdebilnejisch zakazniku prenechat konkurenci, protoze se na nich prodelava. Takove to "nas zakaznik nas pan" - nasrat, zacinal jsem po revoluci jako stankar a to byla nejlepsi skola
30. 9. 2009 17:26:36
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79716
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 9. 2009 18:43:00
Napsal yarda2609;370159
Prodáváme i na jednom dětském bazarovém servru, kde je možnost prodávat i nové věci. Tento server má zákazníky naprosto odlišné od všech ostatních. Je to někdy fakt sranda. Zákaznice vás okamžitě začnou oslovovat zdrobnělinou křestního jména, používat podivné dětské výrazy a dotazy jsou někdy opravdu k zamyšlení.
:D že by ten server byl MMB? Mám totiž velice podobné zkušenosti a zdrobnělina jména tedy sedí na 1000% :D
30. 9. 2009 18:43:00
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79715
To taky neni zrovna nejlepsi pristup kdyz sve zakazniky povazujes za uchyly.
Napsal Djs;367596
Tak a mate dve moznosti, bud vypadat jako uchyl a rict, ze to kazdodenne spokojene pouzivam, ale prodat. Nebo to zahrat do autu, nevypadat jako uchyl, ale neprodat.
30. 9. 2009 19:01:06
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79714
dave67
verified
rating uzivatele
30. 9. 2009 23:18:06
Pan Kaluža alias banan.cz chtel umistit reklamu na muj shopik ! Nenecham si blikat banany na webu :D
30. 9. 2009 23:18:06
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79713
Doe John
verified
rating uzivatele
1. 10. 2009 10:13:26
Prodávám věc se zárukou a výslovně s dokladem plátce DPH, přesto mi raději zákazník po několika stech odeslaných zásilkách raději připomene, jak že to vlastně funguje :D
Viz.:
Ještě jednou dobrý den,
co se týče záruky, prosím o zaslání dokladu o koupi. Kdyby se náhodou pokazil, je doklad a záruční list potřebný k jeho reklamaci. Díky...
XXX XXX
Co na to mám říct? Napadá mě jediná odpověď: Ano pane XXX, děkuji za upozornění, málem bych zapomněl :)
1. 10. 2009 10:13:26
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79712
Mirek: a co treba na to rict... "Faktura, kterou jste dostal prilozenou je zaroven dokladem o koupi a slouzi zaroven jako zarucni list. Pokud jste ji nedostal - dejte vedet."
1. 10. 2009 11:34:05
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79711
Denny007
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 10. 2009 11:46:09
Co na to mám říct?
Ja nevim treba ten doklad nedostal ? Chybicka se stava...
1. 10. 2009 11:46:09
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79710
Jenom jsem měl před pár minutami hovor se zákaznicí a pro demonstraci napíšu jak si myslím, že se to má dělat... kdyz to zkratim tak pani rekla.
"Objednala jsem si u vás dvě autíčka a oba ovladače ovládají obě auta. To byla hrozná scéna, mám dvojčata... no hroznej rachot presne tomu jsem se chtela vyhnout a vy mi poslete auta, ktere se rusi, oni si s tim samozrejme musi hrat soucasne, a tak i kdyz jsou kazdy v jinem patre, tak to nepomaha a pak se mi tady bijou. Chci vrátit peníze!!!"
Mohl jsem odpovědět: "No tak si ty spratky vychovejte a neřvěte tady po mě, nashledanou!"
ale když to vydržíte, smířlivě řeknete, že samozřejmě uděláte vše co můžete aby byla spokojená, atd, atd... tak paní byla nakonec smířená s tím že pošle jedno auto zpět a pošleme jí jiné a malý dáreček (dárečky je třeba mít pro tyto situace v zásobě). Nakonec byla ráda, že tak dobře pořídila.
No a já mám o 1500kč vyšší zisk, než kdybych ji vynadal že si neumí vychovat děti.
2. 10. 2009 09:50:03
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79709
Napsal Evelina;370258
:D že by ten server byl MMB? Mám totiž velice podobné zkušenosti a zdrobnělina jména tedy sedí na 1000% :D
Přesně tak, je to úplně jiný svět lidí. Někdy prostě nevím kam ho zařadit. Není to ani typicky český zákazník, prostě typicky MMB...
2. 10. 2009 11:13:29
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79708
Doe John
verified
rating uzivatele
3. 10. 2009 00:37:44
Napsal rammi;371000
ale když to vydržíte, smířlivě řeknete, že samozřejmě uděláte vše co můžete aby byla spokojená, atd, atd...
Hele a proč se tak smířlivě nechováš i ke svým odběratelům, já po debatách s tebou odcházím jako zpráskaný pes :D Představa, jak sis s tou paní úslužně mírumilovně povídal, mě fakt hodně pobavila :D Jinak s tvým řešením samozřejmě souhlasím, udělal bych to stejně. Ale zákaznice byla super, když děti dokonce rozdělila do jednotlivých pater domu, musíš uznat, že se snažila situaci řešit :D
3. 10. 2009 00:37:44
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/15#reply79707
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit