Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

controll
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
21. 9. 2009 21:11:11
ak toto bola nejaka dost tazka urazka pre vas tak... co potom by ste spravili keby vaam napr vynadal za sluzby :D
ja by som to zobral asi s humorom , ale tazko povedať no
21. 9. 2009 21:11:11
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79736
grimword
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
21. 9. 2009 21:19:17
Napsal on:
prosím o ukončení zasílání novinek, neboť nakladatelství , které vydává grebeníčka nepatří podle mne k slušným.
Napsali jste vy:
mat
# ať takovýhle zákazník táhne do háje, podobné experty ztrácím milerád
# jsem se nikdy neplazil, neplazím a plazit nebudu, mám svoji hrdost
alesiboss
# tak ten blbecek mohl jendoduse napsat
# ja si taky na hlavu srat nenecham
# zakaznici vam preci na hlavu srat nemuzou
nestačím se divit
21. 9. 2009 21:19:17
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79735
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
21. 9. 2009 21:23:18
ano, napsal to sice lehceji, ale matovo knihkupectvi tim jednoduse urazil a je jedno ze to nerekl "na tvrdku" :)
21. 9. 2009 21:23:18
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79734
Martin Klíma
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
21. 9. 2009 21:35:57
Napsal AlesiBoss;365228
ano, napsal to sice lehceji, ale matovo knihkupectvi tim jednoduse urazil a je jedno ze to nerekl "na tvrdku" :)
Pokud by mu to někdo řekl na ulici, tak ať mu mat dá klidně přes držku. Ale tady vystupoval ve vztahu obchodník -> zákazník a to by už snad mohl jako zkušený obchodník, přejít mávnutím ruky a slušně mu odpovědět....
Od mata to nebylo správné jednání v danou chvíli.
21. 9. 2009 21:35:57
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79733
deje
verified
rating uzivatele
21. 9. 2009 22:16:37
Já bych reagoval stejně jako Mat. Zákazník nezákazník, tohle beru buď jako urážku nebo jako provokaci. Pokud to mělo být urážkou tak ať zákazník pochopí, že je odejit z rozesílání newsletteru s radostí. Pokud to bylo jako provokace, tak odpověď rozhodně nemohla urazit, neboť bylo opláceno stejným stylem, stejnou mincí.
Neberu zákazníkovi jeho názory, vždyť jako obchodníci jsme rádi za každý názor zákazníka vůči nám, ale pokud to bere takhle, tak je to pro mě trošku i "buran" a navíc budoucí analfabet, protože pokud nechce nakupovat tam, kde se prodávají knihy jemu nepřípustné, tak ať si uvědomí, že zachvíli nebude nakupovat nikde z důvodu, že všichni knihkupci chtějí prodávat pokud možno všechny tituly.
21. 9. 2009 22:16:37
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79732
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 9. 2009 22:28:19
já nevím, já jsem sie trošku složitá osobnost a tak trochu konfliktní typ (nemálo mých příspěvků na webtrhu končí tím, čemu se říká tak hezky česky "flame war"), když si tak pročítám příspěvky po tom mém, začíná mě hryzat svědomí, asi pánovi koupím kytici, pošlu mu bonboniéru a nechám mu zahrát v rádiu něco od Evy a Vaška...
ne, dělám si samozřejmě legraci. Někteří chápou, někteří ne a jen papouškují "názory" vyčtené z knížek o marketingu, pravdu má nicméně rammi, mohl jsem jen vyřadit a nechat to plavat, ale pánova "morální" převaha mě s odpuštěním opravdu nasrala - jestlipak se taky v pekárně ptá, jestli mají rohlíky od bývalého disidenta nebo od komouše? neptá a neplácá nic o slušnosti.
Těším se vážně na další podnětné příspěvky, nicméně vážně nechápu, že málokdo dokáže pochopit, že některé zákazníky (my, co se pohybuje v branži již roky, jim říkáme zákazníci problémoví) je dobré odkázat do patřičných mezí a přenechat konkurenci - kdo to neumí a nedělá buď nepodniká dostatečně dlouho nebo si nechává kálet na hlavu.
21. 9. 2009 22:28:19
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79731
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
22. 9. 2009 06:40:44
bud jsem uplně blbej já, nebo nevím, ale ten pán na tvoje knihkupectví nenapsal nic špatného. Řekl to naprosto jasně. " prosím o ukončení zasílání novinek, neboť nakladatelství " neumíte číst? píše o nakladatelství tak nevím co tu stále řešíte a navíc to napsal velice slušnou formou, říkám asi sem blbej
22. 9. 2009 06:40:44
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79730
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 9. 2009 07:57:47
Napsal krnac;365333
bud jsem uplně blbej já, nebo nevím, ale ten pán na tvoje knihkupectví nenapsal nic špatného. Řekl to naprosto jasně. " prosím o ukončení zasílání novinek, neboť nakladatelství " neumíte číst? píše o nakladatelství tak nevím co tu stále řešíte a navíc to napsal velice slušnou formou, říkám asi sem blbej
řešíš tady stále něco jen ty a ostatní rádobymudrlanti...:rolleyes:
22. 9. 2009 07:57:47
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79729
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
22. 9. 2009 09:42:47
I apologize to you too, not happen - I will not comment here
22. 9. 2009 09:42:47
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79728
pojistovak
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 9. 2009 12:46:09
K České poště:
Minulý týden paní objednala montérky z dodatkem "Prosím rychle". To není problém, balík ještě ten den odchází.
Druhý den mi volají z pošty že je nějaký problém. Samozřejmě, u tohoto balíku. Paní za přepážkou špatně opsala dobírkovou částku, takže na dodací poště vidí něco jiného na balíku a něco jiného v systému. Takže balík nemůžou vydat.
Údaje se opraví, paní vedoucí z mé pošty si ofotí nové doklady s tím že je tam zítra pošle a pozítří budou moct balík doručit.
Takže první zádrhel, pošta dokáže balík poslat rychleji než naskenovaný dokument.
Volám paní, vysvětluji, prý ok, do pátku vydrží.
Dneska kontroluju balíky, u tohodle hláška: volejte infolinku.
Tak volám a co se nestane, paní vedou cí z mé pošty vůbec naskenované dokumenty nedodala. Takže balík pořád trčí v Berouně.
Naštěstí se k tomu paní vedoucí z Berouna postavila statečně, sama zavolala paní, omluvila se jí a ještě mi chtěla vrátit poštovné, ale to jsem nechal vrátit zákaznici. Ta naštěstí o balík ještě stála.
Takže, konec dobrý, všechno dobrý.. nebo jak se to říká.
22. 9. 2009 12:46:09
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79727
A proč jsi neposlal fax na dodací poštu? Bylo by to vyřízený za 2 minuty. I když je fax skoro na každý poště, je jen na příjem, pokud chtěj něco faxovat, jakože tohle se právě faxuje, tak to nejdřív musej poslat na hlavní poštu, odkud to odfaxujou.
22. 9. 2009 21:27:57
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79726
pojistovak
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 9. 2009 21:31:18
Protože jsem původně nevěděl co se děje.
A pak mně vůbec nenapadlo, že to vedoucí pošty nebude umět správně doručita že to tam nedorazí.
22. 9. 2009 21:31:18
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79725
Djs
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
26. 9. 2009 08:38:24
Ja mam dobry zkusenosti s erotickym sortimentem :-)
Obcas se stane, ze zavola zakaznik(vetsinou muz), ktery i presto, ze je na webu kompletni popisek toho co ta vec umi, chce telefonicky jeste poradne vsechno vysvetlit.
Minule se mi stalo, ze mi takhle volal chlapik kvuli "..........." a vyptaval se snad 30 minut na to co to vlastne umi. Hovor pak probihal stylem, kdy mu proste polopaticky vysvetlujete, co s tim muze delat a kam ze si to vlastne doslova muze strcit.
Zaverem, aby to okorenil, se me jeste zeptal, jestli jsem vec na sobe zkousel a jestli bych mu ji ja osobne doporucil.
Tak a mate dve moznosti, bud vypadat jako uchyl a rict, ze to kazdodenne spokojene pouzivam, ale prodat. Nebo to zahrat do autu, nevypadat jako uchyl, ale neprodat.
Schvalne jeslti nekdo uhadne, jakou moznost jsme zvolil? :D
26. 9. 2009 08:38:24
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79724
Shady
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
26. 9. 2009 10:37:30
Napsal Djs;367596
Ja mam dobry zkusenosti s erotickym sortimentem :-)
Obcas se stane, ze zavola zakaznik(vetsinou muz), ktery i presto, ze je na webu kompletni popisek toho co ta vec umi, chce telefonicky jeste poradne vsechno vysvetlit.
Minule se mi stalo, ze mi takhle volal chlapik kvuli "..........." a vyptaval se snad 30 minut na to co to vlastne umi. Hovor pak probihal stylem, kdy mu proste polopaticky vysvetlujete, co s tim muze delat a kam ze si to vlastne doslova muze strcit.
Zaverem, aby to okorenil, se me jeste zeptal, jestli jsem vec na sobe zkousel a jestli bych mu ji ja osobne doporucil.
Tak a mate dve moznosti, bud vypadat jako uchyl a rict, ze to kazdodenne spokojene pouzivam, ale prodat. Nebo to zahrat do autu, nevypadat jako uchyl, ale neprodat.
Schvalne jeslti nekdo uhadne, jakou moznost jsme zvolil? :D
Prvú, však? ;)
26. 9. 2009 10:37:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79723
tokyc
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
26. 9. 2009 11:15:21
Napsal Shady;367644
Prvú, však? ;)
:D
26. 9. 2009 11:15:21
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/14#reply79722
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit