Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

Jakub Brabec
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
6. 8. 2009 23:54:23
Stalo se klientovi:
Přišla objednávka za téměř 17.000,- Kč s tím, že musí být do dvou dnů doručena (šlo o balík s rozměry asi 3x1x0,5 metru - zboží expedoval, na místě doručení ale zákazník tvrdil, že si nic neobjednal. I telefonní číslo bylo falešné - od té doby telefonuje a potvrzuje každou objednávku větších rozměrů :-)
Buď to byla jeho konkurence nebo chtěl někdo kamarádovi objednat dárek
6. 8. 2009 23:54:23
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79781
Erik Webr
verified
rating uzivatele
11. 8. 2009 15:00:31
Přišlo emailem:
Dobrý den,
objednávám dřevěné obrázkové kostky s domácími zvířátky. Kostky se skládají na sebe od největších po nejmenší. V katalogu jsou uvedeny pod číslem 90571.
Děkuji
11. 8. 2009 15:00:31
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79780
Doe John
verified
rating uzivatele
13. 8. 2009 11:42:22
V úterý mě pobavil zákazník, který do objednávky vyplnil
jméno: OrliOko
příjmení: OREL
Tak jsem tam volal, zvedl to odhadem tak 12letý klučina, řekl jsem mu, že by na poště mohl být s tím Orlím Okem problém, řekl mi jeho jméno a světe div se, zásilku převzal :) A to jsem si říkal, že si někdo dělá prdel a že objednávku vystornuju :)
13. 8. 2009 11:42:22
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79779
Annalina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 8. 2009 13:14:48
Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:
"Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"
Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
13. 8. 2009 13:14:48
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79778
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 8. 2009 14:23:58
Napsal Annalina;341033
Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:
"Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"
Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
:D tak to mě opravdu pobavilo
13. 8. 2009 14:23:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79777
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
13. 8. 2009 15:38:45
Napsal Annalina;341033
Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:
"Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"
Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
:D:D:D:D:thumbup:
13. 8. 2009 15:38:45
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79776
No a co jsi napsala?
Napsal Annalina;341033
Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:
"Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"
Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
13. 8. 2009 16:33:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79775
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
15. 8. 2009 23:45:14
Napsal Annalina;341033
Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:
"Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"
Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
omg toto bych asi vybral jako nejvtipnejsi email od zakaznika :D tohle me teda opravdu hlasite rozesmalo :D
15. 8. 2009 23:45:14
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79774
Stalo se právě teď.
Paní si objednala 4 láhve archivní slivovice a sama si vybrala, jaké chce čísla. Jedno z nich už nebylo a tak nám napsala, že místo něj můžeme vybrat jaké budeme chtít. Vybrali jsme a odeslali. Dnes ráno na mě čekal tento email:
Tak slivovica nám včera přišla ve dvou balících, s čímž jsme dopředu nepočítali (v dodacích podmínkách uvádíte, že do 1 balíku dáváte až 6 lahví). Tímto jsme vám neprávem odečetli
50,- Kč poštovného. Před chvilkou jsme tuto částku poslali na stejný účet, pod stejným variabilním symbolem jako prvně. V jednom z balíků byla i objednaná decovka ořechovky (dobrá). Škoda jen, že čílo 245 jedné z lahví slivovice už nebylo. Šlo o datum narození blízké osoby, místo ní byla láhev s číslem 115, což je datum úmrtí téže osoby. Asi 5 minut mi z toho běhal mráz po zádech.
Neuvěřitelné. Děkujeme (i za láhev s tím číslem).
20. 8. 2009 08:02:31
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79773
controll
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
20. 8. 2009 14:57:40
kks tak tomu sa hovori nahoda :)
20. 8. 2009 14:57:40
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79772
Annalina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 8. 2009 11:07:38
Lidé, kteří nechávají komentáře u náhodného zboží v katalogu včetně své adresy po půlnoci jsou zmatení a dlouho jim nedochází, co se vlastně děje. Bacha na ně :)
Právě mě vyfakoval zákazník s tím, že nebude platit žádnou 50% zálohu předem, ačkoliv jsem ho slušně požádala a vysvětlila podmínky (jsme malý začínající obchod a teď se nám pár drahých objednávek vrátilo nevyzvednutých), nasraně celou objednávku zrušil, že se mu tento přístup nelíbí. :eek2:
Jsem zvědavá, kdo mu rychleji a bez jistoty, že to někdo zaplatí, nechá dělat ručně šitou knihu v kůži s ražbami...
26. 8. 2009 11:07:38
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79771
BuBen
verified
rating uzivatele
(31 hodnocení)
27. 8. 2009 01:03:35
Neľutuj takto stratených zákazníkov. V takomto prípade musí zákazník počítať so zálohou minimálne vo výške hodnoty materiálu (čas a svoju prácu v najhoršom prípade oželieš).
Napsal Annalina;349162
Právě mě vyfakoval zákazník s tím, že nebude platit žádnou 50% zálohu předem, ačkoliv jsem ho slušně požádala a vysvětlila podmínky (jsme malý začínající obchod a teď se nám pár drahých objednávek vrátilo nevyzvednutých), nasraně celou objednávku zrušil, že se mu tento přístup nelíbí. :eek2:
Jsem zvědavá, kdo mu rychleji a bez jistoty, že to někdo zaplatí, nechá dělat ručně šitou knihu v kůži s ražbami...
27. 8. 2009 01:03:35
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79770
Annalina: presne jak rika Buben. Clovek se musi naucit obcas zakaznika odmitnout a presto z toho mit dobry pocit ;)
27. 8. 2009 09:10:32
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79769
Annalina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 8. 2009 09:58:44
Napsal rammi;349751
Annalina: presne jak rika Buben. Clovek se musi naucit obcas zakaznika odmitnout a presto z toho mit dobry pocit ;)
Přesně tak :-)
27. 8. 2009 09:58:44
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79768
Josef Cipra
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
28. 8. 2009 00:14:07
Dnes mě zas jeden zákazník pěkně dožral. Náš systém automaticky posílá upozornění o vyexpedování zboží a on na to odpověděl:
dobry den obednaval jsem pouze 1 hodiny pokud se to povedlo 2krak tak jedny vystornujte dekuji majer oboje si nemohu dovolit a pokud zaslete oboje zboží si neprevezmu verím ze to pochopíte
Nutno podotknout, že předtím dostal potvrzující email s cenou a přehledem a ještě druhý email po zpracování, že objednávka je na skladě a že do 6ti hodin bude vyexpedovaná..
28. 8. 2009 00:14:07
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/11#reply79767
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit