Zadejte hledaný výraz...

Hexageek zlá skúsenosť – skoro týždeň výpadok a pokračuje

pxd
verified
rating uzivatele
27. 8. 2013 21:23:42
Tak máme to šťastně za sebou (doufejme) bez ztráty dat. Ostatní ztráty se zajisté projeví v nejbližších dnech. Asi nejhůř se léčí ztráta důvěry. Nevím kolik zákazníků bude trvat na migraci jinam.
Musím se podpory také zastat. Nic co by se podobalo onemanshow z předchozího příspěvku. Odpověď jsem dostal na všechno a převážně obratem. Myslím, že by si podpora usnadnila práci, kdyby o problémech otevřeně, obratem a pravdivě informovala v patřičném vlákně, jak se to v celku dařilo Webyi. Trpká pravda je vždy cennější než mlhavé nesplnitelné očekávání. Také bych chtěl Hexageeku poděkovat, že se nás ujali v krizovém momentě, kdy nás Webya hodila přes palubu (alespoň to tak vypadalo). Pokud je naděje, že se udělají opatření, aby něco takového už nemohlo nastat, přispělo by to k obnovení důvěry, kterou si Hexageek až do tohoto selhání plně zasloužil.
27. 8. 2013 21:23:42
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925528
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 8. 2013 22:03:14
To pisete sami, sobe, si, jakou mate fajnou podporu? :-)
27. 8. 2013 22:03:14
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925527
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 8. 2013 07:38:37
Nemuzu si pomoci, ale castecny vypadek stale trva. Na zabezpecene sluzby phpMyAdmin (https://mysqladmin.srv346.hexageek.net/) a Adminer (https://adminer.srv346.hexageek.net/) se stale nelze dostat. Jedine, co jsem k tomuto problemu dostal za informaci, je vyse uvedena zprava, ze se jedna o docasny problem a ze se to resi. Jak dlouho se to bude jeste resit? Ja tedy spokojen nejsem.
Update: 28.8. podpora na chatu:
operator1: (12:23) Od techniků mám informaci že na tom pracují a že dnes https bude funkční.
29.8. stav - sluzby na HTTPS stale nefunguji.
28. 8. 2013 07:38:37
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925526
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 8. 2013 15:24:40
A stale nic :) Takze aktualne nam vypadek trva vice jak 7 dnu, to je ale krasa. No dobra, nebudeme do toho pocitat ten velky vypadek, takze to budou jen 3-4 dny.
HexaGeeku, nebylo by na case vyhodit techniky, kteri neumeji za 3 dny rozchodit HTTPS? Mam pocit, ze bych to za hodinku zvladnul, prestoze jsem to nikdy nedelal ... Zkuste Google, treba poradi ...
30. 8. 2013 15:24:40
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925525
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
30. 8. 2013 15:43:49
se nediv když je tam jeden člověk.
30. 8. 2013 15:43:49
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925524
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 8. 2013 15:56:31
Nedivim, spis mi vadi, ze mi opet podali nepravdivou informaci a to tak, ze vyrazne nepravdivou.
30. 8. 2013 15:56:31
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925523
Petr Šťastný
verified
rating uzivatele
30. 8. 2013 16:37:10
A není tedy už nejvyšší čas utéct jinam?
30. 8. 2013 16:37:10
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925522
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 9. 2013 10:37:17
Ozval se Vam nekdo ohledne kompenzaci?
Jen tak mimochodem ... HTTPS stale nefunguje.
5. 9. 2013 10:37:17
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925521
---
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 9. 2013 12:58:22
Napsal pst;992352
A není tedy už nejvyšší čas utéct jinam?
Ano, ja som tak uz spravil.
Ozval se Vam nekdo ohledne kompenzaci?
Nie, dokonca sa neozvala ani ta nocna smena.
1] Nastupuje noční extra směna která se bude věnovat postupnému vysvětlení problému všem zákazníkům kterých se výpadek dotkl včetně rádné omluvy
5. 9. 2013 12:58:22
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925520
fik se rozctvrtil na dalsi lidi , jen holt asi vecer usnul :D
5. 9. 2013 13:01:40
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925519
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
5. 9. 2013 14:05:09
Napsal matto;994783
Ano, ja som tak uz spravil.
Nie, dokonca sa neozvala ani ta nocna smena.
1] Nastupuje noční extra směna která se bude věnovat postupnému vysvětlení problému všem zákazníkům kterých se výpadek dotkl včetně rádné omluvy
Podle evidence a vaseho jmena se vas kompenzace netyka v dane dobe jste nemel zadnou sluzbu radne uhrazenou..
5. 9. 2013 14:05:09
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925518
---
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 9. 2013 14:15:04
Napsal HexaGeek;994817
Podle evidence a vaseho jmena se vas kompenzace netyka v dane dobe jste nemel zadnou sluzbu radne uhrazenou..
Vtipne. Neuhradenie ma aj nejaky dovod. Pozrite si ticket s ID 238078, ktory sa riesil 21.8. a do vypadku som neobdrzal ziadnu odpoved.
5. 9. 2013 14:15:04
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925517
pxd
verified
rating uzivatele
5. 9. 2013 18:24:56
Napsal HexaGeek;994817
Podle evidence a vaseho jmena se vas kompenzace netyka v dane dobe jste nemel zadnou sluzbu radne uhrazenou..
Obávám se, že vám asi nedochází, jak si takovýmto přístupem a způsobem komunikace statečně kálíte do vlastního hnízda. Jestliže je důvěra založená na poctivém plnění slibu a na převzetí odpovědnosti v okamžiku, kdy se sliby přes všechnu snahu nepodařilo naplnit, proč do toho zavlékáte okolnosti, které zákazník nemohl ovlivnit?
Nebylo by mnohem užitečnější pro všechny rozeslat nějaké info s vysvětlením situace a s opatřeními, aby k podobné situaci nemohlo v budoucnu dojít? Někteří na to zajisté čekají a zejména zákazníci s ovocnou minulostí mohou být na jisté praktiky citliví. Veřejně vystavení kostlivci také nejsou tím, co by zákazníky přesvědčilo o dostatečné profesionalitě. Předpokládám, že vám není příjemné, když si vás konkurence vychutnává. Na rozdíl od nich vám přeji, abyste své služby uměli dělat co nejlépe.
---------- Příspěvek doplněn 05.09.2013 v 18:28 ----------
Napsal darksir;991199
To pisete sami, sobe, si, jakou mate fajnou podporu? :-)
Já znám všechny své zákazníky osobně, takže podporu se jim snažím poskytovat takovou, abych se za svou práci nemusel stydět.
5. 9. 2013 18:24:56
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925516
Jiří Stárek
verified
rating uzivatele
14. 9. 2013 22:33:44
Hexageek je v něčem zajímavý, ale celkově není dodělaný. Mají levné domény a zajímavý multihosting, ale 30% funkcí nefunguje. A asi největší problém je KOMUNIKACE. Když už na něco přijde, tak vyhoví i nestandardnímu požavadku, ale to se nedá dělat pro masy. Takže navrhuju Hexageeku ať zváží politiku a byznys model a zaměří se na VIP klientelu.
Jenom naše fakta a postřehy:
Mailserver - nejel 4 dny z toho 2 pracovní. Občas nejede 10-15 minut.
Obden máme výpadky na webech v rozmezí 2 minut až 2 hodin. Kolem 2-5 hodiny ráno. Občas ne, občas ano.
Takže je to spíš takový experimentální alternativa nebo pro vlastní testovací/malé projekty či zákazníky, kterým je jedno jestli web běží a do mailu nechodí.
Je jedno jaké má majitel pohnutky - dobrák co chce všem vyhovět - protože pokud to nezaručí nějakou základní kvalitu je to práce na *****.
Osobně jsem flegmatik, ale každý má své meze. Hlavně když si dva zákazníci a jejich zaměstnanci myslí, že jste totální debil - kdybych totiž věděl, že to nepojede do pondělí, rozjeli bysme si vlastní mailserver.
Vracím se na začátek - KOMUNIKACE je hrozná. ,
Telefon - bud mimo nebo to nikdo nebere. Helpdesk občas funguje. Kompetence tam nikdo nemá žádné a účetní na kterou mě pořád odkazují, mi v životě neopověděla a ani nezvedla telefon.
Wedos je zaměřen na masy a pokud potřebujete něco navíc, samozřejmě Vás pošle někam nebo řekne, že to nejde. Ale aspoň jim to funguje.
14. 9. 2013 22:33:44
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925515
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
14. 9. 2013 23:07:16
Napsal crewmanek;998314
Hexageek je v něčem zajímavý, ale celkově není dodělaný. Mají levné domény a zajímavý multihosting, ale 30% funkcí nefunguje. A asi největší problém je KOMUNIKACE. Když už na něco přijde, tak vyhoví i nestandardnímu požavadku, ale to se nedá dělat pro masy. Takže navrhuju Hexageeku ať zváží politiku a byznys model a zaměří se na VIP klientelu.
Jenom naše fakta a postřehy:
Mailserver - nejel 4 dny z toho 2 pracovní. Občas nejede 10-15 minut.
Obden máme výpadky na webech v rozmezí 2 minut až 2 hodin. Kolem 2-5 hodiny ráno. Občas ne, občas ano.
Takže je to spíš takový experimentální alternativa nebo pro vlastní testovací/malé projekty či zákazníky, kterým je jedno jestli web běží a do mailu nechodí.
Je jedno jaké má majitel pohnutky - dobrák co chce všem vyhovět - protože pokud to nezaručí nějakou základní kvalitu je to práce na *****.
Osobně jsem flegmatik, ale každý má své meze. Hlavně když si dva zákazníci a jejich zaměstnanci myslí, že jste totální debil - kdybych totiž věděl, že to nepojede do pondělí, rozjeli bysme si vlastní mailserver.
Vracím se na začátek - KOMUNIKACE je hrozná. ,
Telefon - bud mimo nebo to nikdo nebere. Helpdesk občas funguje. Kompetence tam nikdo nemá žádné a účetní na kterou mě pořád odkazují, mi v životě neopověděla a ani nezvedla telefon.
Wedos je zaměřen na masy a pokud potřebujete něco navíc, samozřejmě Vás pošle někam nebo řekne, že to nejde. Ale aspoň jim to funguje.
Dobry den, prominte ale jak uz se reklo.
1] Primarni podpora je jen pres emaily, telefon je informacni a doplnkovy pro tyto typy sluzeb, server housing, dedikovane servery,managed sluzby maji jine cisla/jiny support
2] vypadek na mailserveru byl soucasti velkeho vypadku pres vykend
3] pokud mate nejake problemy s dostupnosti tak to hlaste na podporu, zadny takovy ticket tam neni, neni realne provozovat mailhostingove sluzby s 10-15 minut vypadky ..
4] pokud mate vypadky a problemy na webhostingu, opet podpora@hexageek.com, nevidim na to nikde zadny ticket, ze by vam padal server nebo cokoliv.
14. 9. 2013 23:07:16
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/9#reply925514
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit