Zadejte hledaný výraz...

Hexageek zlá skúsenosť – skoro týždeň výpadok a pokračuje

enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
26. 8. 2013 23:48:20
Těch posledních pár vět je myslím už z vaší strany tzv.předsmrtná křeč.
26. 8. 2013 23:48:20
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925558
Napsal HexaGeek;990678
fine co chces vedet ..
odpovedi na tyhle otazky, prijdou mi k veci: http://webtrh.cz/231728-hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden?p=990632#post990632
26. 8. 2013 23:50:30
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925557
Napsal HexaGeek;990674
zeptam se jakou podporu mate na vas posledni HW vy ??
Běžně se u většiny výrobců dává NBD a potom to klesá až na 4 hodiny. 3 hodiny jsem ještě neslyšel a proto se ptám. My máme podporu různou, ale řekněme 4 hodiny. Nikdy jsme to však nevyužili. Máme skladem náhradní díly a to i včetně náhradního bladeového šasí. Vždy si vše vyřešíme sami a potom si jen technik odveze vadný díl a nám dá nový, který použijeme na sklad.
http://datacentrum.wedos.com/a/108/obrazem-blade-servery-v-akci.html
Ptal jsem se tedy jaké máte blade servery a od jakého výrobce? Odpovíte?
Napsal HexaGeek;990674
tohle me ale nezajima, pokud nezverejnite verejne statistiky vsech serveru je to jen chvastani. Ktere vam navic bude vychazet do te doby nez vypadek nekdo zverejni verejne..
Ano, to máte pravdu.
Porovnejte ty statistiky - máme asi 70x více domén .CZ než vy a četnost výpadků máme mnohonásobně menší a dobu výpadků jsme nikdy nepočítali na hodiny! Nikdy. Vám jednou nejde vlastní web 2 dny, jindy zákazníci kvůli "údajně" zabaveným serverům týdny a nyní zase kvůli vadnému bladu (máte ho vůbec???) 81 hodin...
Má cenu pokračovat? Ne.
Napsal HexaGeek;990674
p. Grill zase nafukujete ?? no jo.. sem zvedavej kolik konkurencnich firem se prida na nasi stranu a konecne rekne neco proti vam a vasemu arogantnimu chovani.
Dovolujete si neuveritelne moc, kazdeho otravujete, sekyrujete a lezete do neceho po cem je vam PRD ..
Pres prazdniny jste dal pokoj a byl od vas klid, protoze vam uz hodne lidi opakovane reklo ze to prehanite..
Opakovane jste strcil hlavu do pisku a neodpovedel na veci ktere jsem se vas ptal .. a ptali se na ne dalsi v jinych diskuzich..
Věřte mi, že je mi jedno co tady píšou konkurenti a vaši pracovníci (pod různými účty), ale my to dělám kvůli zákazníkům. Kvůli spokojeným zákazníkům a ne kvůli konkurentům.
Závěr:
Chování firmy Hexageek a jejich lži a pohádky nás poškozují. Nejde o nějaké úbytky klientů - to se neděje, ale jde o to, že se snažíte působit stejně profesionálně jako my. Nyní tvrdíte, že máte dokonce i stejné servery, máte podobnou cenovou politiku, ale výsledek je absolutní chaos. Jenže to klient na první pohled nepozná. Vidí hodně věcí podobných a potom si může myslet, že to podobně funguje u nás.
Proto tady upozorňuji na Vaše pohádky, lži a stále se opakující vyhýbavé odpovědi.
26. 8. 2013 23:51:57
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925556
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 8. 2013 00:12:43
Napsal HexaGeek;990662
Nemate nahodou u nas na livechatu BAN ? Na zaklade toho ze jste rano v 6 hodin opakovane otravoval podporu...
Fake, podpora u HexaGeeku není k sehnání ani v 6 večer, natož v 6 ráno.
27. 8. 2013 00:12:43
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925555
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
27. 8. 2013 00:17:27
Napsal gransy;990680
odpovedi na tyhle otazky, prijdou mi k veci: http://webtrh.cz/231728-hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden?p=990632#post990632
1]
V CR a SR vyuzivame tyto DC
1] Master DC Brno (Rack a Tower hosting)
2] Master DC Praha (rack a tower hosting)
3] TTC (superhosting), CEE Colo, zbytek veci v Casablance , GTS na vinohradske
4] Datacube Slovensko, Bratislava (rack a colo hosting)
Primarni jsou 1,2,4 , zbytek jsou jen nutne pozustatky, co nejdou migrovat ..
2] nestacila konektivita, kvuli chybe v konfiguraci se spustili zalohy ve spatnou hodinu..
3] zamestnanci
Obchodni oddeleni: 1 zamestnanci Fulltime, 1 fulltime sales specialist
Hlavni ucetni 1osoba fulltime, pomocna ucetni 2x DPP
Majitel 1osoba
1x programatori fulltime - vyroba admin a web
2x Externi programator - API, zivnostnik
4x fulltime ICT technici vetsinou pro corporate customers, obcas vypomahaji s VPS a multihosting
5x support pro online sluzby - 2x DPP,2xDPP,1xHPP
celkem tedy k soucasnemu dni - 9 full time lidi, min 9 stable lidi na DPP.
4] jak uz jsme uvadeli, mame RX300s7, RX100s7 (u 100 mame starsi verze s3,s2 jsme FS verni) , nikdo 150 serveru FS neuvadel, jedna se o kombinaci FS a SM, kde FS je vyprodano.
5] Ano resime BX900 pro dva specificke projekty a vazne nad tim uvazujeme, porovnavame jeste s resenim ciste na RX300
6] podpora viz 3]
7] Failover se resi delsi dobu jelikoz se jedna o velkou mezeru na trhu .. je blbost tomu rikat CLOUD
8] desitka nahradnich serveru neresi jeden blade...
---------- Příspěvek doplněn 27.08.2013 v 00:17 ----------
Napsal Bacon;990691
Fake, podpora u HexaGeeku není k sehnání ani v 6 večer, natož v 6 ráno.
primarni podpora je pres email .. podpora@hexageek.com
---------- Příspěvek doplněn 27.08.2013 v 00:21 ----------
Napsal WEDOS;990682
Ano, to máte pravdu.
Porovnejte ty statistiky - máme asi 70x více domén .CZ než vy a četnost výpadků máme mnohonásobně menší a dobu výpadků jsme nikdy nepočítali na hodiny! Nikdy. Vám jednou nejde vlastní web 2 dny, jindy zákazníci kvůli "údajně" zabaveným serverům týdny a nyní zase kvůli vadnému bladu (máte ho vůbec???) 81 hodin...
Má cenu pokračovat? Ne.
Opet resite neporovnatelne, vy mate 3 produkty v jednom datacentru, my X produktu ve vice datacentrech,
nektere problemy mimo uzemi CR nejdu resit tak jednoduse. na kazdeho jednou dojde, nikdo nema bezproblemovy provoz..
27. 8. 2013 00:17:27
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925554
Napsal HexaGeek;990610
všechny servery běžící v rámci Blade a následně vitalizace jsme plně zprovoznili..
Co teda bylo za problem, kdyz dle specifikace vyse blade od fujitsu nemate ? RX300 ani RX100 nejsou blade servery a o BX900 uvazujete.
27. 8. 2013 00:25:52
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925553
Nergall
verified
rating uzivatele
27. 8. 2013 00:37:04
Hexa, dobrá rady, nech toho :))
Co je to Fujitsu Siemens? Mám pocit že to už tak trochu neexistuje..
Co je to za redundantní řešení, které spoléhá na to, že jeden prvek funguje? To je absolutní opak redundantního řešení. Jak můžeš mít kvůli jednomu čipu výpadek X desítek hodin? Snad ti ho nezabavila FBI?
BX tedy nemáte, co jsou vaše blady?
Jsou ti zaměstnanci vidět někde oficiálně, nebo je to jenom kec?
Chceš tvrdit, že všechny ty výpadky neexistují? Myslím že jsou jen tady na Webtrhu zaznamenané dobře.
27. 8. 2013 00:37:04
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925552
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
27. 8. 2013 01:15:32
mno, mam ten pocit jen ja ?
- kdyz tady na WT "Fik" nabizel temer v kazde poptavce sve sluzby "za babku", vsichni jasali
// mam na mysli uzivatele :-) (= ne poskytovatele) + (o.k. vsichni NE, ale vetsina ano)
- ted ma po roce, nebo dokonce po dvou, velky (... nehorazne velky) vypadek
// ale jen v jednom datacentru a jeste ne u vsech serveru/sluzeb
- netusim jake "VIP" nebo "milionove projekty" zrovna na postizenych serverech jeli...
// "nekdo" se tu brzy zacne ohanet tim, ze cena neni meritko (o.k. neni...)
// ale je nutne do nej tak kopat ?
- cemu vsak vubec nerozumim, proc tady tapetuje diskuzi jiny nejmenovany poskytovatel ?
// ktery by to pravdepodobne ani nemel mit zapotrebi...
mno, stacilo procist i ostatni diskuze... tapetuje vsude...
// hanba soudruzi, hanba...
27. 8. 2013 01:15:32
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925551
hexageek a wedos komentují navzájem všechno, tomu bych na tom všem divil já osobně nejméně..
27. 8. 2013 02:17:36
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925550
To Hexageek:
Děkuji za odpovědi.
Datacentra - dobrá, jen na webu to vypadá, že používáte jen to slovenské.
Blade servery
Otázka zněla: "Jaký model blade serverů máte? Máte nějakou reálnou fotografii? "
Opět vyhnutí se odpovědi.
S tím souvisí i otázka k blade serverům, která se již také opakovala:
Jaký to je výrobce a jaký support jste měli dojednaný? 3 hodiny se běžně nepoužívá.
Opět bez odpovědi.
Další otázka bez odpovědi:
Tak co se vlastně stalo za problém? Umřel webový server nebo diskové pole nebo všechno?
Výpadek
2] nestacila konektivita, kvuli chybe v konfiguraci se spustili zalohy ve spatnou hodinu..
Vy zálohujete přes tu stejnou síť a stejnou síťovou kartu a stejnou konektivitu..., jako je primární konektivita? Aha.
Jakou tam máte u serveru konektivitu, že to nestačilo?
Nešlo to vypnout? To je přeci otázka sekund a vše jede.
Zaměstnanci
Proč máte v ARES 1-5 zaměstnanců a švarz systém není povolen?
Co tam všichni dělají? Máte 60-70x méně hostingů a je vás tam tolik? Nás je méně a zvládáme lidem odpovídat nonstop na chatu. A nikdy se nemusíme vymlouvat, že něco nestíháme a že proto neodpovídáme. U vás jen člověk čte, že nestíháte a že máte hodně objednávek. Mohu se zeptat kde a čeho?
Napsal jste:
Obchodni oddeleni: 1 zamestnanci Fulltime, 1 fulltime sales specialist
Hlavni ucetni 1osoba fulltime, pomocna ucetni 2x DPP
Majitel 1osoba
1x programatori fulltime - vyroba admin a web
2x Externi programator - API, zivnostnik
4x fulltime ICT technici vetsinou pro corporate customers, obcas vypomahaji s VPS a multihosting
5x support pro online sluzby - 2x DPP,2xDPP,1xHPP
celkem tedy k soucasnemu dni - 9 full time lidi, min 9 stable lidi na DPP.
Kde jsou ti zaměstnanci? V ARES je nevidím. Kde tedy jsou?
Došlo k nějakým velkým změnám?
Na konci dubna jste psal:
Obchodni oddeleni: 3 zamestnanci Fulltime, 1 fulltime sales specialist
Hlavni ucetni 1osoba fulltime, pomocna ucetni 2x DPP
Majitel 1osoba
3x programatori fulltime - vyroba admin a web
1x Externi programator - API, zivnostnik
4x fulltime ICT technici vetsinou pro corporate customers, obcas vypomahaji s VPS a multihosting
6x support pro online sluzby - 2x DPP,2xDPP,2xHPP
celkem tedy k soucasnemu dni - 15 full time lidi, min 6 stable lidi na DPP.
externisty specialisty na ZL pro urcite oblasti jako je CISCO, juniper, Fiber optics, elektro nepocitam.
Plus zamestnavame lidi v USA, UK, CA, a SK
kazdoapadne dela se novy web ktery je venovan jen firme,lidem ve firme a vsem okolo firmy.
Počet lidí je nyní jiný o:
- mínus 2 obchodníky na HPP
- mínus 2 programátory fultime
- plus 1 programátor externí
- mínus 1 člověk na podpoře
Jinak ten text je zcela shodný s tím co jste psal v dubnu (tedy včetně mezer apod.).
Nejsou již zaměstnanci v zahraničí (USA, UK, CA, a SK)?
Co tam dělali? Google vás v anglické verzi nezná, nikde nic a tak moc zahraničních klientů mít nebudete.
Budou informace na webu? Dočteme se tam něco více o lidech?
Mimochodem jak můžete nabízet nonstop podporu, když máte 5 lidí na podporu, z čehož 4 na DPP? Při takovém počtu nelze nabízet nonstop podpora, protože to z hlediska směn, přesčasů a zákonných možností to nelze při takovém počtu dělat a to už vůbec ne v případě DPP.
Máte 6 lidí na DPP. Z toho 4 na podpoře. Víte jak to tam je z hlediska zákonů, hodin, mezd? Tohle prostě nesedí s realitou nebo slibovanou podporou nonstop...
Počet serverů FUJITSU
Počet serverů jste uváděl Vy. Nemám důvod si vymýšlet. Jen tedy upřesním, že jste psal "Fotecky budou, par palet se servery a disky vypada velmi dobre. Jedna se o 70ks FS RX100 serie a RX300 serie a 80ks od supermicro..". Těch 70 serverů fujitsu v daném období (letos v zimě) nikdo jiný v ČR nenakupoval...
Budou ty fotky?
Jen pro informaci FUJITSU RX100s2 je například z roku 2005 a to jste ještě neexistovali. To máte i takové servery?
Mimochodem RX300 a BX900 (máme obojí) nemají nic společného a tak tam ke srovnání nic není. Srovnatelné z hlediska parametrů jsou spíše BX900 a RX200.
Ještě jste psal něco k TIER III+ - "Tier3+ je dvojity marketingovy kec. ". Zajímavé... Proč to tedy všude dáváte?
desitka nahradnich serveru neresi jeden blade...
Jak to? V okamžiku výpadku je server jako server..
Podpora přes telefon a chat
Tak to nenabízejte, když to nefunguje... Potom lidé volají a chtějí chatovat a nejde jim to. A když jim řekneme, že máme nonstop podporu na chatu a telefonu, tak se diví a nechtějí věřit, že by tam mohl skutečně někdo existovat. Kazíte tím celkově ten dojem z toho, jak může fungovat podpora. Vzhledem k té podobnosti (vašeho vystupování, tvrzení na webu, údajně podobných serverů) je to i problém pro nás. To je i důvod, proč se ozýváme.
Výpadky
Tady nejde o počet produktů a počet datacenter. Co to je za výmluvu? Proč to děláte, když nejste schopni garantovat kvalitu?
Porovnejte počty klientů o které se staráme my a o které vy.
Netvrdím, že my jsme bez problémů nebo budeme budeme navždy bez problémů, ale výmluva na více produktů a více datacenter je (nezlobte se) trochu mimo..
To Gransy:
Stále bez vysvětlení. Třeba se dočkáme.
To Nergall
FBI už tady byla před měsícem a nyní zkoumá data. Tak tentokrát za to může výrobce bladů, ale stále nevíme který :-).
Blade servery - chce to důkaz místo povídaček.
Zaměstnanci - také bych to chtěl vidět. Počty vysoké (na tak malý počet služeb). Pár lidí se tam pohybuje (o tom není pochyb), ale tak vysoké počty se mi nechce věřit a navíc to neodpovídá ARES.
Výpadky - tady je nejlepší monitoring :-)
To soudruh:
Důvod, proč se vyjadřujeme k firmě hexageek byl veden výše. Nejde o toto vlákno, ale o nepravdivé informace a stále nezodpovězené otázky.
27. 8. 2013 07:34:01
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925549
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 8. 2013 08:33:26
Napsal HexaGeek;990610
Dobry večer,
hlavni výpadek v Brně byl vyřešen, dnes po 17:00, a všechny servery běžící v rámci Blade a následně vitalizace jsme plně zprovoznili..
někteří klienti mohli mít problém s připojením, jelikož se v první chvíli objevilo obrovské množství požadavků. Defakto k úplnému bezproblémovému chodu došlo krátce po 18 hodině. Během celého incidentu jsme nepřišli o žádná data.
Prominte, ale toto neni pravda.
1) Vypadek stale trva - https://mysqladmin.srv346.hexageek.net/ a https://adminer.srv346.hexageek.net/ nefunguji. Pokud se mame bavit o obnoveni provozu, tak musi bezet vsechny sluzby a ne jen cast. Toto jsem hlasil jiz vcera po obnoveni provozu na HTTP, ale stale to nebezi. A nerikejte mi, ze na HTTP to bezi, protoze ja se nebudu prihlasovat k DB nezabezpecene.
2) Ani pokud se bavime ciste o HTTP, tak k uplnemu bezproblemovemu chodu nedoslo kratce po 18 hodine a rozhodne to nebylo doreseno po 17 hodine. Byl jsem na online podpore na chatu a dostaval jsem informace jeste v 19 hodin, ze se kontroluji disky a ze to nabehne kazdou chvili. Teprve po 19 hodine se to pomalu rozjelo a byly problemy s rychlosti.
Takze toto proste neni pravda a jsou to stejne mylne informace, jako dostavam neustale na podpore na chatu. Stve me to hodne a nikdo zatim neudelal nic, aby moje nastvani zmirnil. Takze jestli nechcete se svymi zakazniky bojovat, tak se uz konecne zamyslete a udelejte s tim neco.
27. 8. 2013 08:33:26
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925548
Johny 5
verified
rating uzivatele
27. 8. 2013 09:40:46
Dobrý den,
je hodně profesionální od všech firem tahat špínu na jinou firmu. To opravdu působí velmi dobře. A mohl by HexaGeek místo tohodle dopisování, vynaložit více síl a konečně zprovoznit to. Noční směna asi nebyla moc úspěšná. Kdy můžeme očekávat funkčnost webů?
Děkujeme
27. 8. 2013 09:40:46
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925547
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 8. 2013 09:53:28
Napsal Johny 5;990758
Dobrý den,
je hodně profesionální od všech firem tahat špínu na jinou firmu. To opravdu působí velmi dobře. A mohl by HexaGeek místo tohodle dopisování, vynaložit více síl a konečně zprovoznit to. Noční směna asi nebyla moc úspěšná. Kdy můžeme očekávat funkčnost webů?
Děkujeme
Je pravda, ze od konkurence to nepusobi dobre. Ale pokud jde o verohodne reakce zakazniku, tak na tom opravdu nic spatneho nevidim.
27. 8. 2013 09:53:28
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925546
SDC
verified
rating uzivatele
27. 8. 2013 09:59:12
O to smutnější, že reagují jen na ty napůl provokující příspěvky a né stížnosti zákazníků v době, kdy minimálně mě, stále od pátku NIC nefunguje a od pátku ani nefungovalo. A to přes několik slibů, že brzy, že včera v 17h, že každou minutou vše fungovat bude.
Takže pátý den výpadku, to bude pro mne velmi drahá zkušenost.
27. 8. 2013 09:59:12
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925545
Johny 5
verified
rating uzivatele
27. 8. 2013 10:04:10
To určitě. Jako reakce od HexaGeeku, pokud jsou, tak jsou fakt zajímavé. Večer zbývalo údajně 14 webů. Jen my jich máme 10 a pořád nic. Nikdo nereaguje. Fakt ani člověk neví, jestli se něco děje...
4 dny to nejede a ani nevím jestli pojede... Ať se na mne nikdo nezlobí, ale s Webyí jsme byli spokojeni, nyní ne. Jsem zvědav, jaká bude budoucnost... Co nám kdo slíbí... :(
27. 8. 2013 10:04:10
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/7#reply925544
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit