Zadejte hledaný výraz...

Hexageek zlá skúsenosť – skoro týždeň výpadok a pokračuje

akadlec
verified
rating uzivatele
25. 10. 2013 17:25:54
Rezignuji, dle této a mailové komunikace je vidět že je to zbytečné. Prokazatelně byla "přiškrcena" linka a až v okamžiku zveřenění postu zde se zázrakem odblokovala....pro mě je to jasné a pro rozumně smýšlejícího člověka také....
25. 10. 2013 17:25:54
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925423
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 10. 2013 17:31:09
Napsal akadlec;1014084
Rezignuji, dle této a mailové komunikace je vidět že je to zbytečné. Prokazatelně byla "přiškrcena" linka a až v okamžiku zveřenění postu zde se zázrakem odblokovala....pro mě je to jasné a pro rozumně smýšlejícího člověka také....
Znovu opakuji nikde jsme nic neblokovali a neblokujeme, nejsou tam zadne FW, omezovace ani QoS nebo cokoliv, Dokud neprijdete s danym pozadavkem na podporu a podlozite sve tvrzeni neni co resit. Muzete mit nejaku trasu u nejakeho providera spatnou a my pak za to asi muzeme..
25. 10. 2013 17:31:09
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925422
akadlec
verified
rating uzivatele
25. 10. 2013 18:10:02
Pane Kachlík můžete uvést důvod proč mám své příspěvky smazat? Je v nich snad nějaká lež?
1. Funguje vám telefonní spojení které uvádíte na webu? Pro obě tel. čísla mám pořízený záznam s tím že linka je vypnuta
2. Funguje vám chat? Když jste označeni jako online? Pokud o spojení několikrát po sobě a vždy požadavek vypršel.
3. Proč se stav které zde reklamuji změnil právě v okamžiku kdy jsem se zde ozval? Snad mi nechcete namluvit že to je souhra náhod?
Pokud mě tyto 3 dotazy dokážete rozumně vysvětlit jsem ochoten své příspěvky stáhnout a omluvit se.
25. 10. 2013 18:10:02
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925421
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 10. 2013 20:10:25
Napsal akadlec;1014091
Pane Kachlík můžete uvést důvod proč mám své příspěvky smazat? Je v nich snad nějaká lež?
1. Funguje vám telefonní spojení které uvádíte na webu? Pro obě tel. čísla mám pořízený záznam s tím že linka je vypnuta
2. Funguje vám chat? Když jste označeni jako online? Pokud o spojení několikrát po sobě a vždy požadavek vypršel.
3. Proč se stav které zde reklamuji změnil právě v okamžiku kdy jsem se zde ozval? Snad mi nechcete namluvit že to je souhra náhod?
Pokud mě tyto 3 dotazy dokážete rozumně vysvětlit jsem ochoten své příspěvky stáhnout a omluvit se.
1. Znovu opakuju ze dedicated servery a server housing maji vyhrazene telefoni cisla pro podporu a hlaseni vypadku, vse dostupne nonstop
a je to smerovane primo na techniky kteri sedi v datacentru 365/24/7
2. online chat ve vasem pripade neni kanal pro hlaseni poruch a reseni technicke podpory, na to mate predepsane telefoni linky a email podpora@hexageek.com
3. to nemuzu posoudit, ticket jste na to neudelal, zadne dukazy jste neprinesl. Znovu opakuju ze nic neblokujeme a nic sme neblokovali. Muze jit napriklad o problem
na strane vaseho providera. Casto pro nektere zakazniky napr. u UPC optimalizujeme peering trasy a resime mozne problemy.
25. 10. 2013 20:10:25
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925420
akadlec
verified
rating uzivatele
25. 10. 2013 20:15:11
1. Zajímavé, sice máte uvedeny kontakty pro podporu ale jsou mimo provoz pokud u nich máte nějaké provozní hodiny proč to není uvedeno na webu? Ale to je jedno, nic to nemění na faktu že se nedalo s vámi spojit.
2. Dtto jako bod 1
3. Zajímavé, hlavně že i ticket byl založen. Problém na straně providera? To jako že se dnes spolčilo asi 10 poskytovatelů internetového připojení a začali hromadně blokovat komunikaci pro port 80 na jednu zadanou IP adresu? Trošku moc přitažené za vlasy nemyslíte? Ale ok, beru taky jako odpověď.
25. 10. 2013 20:15:11
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925419
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 10. 2013 20:25:54
Napsal akadlec;1014119
1. Zajímavé, sice máte uvedeny kontakty pro podporu ale jsou mimo provoz pokud u nich máte nějaké provozní hodiny proč to není uvedeno na webu? Ale to je jedno, nic to nemění na faktu že se nedalo s vámi spojit.
2. Dtto jako bod 1
3. Zajímavé, hlavně že i ticket byl založen. Problém na straně providera? To jako že se dnes spolčilo asi 10 poskytovatelů internetového připojení a začali hromadně blokovat komunikaci pro port 80 na jednu zadanou IP adresu? Trošku moc přitažené za vlasy nemyslíte? Ale ok, beru taky jako odpověď.
1. my na webu zadna cisla na telefonickou podporu nemame, jedine cislo co je tam uvedeno je na obchodni oddeleni. Vy jako zakaznik mate definovana specielni cisla/prime linky pro podporu sluzeb dedicated serveru a server housing ..
3. ticket jste zalozil 16:39 tedy min 2 hodiny po tom co vam udajny vypadek zacal, a jeste drive jste to napsal na webtrh. To je neco jako by jste napsal na twitter ze vam hori barak a pak jste zavolal hasice.
navic jste zde a jeste v jednom vlaknu uvedl dalsi nepravdy ...
25. 10. 2013 20:25:54
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925418
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 10. 2013 20:27:44
No a co muj pripad? Ptal jsem se po mailu, proc jen 2 mesice proplatit, kdyz mam po ukonceni k 30.11.2013 jeste 3 mesice? Nedostal jsem dnes zadnou odpoved...
25. 10. 2013 20:27:44
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925417
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 10. 2013 20:30:12
Napsal AITIS;1014123
No a co muj pripad? Ptal jsem se po mailu, proc jen 2 mesice proplatit, kdyz mam po ukonceni k 30.11.2013 jeste 3 mesice? Nedostal jsem dnes zadnou odpoved...
dobry vecer, na vasi zadosti se jeste pracuje..
25. 10. 2013 20:30:12
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925416
akadlec
verified
rating uzivatele
25. 10. 2013 20:30:52
Pane Kachlík rezignuji, očividně s vámi rozumná řeč není.
25. 10. 2013 20:30:52
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925415
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 10. 2013 20:44:46
Napsal akadlec;1014126
Pane Kachlík rezignuji, očividně s vámi rozumná řeč není.
no to budeme resit tedy jinde, defakto nic z toho co jste uvedl se nezaklada na pravde, na fakta nereagujete a odpovidate jen "ocividne s vami neni rozuman rec".
My napiseme: podpora server housing a dedicated serveru ma specielni cisla na ty jste nevolal. na to nic nereknete, ticket jste zalozil 2 hod 30 min po tom co vam udajny vypadek nastal a jeste drive jste napsal na webtrh.
25. 10. 2013 20:44:46
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925414
akadlec
verified
rating uzivatele
25. 10. 2013 20:49:08
Jste normální? Umíte číst? Já jsem vám položil normální otázky a vy jste je nedokázal rozumně vysvětlit takže být váma bych pomlčel o tom co je a co není pravda.
25. 10. 2013 20:49:08
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925413
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 10. 2013 20:52:05
Napsal akadlec;1014134
Jste normální? Umíte číst? Já jsem vám položil normální otázky a vy jste je nedokázal rozumně vysvětlit takže být váma bych pomlčel o tom co je a co není pravda.
My jsme vam na to odpovedeli. Nebo vsichni ostatni co to tu sleduji maji pocit ze jsme mu neodpovedeli??
25. 10. 2013 20:52:05
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925412
Jiří Adámek
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
26. 10. 2013 03:14:00
Se tedy zeptam jinak, ackoliv nejsem zakaznikem. Paklize maji dedikovane servery / server housing vyhrazene telefonni cisla a emaily pro podporu, proc servery nefunguji kolem 22 hodin? Mi chcete rict, ze se nikdo neozval, ze jim server nefunguje? Popripade i kdyby se neozval, podpora co ma fungovat toto nezjistila?
26. 10. 2013 03:14:00
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925411
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 10. 2013 07:31:48
Napsal HexaGeek;1014125
dobry vecer, na vasi zadosti se jeste pracuje..
Zdravim, dekuji, ale prosim, abyste zadost vyridili do 1. listopadu vcetne odeslani penez. Budto odeslete penize za 3 mesice, jak pozaduji, pak budu relativne spokojen. Nebo odeslete penize za 2 mesice, pokud trvate na tom, ze 3 mesice nelze proplatit, pak spokojen nebudu. Ale pokud nebudou zadne penize na uctu 1. listopadu, tak me opravdu nastvete.
26. 10. 2013 07:31:48
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925410
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
26. 10. 2013 11:55:34
Napsal mytrix;1014214
Se tedy zeptam jinak, ackoliv nejsem zakaznikem. Paklize maji dedikovane servery / server housing vyhrazene telefonni cisla a emaily pro podporu, proc servery nefunguji kolem 22 hodin? Mi chcete rict, ze se nikdo neozval, ze jim server nefunguje? Popripade i kdyby se neozval, podpora co ma fungovat toto nezjistila?
No vidite, dalsi nesmysl je na svete (spoujete dve veci co spolu ani trochu nesouvisi). p. Kadlec si stezoval na to ze jsme mu udajne omezovali port 80 na dedikovanem serveru, dle nej vypadek nastal 14:00 a on to nahlasil az 16:39 a jeste drive to napsal na webtrh. Jejich firma ma dedicated servery a server housing v DC v Bratislave, maji dana telefoni NONSTOP cisla na podporu, tyto cisla nevyuzili a podporu nijak nekontaktovali.
26. 10. 2013 11:55:34
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/16#reply925409
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit