Zadejte hledaný výraz...

Hexageek zlá skúsenosť – skoro týždeň výpadok a pokračuje

AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 10. 2013 11:02:50
Tak sice server jede, ale latence disku jsou v radech stovek milisekund, takze ve skutecnosti to moc nejede.
24. 10. 2013 11:02:50
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925438
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
24. 10. 2013 11:35:41
No uvidíme, jak to bude s kompenzací za ztráty. Je fakt, že jsem u nich tuším od roku 2011 a problémy jsem zaregistroval teprve nedávno. Ale nechápu, co na tom dělali tak dlouho, mám vlastní server a stejně jsem musel čekat 23 hodin na připojení.
24. 10. 2013 11:35:41
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925437
Václav Dušek
verified
rating uzivatele
(77 hodnocení)
24. 10. 2013 12:28:11
Hmmm, VOP - http://www.hexageek.com/cze/pages/obchodni-podminky
Čl. 9:
15. HEXAGEEK neodpovídá za jakoukoliv škodu či ztrátu, která byla nebo by mohla být
Zákazníkovi způsobena v souvislosti s používáním služeb.
Čl. 13
3. O poruchách a neplánovaných odstávkách HEXAGEK informuje na svých webových
stránkách bez zbytečného odkladu. O plánovaných odstávkách a dalších důležitých změnách
informuje HEXAGEEK na svých webových stránkách alespoň 3 (tři) dny před jejich
provedením.
Čl. 14
8. Zákazník nemá nárok na náhradu škody či dalších nákladů, vzniklých v souvislosti
s nedostupností služby.
Čl. 22
1. Ukončením platnosti a účinnosti Smlouvy však nezaniká nárok na náhradu škody,
způsobené porušením Smlouvy ani nárok na smluvní pokutu dle Smlouvy.
24. 10. 2013 12:28:11
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925436
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 10. 2013 14:01:15
Ja jsem uzaviral smlouvu v dobe platnosti techto - http://www.hexageek.cz/files/data/VOP_HEXAGEEK_20121201.pdf
tj. mj. bez zminenych body o neodpovednosti za skody. HexaGeek je zodpovedny za nase skody a my pozadujeme nahradu.
24. 10. 2013 14:01:15
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925435
Milan
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
24. 10. 2013 14:57:21
AITIS: taky to tak mám. Jak teď postupovat?
24. 10. 2013 14:57:21
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925434
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
24. 10. 2013 15:15:15
Nejdříve by asi bylo rozumné počkat, jak zareaguje samotný Hexageek, tedy jestli nějakou škodu bude chtít napravit. Myslím si, že pokud ne, tak je to v podstatě konečná.
Mě to celé celkem mrzí, byl jsem jak se jejich službami, tak komunikací velmi spokojený.
24. 10. 2013 15:15:15
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925433
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 10. 2013 16:20:17
VybornyWeb: Ja jim napisi tento email na support@hexageek.com, zkuste to take:
Dobry den,
vzhledem k potizim, ktere jste zpusobili v ramci vypadku v posledni dobe zadam:
1) Nahradu v cene 2 mesicu techto sluzeb.
2) Ukonceni vsech smluvnich vztahu k 30. listopadu 2013 a vraceni penez za predplacena obdobi po 30. listopadu 2013, ktera nebudou vyuzita.
Prosim o neprodlene schvaleni teto zadosti a vyplaceni sumy na ucet XYZ.
Dekuji,
ABC
Davam Hexageeku cas do 1. listopadu, aby se k tomu pozitivne vyjadrili.
24. 10. 2013 16:20:17
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925432
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
24. 10. 2013 17:20:10
Z čeho jste vypočítal výši té náhrady?
24. 10. 2013 17:20:10
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925431
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 10. 2013 18:12:37
Tak velmi jednoduse. Posledni dva mesice garantovanych 99.95 % dostupnosti neni splneno. Takze tyto mesice jsem nedostal sluzbu, za kterou jsem zaplatil. Vubec do toho nepocitam skody, ktere mi vznikly, jako usly zisk, poskozeni dobreho jmena atd. Takze to jsou velmi, ale opravdu velmi velkoryse ty moje pozadavky.
---------- Příspěvek doplněn 25.10.2013 v 07:49 ----------
Tak aktualne to vypada, ze mi HG dal dalsi mesic zdarma, tedy prodlouzeni sluzeb do konce unora.
Moji zadosti o ukonceni smluvnich vztahu k poslendimu listopadu chce vyhovet, ale nabizi proplaceni pouze 2 ze 3 nevyuzitych mesicu. Toto jednani neni v souladu s mym pozadavkem nebot me bezduvodne krati o 1 mesic. Jednani je zatim velmi arogantni ze strany HexaGeeku a nejsem se stylem jejich jednani spokojen.
O aroganci a nepochopeni cele situace a konceptu slusneho podnikani svedci prohlaseni jako
jina nezli nami navrhovana varianta neni mozna..
a dalsich podobnych mam plnou postu. Presvedceni o sve dokonalosti, neschopni jakekoliv diskuze a vyjednavani.
Vazeny HexaGeegku, byt na vasem miste, tak ve snaze nekopat do vlastni mrtvoly bych sklopil obe usi a s prosikem vyhovel vsem pozadavkum klientu pokud to alespon trosku lze. Jsem presvedcen, ze moje pozadavky na vraceni penez z budoucich nevyuzitych mesicu nejsou nesmyslne a vyderacske, jak se mi snazite naznacit. Ale pokud si myslite, ze takove jednani a okamzite usetreni par stokorun na ukor DALSI srazeni reputace vam ve vysledku pomuze z prusvihu jmenem HexaGeek vybudovat uspesny podnik, tak pak se asi opravdu neshodneme, nebot ja mam nazor presne opacny.
24. 10. 2013 18:12:37
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925430
akadlec
verified
rating uzivatele
25. 10. 2013 16:32:57
Takže hexageek totální arogance a jednání s klienty. Není nad to když týden v kuse mají jejich služby problémy a nejsou schopni dostat svých závazků. Pokus o komunikaci na jakémkoliv kanále (tel, chat, mail) neúspěšný! Nyní opět výpadek služby a pokus o kontaktování neúspěšný!
NEDOPORUČUJI COKOLIV S TOUTO FIRMOU ŘEŠIT, NESPOLEHLIVOST NA PRVNÍM MÍSTĚ!
Pokud si chcete nechat zlikvidovat firmu tak tato společnost vám v tomto ráda pomůže!
25. 10. 2013 16:32:57
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925429
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 10. 2013 16:36:11
Napsal akadlec;1014069
Takže hexageek totální arogance a jednání s klienty. Není nad to když týden v kuse mají jejich služby problémy a nejsou schopni dostat svých závazků. Pokus o komunikaci na jakémkoliv kanále (tel, chat, mail) neúspěšný! Na otázku kdy bude problém odstraněn jsou schopni odpovědět otázkou kdy se zaplatí fa co má splatnost až na konci měsíce! Jejich drzost nezná mezí. Nyní opět výpadek služby a pokus o kontaktování neúspěšný!
NEDOPORUČUJI COKOLIV S TOUTO FIRMOU ŘEŠIT, NESPOLEHLIVOST NA PRVNÍM MÍSTĚ!
Pokud si chcete nechat zlikvidovat firmu tak tato společnost vám v tomto ráda pomůže!
dobry den, kde mame vypadek?
25. 10. 2013 16:36:11
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925428
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 10. 2013 17:04:00
Napsal HexaGeek;1014072
dobry den, kde mame vypadek?
Osobně bych spíš čekal, že info o výpadku vyvrátíte a nebo naopak řeknete, že na něm pracujete. Místo otázky, kde máte výpadek (a je fuk, jestli je to jen slovní obrat, nebo se ptáš vážně). :-)
25. 10. 2013 17:04:00
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925427
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 10. 2013 17:05:21
Napsal Registrace;1014078
Osobně bych spíš čekal, že info o výpadku vyvrátíte a nebo naopak řeknete, že na něm pracujete. Místo otázky, kde máte výpadek (a je fuk, jestli je to jen slovní obrat, nebo se ptáš vážně). :-)
Prominte nikde zadny vypadek neni a rozhodne ani hlasen nikde neni. Ani p. Kadlec nic nikde nehlasil.
25. 10. 2013 17:05:21
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925426
akadlec
verified
rating uzivatele
25. 10. 2013 17:12:24
Aha, tak to je tedy opravdu zajímavé. Od 14ti hodin klesl provoz na lince z ničeho nic na minimálni hranici, služby na portu 80 byly nedostupné, řešil se server jestli se něco neděje, nic se nenalezlo, server byl s minimální zátěží. Pak následoval pokus o spojení s podporou - tel. čísla co sou na webu odpojena, online chat nikdo nereaguje, mail bez odezvy, takže sem napsal zde a jako lusknutím prstu se vše opravilo? Úplně samo? Ať si udělá každý obrázek sám.
25. 10. 2013 17:12:24
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925425
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 10. 2013 17:18:25
Napsal akadlec;1014080
Aha, tak to je tedy opravdu zajímavé. Od 14ti hodin klesl provoz na lince z ničeho nic na minimálni hranici, služby na portu 80 byly nedostupné, řešil se server jestli se něco neděje, nic se nenalezlo, server byl s minimální zátěží. Pak následoval pokus o spojení s podporou - tel. čísla co sou na webu odpojena, online chat nikdo nereaguje, mail bez odezvy, takže sem napsal zde a jako lusknutím prstu se vše opravilo? Úplně samo? Ať si udělá každý obrázek sám.
Mate dedikovany server, ciste pod vasi administraci, nikdo vam nikde nic neomezuje. Pro server hosting a dedicated servery plati jina telefoni cisla dle smlouvy...
25. 10. 2013 17:18:25
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/15#reply925424
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit