Zadejte hledaný výraz...

Hexageek zlá skúsenosť – skoro týždeň výpadok a pokračuje

HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
23. 10. 2013 17:13:58
Napsal AITIS;1013274
6 hodin aktualniho vypadku bez jakekoliv informace.
Mimochodem, myslite si, ze jiz bezi sluzby na HTTPS, jejichz nefunkcnost jsem reportoval koncem srpna? Ne, nebezi.
Nemate pravdu, support vam sdelil, ze sluzba bezi na stare technologii a podpora SSL tam neni mozna z bezpecnostnich duvodu,
23. 10. 2013 17:13:58
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925468
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 10. 2013 17:18:11
Napsal HexaGeek;1013289
Nemate pravdu, support vam sdelil, ze sluzba bezi na stare technologii a podpora SSL tam neni mozna z bezpecnostnich duvodu,
Tuto informaci jsem nezaznamenal. Informace od supportu na toto tema, kterou jsem obdrzel byla, ze se na tom pracuje a bude to bezet "dnes" (to "dnes" bylo receno tusim 28.8.2013). Mimochodem pred 3dennim vypadkem ta sluzba na HTTPS bezela, takze ta argumentace mi prijde divna.
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 17:18 ----------
Vzhledem k aktualnimu vypadku by me pak zajimalo, zda doslo ke ztrate dat nebo nikoliv.
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 17:22 ----------
Napsal HexaGeek;1013289
Nemate pravdu, support vam sdelil, ze sluzba bezi na stare technologii a podpora SSL tam neni mozna z bezpecnostnich duvodu,
Takze jsem to dokonce i dohledal:
Klient: 501d0e83819d4
Oddělení: Žádné oddělení
Operátor: operator1
Datum: 28.8.2013 (12:10 - 12:23)
operator1: (12:10) Dobrý den, jak Vám mohu pomoci ?
501d0e83819d4: (12:11) Dobry den, kdy bude obnoven pristup k databazim - https://mysqladmin.srv346.hexageek.net nebezi
operator1: (12:11) Běží na http://mysqladmin.srv346.hexageek.net/
501d0e83819d4: (12:11) 1) nebezi, nacita se to desitky sekund a nic
501d0e83819d4: (12:11) 2) chci zabezpeceny pristup
operator1: (12:14) na zprovoznění https se pracuje, dnes to bude dostupné i na https
Takze prosim - v jakem bode sveho tvrzeni jsem nemel pravdu?
23. 10. 2013 17:18:11
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925467
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
23. 10. 2013 17:23:51
Napsal AITIS;1013291
Tuto informaci jsem nezaznamenal. Informace od supportu na toto tema, kterou jsem obdrzel byla, ze se na tom pracuje a bude to bezet "dnes" (to "dnes" bylo receno tusim 28.8.2013). Mimochodem pred 3dennim vypadkem ta sluzba na HTTPS bezela, takze ta argumentace mi prijde divna.
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 17:18 ----------
Vzhledem k aktualnimu vypadku by me pak zajimalo, zda doslo ke ztrate dat nebo nikoliv.
To je prave divne, podpora HTTPS tam nikdy prave nebyla, server byl urceny jen vam a zdarma. V pripade ze nekdo ze zakazniku pozadoval podporu starsi verze PHP odkazovali jsme ho a nebo migrovali na CPANEL kde mame podporu 4.4,5.2, 5.3, 5.4, 5.5 PHP .
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 17:25 ----------
Napsal AITIS;1013291
Vzhledem k aktualnimu vypadku by me pak zajimalo, zda doslo ke ztrate dat nebo nikoliv.
k zadne strate dat urcite nedojde, servery maji jednak HW RAIDy a jednak jsou data opakovane zalohovany..
23. 10. 2013 17:23:51
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925466
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 10. 2013 17:28:02
Dekuji za informaci, ze jsme alespon neprisli o data. Je to asi prvni pozitivni vec dnes.
Ted jestli muzete jeste ty ostatni otazky.
1) Je nase VPSko mezi temi, ktere se jiz presouvaji?
2) Kdy bude VPSko bezet.
3) Jak se postavite k me zadosti na finacni kompenzaci v radu ceny 2 mesicu provozu VPS?
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 18:42 ----------
Tak asi nezajem. 8 hodin se dovrsilo, realna dostupnost tak 98 % za tento mesic. Nikoho to nezajima. Bezva.
23. 10. 2013 17:28:02
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925465
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
23. 10. 2013 19:16:27
tak napsat do VOP si muze kazdy co chce, ze jo. Treba i to, ze kazdy sudy patek vam kazdy zakaznik musi poslat lahev vodky :) Ale at to prvni ci ta vodka, v pravu bude zakaznik.
Napsal HexaGeek;1013283
Preji dobry den,
VOP se muze menit a to neni zadna hovadina, my nemame povinost si nechavat od zakaznika odsouhlasovat nove zneni VOP, a ani ho nemusime nikterak upozorovnovat, stejne tak jak to maji snad vsechny hostingove firmy v CR.
Ve VOP je paragraph
HEXAGEEK si vyhrazuje právo měnit tyto VOP bez předchozího písemného upozornění
s tím, že Zákazník se zavazuje a souhlasí s tím, že bude sledovat webové stránky
HEXAGEEK, kde bude vždy uvedeno aktuální znění. Zachováním provozu svých služeb i
po změně Smlouvy, smluvních podmínek či dalších souvisejících dokumentů, dává
Zákazník najevo svůj jednoznačný souhlas s nový zněním těchto dokumentu a jejich plnou
akceptaci při provozu svých služeb.
23. 10. 2013 19:16:27
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925464
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 10. 2013 19:54:25
Bohuzel zakaznik je 9 hodin bez serveru a reseni v nedohlednu.
23. 10. 2013 19:54:25
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925463
xplsek01
verified
rating uzivatele
23. 10. 2013 20:16:33
Musim se bohuzel pridat s negativnimi zkusenostmi s podporou:
- Hosting jsem si zridil pred rokem.
- Spousta veci se musela v prubehu dokonfigurovavat, to by ani tak nevadilo..
- Kdyz neco nejelo, kontaktoval jsem operatora a jeho zasahem se problem vyresil.
- Kde byla chyba jsem se vsak nikdy nedovedel.
- Horsi to bylo, kdyz operator nevedel, potom nastalo mlzeni, neodpovidani, zapirani se, apod.
- Muj pozadavek na support se resi uz od 17.2.2013 - stale bez odpovedi!!!
- Tehdy jsem poslal mail, nebot neustale nahaneni online podpory a vysvetlovani problemu dokola uz me nebavilo - podpora se vzdy odvolavala na to, ze je jich tam vic a o problemu nic nevi. Ja si vsak myslim, ze jsem porad komunikoval s tim stejnym clovekem.
Pripada mi to, ze firmu vedou amateri - nadsenci, a to jak ve sfere IT, tak predevsim v rizeni firmy. Jakoby se stydeli za sve chyby a jako mali klucinove by nejradeji vse ututlali.
O tom svedci i odpovedi HEXAGEEK v tomto vlakne - vymluvy, hadky, dohady, presvedcovani okoli o sve dokonalosti (marne samozrejme).
Domnivam se, ze pojmy jako process, quality management, customer feeling apod. jsou pojmy, ktere temto lidem vubec nic nerikaji.
Dovolim si vam, panove, poradit zlate pravidlo - Zakaznik ma vzdycky pravdu a ma pravdu, i kdyz nema pravdu. Pokud toto nepochopite z mista se nepohnete. Naproti tomu cesta do pekel vede skrz zname ceske - Delaji to tak vsichni...
23. 10. 2013 20:16:33
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925462
m.v
verified
rating uzivatele
23. 10. 2013 20:27:16
Tak už jsem taky od rána bez VPS :-( Online podpora nejdřív nevěděla kdy to bude, teď už ani neodpovídá. Zkoušel jsem volat na číslo co maj na webu a je mimo provoz, jak si to můžou dovolit ?
23. 10. 2013 20:27:16
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925461
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
23. 10. 2013 20:40:59
Napsal AITIS;1013300
Dekuji za informaci, ze jsme alespon neprisli o data. Je to asi prvni pozitivni vec dnes.
Ted jestli muzete jeste ty ostatni otazky.
1) Je nase VPSko mezi temi, ktere se jiz presouvaji?
2) Kdy bude VPSko bezet.
3) Jak se postavite k me zadosti na finacni kompenzaci v radu ceny 2 mesicu provozu VPS?
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 18:42 ----------
Tak asi nezajem. 8 hodin se dovrsilo, realna dostupnost tak 98 % za tento mesic. Nikoho to nezajima. Bezva.
Ohledne vasich dotazu a casu migrace se vam ozve podpora, omlouvam se ale webtrh neni nase komunikacni platforma pro reseni zakaznicke podpory..
nektere informace zde nelze zverejnovat.
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 20:45 ----------
Napsal xplsek01;1013339
Musim se bohuzel pridat s negativnimi zkusenostmi s podporou:
- Hosting jsem si zridil pred rokem.
- Spousta veci se musela v prubehu dokonfigurovavat, to by ani tak nevadilo..
- Kdyz neco nejelo, kontaktoval jsem operatora a jeho zasahem se problem vyresil.
- Kde byla chyba jsem se vsak nikdy nedovedel.
- Horsi to bylo, kdyz operator nevedel, potom nastalo mlzeni, neodpovidani, zapirani se, apod.
- Muj pozadavek na support se resi uz od 17.2.2013 - stale bez odpovedi!!!
- Tehdy jsem poslal mail, nebot neustale nahaneni online podpory a vysvetlovani problemu dokola uz me nebavilo - podpora se vzdy odvolavala na to, ze je jich tam vic a o problemu nic nevi. Ja si vsak myslim, ze jsem porad komunikoval s tim stejnym clovekem.
Pripada mi to, ze firmu vedou amateri - nadsenci, a to jak ve sfere IT, tak predevsim v rizeni firmy. Jakoby se stydeli za sve chyby a jako mali klucinove by nejradeji vse ututlali.
O tom svedci i odpovedi HEXAGEEK v tomto vlakne - vymluvy, hadky, dohady, presvedcovani okoli o sve dokonalosti (marne samozrejme).
Domnivam se, ze pojmy jako process, quality management, customer feeling apod. jsou pojmy, ktere temto lidem vubec nic nerikaji.
Dovolim si vam, panove, poradit zlate pravidlo - Zakaznik ma vzdycky pravdu a ma pravdu, i kdyz nema pravdu. Pokud toto nepochopite z mista se nepohnete. Naproti tomu cesta do pekel vede skrz zname ceske - Delaji to tak vsichni...
mozna kdyz nam do PM napisete o koho se jedna, muzeme to resit..
23. 10. 2013 20:40:59
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925460
m.v
verified
rating uzivatele
23. 10. 2013 20:45:53
Napsal HexaGeek;1013352
Ohledne vasich dotazu a casu migrace se vam ozve podpora, omlouvam se ale webtrh neni nase komunikacni platforma pro reseni zakaznicke podpory..
nektere informace zde nelze zverejnovat.
Pracuje se na tom problému nebo šel technik domů a pokračování ráno ?
Podporu se už nějakou dobu snažím neúspěsně kontaktovat, potřebuju to rychle vyřešit, ale to mlčení ze strany HG to je tedy opravdu nápor na nervy !
23. 10. 2013 20:45:53
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925459
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
23. 10. 2013 20:49:01
Napsal m.v;1013344
Tak už jsem taky od rána bez VPS :-( Online podpora nejdřív nevěděla kdy to bude, teď už ani neodpovídá. Zkoušel jsem volat na číslo co maj na webu a je mimo provoz, jak si to můžou dovolit ?
muzu poprosit o vase jmeno pripadne email do PM ?
23. 10. 2013 20:49:01
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925458
xplsek01
verified
rating uzivatele
23. 10. 2013 21:08:35
Uz 10 hodin nejedou weby. Od HEXAGEEK vsak zadna zprava. Zakaznici nastvani, plati si sluzbu, ktera nefunguje.
Vzdyt by stacilo tak malo, vsechny o problemu informovat a stanovit termin odstraneni zavady. Pokud by nasledovala i pokorna omluva, verim, ze na zadne odskodne by v mnoha pripadech ani nedoslo.
Nejhorsi je ale nejistota a laxni pristup. Misto toho, aby pan Hexageek byl v terenu a nebo prochazel sve maily a hledal ty, na ktere jeste neodpovedel, ma zrejme plno casu brouzdat na tomto webu.
Pojede to dnes, zitra, za tyden a nebo uz vubec ne?
Mohl byste nam pane Hexageek otevrene sdelit tyto informace?
Dekuji vam.
23. 10. 2013 21:08:35
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925457
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
23. 10. 2013 21:09:54
Napsal xplsek01;1013369
Uz 10 hodin nejedou weby. Od HEXAGEEK vsak zadna zprava. Zakaznici nastvani, plati si sluzbu, ktera nefunguje.
Vzdyt by stacilo tak malo, vsechny o problemu informovat a stanovit termin odstraneni zavady. Pokud by nasledovala i pokorna omluva, verim, ze na zadne odskodne by v mnoha pripadech ani nedoslo.
Nejhorsi je ale nejistota a laxni pristup. Misto toho, aby pan Hexageek byl v terenu a nebo prochazel sve maily a hledal ty, na ktere jeste neodpovedel, ma zrejme plno casu brouzdat na tomto webu.
Pojede to dnes, zitra, za tyden a nebo uz vubec ne?
Mohl byste nam pane Hexageek otevrene sdelit tyto informace?
Dekuji vam.
dobry den, neni zadny pan. HEXAGEEK , a uz jednou jsme sem psali aby jste nam do PM sdelil vase jmeno, nevime o jakeho zakaznika pripadne sluzbu se jedna
23. 10. 2013 21:09:54
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925456
James_Scott
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
23. 10. 2013 21:34:14
Bohužel se výpadek netýká pouze VPS a webů, ale i serverů v housingu. Dopoledne jsem dostal na podpoře informaci, že se problém řeší a že mi dají vědět. NIC.
Večer podpra na chatu online, ale bez odpovědi. Telefony vypnutý. Master tvrdí, že je vše OK, že je problém u Hexageek...Prosím o nějaké info !!
23. 10. 2013 21:34:14
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925455
xplsek01
verified
rating uzivatele
23. 10. 2013 21:57:09
Od zakaznika z Pardubic ted prislo toto info, kdyz sam kontaktoval support:
"V Praze mame technicky problem, ktery resime, cely problem postihl asi 22 VPS serveru a u serveru, kde je to mozne provadime migraci do jine lokality na jinou technologii."
"Plne zprovozneni ocekavame zitra mezi 9-10 hodinou rano."
Takze asi zitra navecer :-).
23. 10. 2013 21:57:09
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/13#reply925454
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit