Zadejte hledaný výraz...

Hexageek zlá skúsenosť – skoro týždeň výpadok a pokračuje

AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 10. 2013 19:53:38
Gavarilo: A co takle poresit sve aktualni zakazniky? Tady se hadate s konkurenci, misto abyste poskytovali poradne sluzby.
At to tady laskave konkurence nezaspamuje, at se bavime o tematu. Hexageek po tom mega vypadku sliboval kontaktovani klientu za ucelem kompenzaci. Dodnes nic.
Hexageek slibuje dostupnost, opakovane dochazi k porusovani techto garanci.
10. 10. 2013 19:53:38
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925483
Gavarilo
verified
rating uzivatele
10. 10. 2013 19:57:44
Napsal AITIS;1008530
Gavarilo: A co takle poresit sve aktualni zakazniky? Tady se hadate s konkurenci, misto abyste poskytovali poradne sluzby.
At to tady laskave konkurence nezaspamuje, at se bavime o tematu. Hexageek po tom mega vypadku sliboval kontaktovani klientu za ucelem kompenzaci. Dodnes nic.
Hexageek slibuje dostupnost, opakovane dochazi k porusovani techto garanci.
Bohužel ale předmětem mé činnosti u HG není řešení těchto záležitostí. Pokud by to bylo možné, připomeňte se nám v ticketu. Budu jej na správných místech urgovat.
10. 10. 2013 19:57:44
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925482
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 10. 2013 20:00:24
Prominte, ale tech ticketu mam otevrenych nespocetne a nevypada to, ze by dalsi otvirani dalsich ticketu neco menilo. Vy proste pres maily neumite komunikovat a kdyz vas zadam o telefonni kontakt na nekoho kompetentniho, tak ho odmitate sdelit. Co si z toho mam vyvodit?
---------- Příspěvek doplněn 10.10.2013 v 20:01 ----------
Takze proc mi uplne normalne tady na webtrhu nenapisete zpravu s telefonnim kontaktem?
10. 10. 2013 20:00:24
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925481
Gavarilo
verified
rating uzivatele
10. 10. 2013 20:03:41
Napsal AITIS;1008535
Prominte, ale tech ticketu mam otevrenych nespocetne a nevypada to, ze by dalsi otvirani dalsich ticketu neco menilo. Vy proste pres maily neumite komunikovat a kdyz vas zadam o telefonni kontakt na nekoho kompetentniho, tak ho odmitate sdelit. Co si z toho mam vyvodit?
Nejspíš to, že přes telefon nic nepořešíme (to Vám potvrdí řada společností) a proto jej odsouváme na poslední místa možností kontaktu. Napište mi tedy prosím alespoň Váš email PMkou zde na webtrhu, ticket(y) dohledám.
10. 10. 2013 20:03:41
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925480
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 10. 2013 20:19:32
Proc bychom po telefonu nic neporesili? Ja jsem zadal dneska opet o vraceni penez za "garantovane" sluzby, kde k doslo k poruseni garanci.
Chcete si dohledat par ticketu?
Ticket s rannim vypadkem - 173800
Ticket online chatu s zadosti o kompenzaci - 861822
Ticket dnesniho druheho vypadku - 265886
To jsou jen tri tickety za dnesek a vy mi rikate, ze mam vytvaret dalsi? Ani na jeden neni zadna odpoved. Klidne muzu psat dalsi cisla ticketu. Nic to neresi. Takze ne, ze po telefonu nic neporesite. Vy asi neporesite nic.
Kdyby byl nekdo od vas alespon trosku slusny, tak mi sam zavola a omluvi se a nabidne vyporadani. A byl by to vlastnik firmy. Tak by jednala slusna firma.
10. 10. 2013 20:19:32
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925479
Gavarilo
verified
rating uzivatele
10. 10. 2013 20:30:32
Díky za čísla ticketů. Jak jsem se zmínil výše, mrknu na to a zajistím nápravu a vyjádření.
10. 10. 2013 20:30:32
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925478
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2013 07:17:28
Dekuji, jsem opravdu zvedavy.
---------- Příspěvek doplněn 11.10.2013 v 15:00 ----------
Tak vskutku, ozvali se mi, dali mi mesic zdarma. Sice bych radsi financni kompenzaci, ale budiz, alespon neco. Kazdopadne me mrzi, ze se toto neudalo samo, ze jsem musel informovat kolegy webtrzniky, aby se ledy pohnuly. Uvidime, jak to bude priste. Nejlepe by bylo, aby zadne priste nebylo, aby zkratka k vypadkum nedochazelo.
11. 10. 2013 07:17:28
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925477
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 10. 2013 12:24:04
Tak vyborne, dalsi hodinovy vypadek, ale stale trva. Na chatu samozrejme zadne informace o tom, kdy to pobezi. Zadost o financni kompenzaci zamitnuta - prej jen sluzby zdarma na dalsi obdobi. Bezvadny. K cemu mi jsou sluzby zdarma, kdyz stejne nefunguji?
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 12:30 ----------
Chat s hexageekem:
pokud zrusite sluzby, a mate zaplaceno do nejake obdobi, nedostavate nic. k vraceni penez mate narok jen v pripade zruseni sluzby z nasi strany, nebo trvale nedostupnosti sluzby. uvadena garance, je garance dostupnosti v pripade poruseni dostupnosti ziskava zakaznik slevu, podle delky, vypadku
Takze garance negarance, nedostanete nic. Sice pisou, ze 99.99% dostupnost datacentra, ale tak kdyz to 3-4 hodinky nepobezi za mesic, tak poskozeny nedostane nic, proc by taky mel ...
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 12:58 ----------
Tak drobny update. Vypadek jiz trva dve hodiny (pri garanci dostupnosti 99.99 % resp. 99.95 %). Zadost o financni kompenzaci zamitnuta na zaklade bodu VOP, ktere vsak vstoupily v platnost 15.8.2013. Na namitku, ze jsem uzaviral smlouvu mnohem drive (kopii drivejsich VOP mam, Hexageek kopii stare ma k dispozici na strance - http://www.hexageek.com/cze/pages/obchodni-podminky, ale treba ji stahnou ...), kde nic takoveho neni, jsem byl informovan, ze
VOP se meni jako vsude jinde.
Dale jsem byl informovan, ze opakovane poruseni garanci nelze povazovat za hrube poruseni smluvnich vztahu, na zaklade ktereho by mi vznikl narok na vraceni penez nebo odstoupeni od smlouvy. Presto jsem narok na vraceni penez za 2 mesice sluzby vznesl a pry budu informovan na mailu.
23. 10. 2013 12:24:04
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925476
---
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 10. 2013 13:08:31
cudujem sa, ze tam este niekto vydrzi :D
23. 10. 2013 13:08:31
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925475
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
23. 10. 2013 14:03:33
tak jejich argumentace ze "vop se meni" je hovadina. neodsouhlasil jsi/nebyl jsi upozornen na zmenu neni v podstate tvuj problem.
a je pravda ze uz i me zacinaji srat. chodi mi smska kazdej mesic i "po presunu z problematickyho zeleza" ze je nedostupny... ale proste ten vykon disku maj fakt dobrej, coz si u wedosu muzu nechat jenom zdat. a ta argumentace/jak se chovaji k zakaznikovi/ co pise AITIS se mi taky vubec nelibi.
23. 10. 2013 14:03:33
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925474
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 10. 2013 14:17:50
Po 3 a pul hodinach vypadku volam do Master Internet s.r.o., problem je na serveru, ktery je umisten v jejich datacentru v Brne. Master Internet s.r.o. vypadek nema. Jedna se tedy o problemy na strojich Hexageeku. Na online chatu Hexageeku zadam o detailni informace o tom, co se deje a kdy to bude bezet. Odpoved zni "nevime". Zadam o kontakt na technika, ktery vec resi, protoze ti by snad mohli vedet, co resi a jak velky prusvih to je.
prime kontakty neposkytujeme
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 14:29 ----------
Snaha o jakekoliv ziskani informaci selhala. Ochota podpory dostat ty informace z techniku, kteri to resi, neni. Jedine, co vim, ze se to mozna resi. Nevim, co se resi, nevim, jak dlouho to potrva. Nevim, jestli se zas nebude cekat na dodavku nejakeho dilu 3 dny, jako tomu bylo minule. Nevim proste nic.
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 16:09 ----------
Vypadek stale trva, uz jsme na 5 hodinach a 20 minutach
23. 10. 2013 14:17:50
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925473
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
23. 10. 2013 16:37:05
Napsal AITIS;1013172
Vypadek stale trva, uz jsme na 5 hodinach a 20 minutach
Preč, preč, preč!
23. 10. 2013 16:37:05
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925472
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 10. 2013 16:45:25
6 hodin aktualniho vypadku bez jakekoliv informace.
Mimochodem, myslite si, ze jiz bezi sluzby na HTTPS, jejichz nefunkcnost jsem reportoval koncem srpna? Ne, nebezi.
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 16:55 ----------
Tak vidim, ze uzivatel Webtrhu "HexaGeek" je zde jiz nekolik desitek minut a vesele sleduje, co se tu deje, ale v souladu s firemni politikou zadne uzitecne informace neposkytne.
23. 10. 2013 16:45:25
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925471
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
23. 10. 2013 17:03:12
Dobry den,
v praze Mame technicky problem ktery se resi, vypadek se tyka 21 VPS, vetsina se uz presouva na nahradni reseni.
---------- Příspěvek doplněn 23.10.2013 v 17:04 ----------
Napsal sh;1013162
tak jejich argumentace ze "vop se meni" je hovadina. neodsouhlasil jsi/nebyl jsi upozornen na zmenu neni v podstate tvuj problem.
a je pravda ze uz i me zacinaji srat. chodi mi smska kazdej mesic i "po presunu z problematickyho zeleza" ze je nedostupny... ale proste ten vykon disku maj fakt dobrej, coz si u wedosu muzu nechat jenom zdat. a ta argumentace/jak se chovaji k zakaznikovi/ co pise AITIS se mi taky vubec nelibi.
Preji dobry den,
VOP se muze menit a to neni zadna hovadina, my nemame povinost si nechavat od zakaznika odsouhlasovat nove zneni VOP, a ani ho nemusime nikterak upozorovnovat, stejne tak jak to maji snad vsechny hostingove firmy v CR.
Ve VOP je paragraph
HEXAGEEK si vyhrazuje právo měnit tyto VOP bez předchozího písemného upozornění
s tím, že Zákazník se zavazuje a souhlasí s tím, že bude sledovat webové stránky
HEXAGEEK, kde bude vždy uvedeno aktuální znění. Zachováním provozu svých služeb i
po změně Smlouvy, smluvních podmínek či dalších souvisejících dokumentů, dává
Zákazník najevo svůj jednoznačný souhlas s nový zněním těchto dokumentu a jejich plnou
akceptaci při provozu svých služeb.
Takove nebo podobne zneni maji snad vsichni .
Pokud pokud mate problem s vasim VPS, tak to prosim reklamujte, podle evidence neni nikde zadny zaznam a posledni ticket jste zaslal pred 55dny. Klidne poslete PM nebo email, vykonostni problemy pokud nastanou se daji resit..
23. 10. 2013 17:03:12
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925470
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 10. 2013 17:12:34
A hura, konecne se nekdo ozval.
Tak prosim, je nase VPS v ramci te "vetsiny", ktera se presouva? Pokud ano, kdy bude presun dokoncen. Pokud ne, proc?
Co se tyce VOP - tak samozrejme muzete menit VOP, tim ale nemuzete zmenit smlouvy uzavrene pod starymi VOP.
23. 10. 2013 17:12:34
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/12#reply925469
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit