Zadejte hledaný výraz...

Hexageek zlá skúsenosť – skoro týždeň výpadok a pokračuje

Dannyo
verified
rating uzivatele
27. 9. 2013 15:38:18
Napsal HexaGeek;1003556
Dobrý den,
Důvod automatického neprodloužení vám byl sdělen v rámci support ticketu. Jelikož se jedná privátní komunikaci nebudeme důvod sdělovat zde. Co se týká potvrzení změny vlastníka ano v tomto případě se děla manuálně protože doména a navazující výzvy k platbě byly převedeny pod jiný učet nežli ten ze kterého jste doménu registrovali. Je to jen ochranný mechanizmus.
No a než bohužel dojde z vaší strany k tomu ručnímu obrannému mechanizmu, tak má nadobro po doméně :-D
Ale jedno se vám musí nechat, i přes všechny ty problémy, co se na vás všude možně vyrojují, tak obdivuji váš nadhled a nezájem, jako by se vůbec nic nedělo. Vaše rádoby firma není rozhodně profi, jak se jí neustále již od samého začátku snažíte všude propagovat a nebude to rozhodně lepší ani v budoucnu!
27. 9. 2013 15:38:18
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925498
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
28. 9. 2013 13:30:41
já nechápu co tu pořád hexageek řeší? Máte problém s administrací, to je největší problém! A děláte mrtvé brouky i zde na webtrhu. O přidávání domén... se tu píše už hooodně dlouho! A nejen že se neomluvíte, ale ani neslíbíte kdy to dáte do pořádku.
Děláte si tu super reklamu, mohli jste jen tady na fóru nasbírat spoustu lidí, co by vás doporučovalo dál ale efekt je opačný. Být majitelem hostingu, tak budu oslovovat vaše klienty a nabízet jim přesun a výhody, myslím, že bych byl velmi úspěšný, protože nemáte ani trochu slušnosti k zákazníkům, kteří vám za něco platí.
Administrace má problémy a tedy jsou vaše služby kvůli tomu nefunkční! Je jedno že multihosting funguje, pokud musím kvůli doméně psát pokaždé na support, tak je prostě multihosting nefunkční. Vy to víte a za xx měsíců jste nebyli schopni to vyřešit.
I podpora by se zlepšila, jelikož by vás těch pár stovek zbývajících nešťastníků nebombardovalo s dotazy typu nejde mi ta a ta doména, přidejte mi jí, nejde mi dočasná adresa...
Spokojenost klientů, která je asi to nedůležitější, jelikož se následně odráží na ziscích a růstu firmy je krásně vidět zde:
http://stats.nic.cz/stats/hosting/?sd=hoster_name&sv=32&rd=2013-09-12&dr=all&tp=i-1m&ss=0&ds=normal&da=chart
Je to škoda, člověk může jít ke konkurenci a také lidi chodí, mohli jste být ale úspěšní, nabídli jste řešení, které v poměru cena/výkon mohly být téměř bez konkurence a stačilo naprosté minimum, uznat chybu, sjednat nápravu a jelo by se dál, myslím že i většina lidí by to při rozumné komunikaci zkousla a ani by nestála o kompenzace (což mimochodem by bylo solidní). Teď už je však asi pozdě. Třeba multihosting s Cpanelem bych já osobně využil, ale netroufám si, všem jste tu ukázali, jak dobří jste a jak vám záleží na klientech.
28. 9. 2013 13:30:41
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925497
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
28. 9. 2013 15:11:10
Napsal adyea;1003810
já nechápu co tu pořád hexageek řeší? Máte problém s administrací, to je největší problém! A děláte mrtvé brouky i zde na webtrhu. O přidávání domén... se tu píše už hooodně dlouho! A nejen že se neomluvíte, ale ani neslíbíte kdy to dáte do pořádku.
Vetsinu problemu jsme vyresili, administraci jako takovou radikalne menit nebudeme. Je proste velke mnozstvi zakazniku kterym takto jednoducha administrace umoznujici hodne velkou volnost vyhovuje. Spoustu veci bychom radeji vyresili pomoci CPANELu ktery nabizime i v cestine a slovenskem jazyce.
Napsal adyea;1003810
Administrace má problémy a tedy jsou vaše služby kvůli tomu nefunkční! Je jedno že multihosting funguje, pokud musím kvůli doméně psát pokaždé na support, tak je prostě multihosting nefunkční. Vy to víte a za xx měsíců jste nebyli schopni to vyřešit.
plosne zacneme nabizet prechody na CPANEL hosting ..
Napsal adyea;1003810
I podpora by se zlepšila, jelikož by vás těch pár stovek zbývajících nešťastníků nebombardovalo s dotazy typu nejde mi ta a ta doména, přidejte mi jí, nejde mi dočasná adresa...
I pres to ze odpadne velke mnozstvi urcitych typu problemu prichodem CPANEL hostingu, vyrazne posilujeme soucasny support a pripravujeme novinky ktere vsak cekali na stehovani do novych prostor a kompletni vymenu online chat SW. Ano vime support neni idealni.. Resime to..
Napsal adyea;1003810
Spokojenost klientů, která je asi to nedůležitější, jelikož se následně odráží na ziscích a růstu firmy je krásně vidět zde:
http://stats.nic.cz/stats/hosting/?sd=hoster_name&sv=32&rd=2013-09-12&dr=all&tp=i-1m&ss=0&ds=normal&da=chart
1] ano mate pravdu
2] zadny propad ale neregistrujeme spise naopak, rok 2013 je hodne dobry..
3] na zaklade posledniho problemu ktery se resil v tomto vlakne, jsme prisli jen o par multihostingu a webhostingu, bohuzel mrzi nas kazdy odchod zakaznika ale nic se neda delat.
4] Statistiky nic.cz absolutne nic neznamenaji.. Jen reflektuji to ze od unora presouva vse do datacentra datacube . Az se panove v CZ.NIC prohrabaji pres svych 125 000 000 rocniho prijmu k pracovnimu stolu tak mozna konecne zaradi nase nove IP do statistiky, tohle urgujeme nekolik mesicu bez uspechu..
Napsal adyea;1003810
Je to škoda, člověk může jít ke konkurenci a také lidi chodí, mohli jste být ale úspěšní, nabídli jste řešení, které v poměru cena/výkon mohly být téměř bez konkurence a stačilo naprosté minimum, uznat chybu, sjednat nápravu a jelo by se dál, myslím že i většina lidí by to při rozumné komunikaci zkousla a ani by nestála o kompenzace (což mimochodem by bylo solidní). Teď už je však asi pozdě. Třeba multihosting s Cpanelem bych já osobně využil, ale netroufám si, všem jste tu ukázali, jak dobří jste a jak vám záleží na klientech.
doporucuji otestovat nebudete litovat. Vse je koncipovano tak ze neni potreba nic resit se supportem. Prodava se to velmi dobre a jedine pozadavky na support se tykaji vysvetleni rozdilu mezi tarify a co je addon a parked domena..
28. 9. 2013 15:11:10
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925496
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 10. 2013 17:43:14
Dobra, takze dneska dva vypadky server, aktualni prave probiha a vubec nevim jestli to nekdo resi. Na zadny telefon se dovolat nelze, na mail nikdo neodpovida. Online podpora na chatu neni.
10. 10. 2013 17:43:14
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925495
Gavarilo
verified
rating uzivatele
10. 10. 2013 17:56:12
Dobrý den,
kdy jste operátora na chatu "vytáčel"? Právě jsem ověřoval u kolegy, který tam aktuálně je a všechny chaty byly přijaty. Zkuste to tedy prosím znovu. Co se aktuálně děje v Masteru zjišťujeme.
10. 10. 2013 17:56:12
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925494
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 10. 2013 18:05:32
Napsal Gavarilo;994384
Ono je totiž uplně jedno jestli jsem či nejsem zaměstnán v Hexageeku (nic na tom nemění fakt, že prakticky využívám všechny služby co hexageek nabízí, tak proč je nedoporučit) :) jen Vás to baví rozebírat a pátrat a pídit se jako nějaký STB - ano, silné přirovnání ale vidím to tak.. a já se jen bavím. A jen detail, nikdy a nikde jsem nevystupoval jako Gav ;) takže si udělejte v excelu pořádek.
+
Napsal Gavarilo;994371
Škoda, že už na téma Wedos moc psát nemohu, protože jsem pro ně pracovník z konkurence... ale pobavil jsem se, když jste uživatele Gav "rozsekali", když jste si mysleli že jsem to já :) Každopádně, hofy pohoda a klídek, drž se.
=
Napsal Gavarilo;1008481
Dobrý den,
kdy jste operátora na chatu "vytáčel"? Právě jsem ověřoval u kolegy, který tam aktuálně je a všechny chaty byly přijaty. Zkuste to tedy prosím znovu. Co se aktuálně děje v Masteru zjišťujeme.
?
10. 10. 2013 18:05:32
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925493
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 10. 2013 18:07:22
Gavarilo: A ano, napodruhe uz jsem se na online chatu podpory dockal. Ale stejne jsem cekal nekonecne dlouho na to, az ten server zase nahodi.
Ja chci, aby me kontaktoval nekdo telefonicky a nabidnul kompenzace jak za ten minuly 3 denni vypadek, tak za tyto vypadky takzvane garantovanych sluzeb.
---------- Příspěvek doplněn 10.10.2013 v 18:14 ----------
Ptal jsem se na online chatu na tel. kontakt na kompetentni osobu, ktera by me vysvetlila a nabidla kompenzaci za minuly 3 denni vypadek a za tyto vypadky. Cislo jsem nedostal.
Hexageek inzeruje pro nase sluzby garantovanou dostupnost 99.99 % pro network uptime a dostupnost sluzeb 99.95 %. Jen za dnesek pri vypadcich 80 minut byly oba limity prolomeny. A nikoho tu vubec nevzrusuje.
Co je tohle za garanci?
10. 10. 2013 18:07:22
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925492
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 10. 2013 18:46:12
Muj nazor na garanci 99,99%.
Je to jen marketingový žblept. Už to takto na stránkách má každý. Samotný nápis negarantuje vůbec nic a na webu slouží jako marketingový nástroj, jak klienta ulovit.
Až samotná praxe u každého webhostera ukáže, co to slovo vůbec znamená. Slítnout to totiž může úplně každému. A to buď linka, nebo server, prostě to tak je a bude, ale je důležité, jaká je reálná reakční doba provozovatele, zda má klient v krizi kam zavolat a zda se mu dostane jasné odpovědi, co se stalo a co se právě děje. Klienta by toto mělo uklidnit a on vyčká, než se to opraví a často svůj nárok na garanci ani nenárokuje. Dle mého číslo garance 99,99% v sobě z psychologického hlediska zahrnuje i to, zda je někdo na druhém konci toho drátu. Někdy je totiž umění se prostě jen dovolat, aspoň někam, některé veliké webhostingy v zahraničí ani nemají telefonické kontakty, po odeslání dotazu vám robot pošle email, že vám helpdesk odpoví do 24 hodin a nikdo se tam s vámi nebaví. A to se mě osobně vůbec nelíbí.
10. 10. 2013 18:46:12
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925491
Napsal hofy;1008505
Muj nazor na garanci 99,99%.
Je to jen marketingový žblept. Už to takto na stránkách má každý. Samotný nápis negarantuje vůbec nic a na webu slouží jako marketingový nástroj, jak klienta ulovit.
Až samotná praxe u každého webhostera ukáže, co to slovo vůbec znamená. Slítnout to totiž může úplně každému. A to buď linka, nebo server, prostě to tak je a bude, ale je důležité, jaká je reálná reakční doba provozovatele, zda má klient v krizi kam zavolat a zda se mu dostane jasné odpovědi, co se stalo a co se právě děje. Klienta by toto mělo uklidnit a on vyčká, než se to opraví a často svůj nárok na garanci ani nenárokuje. Dle mého číslo garance 99,99% v sobě z psychologického hlediska zahrnuje i to, zda je někdo na druhém konci toho drátu. Někdy je totiž umění se prostě jen dovolat, aspoň někam, některé veliké webhostingy v zahraničí ani nemají telefonické kontakty, po odeslání dotazu vám robot pošle email, že vám helpdesk odpoví do 24 hodin a nikdo se tam s vámi nebaví. A to se mě osobně vůbec nelíbí.
Hold někdo má dostupnost jen na okrasu a jiní jí opravdu garantují :)
U těch, co mají hodinové výpadky, je to marketingový blábol, ale jinde (třeba u nás) se při porušení garance dává měsíc zdarma. U některých služeb na požádání, u jiných (například NoLimit Extra) automaticky.
99,99% znamená maximálně 5 minut nedostupnosti za měsíc. My to umíme a nestydíme se za to. Tím, že tu garanci dodržujeme, tak nás to motivuje k tomu, abychom vše dělali tak, aby jsme žádné náhrady poskytovat nemuseli...
10. 10. 2013 19:01:41
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925490
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 10. 2013 19:05:06
Ja mam aspon v sobe tu slusnost, ze kdyz pisi do fora, ktere je zamereno na jinou spolecnost, tak to sem pisi jako svuj osobni nazor, nezminuji nas hosting, co umime my, ale wedos opet MY MY MY. Ja nevim, ale tohle se mi take nelibi, neni to slusne.
10. 10. 2013 19:05:06
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925489
Napsal hofy;1008513
Ja mam aspon v sobe tu slusnost, ze kdyz pisi do fora, ktere je zamereno na jinou spolecnost, tak to sem pisi jako svuj osobni nazor, nezminuji nas hosting, co umime my, ale wedos opet MY MY MY. Ja nevim, ale tohle se mi take nelibi, neni to slusne.
Máš pravdu, ale napsali jsme jak je to u nás. U nás je to skutečná garance a ne kec.
Co se týká slušnosti, tak děkuji za upozornění. Nerad bych hledal všechny tvé starší příspěvky, kdy jsi podobnou zásadu nezastával... :-) Není to tak dávno a stačí jen jeden příklad. Má smysl pokračovat (zde nebo zde)?
Nebo další příklad tvé mimořádné "slušnosti" ve vlákně "Jede vám Angel hosting ?"- https://webtrh.cz/195116-jede-angel-hosting?p=914555#post914555:
"Pokud ej nekdo u Angelu a uvazuje o prestehovani, hodte mi sem PM a regne se na savane a dostane ten rok u nas zdarma. At pozna rozdil mezi jede/nejede :)"
Zpět k vláknu a k tématu
Co se týká tohoto vlákna, tak se jen potvrzuje to, na co jsme opakovaně upozorňovali a co jsme chtěli o hexageek vědět. Vše je v historii tohoto vlákna a hodně toho zůstalo tak nějak bez vyjasnění...
10. 10. 2013 19:15:13
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925488
Trueh
verified
rating uzivatele
10. 10. 2013 19:26:05
Napsal WEDOS;1008521
Co se týká tohoto vlákna, tak se jen potvrzuje to, na co jsme opakovaně upozorňovali a co jsme chtěli o hexageek vědět. Vše je v historii tohoto vlákna a hodně toho zůstalo tak nějak bez vyjasnění...
Vyjasnění jsem konkrétně vám již nabízel i bez hexageek. Kdo má zájem si může napsat o info protože tady ho od nikoho neuvidí :-)
10. 10. 2013 19:26:05
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925487
Gavarilo
verified
rating uzivatele
10. 10. 2013 19:30:40
Napsal Trueh;1008523
Vyjasnění jsem konkrétně vám již nabízel i bez hexageek. Kdo má zájem si může napsat o info protože tady ho od nikoho neuvidí :-)
No já bych rád znal vše. Přeci jen, Váš účet se vyskytuje JEN tam, kde je i zmínka o HG.
V první řadě kdo jste vlastně vy. Zákazník HG, bývalý zaměstnanec..... jde mi o to, jakou Váhu mají Vaše informace.
>>> Klidně i do PMky
10. 10. 2013 19:30:40
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925486
Trueh
verified
rating uzivatele
10. 10. 2013 19:41:04
Co má pro Gavarilo váhu je nepodstatné. Podstatné je, že se konecně ukázalo jakou váhu mají reference na HG právě z účtu Gavarilo.
10. 10. 2013 19:41:04
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925485
Gavarilo
verified
rating uzivatele
10. 10. 2013 19:44:23
Napsal Trueh;1008527
Co má pro Gavarilo váhu je nepodstatné. Podstatné je, že se konecně ukázalo jakou váhu mají reference na HG právě z účtu Gavarilo.
Nepodstatné? V tom případě není vůbec nutné Vám psát. Co se týče mnou poskytnutých nabídek k přechodu k HG - bavíme se o časovém horizontu cca rok a půl. Dost dlouhá doba na to, aby se dost věcí změnilo v životě každého z nás. Vyjadřoval jsem se k tomuto již v jednom topicu ze kterého je tu umístěn výňatek. Nevidím důvod proč to dál řešit. Jestli si chcete dát kolečko a rozebírat to, můžem někde v OT ale ne v tomto tématu, které rozebírá něco jiné.
ad. WEDOS
Co se týká tohoto vlákna, tak se jen potvrzuje to, na co jsme opakovaně upozorňovali a co jsme chtěli o hexageek vědět. Vše je v historii tohoto vlákna a hodně toho zůstalo tak nějak bez vyjasnění...
I na nezodpovězené otázky příjde řada. Připravujeme otevřenější politiku fungování aby pominuly různé dohady, chybné předpoklady a konspirační teorie. V současné době ale řešíme jiné, prioritnější záležitosti.
10. 10. 2013 19:44:23
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/11#reply925484
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit