Zadejte hledaný výraz...

h1 s klíčovými slovy

Jan Jurečka
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 3. 2010 08:38:36
Ahoj.. zajímal by mě Váš názor, zda je podle vás povolenou praktikou cpát na hlavní straně do H1 výčet různých klíčových slov, jako je tomu zde: http://www.koupelny-razdva.cz/ ?
Díky za Vaší odpověď.
25. 3. 2010 08:38:36
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480473
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
25. 3. 2010 08:49:57
Především je to velká hloupost.
25. 3. 2010 08:49:57
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480472
koffee
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2010 08:52:10
Přesně tak.
Do H1 si můžeš dát cokoliv a bude to povolená technika. Debatovat se ale dá o přínosu takového textu uživatelům, a smyslu toho, že si snížíš váhy jednotlivých klíčových slov...
25. 3. 2010 08:52:10
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480471
Martin V
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2010 08:54:11
Nepovolená praktika to asi není, ale je to dost praSEO. Tím, že si všechny ty výrazy nacpou do H1 na úvodní straně se na ně rozhodně zobrazovat nahoře nebudou.
25. 3. 2010 08:54:11
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480470
Jan Jurečka
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 3. 2010 08:55:17
ale zatím se nahoře právě zobrazují.. =)
25. 3. 2010 08:55:17
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480469
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2010 08:57:33
Napsal Dolphi;483832
Především je to velká hloupost.
ale oblíbená:)
ten obchod prošel zcela jistě "seo optimalizací"... přitom se jaksi zapomnělo na obsah a použitelnost: nic neříkající uvítací zpráva se stylistickými chybami, chybějící popisky u zboží (vy byste si koupili umyvadlo za 15 t., když u něj není uvedeno ani to nejzákladnější, tedy rozměr?), klikací logo jaksi neexistuje... ten výčet klíčových slov, uvedených v H1 a další klíčová slova hned pod nadpisem, to jsou už jen třešničky na dortu...;)
25. 3. 2010 08:57:33
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480468
Do H1 má smysl dát nadpis s vhodně zvolenými několika klíčovými slovy.
Nevím, jak reagují hledače na ty pixely za H1.
Skoro určitě také berou v úvahu hustotu zvolených klíčových slov a jejich pořadí.
Pravděpodobně také berou úvahu umístění vzhledem k začátku stránky.
25. 3. 2010 09:03:06
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480467
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
25. 3. 2010 09:58:22
Napsal jonnyq;483837
ale zatím se nahoře právě zobrazují.. =)
Můžeš dát prosím odkaz kde a na jakou frázi se zobrazují "nahoře"?
25. 3. 2010 09:58:22
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480466
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
25. 3. 2010 11:58:03
Povolené to je, ale je to k ničemu.
25. 3. 2010 11:58:03
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480465
Takhle ono to vypadá dobře když o seo nic nevíte.... Někdy je lepší pokud se zaměřujete na více slov
V tomto případě: Koupelny, vany, sprchové kouty, koupelnový nábytek, sanitární keramika, umyvadla, vodovodní baterie, koupelnové doplňky
jít cestou subdomén na hlavní stránce optimalizovat na koupelny a kategorie rozházet na subdomény př. vany.koupelny-razdva.cz atd. Dělá to tak spousta e-shopů, kde je širší nabídka nebo eshopy s možností různých značek např nokia.mobilni-telefony.tld, hugobooss.parfemy.tld atd. lépe se to optimalizuje, za další každá subdoména se může registrovat do katalogů, získáte vlastně tvorbou několik zpětných odkazů (ale zas jich nesmí bejt moc, google pak vyhodnocuje jako domain spam).
Tohle je rozhodně špatná cesta, i když ne tak uplně nejhorší. Jsou horší prasárny, ale to je zas do jiné diskuze.
25. 3. 2010 12:40:37
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480464
Rad vymenim odkazy - http://prehravace.forreal.cz/
6. 4. 2010 17:36:35
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480463
Jan Nedvěd
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 4. 2010 17:41:32
nepřeceňujete váhu h1. Raději se zaměřte na tvorbu zpětných odkazů.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 17:58 ----------
respektive, nepřeceňujte váhu h1 nadpisů. firmu H1.CZ klidně přeceňujte.
6. 4. 2010 17:41:32
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480462
Samuel Karas
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
6. 4. 2010 18:17:52
H1 nadpis netreba preceňovať, ale ani podceňovať a to jak z pohľadu vyhľadávačov, tak aj návštevníkov.
Vplyv h1 v posledných rokov klesá, avšak text ako taký má na SEO stále značný vplyv a h1 je stále len text na stránke s vyššou váhou ako klasický text. Ideálny h1 nadpis podporuje relevantnosť stránky, zameria menej konkurenčné kľúčové slová a nezabúda na návštevníka, keďže by mal byť výrazný, tak je často jedná z prvých vecí čo si návštevník všimne na stránke.
Čo sa týka tohto konkrétneho prípadu, tak je možné to nazvať tzv. keyword stuffingom. Čo je spam technika. Avšak v takomto množstve nepenalizovaná. Takáto technika reálne môže byť pri vhodnom prevedení užitočná (len z pohľadu vyhľadávačov, ak je to užitočné pre návštevníkov tak to nie je keyword stuffing).
Každopádne ak sa tento web zobrazuje hore, určite nie zásluhou tohto h1 nadpisu.
6. 4. 2010 18:17:52
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480461
Aleš
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
6. 4. 2010 19:25:24
Tady ta konkurence je obrovská, takže proč to neskusit. Možná se pokouší právě prorazit na slabší pozice u konkurence a potom se teprve rozhodne, co s e-shopem dál.
Hodnotíme momentální stav a já si myslím, že právě zkouší, jestli ho to někde vynese na solidní místo a potom možná projde e-shop změnou, nebo se nebude realozovat
6. 4. 2010 19:25:24
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480460
poulis
verified
rating uzivatele
6. 4. 2010 21:44:26
Dlouho asi na vysokých pozicích nebudeš....Právě sem se chtěl podívat na tvůj web a dostal sem se tam až na poněkolikátý za několik minut,hodilo mi to předtím chybu. Tak snad to nepotká bota až tam půjde....
6. 4. 2010 21:44:26
https://webtrh.cz/diskuse/h1-s-klicovymi-slovy/#reply480459
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit