Zadejte hledaný výraz...

Google Adwords vs. Heureka

Majky
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 11. 2011 08:23:32
Mam otazku predovsetkym na prevadzkovatelov eshopov - ma niekto z vas priamu skusenost s porovnanim vysledkov (navstevnost) medzi Adwords a Heurekou? Ktory z tychto dvoch sposobov je z vasej skusenosti uspesnejsi? Resp. objavili ste nieco ucinnejsie? Rozhodujem sa, kam najblizsi mesiac zainvestovat a mam dve moznosti - bud to skusim u obidvoch na pol plynu (mam obmedzeny budget), alebo sa radsej rozhodnut len pre jednu moznost ale naplno.
Dakujem.
6. 11. 2011 08:23:32
https://webtrh.cz/diskuse/google-adwords-vs-heureka/#reply695149
Filip Masura
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
6. 11. 2011 08:29:05
Ja by som asi zvolil Heureku. Lebo adwords zvýši návštevnosť, ale nezvýši predaj. Keď ide niekto na heureku tak ide tam porovnávať ceny a nakupovať. Je to len môj názor, nemám to odskúšané.
6. 11. 2011 08:29:05
https://webtrh.cz/diskuse/google-adwords-vs-heureka/#reply695148
adwords ma vyrazne vetsi potencial, tzn. dokaze prines mnohem vice zakazniku, protoze jej vyuziva vice lidi. Heureka a jine porovnavace zase mivaji vetsinou vetsi konverzni pomer. U heureky je vysledek vice mene od pocatku, u adwords je preci jenom treba po nejakou dobu kampane ladit, nez jsou opravdu efektivni a v dobe ladeni to muze byt klidne silne ztratove. Tudiz osobne bych rozjel oboje, u heureky se zase tolik neutrati a mezi tim rozjizdel PPC.
6. 11. 2011 08:29:24
https://webtrh.cz/diskuse/google-adwords-vs-heureka/#reply695147
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
6. 11. 2011 10:38:18
Radek to vystihol presne.
6. 11. 2011 10:38:18
https://webtrh.cz/diskuse/google-adwords-vs-heureka/#reply695146
Bender Bending Rodríguez
verified
rating uzivatele
6. 11. 2011 17:39:37
Jedná se o otázku rozložení finančního rozpočtu? Obecně určitě platí, to co říká Radek O. Může existovat vyjímka pro nějaké tipy zboží, ale jinak standardně zbožové vyhledávače dosahují mnohem vyšších konverzí, protože zasahují častěji ve finální části nákupního cyklu. Adwords se dá však uchopit různě - v základě se jedná o obecnější kampaně, které generují vysokou návštěvnost a podporují značku. Takové mají samozřejmě nižší konverzi. Druhou možností je využití Adwords k cílení kampaní na přesné názvy Vašich produktů (případně včetně dalších upřesňujících parametrů), a tak můžete dosáhnout vyšších konverzí.
Abych to shrnul. Heureku považuji za povinnost. Ve finále však nezjistíte, zdali je pro Vás dlouhodobě výhodnější ta nebo ona reklamní platforma (nebo jakákoli jiná forma provozu), pokud to nevyzkoušíte :-)
6. 11. 2011 17:39:37
https://webtrh.cz/diskuse/google-adwords-vs-heureka/#reply695145
je dobre dodat, ze ony cenove porovnavace funguji nejlepe u porovnatelneho zbozi. Proste pokud prodava nekdo elektro a prodava televizi ABS XY 150 a uplne stejna je u vsech dalsich eshopu a lisi se ceny, zakaznik rovnou vici na jaky produkt klika. Naopak cim je zbozi mene porovnatelne, tim horsi maji konverzni pomerny pristupy z techto systemu. Typicky u spodniho pradla neni podprsenka jako podprsenka (vyjma znackovych), takze na to taky pozor.
Jeste je dobre rici, ze ten konverzni je vetsi, ale zase chodi mene lidi, resp. potencial je mensi. takze ve finale mohou PPC i s nizsim konverznim pomerem dosahnout vetsiho obratu v absolutnich cisel, byt s mensi relativni efektivnosti.
6. 11. 2011 18:27:55
https://webtrh.cz/diskuse/google-adwords-vs-heureka/#reply695144
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit