Zadejte hledaný výraz...

Google Adwords – licence pro internetové lékárny – řešil někdo?

jogi
verified
rating uzivatele
25. 7. 2015 11:30:58
Ahoj,
mám problém s Google AdWords, který na základě obsahu webu vyžaduje licenci pro internetové lékárny. Jedná se o eshop, který prodává specifický doplněk stravy (není léčivo, ani žádná regulace se na tento segment neuplatňuje). Tím pádem jsou všechny reklamní kampaně automaticky zamítnuty.
Dle operátorky na zákaznické lince AdWords jim vadí slova jako "viagra,...", které jsou na webu použité jako srovnávací. Bohužel v AdWords není nikde kompletní výčet slov, které jim vadí.
Existuje nějaký nástroj, který by všechny tyto slova/chyby dokázal přesně identifikovat?
Situaci zřejmě nelze vyřešit jinak, než "závadná" slova z webu odstranit. Případně má někdo jiný tip? :)
Díky.
25. 7. 2015 11:30:58
https://webtrh.cz/diskuse/google-adwords-licence-pro-internetove-lekarny-resil-nekdo/#reply1129067
Tady doleTi posilam informace,ktere Ti to celkem objasni. Prodavame uz skoro 10 let sportovni vyzivu na www.sportsmarket.cz a podle firmy Google jsou nektere produkty,ikdyz jsou v CR jinak zcela legalni,v rozporu s pravidly pro prodej prez internet, z pohledu firmy Google. Tyto pravidla a podminky se mohou lisit dale podle zeme ve ktere produkty prodavas,kde ma firma sidlo...atd. Mezi CR a Nemeckem to mame celkem vysledovane. Napriklad legalni anabolika jsou naproste tabu. Muzes to obejit treba prez reklamu na skliku. Tam zatim problemy jako u Google Adwords nenastavaji. V nemecku je velice problematicky prodej a reklama na jakekoliv houby. Je to zpusobeno tim,ze nemci vytvorili oficialni seznam zakazanych hub,ktere jsou kvuli obsahu ruznych latek,schopne nakombinovanim,cloveka privezt do stavu halucinaci apod. Fetaci na to prisli a zacali varit ruzne caje a odvary. Pokud to nekdo bude v Nemecku prez internet prodavat,myslim ze Google mu to bude nejenom blokovat,ale rovnou na vas posle oznameni na policii.
S pozdravem
Standa
Informace o léčivech a zdraví
Definice:
Reklamy, weby a aplikace, které se snaží oslovit uživatele na základě jejich zdravotního stavu, případně shromažďují zdravotní údaje o uživatelích, ať již záměrně či nikoli. Patří sem zdravotní údaje o uživatelích léčiv, volně prodejných léků či bylinných léčivých přípravků v závislosti na tom, jaké informace se shromažďují a využívají při vytváření seznamu uživatelů pro remarketing. Příkladem mohou být:
weby a aplikace prodávající léky na předpis spotřebitelům nebo lékárníkům,
weby a aplikace propagující prevenci chorob či zvyšování povědomí o nich ve vztahu ke spotřebitelům nebo zdravotníkům,
weby a aplikace prodávající produkty, které jsou určeny uživatelům patřícím do konkrétní zdravotní kategorie či skupiny,
firemní stránky výrobců léčiv, které obsahují reklamy na konkrétní léčiva či léčebné postupy,
weby a aplikace, které nespadají do farmaceutického odvětví, avšak shromažďují či uchovávají informace o zdravotním stavu uživatelů – např. web právnické firmy, jejíž klienti se soudí v případech spojených s mezoteliomem,
weby a aplikace prodávající produkty pro zdravý životní styl, určené pro léčbu citlivých problémů nebo k použití v citlivých partiích – např. volně prodejné produkty k léčbě poruch erekce, pleny pro dospělé, sluchové pomůcky, krémy proti hemoroidům či kondomy.
Co je zakázáno:
Weby a aplikace, které konkrétně inzerují léčiva nebo obsahují stránky věnované zvýšení povědomí o chorobách a jejich prevenci, nesmějí při vytváření seznamů uživatelů pro remarketing tuto funkci využívat. Seznamy uživatelů pro remarketing nebudou moci smět vytvářet například následující weby nebo aplikace:
Weby nebo aplikace informující o chorobách
Weby nebo aplikace zaměřené na léky prodávané přímo spotřebitelům
Weby nebo aplikace prodávající produkty pro zdravý životní styl, které jsou svou povahou citlivé
Weby nebo aplikace prodávající zdravotnické vybavení pro léčbu konkrétních poruch (např. spánková apnoe)
Weby nebo aplikace zaměřené na konkrétní skupinu lidí se zdravotní indispozicí (např. lidi s inkontinencí nebo jinými zdravotními obtížemi)
Weby a aplikace, které shromažďují nebo uchovávají zdravotní údaje o uživatelích, nesmějí vytvářet seznamy uživatelů pro remarketing na základě těchto citlivých informací.
I když je seznam uživatelů pro remarketing vytvořen bez využití citlivých informací, jsou některé typy obsahu reklamy přesto zakázány:
Při tvorbě reklamy pro remarketingové kampaně v této kategorii by z obsahu reklamy nemělo vyplývat, že inzerent zná anamnézu nebo zdravotní stav uživatele. Pokud by například výrobce léčiv chtěl prodávat léky na předpis lidem, kteří navštívili jeho informační web či aplikaci, nebude mu to povoleno. Žádná z níže uvedených reklam se v remarketingové kampani nebude moci zobrazovat:
Z této reklamy vyplývá, že inzerent ví, že uživatel vyžaduje konkrétní zdravotní pomůcku.
Informace o úzkosti
Tipy pro domácí léčbu a novinky
o nejnovějších způsobech léčení.
example.com
Z této reklamy vyplývá, že inzerent ví, že uživatel má problémy s úzkostí.
Pacienti s cukrovkou
Léčíme cukrovku typu 2.
Navštivte nás online, pomůžeme vám.
example.com
Z této reklamy vyplývá, že inzerent zná zdravotní stav uživatele.
Co je povoleno:
Všeobecně povolujeme weby a aplikace, které svou povahou nespadají do lékařského odvětví a neshromažďují za účelem remarketingu osobní zdravotní údaje. Příkladem mohou být weby a aplikace zaměřené na zdravotnické pracovníky, weby a aplikace poskytující informace o víceúčelovém léku nebo jiné weby či aplikace poskytující informace, které se nevztahují k žádné konkrétní chorobě (například weby či aplikace poskytující informace uživatelům sluchových pomůcek nebo weby či aplikace uvádějící firemní zápisy lékařů). Seznamy uživatelů pro remarketing mohou vytvářet i weby a aplikace, které nabízejí volně prodejné léky, avšak neshromažďují informace o zdraví uživatelů.
Zobrazovat se mohou reklamy, z nichž nevyplývá, že inzerent zná zdravotní stav uživatele. Povoleny budou například reklamy z oblasti zdravotnictví, které se jasně zaměřují na poskytovatele zdravotní péče nebo odborníky v oboru (a nikoli na spotřebitele). Pokud by například distributor léčiv chtěl cílit reklamy na odborníky v oblasti zdravotní péče nebo na nemocnice, bude mu to povoleno. Všeobecně povolujeme i reklamy na produkty, které nejsou necitlivé povahy a netýkají se žádné konkrétní choroby či problému. Pokud by například prodejna brýlí chtěla zobrazovat reklamu na konkrétní styl obrouček uživateli, který si na webu či v aplikaci prohlížel stránku s tímto produktem, bude to rovněž povoleno.
25. 7. 2015 19:44:31
https://webtrh.cz/diskuse/google-adwords-licence-pro-internetove-lekarny-resil-nekdo/#reply1129066
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
25. 7. 2015 21:27:59
Také jsem to řešil. Většina krmiv obsahuje žraločí chrupavku. Google se zavázal k tomu, že bude proti takovým produktům bojovat a několikrát mi bloknuli celé kampaně. Snažil jsem se vysvětlit, že u většího množství produktů není možné to ohlídat, a zda není nějaký automat, a bohužel není. Navíc složení produktů, které udáváme na webu by mělo sedět se složením produktu. Něco jsme tedy odstranili z feedu, něco se přejmenovalo, ale skutečně čas od času přijde upozornění a musíme to opravit manuálně. Jedině to zakomponovat přímo do eshopu, před přidáním nového produktu ověřit, zda stránka neobsahuje zakázaná slova. Protože stopnutí kampaní je dost nepříjemné.
25. 7. 2015 21:27:59
https://webtrh.cz/diskuse/google-adwords-licence-pro-internetove-lekarny-resil-nekdo/#reply1129065
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit