Zadejte hledaný výraz...

Glami x Facebook – který placený režim se více vyplácí?

Radka.S
verified
rating uzivatele
28. 2. 2019 19:17:00
Mam otazku pro ty, co maji eshop v oblasti fashion? Jaka reklama se vam vice vyplaci, kampane na Glami (placeny rezim) nebo placene kampane na Facebooku?
My mame na Glami pres 90% okamziteho opusteni a kredit vybity behem par hodin. Na Facebooku mame hodne navstev s dlouhou dobou prohlizeni eshopu. Ani z jednoho kanalu neni prilis konverzi. Budu rada i za vase zkusenosti.
28. 2. 2019 19:17:00
https://webtrh.cz/diskuse/glami-x-facebook-ktery-placeny-rezim-se-vice-vyplaci/#reply1390642
Jirka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 2. 2019 22:01:55
Glami předražené, protože na mobilní reklamu musíte platit 2x víc, mají to pevně nastaveno. Facebook na módu možná dobrý, musí se řádně nastavit reklama a počítání konverzí, protože v základu fcb počítá konverzi i ze zákazníka kterému se zobrazila reklama, nikoliv tak jako je to jinde ten kdo kliknul
28. 2. 2019 22:01:55
https://webtrh.cz/diskuse/glami-x-facebook-ktery-placeny-rezim-se-vice-vyplaci/#reply1390641
Radek Blinka
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
28. 2. 2019 22:48:52
Mne se hlavne zda, ze glami je posledni dobou velice nekonverzni kanal. Milion placenych kliku s okamzitym opustenim nebo minimalni dobou navstevy... Je vsak zajimave ze toto plati v prednostnim rezimu. V momente kdy se jede v zakladnim neplacenem rezimu je doba navstevy v prumeru mnohonasobne vyssi. Skoro to vypada, jakoby prokliky v placenem rezimu realizoval boot... Nicmene ani v jednom rezimu necekejte vyraznejsi konverze. Glami je tak, jak funguje nyni absolutne nekonverzni kanal.
28. 2. 2019 22:48:52
https://webtrh.cz/diskuse/glami-x-facebook-ktery-placeny-rezim-se-vice-vyplaci/#reply1390640
Jirka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 3. 2019 08:09:38
V jakým neplaceným režimu, glami má nějakou možnost inzerovat u nich zdarma?
1. 3. 2019 08:09:38
https://webtrh.cz/diskuse/glami-x-facebook-ktery-placeny-rezim-se-vice-vyplaci/#reply1390639
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
7. 3. 2019 15:08:52
Dneska sem měl dobrou náladu dokud nepřišla tahle sra..a. To chce žaludek všecko schovat pod dobré úmysly. Aspoň je vidět jak o nás uvažují :D Plebs ....
Vážení partneři,
v souvislosti s nedávno avizovanými plány GLAMI pro rok 2019, které jsme vám zaslali před dvěma týdny, bychom vám rádi sdělili více informací k změnám v CPC ceníku.
Dynamicky stanovené ceny
Chceme, aby způsob účtování prokliků byl spravedlivější a lépe reflektoval vývoj sezónnosti zboží, rozdíly v cenových úrovních a kategoriích. Z fixně stanovených minimálních cen GLAMI přechází na dynamické ceny, které se budou měnit automaticky podle situace na trhu, sezónnosti a konkurence.
CPC se mění podle ceny produktů
Další změnou, kterou zavádíme, je změna CPC podle cen produktů. Produkty v nejnižší cenové relaci tak budou mít nově nižší minimální cenu CPC pro desktop i mobil než nyní. Základní cena pro desktop se sníží o 5 %, ceny na mobilu se sníží o 24% změnou mobilního koeficientu. CPC produktů v dalších cenových relacích se budou odvíjet od nově snížené základní CPC následovně:
0–300 Kč nové snížené CPC
301 – 1000 Kč +12 %
1001 – 2000 Kč +30 %
2001 – 3000 Kč +45 %
více než 3000 Kč +60 %
Nové ceny pro mobil
Abychom sjednotili PNO pro všechny zařízení, desktop, tablet i mobil, dochází nejen ke snížení základních desktopových cen, ale zároveň k výraznějšímu snížení mobilních cen. Koeficient pro mobily se sníží z 2,5 na 2.
Jak to ovlivní bidování?
Pokud budete chtít dostat své produkty na vyšší pozice, tak princip zůstává stejný – můžete bidovat na kategorie prostřednictvím vaší administrace a zároveň/nebo prostřednictvím XML feedu a parametru GLAMI_CPC až na úroveň produktu.
V administraci bidujete pomocí relativní hodnoty (v procentech) oproti základním minimálním cenám pro danou kategorii + cenovou úroveň. Ve feedu bidujete pomocí absolutních hodnot, které platí pro desktop. V případě biddingu přes feed jsou ceny pro mobilní zařízení přepočítány automaticky.
Nový ceník začne platit od 15.3.2019, aktuální ceny najdete vždy ve vaší GLAMI administraci v záložce “Nastavení CPC”. Věříme, že se jedná o spravedlivější nastavení, které vám dlouhodobě pomůže dosahovat ještě lepších výsledků na GLAMI.
Máte-li jakékoliv dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
Veronika Šťastná
Business Development Manager
Získejte aplikaci GLAMI
7. 3. 2019 15:08:52
https://webtrh.cz/diskuse/glami-x-facebook-ktery-placeny-rezim-se-vice-vyplaci/#reply1390638
Radek Blinka
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
7. 3. 2019 15:30:45
No vymysleli to opet paradne. Produkty do 300 Kc zaznamenaji nanoslevu (pokud to nevykompenzuje dynamicke automaticke nastavovani cen) a ze takovych ve fashion eshopech je :D A vsechno ostatni podrazi.
Glami je jednak nekonverzni a jednak velice pofiderni kanal. Neskutecne vykyvy v chovani navstevnosti od nich. Jeden den prijde v neplacenem rezimu 200 navstev, druhy den treba jen deset, ale zda se ze se v tomto rezimu jedna o realne navstevniky. Coz uz neplati pro placeny rezim. Jakmile se prejde do prednostniho rezimu musi clovek pocitat s bleskurychlym vycucnutim kreditu, jinymi slovy s mnozstvim navstevniku s okamzitym opustenim stranek, cili vicemene spise nez s realnymi navstevniky se zajmem nakoupit o smrst prokliku.
7. 3. 2019 15:30:45
https://webtrh.cz/diskuse/glami-x-facebook-ktery-placeny-rezim-se-vice-vyplaci/#reply1390637
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
7. 3. 2019 16:02:09
Tak nám glami funguje dobře, to si zase nemohu stěžovat.... jen mě rozčiluje to, že z nás dělají tupce. Odpověď byla ode mě hodně peprná.
7. 3. 2019 16:02:09
https://webtrh.cz/diskuse/glami-x-facebook-ktery-placeny-rezim-se-vice-vyplaci/#reply1390636
Jirka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 3. 2019 17:21:36
Tomu počítání konverzí na glami bych moc nevěřil. Vzhledem k tomu co předvádějí za podpásovky. Vy někdo víte jak je to počítáno?
7. 3. 2019 17:21:36
https://webtrh.cz/diskuse/glami-x-facebook-ktery-placeny-rezim-se-vice-vyplaci/#reply1390635
pan Mergado
verified
rating uzivatele
7. 3. 2019 23:50:02
Napsal Radka.S;1514463
Mam otazku pro ty, co maji eshop v oblasti fashion? Jaka reklama se vam vice vyplaci...
Z reklamních systémů postavených na datových feedech (což je Glami) mne napadají ještě třeba Shopalike nebo Spartoo. Ten první by fungovat mohl. Ten druhý je v ČR, řekněme - experimentální. Jinak konvenční kampaně - retargeting kde to jde, produktové PPC, e-mailing... Snažit se vytvářet komunitu a pracovat s ní.
7. 3. 2019 23:50:02
https://webtrh.cz/diskuse/glami-x-facebook-ktery-placeny-rezim-se-vice-vyplaci/#reply1390634
Radka.S
verified
rating uzivatele
8. 3. 2019 00:01:23
Muzete se prosim podelit o vas konverzni pomer na glami? My mame nizsi desetiny procenta coz je v placenem rezimu neakceptovatelne. Stejna cisla ma x kolegu z meho okoli.
Potom je k nastvani ze pri tak nizke konverznosti si glami jeste dovoli zdrazit. Ano zdrazit, protoze samozrejme mody do trech stovek v obchodech s oblecenim moc neni. Asi se inspirovali ceskou postou.
8. 3. 2019 00:01:23
https://webtrh.cz/diskuse/glami-x-facebook-ktery-placeny-rezim-se-vice-vyplaci/#reply1390633
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit