Zadejte hledaný výraz...

Garance vrácení peněz ano/ne?

Ja
verified
rating uzivatele
7. 6. 2009 03:27:40
Napsal RaMa;100664
Na zahraničních stránkách jsem si všiml, že se garancí vrácení peněz chlubí dost e-shopů hned na úvodní stránce
A na té zadní stránce mají restocking fee mnohdy 20% i 30% :-D
Trochu nechápu autora vlákna! Ať to prostě zkusí a uvidí. Tady mu těžko někdo dá cenné know how, jen pár plácnutí... Záleží hodně, co prodává, v jakém segmentu atp. = nejde odpovědět.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 03:28 ----------
Napsal mka;296317
Osobně se domnívám, že vypichovat někam to, že pouze plníš své zákonné povinnosti, je poněkud ... čecháčkovské. Tím, že "nabízíš" zákazníkovi něco, na co má tak jako tak ze zákona právo, nepřidáváš žádnou hodnotu. Leda bys nabídl delší lhůtu a nebo (jak je tu již někde výše uvedeno) nahradil mu třeba i náklady na vrácení zboží. Ale to už je trochu jiné téma :-)
Proč ne, dej 15 dnů :-)
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 03:29 ----------
Napsal milanj;296083
zatím mám zkušenosti jen z kamených obchodů. Zákazníci mají na účtu vytišněno upozornění na možnost vrácení zboží do 14dnů. Využití je minimální = stejné jak v době co jsme možnost vrácení zboží nenabízeli.
Na účtu ti to ale už žádné klienty nepřinese. Tam se většinou tisknou různá omezení :-)
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 03:31 ----------
Napsal llook;109966
Tvůj kolega prodává "zboží podléhající rychlé zkáze", na to se tohleto nevztahuje. Jeho problém spočívá v tom, že posílá na dobírku.
Přesně tak, zatím se stalo jen 1x (chybou adresáta), že by se vrátila zásilka placená předem, kdežto u dobírek to je nějaké procento. Jsme v Čechách.
7. 6. 2009 03:27:40
https://webtrh.cz/diskuse/garance-vraceni-penez-ano-ne/strana/2#reply112944
gofy13
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
7. 6. 2009 10:33:44
az bude v CR postovne stejne drahe jako v USA a jinde ve svete,tak si to klidne necham vratit to zbozi..o tom to je predevsim
7. 6. 2009 10:33:44
https://webtrh.cz/diskuse/garance-vraceni-penez-ano-ne/strana/2#reply112943
mka
verified
rating uzivatele
7. 6. 2009 12:14:59
Napsal gofy13;300375
az bude v CR postovne stejne drahe jako v USA a jinde ve svete,tak si to klidne necham vratit to zbozi..o tom to je predevsim
Nech bejt, u věcí, které lze jenom btížně posílat poštou, si už teď každý rozmýšlí, jestli to má vrátit. Neboť a) zaplatí min. 100+ za vrácení zboží a b) dodavatel mu strhne dalších 100+ za náklady vynaložené na dopravu k zákazníkovi. Takže pokud to chce vrátit z pouhého rozmaru, musí si to také zaplatit.
7. 6. 2009 12:14:59
https://webtrh.cz/diskuse/garance-vraceni-penez-ano-ne/strana/2#reply112942
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
7. 6. 2009 14:08:07
Napsal jirinjirin;102685
"Dobrý den,ruším tímto moji objednávku.Zboží si nepřevezmu.Zboží bude tedy vráceno zpět přepravní službou."
Jako by se nechumelilo :)
na to nezbyva nez odpovedet: "Dobrý den, v tomto případě uhraďte prosím XXXkč smluvní pokuty dle těchto: http://xxx smluvních obchodních podmínek na číslo účtu: xxx variabilní symbol: xyz, můžete tak učinit platebním příkazem z vaší banky nebo poštovní poukázkou typu A. Pokud tak neučiníte, bude věc předána vymahačské firmě a pokud ani poté nebude pokuta řádně uhrazena bude věc řešena právně. Další možností je zboží z pošty převzít v takovém případě žádná smluvní pokuta nevzniká. S pozdravem XYZ shop"
On by si to ještě možná rozmyslel :) každopádně na takovéto lidi se prostě musí trochu přitlačit...
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 14:09 ----------
Napsal gofy13;300375
az bude v CR postovne stejne drahe jako v USA a jinde ve svete,tak si to klidne necham vratit to zbozi..o tom to je predevsim
ale v případě vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě přeci nevzniká právo zákazníka na vrácení poštovného, pouze právo na vrácení peněz za zboží. Proto nějak nechápu co svou zprávou míníš...
7. 6. 2009 14:08:07
https://webtrh.cz/diskuse/garance-vraceni-penez-ano-ne/strana/2#reply112941
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit