Napsal RaMa;100664
Na zahraničních stránkách jsem si všiml, že se garancí vrácení peněz chlubí dost e-shopů hned na úvodní stránce
A na té zadní stránce mají restocking fee mnohdy 20% i 30% :-D
Trochu nechápu autora vlákna! Ať to prostě zkusí a uvidí. Tady mu těžko někdo dá cenné know how, jen pár plácnutí... Záleží hodně, co prodává, v jakém segmentu atp. = nejde odpovědět.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 03:28 ----------
Napsal mka;296317
Osobně se domnívám, že vypichovat někam to, že pouze plníš své zákonné povinnosti, je poněkud ... čecháčkovské. Tím, že "nabízíš" zákazníkovi něco, na co má tak jako tak ze zákona právo, nepřidáváš žádnou hodnotu. Leda bys nabídl delší lhůtu a nebo (jak je tu již někde výše uvedeno) nahradil mu třeba i náklady na vrácení zboží. Ale to už je trochu jiné téma :-)
Proč ne, dej 15 dnů :-)
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 03:29 ----------
Napsal milanj;296083
zatím mám zkušenosti jen z kamených obchodů. Zákazníci mají na účtu vytišněno upozornění na možnost vrácení zboží do 14dnů. Využití je minimální = stejné jak v době co jsme možnost vrácení zboží nenabízeli.
Na účtu ti to ale už žádné klienty nepřinese. Tam se většinou tisknou různá omezení :-)
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 03:31 ----------
Napsal llook;109966
Tvůj kolega prodává "zboží podléhající rychlé zkáze", na to se tohleto nevztahuje. Jeho problém spočívá v tom, že posílá na dobírku.
Přesně tak, zatím se stalo jen 1x (chybou adresáta), že by se vrátila zásilka placená předem, kdežto u dobírek to je nějaké procento. Jsme v Čechách.
7. 6. 2009 03:27:40