Zadejte hledaný výraz...

Funguje vam wedos.net?

tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
28. 6. 2014 14:34:32
Wedos: v chrome to jede, mě je to jedno, ale víte o tom, že někteří mají i mozillu? Pokud tohle dělá problém, tak je to váš problém, který byste měli taky řešit.
28. 6. 2014 14:34:32
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035468
Martin Svoboda
verified
rating uzivatele
28. 6. 2014 14:36:01
Napsal Tomve;1102010
Wedos: v chrome to jede, mě je to jedno, ale víte o tom, že někteří mají i mozillu? Pokud tohle dělá problém, tak je to váš problém, který byste měli taky řešit.
Ano tohle je problém WEDOSU, je to jich chyba že se nám zobrazuje co se nemá zobrazovat..
28. 6. 2014 14:36:01
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035467
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
28. 6. 2014 14:36:25
podle fb bych řekl, že se vám někdo dostal do dns serverů a uvařil guláš ... ale to je jen můj subjektivní názor
28. 6. 2014 14:36:25
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035466
Napsal free.martin;1102005
Na to zapomeňte , oni nepřiznají chybu, vyhýbají se přímé odpovědi. Možná je majitel zase někde v zahraničí a podpora je za firewallem který neumožnuje odpovídat.
Hlavně že na FB a všude furt postují kraviny o nějakým rozteklým čertovi, a defakto to dělají jen proto, aby posunuli negativní reakce na výpadek svého DC co nejvíce vzad.
Není potřeba (si kvůli navážení do nás) tady zakládat nový účet... :-)
Pokud jste zákazník, tak máme zákaznickou podporu, která Vám ráda pomůže.
Minulý problém jsme vysvětlili, vše je popsané u nás na webu. Včetně technických věcí, tak i organizačních. Problémy v komunikaci jsme měli (proč jsme napsali). Dnes komunikujeme a řešíme.
28. 6. 2014 14:37:36
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035465
Martin Bělohoubek
verified
rating uzivatele
28. 6. 2014 14:39:53
Napsal WEDOS;1102013
Není potřeba (si kvůli navážení do nás) tady zakládat nový účet... :-)
Pokud jste zákazník, tak máme zákaznickou podporu, která Vám ráda pomůže.
Minulý problém jsme vysvětlili, vše je popsané u nás na webu. Včetně technických věcí, tak i organizačních. Problémy v komunikaci jsme měli (proč jsme napsali). Dnes komunikujeme a řešíme.
To myslíte tu podporu na chatu která ani nečte když jí někdo slušně nahlásí problém který by měli nahlásit / předat programátorům ? viz
»13:56:27 Ondřej Vlk: Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
»13:57:01 Martin Bělohoubek: Dobrý den, nevěděl jsem kde to nahlásit tak Vám to sděluji zde máte na webu zde https://hosting.wedos.com/cs/virtualhosting-ssd/order.html?step=1
chybu
»13:57:22 Ondřej Vlk: O jakou chybu se jedná?
»13:58:29 Martin Bělohoubek: U příplatkových služeb interní snapshoty co má být scroller na výběr počtu snapshotů Vám funguje špatně ... nestačí do nej kliknout ale musíte držet zmáčknuté tlačítko na myši aby šlo vůbec změnit počet snapshotů
»14:01:01 Ondřej Vlk: Mě to funguje v pořádku. Zkuste jiný prohlížeč.
»14:02:07 Martin Bělohoubek: V IE (Explorer) ano ve firefoxu nikoliv
»14:03:05 Martin Bělohoubek: Verze Firefox 30.0
»14:03:48 Ondřej Vlk: Zkuste ve firefoxu vymazat cache.
»14:04:41 Martin Bělohoubek: to nemohu momentálně když Vás tu mám na chatu
»14:05:06 Martin Bělohoubek: Ale moment zkusim na jinem pc
»14:06:59 Martin Bělohoubek: ne ve Firefox 30 na Windows 7 a WIndows 8.1 to nefunguje korektně :) na daném pc na kterém jsem to teď zkoušel jsem dělal čistou instalaci firefoxu neměl jsem jej tam a tedy ani žádnou cache
»14:09:32 Martin Bělohoubek: IE a Chrome funguje korektně.
»14:10:47 Ondřej Vlk: Tam opravdu bude nějaký problém s tím cache. Není to nijak omezené na prohlížeč.
»14:13:02 Martin Bělohoubek: Můžete mi říci jak mohu mít problém s cache prohlížeče firefox na kterém daný prohlížeč ještě před 5min nebyl vůbec nikdy nainstalován ?
»14:13:49 Martin Bělohoubek: *na pc na kterém nikdy dříve nebyl nainstalován a je i v úplně jiné síti
»14:14:03 Ondřej Vlk: Nevím kde může jinde být problém. My nikde neprovádíme přesměrování na základě operačního systému a prohlížeče.
»14:14:43 Martin Bělohoubek: Pak se tedy jedná o chybu a měl by jste jí předat programátorům :)
»14:15:22 Ondřej Vlk: Teď nevím jakou chybu myslíte.
»14:17:01 Martin Bělohoubek: To nemá smysl asi tedy vůbec nečtete co píši ... přeji hezký den.
28. 6. 2014 14:39:53
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035464
Martin Svoboda
verified
rating uzivatele
28. 6. 2014 14:41:45
Napsal WEDOS;1102013
Není potřeba (si kvůli navážení do nás) tady zakládat nový účet... :-)
Pokud jste zákazník, tak máme zákaznickou podporu, která Vám ráda pomůže.
Minulý problém jsme vysvětlili, vše je popsané u nás na webu. Včetně technických věcí, tak i organizačních. Problémy v komunikaci jsme měli (proč jsme napsali). Dnes komunikujeme a řešíme.
Jo založil a co má byt, před rokem jsem u Vás fungoval. Cena za VPS dobrá. Pak jsme se odstěhovali jinam za prací a vše jsem nechal bratrovi. Po posledním výpadku jsem mu říkal ať to přesune jinam. A teď musím poslouchat co zase nejede..
28. 6. 2014 14:41:45
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035463
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
28. 6. 2014 14:59:41
Pro mne je tu jeden zásadní problém - jak chyba DNS ovlivní návštěvníky mých webů. Což o to, já si klidně vymažu DNS cache nebo nastavím Google DNS, ale co BFU, který navštíví můj web (o nějaké existenci DNS nemá ani páru a ani to po něm nemůže nikdo chtít) a uvidí tam reklamní web "Sponsored links" - vrátí se ještě někdy na můj web nebo si řekne "ach jo, další služba, která skončila" a najde si jinou podobnou službu, jiný web? Jediné, co mne děsí, je dopad na návštěvníky webu. Že reputace webu utrpí, to je bez debat.
28. 6. 2014 14:59:41
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035462
Napsal IT Technik;1102014
To myslíte tu podporu na chatu která ani nečte když jí někdo slušně nahlásí problém který by měli nahlásit / předat programátorům ? viz
Kolega to nyní asi trochu popletl a to zřejmě v souvislostí s tím, že se aktuálně řeší ta chybná DNS cache.
V každém případě děkujeme za upozornění a předáme to programátorům.
Napsal free.martin;1102015
Jo založil a co má byt, před rokem jsem u Vás fungoval. Cena za VPS dobrá. Pak jsme se odstěhovali jinam za prací a vše jsem nechal bratrovi. Po posledním výpadku jsem mu říkal ať to přesune jinam. A teď musím poslouchat co zase nejede..
A jak tohle souvisí s VPS vašeho bratra? Dnes nejde o výpadek VPS nebo nějakého serveru. Pokud jde o výpadek VPS, tak tam byla situace před 5 týdny. Ta je popsaná. Předtím nám jela naprostá většina VPS serverů bez výpadků skoro 3 roky. Z té květnové situace jsme se poučili, udělali jsme několik opatření a ještě budou následovat další.
28. 6. 2014 15:00:17
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035461
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
28. 6. 2014 15:02:53
Napsal McFly;1102019
Pro mne je tu jeden zásadní problém - jak chyba DNS ovlivní návštěvníky mých webů. Což o to, já si klidně vymažu DNS cache nebo nastavím Google DNS, ale co BFU, který navštíví můj web (o nějaké existenci DNS nemá ani páru a ani to po něm nemůže nikdo chtít) a uvidí tam reklamní web "Sponsored links" - vrátí se ještě někdy na můj web nebo si řekne "ach jo, další služba, která skončila" a najde si jinou podobnou službu, jiný web? Jediné, co mne děsí, je dopad na návštěvníky webu. Že reputace webu utrpí, to je bez debat.
řešení č.1: čekat až to dají dokupy
řešení č.2: koupit novéj hosting, přesměrovat dnska a vyřešeno - mě to od koupě domény a přesměrování dnssek na své vps, trvá cca 1h max - upc, o2 net a domény u forpsi
28. 6. 2014 15:02:53
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035460
Těším se, až uvidím dalších milion reklam, jak je Wedos nejlepší a bla bla bla ....
28. 6. 2014 15:05:04
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035459
Napsal Tomve;1102021
řešení č.1: čekat až to dají dokupy
U nás to běží. Zkuste si to projít jakýmkoliv nástrojem:
Online Ping, Traceroute, DNS lookup, WHOIS, Port check, Reverse lookup, Proxy…
http://www.kloth.net/services/nslookup.php
nebo si změňte DNS na jiné (třeba Google DNS -8.8.8.8 a 8.8.4.4) a uvidíte, že to jede. Zlobí to u některých poskytovatelů, kde jsou DNS servery, které si neobnovují DNS záznamy.
I přenosy dat jsou v pořádku:
Grafy přenosů naší sítě - datacentrum WEDOS
28. 6. 2014 15:09:04
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035458
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
28. 6. 2014 15:10:46
hele, ale kvůli jedné firmě z celého internetu si nebudu měnit dns :) ... já to ani nepotřebuji:)
28. 6. 2014 15:10:46
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035457
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
28. 6. 2014 15:12:19
Napsal Tomve;1102021
řešení č.1: čekat až to dají dokupy
řešení č.2: koupit novéj hosting, přesměrovat dnska a vyřešeno - mě to od koupě domény a přesměrování dnssek na své vps, trvá cca 1h max - upc, o2 net a domény u forpsi
Když nad tím tak přemýšlím, asi bych byl raději, kdyby se návštěvníkům nezobrazilo nic (jako u posledního výpadku) než když se jim zobrazí "cizí" web s reklamou. ;-) Zatím vyčkám, co dál. Mám pár dalších serverů v práci (s dostatečnou konektivitou i volnými IP adresami), takže v případě nouze nejvyšší mám kam "jít", aniž bych vyloženě musel kupovat nový hosting. Snad to nebude tak horké...
28. 6. 2014 15:12:19
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035456
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
28. 6. 2014 15:12:24
btw https://roundcube.wedos.net/ je už ok
28. 6. 2014 15:12:24
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035455
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
28. 6. 2014 15:13:43
Napsal WEDOS;1102006
kunwald - Napište nám, prosím, jak máme lépe komunikovat. Zkusíme to zvážit. Primárně máme informace v kontaktech na webu, v chatu, v administraci. Po problémech s komunikací před měsícem, které jsme vysvětlovali, komunikujeme zde a i na Facebooku.
Mailem toho zrovna moc neposíláme. Kromě objednávek služeb, prodloužení apod. nic neposíláme a za poslední rok jsme poslali asi 2 newslettery. Nic víc.
Primární komunikační kanál je naše administrace, chat a e-mail.
sami jste si odpověděli:
Primární komunikační kanál je naše administrace, chat a e-mail.
Opravdu je takový problém ten email poslat? Já například emaily čtu na telefonu když nejsem u PC, ale do administrace z telefonu nejdu. FB nemám a kvůli vaším problémům zakládat nebudu.
Pokud je opravdu email problém - vyjádřete se jasně a stručně : >ANO, je to problém / NE není příště budeme informovat na email<, ať mohu začít převádět případně vše jinam.
28. 6. 2014 15:13:43
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-wedos-net/strana/3#reply1035454
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit