Zadejte hledaný výraz...

Firemní blog

Jakub
verified
rating uzivatele
(101 hodnocení)
14. 8. 2008 21:32:58
Co říkáte na situaci, kdy podnikatel, firma působící ať už čistě na internetu, nebo i mimo internet, ale využívající internet, má svůj blog!?
Nenarážím ani tak na podnikanivusa.com, ale zajímá mě to všeobecně.
Píšete i Vy blog, který se úzce váže na podnikatelskou činnost!?
Jáké to dle Vás má výhody a nevýhody, nebo hrozby!? O čem je dobré se rozepisovat, nebo co naopak nechat hezky pod pokličkou? Ocení to návštěvníci/zákazníci?
14. 8. 2008 21:32:58
https://webtrh.cz/diskuse/firemni-blog/#reply110425
ManiaX
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 8. 2008 22:24:05
www.blog.websupport.sk ... mne sa to lubi ze su taketo blogy :)
zisťíš tak viac o tej spoločnosti a tak ďalej je to super... :) :)
14. 8. 2008 22:24:05
https://webtrh.cz/diskuse/firemni-blog/#reply110424
Martin
verified
rating uzivatele
14. 8. 2008 22:42:45
rozhodne doporucujem ;)
14. 8. 2008 22:42:45
https://webtrh.cz/diskuse/firemni-blog/#reply110423
Michael
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
14. 8. 2008 23:00:48
www.blog.websupport.sk ... mne sa to lubi ze su taketo blogy
No já nevím.. Poslední článek z 21 Července..
14. 8. 2008 23:00:48
https://webtrh.cz/diskuse/firemni-blog/#reply110422
Firma/autor firemního blogu si musí rozmyslet, jestli chce psát blog pro svou konkurenci, nebo pro své zákazníky.
15. 8. 2008 00:03:13
https://webtrh.cz/diskuse/firemni-blog/#reply110421
Takový konkurenční Zápisník šíleného korektora je super věc. Je to čtivé, vtipné a poučné. A hodně oblíbené.
Takže doporučuji v případě, že půjde o odlehčení vážného tónu stránek. Pokud si blog vybuduje stálé čtenáře, je to paráda.
15. 8. 2008 08:21:46
https://webtrh.cz/diskuse/firemni-blog/#reply110420
Kalmir
verified
rating uzivatele
15. 8. 2008 18:24:02
Firemní blog může být především marketingový nástroj, který využije interaktivního potenciálu internetu; je to možnost vybudovat si s klienty určitý vztah. Ale byť takový blog vypadá jednoduše, je za tím hodně práce. První úkol je ujasnit si, jaký vztah chci se zákazníky vybudovat a jak se chci prezentovat. A tomu pak podřídit podobu blogu.
Viz třeba některé články na blogu EngagementPrinciples.com.
Jeden z nejlepších příkladů v ČR je určitě oficiální Google Blog.
15. 8. 2008 18:24:02
https://webtrh.cz/diskuse/firemni-blog/#reply110419
Martin_3vo
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 9. 2008 17:09:29
O firemním blogu pořád přemýšlím, ale pořád si nejsem jistý, jak bych ho měl směřovat, aniž bych nepředával know-how konkurenci a přitom byl dostatečně technický se zajímavými informacemi a ne pouze reklama.
Jinak si myslím, že je to velice dobrý nápad, lidi se víc dozví o firmě zevnitř, můžou s ní začít mnohem více sympatizovat apodobně.
9. 9. 2008 17:09:29
https://webtrh.cz/diskuse/firemni-blog/#reply110418
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit