Zadejte hledaný výraz...

FB – měření konverzí

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
3. 8. 2020 15:51:57
Zdravím, myslíte si, že je u eshopu se spotřebním zbožím, kde se ve velkém jede Google a Sklik včetně remarketingů (které jsou udělané dost agresivně) může stávat, aby
FB ukazoval o 70% více konverzí, než vidím v Google Analytics? Já si myslím, už se to v minulosti řešilo, že FB je nasazený dobře. Co se týče kampaní, všude používám měření 7 dní po kliknutí. Ale stejně se to takto brutálně liší a nemůžu s tím nic dělat.
Nevím, zda se na FB dají vyhodit z měřených objednávek vlastní konverze z mé IP, nebo zda to je způsobené tím masivním marketingem jinde, že to prostě jsou skutečně asistence a lidé to doklepávají přes jiný kanál. Ale štve mě to. Kámoš co FB dělá mi tvrdí, že o tom co povídám běžně neslyší, že to není standardní chování. Ale já jak sáhnu na Facebook, tak to tak prostě mám.
Netušíte? Je to standard, není? Může to být způsobené tím, že z FB jde jen malé množství konverzí z celku a že to vše doklepávám odjinud, ale FB to doměří v rámci těch 7mi dnů?
3. 8. 2020 15:51:57
https://webtrh.cz/diskuse/fb-mereni-konverzi/#reply1459253
Vasary
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 8. 2020 14:14:15
První věc co mě napadla - jakou používáš attribution? Last click? First click? Last non-direct click?
Každá atribuce ti bude konverze počítat úplně jinak a proto je možný, že se to liší.
EDIT:
Minulej rok jsem v práci dělal analýzu pro klienta a např. First Click přiřadil 85% konverzí Google reklamě. Když to byl Last Click, tak 60% konverzí bylo přiřazeno Google organic a jen 5% Google reklamě.
4. 8. 2020 14:14:15
https://webtrh.cz/diskuse/fb-mereni-konverzi/#reply1459252
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
4. 8. 2020 16:08:07
Last-klik, ale mám to tam se zvyšující se váhou na poslední dny. Jo a Google organika, tam mám tak 3x tolik asistovaných konverzí než z jiných kanálů, takže organika mi samozřejmě na první pohled klesá, ale kdo ví jak to je. Pokud by to bylo jen atribučním modelem, tak by to bylo fajn. Mě se jen nezdálo, když mám na FB měření 7 dní, že by to taková velká část zákazníků doklepávala až následně přes jiné kanály. Jak říkám, FB mi ukazuje o asi 70procent víc konverzí.
Taky je možnost to neřešit, nehrát si s atribucemi a prostě zaměřit se na to, abych na FB promoval dobré produkty a měl dostatek prostoru pro chybu.
4. 8. 2020 16:08:07
https://webtrh.cz/diskuse/fb-mereni-konverzi/#reply1459251
Rednex105
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
4. 8. 2020 16:18:23
V nastavení reklamního účtu máte počítání jen konverzí po prokliku? Defaultně tam jdou i po zobrazení.
4. 8. 2020 16:18:23
https://webtrh.cz/diskuse/fb-mereni-konverzi/#reply1459250
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
4. 8. 2020 16:39:36
Ano, na to si dávám bacha, jen proklik. Nevím, kde je to v rámci účtu, já si to vždy nastavuji a kontroluji v rámci kampaně nebo setu, který spouštím.
4. 8. 2020 16:39:36
https://webtrh.cz/diskuse/fb-mereni-konverzi/#reply1459249
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit