Zadejte hledaný výraz...

Facebook reklamy – Cílíte na zobrazení, zájem o příspěvek nebo kliknutí?

Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 12. 2017 02:51:09
Dobrý den,
Je tu někdo kdo má eshop a využívá Facebook reklamy?
Zajíma mě jaké doručení facebook reklamy vybírate?
Zkoušel jsem zájem o příspěvek a připada mi to, že jako zájem o příspěvek se počíta i přejeti myší po reklamě.
10. 12. 2017 02:51:09
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamy-cilite-na-zobrazeni-zajem-o-prispevek-nebo-kliknuti/#reply1316612
Tak když máš eshop, tak chceš prodávat. A aby jsi prodal, potřebuješ mít komu prodat. A komu se nejlépe prodává? tomu kdo se přes reklamu proklikne. Takový návštěvník má opravdu chuť něco pořídit :-)
10. 12. 2017 10:55:41
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamy-cilite-na-zobrazeni-zajem-o-prispevek-nebo-kliknuti/#reply1316611
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 12. 2017 11:57:13
Napsal Tomáš Maňhal;1429200
Tak když máš eshop, tak chceš prodávat. A aby jsi prodal, potřebuješ mít komu prodat. A komu se nejlépe prodává? tomu kdo se přes reklamu proklikne. Takový návštěvník má opravdu chuť něco pořídit :-)
Já se na to právě koukám ze všech stran.
Člověk da like,koment nebo sdílení na příspěvek, tím pádem se zobrazí jeho přátelům, některé ten příspěvek taky zujme, zareagují na něj, atd..
Ohledně zobrazení příspěvku - no comment to nevím k čemu je vůbec dobré.
Ale vypadá to, že je opravdu lepší cílit na kliky.
10. 12. 2017 11:57:13
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamy-cilite-na-zobrazeni-zajem-o-prispevek-nebo-kliknuti/#reply1316610
Miroslav
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 12. 2017 14:02:42
Preklik na web alebo Záujem o príspevok.
Preklik na web je fajn, ale je pomerne drahý, preto je lepšie Záujem o príspevok. Ak sa jedná o e-shop, potom ja využívam určite riešenie - predaj priamo cez Facebook, bez toho, aby som ľudí zbytočne ťahal na stránku (kto chce, nech sa preklikne).
Nedávno som pre firmu založil jednu Facebook stránku (ešte nie je na 100% dokončená, ale na ukážku stačí) a e-shop som vložil priamo na FB
https://www.facebook.com/FEDERWIPPE.Kinderschaukel/app/251458316228/
Predaj sa uskutočňuje priamo tam a nie je potrebné, aby ľudia chodili na web.
Na webe je samozrejme ten istý e-shop: http://federwippe.at/shop/
---------- Příspěvek doplněn 10.12.2017 v 14:03 ----------
Z pohľadu reklamy je to tak, že propagujem priamo Facebook stránku, nie preklik na web a preto je to lacnejšie.
10. 12. 2017 14:02:42
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamy-cilite-na-zobrazeni-zajem-o-prispevek-nebo-kliknuti/#reply1316609
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 12. 2017 14:46:56
Napsal Xtrodinary;1429244
Preklik na web alebo Záujem o príspevok.
Preklik na web je fajn, ale je pomerne drahý, preto je lepšie Záujem o príspevok. Ak sa jedná o e-shop, potom ja využívam určite riešenie - predaj priamo cez Facebook, bez toho, aby som ľudí zbytočne ťahal na stránku (kto chce, nech sa preklikne).
Nedávno som pre firmu založil jednu Facebook stránku (ešte nie je na 100% dokončená, ale na ukážku stačí) a e-shop som vložil priamo na FB
https://www.facebook.com/FEDERWIPPE.Kinderschaukel/app/251458316228/
Predaj sa uskutočňuje priamo tam a nie je potrebné, aby ľudia chodili na web.
Na webe je samozrejme ten istý e-shop: http://federwippe.at/shop/
---------- Příspěvek doplněn 10.12.2017 v 14:03 ----------
Z pohľadu reklamy je to tak, že propagujem priamo Facebook stránku, nie preklik na web a preto je to lacnejšie.
Vypadá to zajímavě.
Má facebook nějaké API na import zboží? Nebo se musí naklikávát ručně?
//Tak tohle vidím poprvé... Spletl jsem si to s Facebook Obchod. Zajímave
10. 12. 2017 14:46:56
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamy-cilite-na-zobrazeni-zajem-o-prispevek-nebo-kliknuti/#reply1316608
Miroslav
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 12. 2017 15:48:06
Nie, to vôbec nie je nič také, je to Ecwid store - ja som o tom písal na blogu - https://ukit-slovensko.sk/blog/vlastny_internetovy_obchod_bez_jedineho_riadku_kodu_a_za_par_minut
V podstate sa jedná o to, že Ecwid je služba, cez ktorú sa dá založiť internetový obchod.
Tento obchod dokáže fungovať samostane (bez iného CMS) alebo ako modul v inom CMS - Wordpress, Joomla, Wix, Drupal a ďalšie.
Rovnako je možné ho vložiť aj do Facebooku, Googlu, eBay a Amazonu.
Čiže stále je to len jeden obchod, ktorý spravujete na jednom mieste - Ecwid, ale propagovať a vkladať ho môžete na toľko miest, koľko chcete
---------- Příspěvek doplněn 10.12.2017 v 15:52 ----------
Ja už e-shopy cez iné ani netvorím, žiadny WooCommerce alebo ViruteMart alebo Prestashop. Neoplatí sa.
A čo sa týka propagácie, tak propagovať sa potom dá podľa toho, ako potrebujem.
Je lacnejšie propagovať obchod na Facebooku ako propagovať obchod mimo Facebooku (preklik na inú stránku)
Rovnako je lacnejšie propagovať obchod na Googli ako propagovať PPC s preklikom na stránku.
V niektorých prípadoch stránku ako takú ani nemám, ale obchod je vložený len do FB stránky.
---------- Příspěvek doplněn 10.12.2017 v 15:58 ----------
Pozn.: ten obchod je na Facebook page vložený asi za 2 minúty :-)
10. 12. 2017 15:48:06
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamy-cilite-na-zobrazeni-zajem-o-prispevek-nebo-kliknuti/#reply1316607
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 12. 2017 17:48:31
Na FB cílení samozřejmě na konverze...
10. 12. 2017 17:48:31
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamy-cilite-na-zobrazeni-zajem-o-prispevek-nebo-kliknuti/#reply1316606
MartinMay
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 12. 2017 22:00:08
Niektoré príspevky, ktoré viem, že budú mať viac impresií podporím propagáciou, ale inak priame reklamy zamerané na preklik na web následne vyhodnotenie a optimalizácia.
11. 12. 2017 22:00:08
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamy-cilite-na-zobrazeni-zajem-o-prispevek-nebo-kliknuti/#reply1316605
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit