Zadejte hledaný výraz...

Facebook Reklama – Reálné efekty a peníze

Tulenos
verified
rating uzivatele
27. 7. 2016 01:39:49
Napsal Dareon;1312729
Já jsem zase přesvědčený o tuposti Multimediaexpo :-)
Už jsem v tomhle topicu poněkolikáté a vždycky jsem nějak odolal tomu, něco napsat. Ale už prostě fakt nemůžu. Zakladatel topicu je buď naprostý troll nebo někdo, komu by ani neměli dovolit mít internet. Divím se, že tu jsou lidi, kteří jsou ochotní s takovým člověkem ztrácet čas. Pokud máš takový mindset, že nic nefunguje, všude člověka jen odrbou a všechno je žumpa, tak raději nepodnikej.
Tenhle topic je extrém i na WebTrh.
Tohle fakt asi nemá cenu. Zakladatel topicu přišel s absurdní, silně negativistickou tezí, jak čteme, dožadoval se rychlé a srozumitelné odpovědi (typu samoobsluha), veškeré - i jím požadované case stories - neguje opakováním myšlenky o kupě hnoje... Nebudu to probírat, ale zaujalo mě, že počet volných fotografií na stránce Flickr se v postech samotného zakladatele mysteriózně scvrkl na polovinu opoti původnímu tvrzení. Nechápe, že propagovat encyklopedii sdilením haha videí je poněkud divný způsob a je naštvaný, že nemá zdarma k dispozici fanbase zvíci 50k AKTIVNÍCH lidí. No... co dodat. A na třetí stránce jsme především díky onomu negování všeho. Jistě, sám jsem naprostý blábolista, ale někteří se opravdu snažili pomoci, navrhnout atd. - dostalo se jim stejné arogance a negativismu. Co naděláme? Myslím, že během měsíce se vyloupne aktivní cílovka o počtu 500k (ano pět set tisíc) lidí, kteří budou radostně platit a přispívat (doufám, že i jazykově korigovat) a na Wiki si nikdo nevzpomene - mmch, jak velká je cílovka, která OPRAVDU potřebuje a využívá encyklopedie? Např. i VŠ studenti mají zpravidla zakázáno citovat z Wiki. Zakladatel veletržní encyklopedie (který kupodivu ví, že podobný projekt vydělal velkou NULU), se bude topit v penězích a my budeme tiše závidět.
A ano, i trollové můžou zakládat vlákna, v poslední době jich tu bylo hned několik.
27. 7. 2016 01:39:49
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/5#reply1212937
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
28. 7. 2016 01:07:19
Napsal Tulenos;1312785
Tohle fakt asi nemá cenu. Zakladatel topicu přišel s absurdní, silně negativistickou tezí, jak čteme, dožadoval se rychlé a srozumitelné odpovědi (typu samoobsluha), veškeré - i jím požadované case stories - neguje opakováním myšlenky o kupě hnoje... Nebudu to probírat, ale zaujalo mě, že počet volných fotografií na stránce Flickr se v postech samotného zakladatele mysteriózně scvrkl na polovinu opoti původnímu tvrzení. Nechápe, že propagovat encyklopedii sdilením haha videí je poněkud divný způsob a je naštvaný, že nemá zdarma k dispozici fanbase zvíci 50k AKTIVNÍCH lidí. No... co dodat. A na třetí stránce jsme především díky onomu negování všeho. Jistě, sám jsem naprostý blábolista, ale někteří se opravdu snažili pomoci, navrhnout atd. - dostalo se jim stejné arogance a negativismu. Co naděláme? Myslím, že během měsíce se vyloupne aktivní cílovka o počtu 500k (ano pět set tisíc) lidí, kteří budou radostně platit a přispívat (doufám, že i jazykově korigovat) a na Wiki si nikdo nevzpomene - mmch, jak velká je cílovka, která OPRAVDU potřebuje a využívá encyklopedie? Např. i VŠ studenti mají zpravidla zakázáno citovat z Wiki. Zakladatel veletržní encyklopedie (který kupodivu ví, že podobný projekt vydělal velkou NULU), se bude topit v penězích a my budeme tiše závidět.
A ano, i trollové můžou zakládat vlákna, v poslední době jich tu bylo hned několik.
A srdečná perlička, jen pro Vás -- Facebook je...This message is hidden because Tulenos is on your ignore list.
28. 7. 2016 01:07:19
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/5#reply1212936
Napsal Multimediaexpo;1313052
A srdečná perlička, jen pro Vás -- Facebook je...This message is hidden because Tulenos is on your ignore list.
A přitom ti na tvůj dotaz odpověděl Oleg hned v druhém příspěvku :-) Propagace na FB slouží ke zviditelnění a tím zvýšené šanci na konverze a konverze = peníze...Diskuze se nafoukla pouze kvůli tobě, nikomu jinému. Samozřejmě díky Facebooku lze propagovat přímo jednotlivé služby, zboží. Crowfunding hledej jinde. A pravidelná aktualizace stránky je prospěšná pro aktuálně sledující stránku.
28. 7. 2016 05:29:13
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/5#reply1212935
Tulenos
verified
rating uzivatele
28. 7. 2016 09:55:02
Napsal Multimediaexpo;1313052
A srdečná perlička, jen pro Vás -- Facebook je...This message is hidden because Tulenos is on your ignore list.
To je jako vtipný? :) Asi jsme každý v jiné dimenzi...
28. 7. 2016 09:55:02
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/5#reply1212934
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
28. 7. 2016 18:07:25
Napsal Tomáš Maňhal;1313056
A přitom ti na tvůj dotaz odpověděl Oleg hned v druhém příspěvku :-) Propagace na FB slouží ke zviditelnění a tím zvýšené šanci na konverze a konverze = peníze...Diskuze se nafoukla pouze kvůli tobě, nikomu jinému. Samozřejmě díky Facebooku lze propagovat přímo jednotlivé služby, zboží. Crowfunding hledej jinde. A pravidelná aktualizace stránky je prospěšná pro aktuálně sledující stránku.
Děkuji, za poměrně kvalitní vysvětlení. Škoda, že jste ho nenapsal hned na první stránce.
Z čistě praktických důvodů však, v srpnu 2016, nebudu svůj názor na Facebook nijak měnit.
1. Spousta lidí bude mít dovolené..., což také platí pro libovolnou většinu FB fanoušků.
2. Bude Letní Olympiáda v Riu..., což také platí pro libovolnou většinu FB fanoušků.
3. Nezisková encyklopedie bude, díky tomu, asi trpět (obecně) nedostatkem nových editací (článků, fotek).
4. Srpen je každý rok nedílnou součástí okurkové sezóny. Proto, když hodíme FB přes palubu (bod 1, 2 a 3), stejně se nic nestane...:-)
28. 7. 2016 18:07:25
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/5#reply1212933
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
28. 7. 2016 18:39:35
Napsal Multimediaexpo;1313239
Děkuji, za poměrně kvalitní vysvětlení. Škoda, že jste ho nenapsal hned na první stránce.
Z čistě praktických důvodů však, v srpnu 2016, nebudu svůj názor na Facebook nijak měnit.
1. Spousta lidí bude mít dovolené..., což také platí pro libovolnou většinu FB fanoušků.
2. Bude Letní Olympiáda v Riu..., což také platí pro libovolnou většinu FB fanoušků.
3. Nezisková encyklopedie bude, díky tomu, asi trpět (obecně) nedostatkem nových editací (článků, fotek).
4. Srpen je každý rok nedílnou součástí okurkové sezóny. Proto, když hodíme FB přes palubu (bod 1, 2 a 3), stejně se nic nestane...:-)
Víte....jak to napsat kulantně...Já se v podstatě ani nedivím že "nezisková encyklopedie" trpí....Mít takového šéfa s takovým názorem, myšlenkami a všeobecně s Vaším postojem tak evidentně by trpěla i homepage jednoproduktového eshopu se zbožím čínské výroby za 39 včetně poštovného. Váš poslední příspěvek ač je totálně nesmyslný jen svědčí o nutnosti nebo resp. abych nebyl zlý, o přemýšlení navštívit někoho zodpovědného z oblasti té duševní a psychické. Omlouvám se za úpřimnost ale už Vás opravdu nejde číst a proto udělám přesně to co vy...musím si Vás dát do ignoru. Děkuji za pochopení a shovívavost při tom vašem rozhození. Přeji hodně úspěchu s něčím co nikoho nezaujalo 7 let a pravděpodobně ani nikdy nezaujme.
28. 7. 2016 18:39:35
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/5#reply1212932
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
28. 7. 2016 19:29:17
Napsal Peter Lacek;1313243
Víte....jak to napsat kulantně...Já se v podstatě ani nedivím že "nezisková encyklopedie" trpí....Mít takového šéfa s takovým názorem, myšlenkami a všeobecně s Vaším postojem tak evidentně by trpěla i homepage jednoproduktového eshopu se zbožím čínské výroby za 39 včetně poštovného. Váš poslední příspěvek ač je totálně nesmyslný jen svědčí o nutnosti nebo resp. abych nebyl zlý, o přemýšlení navštívit někoho zodpovědného z oblasti té duševní a psychické. Omlouvám se za úpřimnost ale už Vás opravdu nejde číst a proto udělám přesně to co vy...musím si Vás dát do ignoru. Děkuji za pochopení a shovívavost při tom vašem rozhození. Přeji hodně úspěchu s něčím co nikoho nezaujalo 7 let a pravděpodobně ani nikdy nezaujme.
A co je na tom nesmyslného ?? Napíšu to tedy jinak, aby to pochopil každý (i pomalejší) ::
Všichni kolem mne budou mít dovolenou a já se budu dívat jen na Olympiádu.
A počítač prostě nezapnu a tečka. Po X ztracených letních prázdninách..., které jsem tupě proseděl před monitorem, si určitě zasloužím jedno normální Léto !
A já být Vámi...důkladně si posvítím na termín : Případová studie !
Vaše legrační řádky :: "Reklama řádově v hodnotě 8000,- dosah uživatelů přes 750000. Během tři týdnů reklamy na jedny nejmenované stránky se ozvalo dost lidí aby generovali zisk, dva uzavřené obchody ve výši zisku zhruba 21 násobku vložených financí na reklamu, další v řešení , celkové náklady včetně výplaty příslušných zaměstnanců, odměn, reklamy, daně, jsou cca ve výši cca 32% z obdržené částky, Zbytek 68% je zisk už po zdanění v řádech desítek tisíc.",
nemají s případovou studii vůbec nic společného !!
Zdroj -- https://is.muni.cz/publication/682604
Zdroj -- https://www.enviwiki.cz/wiki/N%C3%A1pov%C4%9Bda:P%C5%99%C3%ADpadov%C3%A1_studie
---------- Příspěvek doplněn 28.07.2016 v 20:13 ----------
Napsal Tulenos;1313091
To je jako vtipný? :) Asi jsme každý v jiné dimenzi...
"Myslím, že během měsíce se vyloupne aktivní cílovka o počtu 500k (ano pět set tisíc) lidí, kteří budou radostně platit a přispívat (doufám, že i jazykově korigovat) a na Wiki si nikdo nevzpomene"....:-)))))
Máte pravdu, každý jsme v naprosto v jiné dimenzi. Vaše skvělá dimenze : "Totální AMATÉR v oblasti Wiki systémů a Wikipedie" se opravdu, díky bohu, nikdy nepotká s mojí dimenzí...
Až budete používat Wikipedii celý jeden víkend...možná si všimnete, že tam existují dvě hlavní skupiny lidí.
1. Tvrdé jádro skutečných redaktorů (wikipedistů), kteří reálně vytvářejí obsah libovolné jazykové verze Wikipedie. Tvrdé jádro redaktorů tvoří, v každé jazykové verzi Wiki, přibližně jen 8 až 16 procent lidí
(v české Wikipedii asi jen 200 lidí).
2. Hromada svátečních redaktorů, kteří udělají max. 80 editací za měsíc a dost často "jen kecají o pěkném počasí". Sváteční redaktoři tvoří 84 až 92 procent všech redaktorů...
To znamená, že když libovolná firma na světě spojí dohromady 40 000 skutečně pracovitých redaktorů, může snadno a rychle zlikvidovat nejen českou, ale primárně anglickou Wikipedii...:-))
28. 7. 2016 19:29:17
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/5#reply1212931
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
28. 7. 2016 20:20:11
Ve světě wiki nejsem odborník, přesto položim troufalý dotaz:
Proč pořád odkazujete na cizí zdroje a ne na vlastní propracovanou, aktuální a rozsáhlou wiki? Když vidím takové opovrhování vlastním dílem a ty zbytečné hodiny dřivější práce tak je mi smutno ...
28. 7. 2016 20:20:11
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/5#reply1212930
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
28. 7. 2016 21:15:38
Napsal Leszek Madzia;1313271
Ve světě wiki nejsem odborník, přesto položim troufalý dotaz:
Proč pořád odkazujete na cizí zdroje a ne na vlastní propracovanou, aktuální a rozsáhlou wiki? Když vidím takové opovrhování vlastním dílem a ty zbytečné hodiny dřívější práce tak je mi smutno ...
Ano, máte pravdu. Zkusím to napravit, sic, třeba heslo: "Případová studie" v naší wiki chybí...
28. 7. 2016 21:15:38
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/5#reply1212929
Tulenos
verified
rating uzivatele
29. 7. 2016 22:21:31
Radši si sedím na rukou.
29. 7. 2016 22:21:31
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/5#reply1212928
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit