Zadejte hledaný výraz...

Facebook Reklama – Reálné efekty a peníze

Souhlasím s Tomve, peníze se na Facebooku vydělat nedají, ale pomocí něj Ano.
Můžete si platit reklamu, která Vám přivede lidi na web, zvýšíte povědomí o značce, ale nevyděláte, pokud nebudete modelkou, slavným youtuberem a podobně (ti propagují produkt s cílem konverze), ale všechen výdělek stejně probíhá mimo Facebook právě na stránkách inzerenta.
23. 7. 2016 23:15:46
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212982
Tulenos
verified
rating uzivatele
24. 7. 2016 02:35:28
Asi off-topic, ale po projetí profilu to budí dojem spíše haha stránky - encyklopedické info a obecně info o projektu je doslova dobře schované, pokud bych odsud netušil, že jde o encyklopedii, nikdy by mě to nenapadlo. Navíc většina zpráv je v angličtině - v lokálním projektu? Podle vlastních zkušeností po dvouleté snaze vybudovat FB komunitu okolo časopisu (před pár lety, ale podle počtu lajků to tak odpovídá) musím říct, že to bylo stejné - každodenní aktualizace, publikování a max pár nových fandů za den; pak týdenní kampaň a rázem tisíc fandů - je ovšem otázka, k čemu fandové jsou, většinou jsou neaktivní. Jde spíš o budování jména - a s tou angličtinou ve většině zpráv se nedivím, že se do projektu editoři nehrnou (navíc to tam není úplně jasné, jestli někoho hledáte, lidi se ozývají se zpožděním, klidně i několika týdnů).
24. 7. 2016 02:35:28
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212981
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
24. 7. 2016 10:42:55
Napsal Multimediaexpo;1311745
Oleg: Mícháte jablka a hrušky. Tak tedy podruhé:
1.) Několik měsíců aktualizujeme náš FB profil téměř každý den a výsledek je čistá NULA, v rovině materiální (peníze) i duchovní.
2.) Pokud máme v těchto aktualizacích FB (momentálně zcela zbytečných) pokračovat, tak se chceme, zcela logicky, přesvědčit o tom, že to má smysl ! Že má smysl vůbec přemýšlet o vytvoření skupiny 50.000 fanoušků..., že má smysl v budoucnosti utrácet peníze za reklamní FB kampaně..., že jednoho krásného dne opravdu můžeme vydělat nějaké REÁLNÉ peníze !
Je to jednoduché. Virtuální Fata Morgana (like, sdílení) není naších hlavním cílem. Já a další lidi v týmu prostě potřebujeme vědět, jestli vůbec existuje světlo na konci tunelu.
Existuje nějaká možnost jak vydělat REÁLNÉ peníze na FB ????
3.) Až zjistíme, že světlo na konci tunelu fakt existuje, začneme teprve seriózně uvažovat o nejlepší cestě k němu.
Ja si osobne myslim, neurazejte se, ze michani jablek a hrusek neni na me strane.
Jeste jednou jsem precetl diskusi, a stejnak nechapu ceho chcete docilit?
Chcete na FB vydelat penize a predstavujes si to tak, ze FB vyplaci penize za posty, nebo ze na sve strance FB budes postovat reklamu a tim vydelas penize nebo budes postovat neco o svem katalogu a tim pritahnes dalsi platici zakazniky, kteri ti budou platit rocne prezentaci?
A jo, uz jsem prosel http://www.multimediaexpo.cz/mmecz/index.php/Katalog_firem_a_prezentac%C3%AD
Takze pomoci FB chcete prilakat platici zakazniky? :) Takze, osobnosti urcite nebudou zadarmo delat reklamu u sebe na FB a snazi se vydelat 30k prilakanim dalsich zakazniku. Nicmene da se to udelat tak, ze nekolika desitkam osobnostem rozdate ty nejvyssi mozne zapisy zadarmo na dozivoti a donutite aby manageri porad neco o nich aktualizovali :)
FB stranky mate v anglictine, proc necilite na ceske zakazniky a separatne na zakazniky z jinych statu? Protoze nemate dalsi jazykove verze sveho obsahu? Mate 460 lidi na FB strance, s tim se neda udelat moc velka parada. Na FB delate aktualizace o nicem (mate pravdu, ze pisete ze aktualizace jsou momentalne zcela zbytecne), takze ty posty nezajima tak cca 95% vsech uzivatelu.
Uvadite ze mate pres 308k clanku v katalogu, predpokladam ze 10% z nich jsou placene zapisy, nelze z techto 10% investovat 10% do reklamy, protoze pokud se podivam na zapisy v sekci Nové firmy a dam si vyhledat nekterou z uvedenych firem pres G a S tak nejste ve vysledku vyhledavani, jaky ze to ma pak smysl?
O cem ten katalog vlastne vubec je? Navic, podle meho, se strasne nevhodnym nazvem, protoze pod Multimadiaexpo si predstavuji akci, ktera se kona jednou rocne - neco jako kdysi INVEX jen o multimediich.
Zaverem, ano, existuje pro Vas byznys svetlo na konci tunelu, ale musi se to vse prekopat a prehodnotit (alespon v marketingu).
24. 7. 2016 10:42:55
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212980
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
24. 7. 2016 11:48:52
Napsal Tulenos;1311764
Asi off-topic, ale po projetí profilu to budí dojem spíše haha stránky - encyklopedické info a obecně info o projektu je doslova dobře schované, pokud bych odsud netušil, že jde o encyklopedii, nikdy by mě to nenapadlo. Navíc většina zpráv je v angličtině - v lokálním projektu? Podle vlastních zkušeností po dvouleté snaze vybudovat FB komunitu okolo časopisu (před pár lety, ale podle počtu lajků to tak odpovídá) musím říct, že to bylo stejné - každodenní aktualizace, publikování a max pár nových fandů za den; pak týdenní kampaň a rázem tisíc fandů - je ovšem otázka, k čemu fandové jsou, většinou jsou neaktivní. Jde spíš o budování jména - a s tou angličtinou ve většině zpráv se nedivím, že se do projektu editoři nehrnou (navíc to tam není úplně jasné, jestli někoho hledáte, lidi se ozývají se zpožděním, klidně i několika týdnů).
Ano, díky. Většina zpráv je nyní v angličtině, protože náš FB profil byl založen (tuším) v roce 2009. A po 6 letech vytváření českých příspěvků a zpráv bylo jasné, že je to naprosto zbytečné...
Proto pár posledních měsíců zkoušíme angličtinu. Vaše konstatování "je ovšem otázka, k čemu fandové jsou, většinou jsou neaktivní" se mi zdá zcela typické...všichni touží po nových fanoušcích, ale nikdo tady není schopen vysvětlit (ani Oleg) jaké to přináší výhody.
---------- Příspěvek doplněn 24.07.2016 v 12:06 ----------
Napsal Oleg;1311794
Ja si osobne myslim, neurazejte se, ze michani jablek a hrusek neni na me strane.
Jeste jednou jsem precetl diskusi, a stejnak nechapu ceho chcete docilit?
Chcete na FB vydelat penize a predstavujes si to tak, ze FB vyplaci penize za posty, nebo ze na sve strance FB budes postovat reklamu a tim vydelas penize nebo budes postovat neco o svem katalogu a tim pritahnes dalsi platici zakazniky, kteri ti budou platit rocne prezentaci?
A jo, uz jsem prosel http://www.multimediaexpo.cz/mmecz/index.php/Katalog_firem_a_prezentac%C3%AD
Takze pomoci FB chcete prilakat platici zakazniky? :) Takze, osobnosti urcite nebudou zadarmo delat reklamu u sebe na FB a snazi se vydelat 30k prilakanim dalsich zakazniku. Nicmene da se to udelat tak, ze nekolika desitkam osobnostem rozdate ty nejvyssi mozne zapisy zadarmo na dozivoti a donutite aby manageri porad neco o nich aktualizovali :)
FB stranky mate v anglictine, proc necilite na ceske zakazniky a separatne na zakazniky z jinych statu? Protoze nemate dalsi jazykove verze sveho obsahu? Mate 460 lidi na FB strance, s tim se neda udelat moc velka parada. Na FB delate aktualizace o nicem (mate pravdu, ze pisete ze aktualizace jsou momentalne zcela zbytecne), takze ty posty nezajima tak cca 95% vsech uzivatelu.
Uvadite ze mate pres 308k clanku v katalogu, predpokladam ze 10% z nich jsou placene zapisy, nelze z techto 10% investovat 10% do reklamy, protoze pokud se podivam na zapisy v sekci Nové firmy a dam si vyhledat nekterou z uvedenych firem pres G a S tak nejste ve vysledku vyhledavani, jaky ze to ma pak smysl?
O cem ten katalog vlastne vubec je? Navic, podle meho, se strasne nevhodnym nazvem, protoze pod Multimadiaexpo si predstavuji akci, ktera se kona jednou rocne - neco jako kdysi INVEX jen o multimediich.
Zaverem, ano, existuje pro Vas byznys svetlo na konci tunelu, ale musi se to vse prekopat a prehodnotit (alespon v marketingu).
Ano, díky. Vaší analýzu proženu tiskárnou a ukážu na pravidelné poradě.
Nyní máme 460 fanoušku. Ve vaší analýze však nikde nevidím vysvětlení proč má smysl vůbec přemýšlet o vytvoření skupiny 50.000 fanoušků a proč má smysl v budoucnosti utrácet peníze za reklamní FB kampaně.
Stále se obávám, že 50.000 FB fanoušků a reklamní FB kampaně nás dovedou k jedinému výsledku.
K hořkému konstatování, že 50.000 FB fanoušků nám nezajistilo žádný zisk ani v rovině duchovní (nezískáme ani jednoho aktivního redaktora z armády FB fanoušků neziskové encyklopedie).
24. 7. 2016 11:48:52
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212979
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
24. 7. 2016 12:48:43
Multimediaexpo - vy jste naprosto mimo a vůbec nechápete, jak Facebook funguje ani jak ho používat.
Facebook plní dvě primární funkce - budování značky a je to také platforma na výkonnostní kampaně.
1) Budování značky - obvykle proces, kde nemůžete ukázat prstem a říct "díky tomu vyděláváme". Do toho mimo jiné skutečně patří pravidelná (kompetentní, což ta vaše momentálně není) aktualizace stránky zajimavými oborovými příspěvky, které vás pomohou etablovat jako autoritu v oboru.
2) Výkonností kampaně - nastavíte si jasně vymezený kvantifikovatelný cíl (například sehnat editory), kampaně nastavíte a měříte výsledky (počet odeslaných formulářů se zájmem o editorskou činnost). A nebo tu kampaň nastavíte na vaše monetizační prvky a měříte, kolik vám to vydělává.
Pokud děláte výkonnostní kampaně (a zapomeňte na to, že byste zvládli udělat dosah placené kampaně pomocí neplacených postů), je počet fanoušků a stav vaší stránky irelevantní záležitost - sice stránku mít musíte, aby se reklamy ukazovaly, ale lidi stejně posíláte někam na web.
PS budování fanoušků může mít smysl i z hlediska výkonnostní reklamy, protože na takové lidi (jsou-li přiváděni správně) pak lze reklama cílit a dá se důvodně předpokládat, že jsou více ochotni něco u vás nakoupit než někdo, kdo vás vidí poprvé.
24. 7. 2016 12:48:43
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212978
Tulenos
verified
rating uzivatele
24. 7. 2016 12:50:59
Jestli má profil 460 (zaručeně neaktivních, resp. aktivních max. v jednotkách procent) fandů za 7 let existence, zmuchlat a zahodit a začít znovu. Oněch 50k fandů bylo stanoveno jako laťka vámi, ne nikým zde. Otázka je, kde chcete tu encyklopedii propagovat a co si od ní slibujete. Organický traffic jede jednoznačně na Wiki. A po pravdě - jak zmiňuje Oleg - Multimediaexpo ani neevokuje encyklopedii. Trochu mi přijde, že sami nemáte moc jasno, čeho chcete dosáhnout - jako příklad: české příspěvky jsme dávali dlouho bez výsledku, takže jsme začali postovat (pro český trh) v angličtině... Jenže zásadní problém je kvalita těch příspěvků, resp. nekvalita - jsou nic neříkající a takových je FB doslova nabouchaný.
24. 7. 2016 12:50:59
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212977
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
24. 7. 2016 13:45:50
Napsal Multimediaexpo;1311824
Stále se obávám, že 50.000 FB fanoušků a reklamní FB kampaně nás dovedou k jedinému výsledku.
K hořkému konstatování, že 50.000 FB fanoušků nám nezajistilo žádný zisk ani v rovině duchovní (nezískáme ani jednoho aktivního redaktora z armády FB fanoušků neziskové encyklopedie).
Tady nastava problem, pokud jste za 6 let jste neziskali vice fanousku nez 460, jak chcete ziskat 50k fanousku? Bud ten projekt musi byt pro lidi zajimavy a sami se budou pridavat nebo je jednoduse kupovat, ale opet, musi ten projekt byt pro dane lidi zajimavy, protoze jinak se nepridaji ke strance :(
Takze prichazi otazka jak udelat projekt zajimavym aby se pridalo 50k fanousku a az je ziskate, budete premyslet jak je monetizovat, resp. jak na nich vydelat, coz je jednodussi nez polemizovat ted nad tim proc mit 50k fanousku a jak se na tom da vydelat aby se projektu naplnila rovina materialni a duchovni.
24. 7. 2016 13:45:50
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212976
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
24. 7. 2016 15:23:28
Napsal OndrejDyrka;1311857
Multimediaexpo - vy jste naprosto mimo a vůbec nechápete, jak Facebook funguje ani jak ho používat.
Facebook plní dvě primární funkce - budování značky a je to také platforma na výkonnostní kampaně.
1) Budování značky - obvykle proces, kde nemůžete ukázat prstem a říct "díky tomu vyděláváme". Do toho mimo jiné skutečně patří pravidelná (kompetentní, což ta vaše momentálně není) aktualizace stránky zajimavými oborovými příspěvky, které vás pomohou etablovat jako autoritu v oboru.
2) Výkonností kampaně - nastavíte si jasně vymezený kvantifikovatelný cíl (například sehnat editory), kampaně nastavíte a měříte výsledky (počet odeslaných formulářů se zájmem o editorskou činnost). A nebo tu kampaň nastavíte na vaše monetizační prvky a měříte, kolik vám to vydělává.
Pokud děláte výkonnostní kampaně (a zapomeňte na to, že byste zvládli udělat dosah placené kampaně pomocí neplacených postů), je počet fanoušků a stav vaší stránky irelevantní záležitost - sice stránku mít musíte, aby se reklamy ukazovaly, ale lidi stejně posíláte někam na web.
PS budování fanoušků může mít smysl i z hlediska výkonnostní reklamy, protože na takové lidi (jsou-li přiváděni správně) pak lze reklama cílit a dá se důvodně předpokládat, že jsou více ochotni něco u vás nakoupit než někdo, kdo vás vidí poprvé.
OndrejDyrka: Ano, plně rozumím oběma primárním funkcím FB.
Zásadní problém je však někde jinde. Osobně totiž považuji Facebook, z mnoha důvodů, za
5 km vysokou hromadu hnoje.
A kategoricky odmítám "Budování značky" na hnojišti nebo v septiku.
Hlavním důvodem pro tento radikální postoj (v Multimediaexpo.cz ojedinělý) je nekonečný vodopád zpráv a článků o tom, že FB systematicky a dlouhodobě zneužívá své postavení a masivně "ohýbá" nebo přímo blokuje vybraná témata, trendy, posty a informace !
Tento negativní vodopád má počátky již v roce 2010...a za posledních 40 minut jsem našel 19 negativních zpráv o FB. A kdybych se více snažil, určitě bych do půlnoci našel dalších 100 odkazů... Na ochutnávku nabízím, zatím, jen 4:
2010 -- http://www.lupa.cz/clanky/facebook-jistota-o-vsechno-muzete-kdykoliv-prijit/
2016 -- http://byznys.lidovky.cz/facebook-tendencne-manipuloval-s-vyberem-zprav-tvrdi-byvaly-zamestnanec-1lp-/media.aspx?c=A160510_110623_ln-media_pave
2016 -- http://byznys.ihned.cz/c1-65285450-facebook-manipuloval-zpravami-v-trendech-rika-byvaly-zamestnanec-vytlacoval-konzervativni-temata
2016 -- http://www.securitymagazin.cz/technologie/facebook-udajne-blokuje-zpravy-sirene-skupinami-vystupujicimi-proti-imigraci-1404050732.html
Výsledné rozhodnutí (na základě tohoto vlákna) -- v srpnu 2016 nepřidáme na náš FB účet ani jedno písmenko a budeme celý měsíc přemýšlet, jestli nebude mnohem výhodnější zrušit celý FB účet a trvale se přesunout na Twitter nebo YouTube.
24. 7. 2016 15:23:28
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212975
Tulenos
verified
rating uzivatele
24. 7. 2016 15:40:28
Je-li jako východisko pocit, že FB je 5 km vysoká hromada hnoje a negativní postoj k té hromadě, není lepší to zrušit rovnou? Navštívil jsem i stránku encyklopedie a mám dotaz - vypadá to jako obšlehlá Wiki, na totožné šabloně - kde je přidaná hodnota, co mě má přesvědčit k přechodu z Wiki? (Plus možná by bylo dobré sehnat mezi kamarády korektora, někde je čeština dost na pováženou, ale zase ve zdroji zdarma - budiž.) Možná se mi to zdá, ale stránky nabíhají poměrně hodně pomalu.
24. 7. 2016 15:40:28
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212974
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
24. 7. 2016 15:52:16
Napsal Multimediaexpo;1311914
OndrejDyrka: Ano, plně rozumím oběma primárním funkcím FB.
Zásadní problém je však někde jinde. Osobně totiž považuji Facebook, z mnoha důvodů, za
5 km vysokou hromadu hnoje.
A kategoricky odmítám "Budování značky" na hnojišti nebo v septiku.
Hlavní důvodem pro tento radikální postoj (v Multimediaexpo.cz ojedinělý) je nekonečný vodopád zpráv a článků o tom, FB systematicky a dlouhodobě zneužívá své postavení a masivně "ohýbá" nebo přímo blokuje vybraná témata, trendy, posty a informace !
Tento negativní vodopád má počátky již v roce 2010...a za posledních 40 minut jsem našel 19 negativních zpráv o FB. A kdybych se více snažil, určitě bych do půlnoci našel dalších 100 odkazů... Na ochutnávku nabízím, zatím, jen 4:
2010 -- http://www.lupa.cz/clanky/facebook-jistota-o-vsechno-muzete-kdykoliv-prijit/
2016 -- http://byznys.lidovky.cz/facebook-tendencne-manipuloval-s-vyberem-zprav-tvrdi-byvaly-zamestnanec-1lp-/media.aspx?c=A160510_110623_ln-media_pave
2016 -- http://byznys.ihned.cz/c1-65285450-facebook-manipuloval-zpravami-v-trendech-rika-byvaly-zamestnanec-vytlacoval-konzervativni-temata
2016 -- http://www.securitymagazin.cz/technologie/facebook-udajne-blokuje-zpravy-sirene-skupinami-vystupujicimi-proti-imigraci-1404050732.html
Výsledné rozhodnutí (na základě tohoto vlákna) -- V srpnu 2016 nepřidáme na náš FB účet ani jedno písmenko a budeme celý měsíc přemýšlet, jestli nebude mnohem výhodnější zrušit celý FB účet a trvale se přesunout na Twitter nebo YouTube.
Nezlobte se, ale když " Osobně totiž považuji Facebook, z mnoha důvodů, za 5 km vysokou hromadu hnoje" proboha proč jej řešíte? Tak neřešte ten hnůj a nebudete mít potřebu a nutnost pořád přemýšlet nad tím jak na něm vydělat... Když to tady čtu tento Váš příspěvek od začátku tak si myslím že problém je zcela jinde. Nabízíte prezentaci firem v katalogu....v jakém? kde je? kde ho najdu? sorry mne se to nepovedlo....O čem ta encyklopedie je a komu má primárně sloužit? ...Vůbec nechápu na co to slouží...:-(
24. 7. 2016 15:52:16
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212973
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
24. 7. 2016 15:55:50
Napsal Tulenos;1311922
Je-li jako východisko pocit, že FB je 5 km vysoká hromada hnoje a negativní postoj k té hromadě, není lepší to zrušit rovnou? Navštívil jsem i stránku encyklopedie a mám dotaz - vypadá to jako obšlehlá Wiki, na totožné šabloně - kde je přidaná hodnota, co mě má přesvědčit k přechodu z Wiki? (Plus možná by bylo dobré sehnat mezi kamarády korektora, někde je čeština dost na pováženou, ale zase ve zdroji zdarma - budiž.) Možná se mi to zdá, ale stránky nabíhají poměrně hodně pomalu.
Tvrzení o totožné šabloně...je typickým vyjádřením všech začátečníků. Šablona Vektor je integrální součástí MediaWiki a je využívána u 100.000++ instalací MediaWiki. Pokud ve WordPressu použijete výchozí šablonu, taky to znamená, že trapně kopírujete 100.000 jiných webů ???
Nyní opravdu běží stránky pomalu...úprava 2 globálních šablon vygenerovala frontu 80.000 požadavků na úpravu 80.000 stránek (na pozadí). Nic neobvyklého... :)
24. 7. 2016 15:55:50
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212972
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
24. 7. 2016 16:01:53
Napsal Peter Lacek;1311929
Nezlobte se, ale když " Osobně totiž považuji Facebook, z mnoha důvodů, za 5 km vysokou hromadu hnoje" proboha proč jej řešíte? Tak neřešte ten hnůj a nebudete mít potřebu a nutnost pořád přemýšlet nad tím jak na něm vydělat... Když to tady čtu tento Váš příspěvek od začátku tak si myslím že problém je zcela jinde. Nabízíte prezentaci firem v katalogu....v jakém? kde je? kde ho najdu? sorry mne se to nepovedlo....O čem ta encyklopedie je a komu má primárně sloužit? ...Vůbec nechápu na co to slouží...:-(
:-) Proč jej řeším ? Protože podléhám různým tlakům z okolí a moje okolí vesměs Facebook miluje....
24. 7. 2016 16:01:53
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212971
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
24. 7. 2016 16:07:58
Napsal Multimediaexpo;1311935
:-) Proč jej řeším ? Protože podléhám různým tlakům z okolí a moje okolí vesměs Facebook miluje....
a vy pravděpodobně milujete své okolí.....no to jsme všichni rádi.....
24. 7. 2016 16:07:58
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212970
Tulenos
verified
rating uzivatele
24. 7. 2016 18:42:24
Napsal Multimediaexpo;1311930
Tvrzení o totožné šabloně...je typickým vyjádřením všech začátečníků. Šablona Vektor je integrální součástí MediaWiki a je využívá na 100.000++ instalacích MediaWiki. Pokud ve WordPressu použijete výchozí šablonu, taky to znamená, že trapně kopírujete 100.000 jiných webů ???
Nyní opravdu běží stránky pomalu...úprava 2 globálních šablon vygenerovala frontu 80.000 požadavků na úpravu 80.000 stránek (na pozadí). Nic neobvyklého... :)
To stejně arogantně reagujete na všechny potenciální uživatele? Komentuji, co vidím - vizuálně je to totožné s Wiki. Pokud vezmu jako super výhodu nezapamatovatelný název evokující cokoli, jen ne encyklopedii, nehotové články (Enya, další už jsem neměl chuť otevírat), superatraktivní prokliky na stránky ministerstev (proč?) plus nezkorigovanou češtinu, přidám pomalý server (jistě - nic neobvyklého, ale do toho mi jako uživateli vcelku nic není), opravdu moc netuším, v co mě tam má přitáhnout/udržet. Ovšem to je pouze můj subjektivní názor. A silně pochybuji, že organický traffic bude ve vysokých číslech (to by se nejspíš promítlo právě i na FB, který může sloužit jako jistý typ metriky). Hodně štěstí.
24. 7. 2016 18:42:24
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212969
Multimediaexpo
verified
rating uzivatele
24. 7. 2016 20:26:23
Napsal Oleg;1311885
Tady nastava problem, pokud jste za 6 let jste neziskali vice fanousku nez 460, jak chcete ziskat 50k fanousku? Bud ten projekt musi byt pro lidi zajimavy a sami se budou pridavat nebo je jednoduse kupovat, ale opet, musi ten projekt byt pro dane lidi zajimavy, protoze jinak se nepridaji ke strance :(
Takze prichazi otazka jak udelat projekt zajimavym aby se pridalo 50k fanousku a az je ziskate, budete premyslet jak je monetizovat, resp. jak na nich vydelat, coz je jednodussi nez polemizovat ted nad tim proc mit 50k fanousku a jak se na tom da vydelat aby se projektu naplnila rovina materialni a duchovni.
...Takže přichází opět otázka proč usilovat o 50K fanoušků, když mi nikdo na celém Webtrhu není schopen uvést dva reálné příklady FB stránek, které mají 50K+ fanoušků a úspěšně je monetizují.
Všichni tady jen uctíváte "božskou" virtuální Fatu Morganu, ale dva reálně fungující příklady nikdo nezná...
---------- Příspěvek doplněn 24.07.2016 v 20:51 ----------
Napsal Tulenos;1311971
To stejně arogantně reagujete na všechny potenciální uživatele? Komentuji, co vidím - vizuálně je to totožné s Wiki. Pokud vezmu jako super výhodu nezapamatovatelný název evokující cokoli, jen ne encyklopedii, nehotové články (Enya, další už jsem neměl chuť otevírat), superatraktivní prokliky na stránky ministerstev (proč?) plus nezkorigovanou češtinu, přidám pomalý server (jistě - nic neobvyklého, ale do toho mi jako uživateli vcelku nic není), opravdu moc netuším, v co mě tam má přitáhnout/udržet. Ovšem to je pouze můj subjektivní názor. A silně pochybuji, že organický traffic bude ve vysokých číslech (to by se nejspíš promítlo právě i na FB, který může sloužit jako jistý typ metriky). Hodně štěstí.
Aha, Enya se Vám nelíbí...no, rozhodnutí YouTube vymazat libovolné video s ní opravdu ovlivnit nedokážeme. Ale česká Wikipedie je určitě vrcholem dokonalosti.
Třeba rok 609 je kompletní román o velikosti 119 bajtů...:-)
Zde -- https://cs.wikipedia.org/wiki/609
Nebo třeba Západní jihoslovanské jazyky...další Mega román o velikosti 255 bajtů...:-)
Zde -- https://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1padn%C3%AD_jihoslovansk%C3%A9_jazyky
A takhle bych mohl pokračovat pekelně dlouho...ani jeden z 2 000 nejkratších článků české Wikipedie totiž nepřesahuje velikost -- 460 bajtů... :-))
24. 7. 2016 20:26:23
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklama-realne-efekty-a-penize/strana/2/#reply1212968
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit