Zadejte hledaný výraz...

Facebook dynamická reklama – pravidlo 20% textu

uzivatel1
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
14. 7. 2016 15:25:32
Ahoj,
řeším problém, ke kterému nemůžeme dohledat na googlu odpověď.
Máme dynamickou reklamu přes Facebook pixel, takže Facebooku předáváme XML kód s katalogem produktů. Na jednotlivých stránkách pak předáváme FB informace o položkách na kterých se nachází zákazník. To vše funguje.
Máme tuto reklamu teprve 3 dny. První dva dny se téměř nikomu nezobrazovala (i přesto, že počet návštěvníků byl vysoký - předány byly také správně). Dnes nám FB reklamu zcela zablokoval. Jako důvod uvedl, že na obrázcích je příliš textu. Kontrolovali jsme přes nástroj od FB (odkaz níže), zda je na obrázcích opravdu mnoho textu (jsou to obyčejné produktové fotografie a některé výrobky mají etikety s textem).
https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay
Obrázky nám FB validoval a označil jako vhodné. Teď ale nastává ten problém. FB chce obrázky o velikosti 600 x 600 px, což předáváme. Když ale FB obrázky převezme, tak při výpisu reklamy (navrhovaný/sponzorovaný příspěvek) vyřeže z obrázku 600 x 600 px pouze střed o velikosti 300 x 300 px, pak tedy logicky u produktu s etiketou se text maximálně zvětší a zabírá větší část obrázku (zabere tedy více než 20%).
Setkal se s tím již někdo? Jde s tím bojovat? Už jsme dostali první napomenutí, pokud nám FB blokne účet tak předpokládám, že už ho nikdy nezprovozníme, stejně tak jako sám od sebe zablokoval kartu a už ji nikdy nepovolil (kontaktovat někoho z FB je nemožné ...).
P.S. Třešnička na konec je to, že jakmile zablokoval dynamickou reklamu tak se algoritmus zaměřil i na klasickou (kde je napevno námi nastavený obrázek). V rohu obrázku je malinké logo a přes FB validátor obrázek projede a je schválen, nicméně FB trucuje a blokuje i tuto reklamu.
14. 7. 2016 15:25:32
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-dynamicka-reklama-pravidlo-20-textu/#reply1210800
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
14. 7. 2016 15:30:03
Nechci napsat bojovat s tím nelze, nicméně řešil jsem podobný problém a zkrátka nevyřešil, podřídil jsem se. Pokud Vám FB napíše, že je něco špatně, změňte to. I kdyby pravda byla na Vaší straně, nedovoláte se jí.
14. 7. 2016 15:30:03
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-dynamicka-reklama-pravidlo-20-textu/#reply1210799
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit