Zadejte hledaný výraz...

Expedice, obsluha eshopu při dovolené

mkopecky
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
26. 10. 2025 22:15:46
Zdravím, jak prosím řešíte expedice během Vaší dovolené? Myslím, pokud si eshop obsluhujete sami. 
Dáte info na eshop a je to? Nebo to řešíte prosím jak?
Jde mi Ev o záporné reference typu "čekám na balík dlouho apod.".
Díky M. 
Editováno 26. 10. 2025 22:16:37 uživatelem mkopecky
26. 10. 2025 22:15:46
https://webtrh.cz/diskuse/expedice-obsluha-eshopu-pri-dovolene#reply1539772
Dobrý den,
co se týče zákaznické podpory – e-shopy si mě často najímají, abych během jejich dovolené zajišťovala vyřizování hovorů a e-mailové komunikace se zákazníky, a zároveň zákazníky informovala o době dovolené.
Samozřejmě je vhodné, aby všechny objednávky přijaté do začátku dovolené byly vyřízené. Doporučuji také umístit na webové stránky viditelné oznámení o dovolené a možném zpoždění vyřizování objednávek – tím předejdete nedorozuměním a současně se tím transparentně obhájíte vůči zákazníkům.
S pozdravem,
Veronika
27. 10. 2025 09:05:09
https://webtrh.cz/diskuse/expedice-obsluha-eshopu-pri-dovolene#reply1539775
lada1979
verified
rating uzivatele
27. 10. 2025 13:04:39
Recenze typu čekám dlouho, nikdo nekomunikuje budeš mít stejně protože spotřebitel zásadně nic nečte. U Heuréky a Zboží lze docílit smazání recenze, s Google nic nenaděláš jedině asertivní odpověď.
Zásadně nepíšeme dovolená, to většinu ještě navíc vytočí. Píšeme oznámení do kontaktů, u telefonu a emailu, že nebudou dostupné. Používáme vyskakující okno, upozornění na viditelném místě eshopu, v košíku a u zboží, že bude odesláno od.... , ve všech emailech co jdou zákazníkovi. A přesto máš desítky lidí co si vyskakují, případně tvrdí že to neviděli.
Nejúčinnější je vypnout košík, pokud si to můžeš dovolit. Hlavně se osvědčilo mít po dobu co neexpeduješ pouze platbu předem, kdy se pak nemusíš dohadovat. Většina co měla dobírku to za tu dobu zapomene a pak nepřebírá nebo je musíš obvolávat, zda to ještě chtějí.
A úplně nejlepší pokud máš možnost, přesměrovat telefon na ústřednu s operátorkou AI nebo výše.
A i přesto všechno je 8 z 10 zákazníků nespokojenou protože eshop má mít více lidí a být otevřen nonstop.
Jinak si ale stejně myslím, že recenze se přeceňují, ale asi záleží i na sortimentu.
27. 10. 2025 13:04:39
https://webtrh.cz/diskuse/expedice-obsluha-eshopu-pri-dovolene#reply1539778
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit