Zadejte hledaný výraz...

ETARGET – navrhy na vylepsenie

adminsao
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 1. 2008 22:36:51
Napsal Retal;30060
.............
Raději nechci domýšlet, kam by vedlo, kdyby jakýkoliv kontextuální inzertní systém publisherům umožňoval stanovit minimální cenu za proklik. Laserově zacílené inzeráty nabízející půjčky a diety na stránkách s flashovými hrami? Inzerenti by byli určitě velmi spokojení. :rolleyes:
Ten příklad se mě nezdá zrovna nejlepší. Jakou moc velkou kontextovou souvislost má dieta s flashovými hrami na to aby je systém "propojil" a zobrazoval reklamu na dietu na stránkách s flashovými hrami?
23. 1. 2008 22:36:51
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-navrhy-na-vylepsenie/strana/3/#reply38874
Napsal adminsao;30095
Ten z poskytovatelů prostoru kdo by přestřelil minimální cenu by měl smůlu. Vydělal by ve výsledku možná míň než ten respektující nižší cenu. Stejně tak inzerent který by pásmo podstřelil by si asi moc nezainzeroval.
Opět: Není důležitá cena za proklik, ale cena za jednotku zobrazení.
Napsal adminsao;30105
Ten příklad se mě nezdá zrovna nejlepší. Jakou moc velkou kontextovou souvislost má dieta s flashovými hrami na to aby je systém "propojil" a zobrazoval reklamu na dietu na stránkách s flashovými hrami?
No právě, o tom mluvím. :rolleyes: Chamtivost publisherů by snížila kontextuální zacílenost.
A vůbec, už se o tom nebavme, je to nereálné, je to blbost a především to nesouvisí s tím, na co se ptá Bottanek.
23. 1. 2008 22:47:35
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-navrhy-na-vylepsenie/strana/3/#reply38873
adminsao
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 1. 2008 23:11:22
Napsal Retal;30106
Opět: Není důležitá cena za proklik, ale cena za jednotku zobrazení.
No právě, o tom mluvím. :rolleyes: Chamtivost publisherů by snížila kontextuální zacílenost.
A vůbec, už se o tom nebavme, je to nereálné, je to blbost a především to nesouvisí s tím, na co se ptá Bottanek.
Vím že je to OT a dokážu se plně vžít do toho co cítíš když někdo úhýbá z diskuse určené zakladatelem tématu. Ale nemůžu si pomoct. Téma se mě zdá dost zajímavé. Vím že je to otrava, ale zkus ty kouzelná tlačítka rozdělit, spojit apod.
Jinak chamtivost publisherů nemusí nutně znamenat snížení zacílenosti. Jenom by to bylo možná víc práce s nastevením citlivosti systému. Pokusím se to vysvětlit i u ad sense volíš možnost co zobrazovat (jen prázdné pole, mizející reklamu apod.) pokud se nenajde reklama vhodná pro tvůj web. Uź jsem to zaregistroval u nově založeného topicu na mém fóru (než se google vzpamatoval). Tj pokud by systém byl nastavený tak, že by místo chybějící kontextově vhodné reklamy zobrazil nic nebo nekomerční reklamu?
Přece i v zájmu publishera je nabídnout komerční klikatelnou reklamu co nejvíce návštěvníkům svého webu. A pokud jako publisher přestřelím příliš svoje požadavky tak se komerční reklamy zobrazí jen 50% a tak připravím dalších 50% návštěvníků o možnost kliknutí na alespoň nějak placenou reklamu. Takže i příliš nadsazená požadavek an minimální cenu by byl pro publishera kontraproduktivní. Jde jen o to aby ty hranice kam až ano a kam až ne vznikaly přirozeně poptávkou a nabídkou. Nebo se v úsudku mýlím?
SAmozřejmě zdůrazňuju to, že celý systém (jeho nastavená citlivost) by musel být přísnější k obsahové shodnosti požadavku inzerenta a obsahu webu publishera. Cena ať vznikne přirozeně.
PS: Současný stav mě nutí k přirovnání, že si jdu půjčit auto do půjčovny a já si určuji za kolik mě to auto půjčí (stejně jako inzerent cenu za svoji reklamu). Nu což při takovém přístupu zákazníků to po pár špatných zkušenostech několik půjčoven brzo zavře z důvodu neudržitelnosti provozuschopnosti aut a půjčeníchtivý budou obíhat zoufale pár půjčoven a za těch málo provozuschopných aut nabízet několika násobky původních cen.
Opsal bych sem teorii z mé diplomky (ó to už je dávno) o strategii dlouhodobé udržitelnosti dodavatelsko-odběratelských vztahů, ale to už bych byl úplně OT.
Tak mě v této souvislosti napadlo, že vlastně těmto systémům vůbec nejde o nějaký dlouhodobý vztah s poskytovateli ploch, ale naopak o cílenou rychlou rotaci poskytovatelů reklamních ploch. Vycucat, vyždímat za pár kaček a "vyhodit".
23. 1. 2008 23:11:22
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-navrhy-na-vylepsenie/strana/3/#reply38872
Saman
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
24. 1. 2008 07:56:53
Nebylo by špatné i u všeobecných odkazů je dělit alespoň podle zaměření (zábava, business, půjčky ...) aby se i např. na zábavných portálech nezobrazovali stále dokola reklamy úplně mimo, ale aspoň byly trochu cílené. Musel by to ale přiřazovat (nebo kontrolovat) někdo z ET jinak by to nemělo význam.
24. 1. 2008 07:56:53
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-navrhy-na-vylepsenie/strana/3/#reply38871
Martin
verified
rating uzivatele
25. 1. 2008 12:25:55
Napsal Šaman;30143
Nebylo by špatné i u všeobecných odkazů je dělit alespoň podle zaměření (zábava, business, půjčky ...) aby se i např. na zábavných portálech nezobrazovali stále dokola reklamy úplně mimo, ale aspoň byly trochu cílené. Musel by to ale přiřazovat (nebo kontrolovat) někdo z ET jinak by to nemělo význam.
vseobecne odkazy su na to aby na strankach kde sa neda podla coho zistit kontext mohli zobrazovat aspon nejake odkazy ... tak to ma spravene napr. azet.sk (podla coho by ste cieli reklamu na chate? resp. ake kategorie produktov a sluzieb zaujimaju ludi co chodia chatovat?)
25. 1. 2008 12:25:55
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-navrhy-na-vylepsenie/strana/3/#reply38870
Martin
verified
rating uzivatele
25. 1. 2008 12:43:32
Napsal Master;30069
to ani nejde o to, aby som si vybral koho inzerát budem zobrazovať. Ja som tým len chcel povedať, že proste 0.1 Sk za klik je málo a mňa a ako pokytovateľa to od systému odrádza.
skutocne treba pozerat skor na eCPM nez na cenu za klik, samozrejme dolezita je navstevnost ... je jedno ci ide o ETARGET alebo AdSense, adFOX atd.
pripajam prehlad zopar stranok (za dlhsie obdobie) kde bezia uz aj kontextove a katalogove odkazy (ako som to teraz prepocitaval tak na ploche so vseobecnymi odkazmi mam priemernu CPC 2,5 Sk co ma trochu prekvapilo, eCPM je ale len ubohych 1,52 Sk)
25. 1. 2008 12:43:32
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-navrhy-na-vylepsenie/strana/3/#reply38869
Saman
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
25. 1. 2008 12:52:28
Napsal bottanek;30428
vseobecne odkazy su na to aby na strankach kde sa neda podla coho zistit kontext mohli zobrazovat aspon nejake odkazy ... tak to ma spravene napr. azet.sk (podla coho by ste cieli reklamu na chate? resp. ake kategorie produktov a sluzieb zaujimaju ludi co chodia chatovat?)
i tam by mohly zobrazovat např. v chatu seznamka kategorii zábava, v chatu o autech kategorii auto moto ... a nebo na celý portál nastavit kategorii zábava. Bylo by to podle mě lepší než současné všeobecné odkazy u kterých mám velmi malou klikavost
25. 1. 2008 12:52:28
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-navrhy-na-vylepsenie/strana/3/#reply38868
Saman
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
25. 1. 2008 13:03:59
Napsal bottanek;30433
(ako som to teraz prepocitaval tak na ploche so vseobecnymi odkazmi mam priemernu CPC 2,5 Sk co ma trochu prekvapilo, eCPM je ale len ubohych 1,52 Sk)
to je právě tím necílením reklamy, alespoň trochu by to cílit chtělo
25. 1. 2008 13:03:59
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-navrhy-na-vylepsenie/strana/3/#reply38867
Martin
verified
rating uzivatele
25. 1. 2008 19:01:21
Napsal Šaman;30438
to je právě tím necílením reklamy, alespoň trochu by to cílit chtělo
nieco natom bude ;) skusim navrhnut a uvidime ...
25. 1. 2008 19:01:21
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-navrhy-na-vylepsenie/strana/3/#reply38866
Saman
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
25. 1. 2008 19:07:02
Napsal bottanek;30513
nieco natom bude ;) skusim navrhnut a uvidime ...
už je to vyřešené, více na PM ;)
25. 1. 2008 19:07:02
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-navrhy-na-vylepsenie/strana/3/#reply38865
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit