Zadejte hledaný výraz...

Efektivita X Realita 1

Chci povznést diskuzi a hodit do pléna několik myšlenek (převzatých odkudkoliv) o podnikatelské efektivitě. Aneb jak udělat "tři prdele práce" a nebýt furt "bizi".
První: jak nedělat neefektivní věci:
Neodpovídat na emaily, které nikam nevedou. (budete za namyšlené blbce)
Nereagovat na nabídky, které neodpovídají zadání. (budete za arogantní)
Slušně ukončit telefonáty, které nikam nevedou. (budete za hulváty)
Máte další tipy co nedělat, protože je to neefektivní a jaký to má reálný efekt?
5. 11. 2012 12:27:17
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-x-realita-1/#reply828209
Martin N
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 11. 2012 12:37:56
Napsal jersywoo;866377
Neodpovídat na emaily, které nikam nevedou. (budete za namyšlené blbce)
Nereagovat na nabídky, které neodpovídají zadání. (budete za arogantní)
Slušně ukončit telefonáty, které nikam nevedou. (budete za hulváty)
Máte další tipy co nedělat, protože je to neefektivní a jaký to má reálný efekt?
Ještě že takto nesmýšlí každý. Pokud ti to tak vadí, nepodnikej o.O
5. 11. 2012 12:37:56
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-x-realita-1/#reply828208
NeRD: drž se tématu ;-)
5. 11. 2012 12:44:42
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-x-realita-1/#reply828207
Napsal jersywoo;866377
Chci povznést diskuzi a hodit do pléna několik myšlenek (převzatých odkudkoliv) o podnikatelské efektivitě. Aneb jak udělat "tři prdele práce" a nebýt furt "bizi".
První: jak nedělat neefektivní věci:
Neodpovídat na emaily, které nikam nevedou. (budete za namyšlené blbce)
Nereagovat na nabídky, které neodpovídají zadání. (budete za arogantní)
Slušně ukončit telefonáty, které nikam nevedou. (budete za hulváty)
Máte další tipy co nedělat, protože je to neefektivní a jaký to má reálný efekt?
- třídit poštu na důležitou a nepodstatnou
- vypnout instantni messengery
- chodit na Webtrh jen jednou denne na 5 minut
5. 11. 2012 12:47:55
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-x-realita-1/#reply828206
Martin N
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 11. 2012 12:52:59
Napsal jersywoo;866388
NeRD: drž se tématu ;-)
Neplácat sekretářku po zadku. (bolí z toho ruka)
5. 11. 2012 12:52:59
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-x-realita-1/#reply828205
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 11. 2012 12:57:11
Nezakládat na webtrhu téma, pokud neznám význam slova "povznést":)
A stal jsem se hulvátem, arogantem a namyšleným blbcem v jednom příspěvku...
Ale vážně: hodně toho udělá už správná prezentace služeb -> pokud jasně uvedeš, že pracuješ za 1 000 Kč/hod, těžko tě budou kontaktovat ti, kteří chtějí někoho "za pivo a cigára".
Napsal jersywoo;866377
Chci povznést diskuzi a hodit do pléna několik myšlenek (převzatých odkudkoliv) o podnikatelské efektivitě. Aneb jak udělat "tři prdele práce" a nebýt furt "bizi".
První: jak nedělat neefektivní věci:
Neodpovídat na emaily, které nikam nevedou. (budete za namyšlené blbce)
Nereagovat na nabídky, které neodpovídají zadání. (budete za arogantní)
Slušně ukončit telefonáty, které nikam nevedou. (budete za hulváty)
Máte další tipy co nedělat, protože je to neefektivní a jaký to má reálný efekt?
5. 11. 2012 12:57:11
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-x-realita-1/#reply828204
xunil
verified
rating uzivatele
5. 11. 2012 13:00:31
Delegovat práci.
5. 11. 2012 13:00:31
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-x-realita-1/#reply828203
qye
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
5. 11. 2012 13:12:48
Napsal jersywoo;866377
Neodpovídat na emaily, které nikam nevedou. (budete za namyšlené blbce)
Nereagovat na nabídky, které neodpovídají zadání. (budete za arogantní)
Slušně ukončit telefonáty, které nikam nevedou. (budete za hulváty)
Zajímavé téma, myslím si, že to bude hodně subjektivní a také hodně o tom jak člověk dokáže komunikovat. Pokud ovládáte komunikaci, tak to nemusí mít takové negativní následky jak píšete. To v závorkách máte jako zpětnou vazbu od lidí? Nebo je to Váš předpoklad? Nesmýšlíte takto i Vy o lidech kteří toto dělají?
Emaily řeším podle priority, když vím, že mi má přijít nějaký důležitý - tak mám klienta zapnutého, když vím že ne - tak mám klienta vypnutého. Když přijde email, tak si přečtu předmět a odesílatele. VIP klienty si otevřu ihned, ostatní až večer nebo druhý den ráno. Občas v rychlosti jen napíši, že moc nestíhám a že napíši až druhý nebo třetí den.
Telefon řeším podle priority, pokud je doba kdy mi volá někdo důležitý, tak mám telefon zapnutý, jinak vypnutý. Zvuk mám vypnutý stále. Zapínám a kontroluji v intervalu 1-3 hodiny (dle hodin kolik je, přes noc většinou nekontroluji) - zmeškané hovory vyřídím, sms vyřídím a opět vypínám. Pokud mám zapnutý telefon, tak vždy s vypnutým zvukem a pokud vidím, že mi někdo volá, tak když číslo znám tak beru, jinak se rozhoduji podle času.
Pro dosažení mé maximální efektivity je důležité abych se mohl koncentrovat, maximálně se soustředit. Vzpomínám na dny, kdy jsem email a telefon řešil primárně, to jsem za celý den nic neudělal.
A ukončení telefonátu se dá velmi slušně, když mi někdo volá nevhod, tak řeknu že se omlouvám, že zavolám v xx:xx. Pokud volám někomu já, první otázka je jestli neruším. Pokud je telefonát příliš dlouhý tak se ho snažit slušně ukončit slovy i foneticky: "tak jo, jsme domluveni.", "dobře - podívím se na to a ozvu se.", "myslím si, že po telefonu již víc nevymyslíme, co byste řekl na to že bych se na to podíval a pak se Vám ozval?" - tu větu opravdu ukončit i foneticky, aby on měl podvědomně pocit, že telefonát končí a on ho ukončí aniž by to třeba vědomě chtěl. (Zde více odkazuji na řeč těla a na komunikaci obecne.)
+ myslím, že pokud se nejedná o vzdělávání či řešení důležitého problému, tak by se měla omezit i aktivita na fórech (facebook absolutně vypnout, skype, icq, msn,.. taky) Když pracujete na PC, tak se snažit mít stále otevřeno co nejméně programů a oken (ačkoli to Váš pc zvládne - tak se mozek nemusí soustředit na takové množství rušivých podnětů.)
A pak hlavně - dobře si plánovat svou práci a pracovat zejména na věcech z druhého kvadrantu (viz obrázky).
Pokud neberu v potaz delegování práce na asistentku a ostatní spolupracovníky. Ale pokud člověk neumí pracovat efektivně, tak to delegováním moc nezachrání, stále tam budou jeho limity.
5. 11. 2012 13:12:48
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-x-realita-1/#reply828202
Nishkam
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
5. 11. 2012 13:52:06
1. Mně osobně hodně pomohla specializace na jednu vyhrazenou oblast. Lépe ji teď rozumím = lepší kvalita mých služeb a produktů, zároveň pro mně jednodušší rychlejší práce.
2. Napsal jsem článek na blog pro velkou skupinu zájemců o jednoduché web stránky a většinu takových lidi ho posílám nejdříve přečíst, kde dostanou několik rád zdarma. Ušetřil jsem tak mnoho času s vysvětlováním základních pojmů. V plánu mám ještě pár dalších článků podobného zaměření.
Stále však největší výzva pro mně je osobní disciplina. Tak se občas kouknu na nějaké motivační video, jako např. toto od Franka Kerne v angličtině
5. 11. 2012 13:52:06
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-x-realita-1/#reply828201
HC
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 11. 2012 13:57:07
Jak dlouho zabere napsat (nebo říct):
"Vážený pane Vopičko, děkuji, ale Vaše nabídka pro mě není zajímavá. Mějte se hezky." ?
15 sekund? 30 sekund?
Kdybyste byli echt vytížení a řešili takových záležitostí 20 každý den, zabere to 10 (slovy deset) minut.
Odpovězte si sami, zda Vám stojí za to být slušní.
5. 11. 2012 13:57:07
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-x-realita-1/#reply828200
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit