Zadejte hledaný výraz...

E shop Salondoma.cz

Petra Veselá
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
14. 7. 2014 10:59:42
Tak já sice nejsem 40+, nicméně k cílovce mám hodně blízko. První, co mě napadlo, že jste salón, kde si můžu objednat domů kadeřnici, pedikérku atd. NE eshop.
Kdybyste nepsala, že je vaše cílovka ženy 40+, myslím si že je to eshop pro mladé slečny, které kosmetické přípravky teprve testují.
I když o to asi nestojíte, vyjádřím se k těm fotkám, co tam máte. Ta slečna s těmi natáčkami na hlavě a našpulenou pusou mé dojmy napsané výše jen utvrdí. Proč tam není třeba fotka nějaké krásné ženy ve věku vaší cílovky?
Taky bych uvítala větší písmo a míň barev.
Ten chat bych zrušila, místo něj na viditelné místo umístila třeba telefonní kontakt, popřípadě email.
Zjednodušila bych kategorie produktů, tu 13. komnatu bych přejmenovala. Velmi otevřeně řečeno ten název na mě působí dojmem: „Tady nic nekupuj, protože ve svým věku by ses měla za podobný věci stydět a ne ještě utrácet za nějaké užitečné doplňky“.
Odkaz psali o nás bych přesunula někam jinam.
A k tomu čtení. Taky mě nebaví číst. Tedy rozhodně ne v eshopu. K těm článkům... odkaz v prvním článku v nefunguje. Ve článku o peelingových ponožkách chybí odkaz na výrobek.
Když už myslíte, že mají čtyřicátnice potřebu číst, tak by bylo dobré zapracovat na textech. :-)
14. 7. 2014 10:59:42
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/strana/2#reply1039423
salondoma
verified
rating uzivatele
14. 7. 2014 12:03:09
Napsal marcoo;1106627
S kým komunikujete, se můžete podívat když si kliknete na jeho Jméno. Zobrazí se Vám profil uživatele. Jinak vězte, od věku 40 nemám daleko a ani mě osobně nebaví číst. Raději se podívám na fotky, pokud mě to zaujme podle názvu a podle toho co hledám, pak možná kliknui a počtu si víc.
Dále jsem si nikde nedovolil tvrdit, že je někdo pablb, co zde píšete. Ani nemám pocit, že bych byl zoufalec, a neměl se jak uživit. Naopak.
Pokud váš obchod je tak dobrý, určitě bych si alespoň zaplatil pořádný design shopu. I když poskytovatel, kterého máte jak tak koukám, vám jej asi neimplementuje. CRM Vám sice může vyhovovat, ale tam zákazníci nenakupují. Musí se tam cítit bezpečně a příjemně. Za mou osobu a to prosím berte bez urážky, nebo náznaku osobního útoku, já bych zde nenakoupil. Celkově na mě shop působí tak, že vznikl hodně rychle, rychle naházet produkty a rychle prodat. Nehledě na to, že nejsem žena 40+ Pokud jste tak dobří, jak tvrdíte, je na zváženou, zda si nezaplatit opravdu kvalitní design celého shopu.
Jinak aby jste věděla, kdo s vámi komunikuje, že nejsem zoufalec, který jen mele, zde je momentálně rozpracovaná jedna má práce (nedokončená) Obrázek si utvořte sama.
Náhled zde
Myslím, že v tomto oboru se chvilku pohybuji a vím co vám zde píši. Netvrdím, že je to nějaké dogma, ale chtěla jste radu, kritiku, tak jsem vám napsal. Stejně jako ostatní. :-)
Děkuji, určitě do designu budeme investovat. Nechápu co tím myslíte však, že nám ji poskytovatel neimplementuje?Já netvrdím, že jsme "tak" dobří. naše firma má více činností, my máme e-shop s kosmetikou pro radost a rozhodně nemáme ambice dohánět Alzu:) Ještě k tomu balastu jak píšete - určitě s tím něco uděláme.Poraďte kam umístit zásadní informaci, že jsme výhradní prodejce. Váš web je graficky příjemný a přehledný, ale na první pohled vidím, že jen přeprodáváte a v takových e-shopech opravdu nerada nakupuji. M
14. 7. 2014 12:03:09
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/strana/2#reply1039422
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 7. 2014 12:23:31
Napsal salondoma;1106706
Děkuji, určitě do designu budeme investovat. Nechápu co tím myslíte však, že nám ji poskytovatel neimplementuje?Já netvrdím, že jsme "tak" dobří. naše firma má více činností, my máme e-shop s kosmetikou pro radost a rozhodně nemáme ambice dohánět Alzu:) Ještě k tomu balastu jak píšete - určitě s tím něco uděláme.Poraďte kam umístit zásadní informaci, že jsme výhradní prodejce. Váš web je graficky příjemný a přehledný, ale na první pohled vidím, že jen přeprodáváte a v takových e-shopech opravdu nerada nakupuji. M
Že vám ho neimplementuje znamená, že Pokud dodáte vašemu poskytovateli design, určitě Vám ho nenasadí na Váš eshop. jelikož mají nějaké šablony, které prostě obarvují. nejsem si tím tak jist, možná se pletu ale předpokládám, že to tak zkrátka bude.
Co se týče našeho designu, nejde o nás shop.Jde o naší práci. Pouze grafický návrh pro jednoho klienta. To zda se někomu zamlouvá přeprodej zboží, nebo ne, je druhořadé a jde to mimo mně. má práce je dodat design. Chtěl jsem poukázat na vaší zmínku o tom, že nevíte, s kým si píšete. Tak aby jste měla pouze přehled.
Zmínku o tom, že jste výhradní dovozce můžete řešit libovolně. Na vašem současném shopu si tím nejsem tak jist. asi nějaký banner nad produkty, nebo někde vedle loga a podobně. Možnosí je opravdu mnoho.Ale určitě někde viditelně, pokud na tom stavíte svůj business.
14. 7. 2014 12:23:31
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/strana/2#reply1039421
salondoma
verified
rating uzivatele
14. 7. 2014 12:49:13
Napsal Petkav;1106664
Tak já sice nejsem 40+, nicméně k cílovce mám hodně blízko. První, co mě napadlo, že jste salón, kde si můžu objednat domů kadeřnici, pedikérku atd. NE eshop.
Kdybyste nepsala, že je vaše cílovka ženy 40+, myslím si že je to eshop pro mladé slečny, které kosmetické přípravky teprve testují.
I když o to asi nestojíte, vyjádřím se k těm fotkám, co tam máte. Ta slečna s těmi natáčkami na hlavě a našpulenou pusou mé dojmy napsané výše jen utvrdí. Proč tam není třeba fotka nějaké krásné ženy ve věku vaší cílovky?
Taky bych uvítala větší písmo a míň barev.
Ten chat bych zrušila, místo něj na viditelné místo umístila třeba telefonní kontakt, popřípadě email.
Zjednodušila bych kategorie produktů, tu 13. komnatu bych přejmenovala. Velmi otevřeně řečeno ten název na mě působí dojmem: „Tady nic nekupuj, protože ve svým věku by ses měla za podobný věci stydět a ne ještě utrácet za nějaké užitečné doplňky“.
Odkaz psali o nás bych přesunula někam jinam.
A k tomu čtení. Taky mě nebaví číst. Tedy rozhodně ne v eshopu. K těm článkům... odkaz v prvním článku v nefunguje. Ve článku o peelingových ponožkách chybí odkaz na výrobek.
Když už myslíte, že mají čtyřicátnice potřebu číst, tak by bylo dobré zapracovat na textech. :-)
Děkuji za názor...Určitě o to stojím, jen bude nutné vše důkladně promyslet. Ono to zas až tak jednoduché není. Píšete fotka nějaké krásné ženy. Vždyť to má téměř každý. Všude na Vás číhají stejné ksichtíky a kosmeticé e.shopy laděné do přírodních barev. Naše zákaznice nás v rozhoverech identifikují např ten obchod s tou černou vanou nebo s babou v natáčkách. Ta odlišnost být jiný a nesplývat s davem je také důležitá. Tím mě zas nenapadejte že se obhajuji, to je prostě fakt. Jsem se zákaznicemi v denno-denním kontaktu takže samozřejmě vnímám jejich názory, ale to neznamená že se na tom zasekneme a nepůjdem dál.
Dnes večer si napíši z Vašich připomínek dlouhý seznam a budu mít zamotanou hlavu a o zábavu postaráno:-)Dík
---------- Příspěvek doplněn 14.07.2014 v 12:55 ----------
Napsal marcoo;1106721
Že vám ho neimplementuje znamená, že Pokud dodáte vašemu poskytovateli design, určitě Vám ho nenasadí na Váš eshop. jelikož mají nějaké šablony, které prostě obarvují. nejsem si tím tak jist, možná se pletu ale předpokládám, že to tak zkrátka bude.
Co se týče našeho designu, nejde o nás shop.Jde o naší práci. Pouze grafický návrh pro jednoho klienta. To zda se někomu zamlouvá přeprodej zboží, nebo ne, je druhořadé a jde to mimo mně. má práce je dodat design. Chtěl jsem poukázat na vaší zmínku o tom, že nevíte, s kým si píšete. Tak aby jste měla pouze přehled.
Zmínku o tom, že jste výhradní dovozce můžete řešit libovolně. Na vašem současném shopu si tím nejsem tak jist. asi nějaký banner nad produkty, nebo někde vedle loga a podobně. Možnosí je opravdu mnoho.Ale určitě někde viditelně, pokud na tom stavíte svůj business.
U Shoptetu to není problém, my jsme s nimi maximálně spokojení.Sice to něco stojí, ale např. www.carollini.cz jak tady někdo v diskuzi uváděl je jejich práce.
Jinak mě těšilo a hezký den
Marie
14. 7. 2014 12:49:13
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/strana/2#reply1039420
swjetice
verified
rating uzivatele
14. 7. 2014 20:56:31
Dobrý večer přátelé. Sleduji tento diskusní portál velmi dlouho a ráda, dokonce i z Německa a drive z Holandska - temer denně. Jsem puvodem z Brna a pracuji jako marketiér už 22 let. Podařilo se mi v rámci korporátní kariéry dosáhnout pozice Cluster Marketing Managera pro východní Evropu pro Globální koncern. Je to možná pro vás plus nebo minus slyšet, resp. cist ted moje radky. Kdo chce cist dal - muze, komu se nadnarodni korporace hnusi, prosim, nectete....
Je naprosto uzasne, ze v Cesku jsou dnes tato fora a hodne navstevovana.
Jak vim, tak cesti vedci vymysleli leky, ze kterych Ceska Republika rocne dostava 1,5mld "dividend", tito vedci ovsem museli vymyslet neco, co je celosvetove uplatnitelne a pouzitelne. Omlouvam se, ale web design je pouze jeden ze stripku mozaiky.
Velmi ocenuji to, ze bylo konecne pochopeno to, ze bezne veci neni celosvetove problem vyrobit. Cina, Indie atd...
Navic, cim dal vice lidi chape, ze to, ze v Evrope se vyskytuji nekvalitni vyrobky z Asie neni nekvalitou asijských výrobců (dokáží vyrobit raketu do vesmíru), ale zadáním Evropanů, že prostě chtějí vyrobit levny "svetr bez jednoho rukávu" za tolik a tolik, no tak jim to prostě vyrobí.... a tak to prostě je... i v mem byznicu.
Chapu, ze hodne mladych grafiku jsou napul umelci, napul analfabeti a napul asocialove (pulkami se nenechte zmast).
Tak jako tak jsou to u nas nesmirne ceneni profesionalove, ovsem pouze za predpokladu, ze jsou schopni se prizbusobit a vubec pochopit to jak dnes svet bezi. Tisice a tisice napadu domnelych geniu zustavaji nekompromisne v kosi. Treba je nekdy nekdo doceni jinde nebo za 50 let, ale ne ted a tady. Dnes neni mimo absolutni vyjimky (cesti geniove) problem vyrobit, ale prodat. Cas na hrdinstvi z toho, ze jsme najednou umeli vyrobit kombajn je uz davno pryc.....a vse se naprosto dusledne podrizuje schopnosti prodat....
Umelce zamestna jen globalni firma a to v pomeru 1:1000000 (a to celosvetove), skveleho web remeslnika zamestna kazdy.
Z nasi firmy vi, ze ani ti , kterym je placeno v petimistnych cifrach v dolarech si nikdy nedovoli narusit korporatni identitu ze dne na den. To je proces na 2-10 let.....
Preju vam mnoho zdaru a preji spoustu radosti a uspechu.
S.
---------- Příspěvek doplněn 14.07.2014 v 21:01 ----------
Napsal musil.david;1106562
Tak ja ihned s par tipy prijdu:
1) na eshop se divam na notebooku a jelikoz sviti trosku slunicka, mam hodne intenzivni jas monitoru. Tlacitkou koupit u detailu produktu, jsem hledat 60 sekund. Absolutne neni videt, splyva s pozadim a hlavne proc neni treba take ruzove? Vyvolavalo by mnohem vetsi akci.
2) chybi vam hrozne dulezite zaskrtavaci tlacitko v objednavce, tj. "dorucovaci adresa je stejna jako fakturacni". U naproste vetsiny objednavek to tak budete mit a je nesmysl nutit to zakazniky vyplnovat dvakrat.
3) to co mne vadi, ale jinym samozrejme nemusi, ze kdyz prijdu na uvodni stranku, jsem zahlcen aktualitami a uvitacim textem, ale vlastne nevidim porad zadne zbozi
4) ano, eshop nevypada zrovna jako designove nejnovejsi, ale doporucil bych asi zmenit tu titulni fotografii, protoze ja v tom vidim kadernictvi.
Kdarenicvi neni mozna od veci
---------- Příspěvek doplněn 14.07.2014 v 21:05 ----------
Souhlas. Moc rozličných textových stylů. To me rusi. Kdyz jim to ale funguje, proc ne...
Napsal Radek O.;1106591
Dobremu marketakovi je uplne jedno co ma odkomunikovat, prodat a komu. Dokaze jeden den uspet v Gronsku z klimatizaci a druhy den na sahare s topenim ;) Nicmene naopak webdesigner by mel byt schopny navrhnout shop pro cilovou skupinu a presne pro ni s ohledem na sortiment apod. Progamator je programator, ten jen tvori to, co se mu zada.
Nicmene nase core cilovka je 30-35 s velkym presahem nahoru a dolu a uprimne takovy eshop bych nechtel a neverim, ze funguje dobre pro onu cilovku, resp. ze by s urcitymi upravami nefungoval daleko lepe. TO neni o nejakem hypermodernim designu, to je spousta detailu. Mate tam spoustu textoveho balastu, spoustu barev pisma od temer necitelneho bileho, pres hnede, cervene apod. to je kycovite a neverim, ze toto pomaha vasi cilovce. Zahlcujete je informacemi k nicemu od pocatku, misto toho, abyste je vedla k cili = najit co potrebuji a koupit.
Mate eshop na 3 sloupce, pritom ten uplne vpravo je informacne k nicemu, misto toho, abyste lidem predlozila produkty, v lepsi kvalite, ne tak nahustene na sebe apod. pak se cely eshop provzdusnuje. Ano, ted jsem nenapsal nic konkretniho, protoze si myslim, ze by to chtelo hodne zmen, ktere by eshopu prospesly, provzdusnily ho a pritom by zustal logikou apod. uplne stejny, aby se stali zakaznici v tom neztraceli.
Je skoro 10 hodin a vas chat je stale offline, proc jej tedy mate?
Ano, nekdo muze argumentovat, ze mimibazar je jeste horsi a funguje, ano funguje.
---------- Příspěvek doplněn 14.07.2014 v 21:10 ----------
Petkav: - není každý krásný jako (mozna ) vy. berte to tak, ze musite vzdy prezentovat oblicej, ktery bud neprovokuje nebo provokuje. tento dle mmeho nazoru neprovokuje nikoho - ani zeny ani muze - jen je v divne poze = super = zaujme. ....
Napsal salondoma;1106730
Děkuji za názor...Určitě o to stojím, jen bude nutné vše důkladně promyslet. Ono to zas až tak jednoduché není. Píšete fotka nějaké krásné ženy. Vždyť to má téměř každý. Všude na Vás číhají stejné ksichtíky a kosmeticé e.shopy laděné do přírodních barev. Naše zákaznice nás v rozhoverech identifikují např ten obchod s tou černou vanou nebo s babou v natáčkách. Ta odlišnost být jiný a nesplývat s davem je také důležitá. Tím mě zas nenapadejte že se obhajuji, to je prostě fakt. Jsem se zákaznicemi v denno-denním kontaktu takže samozřejmě vnímám jejich názory, ale to neznamená že se na tom zasekneme a nepůjdem dál.
Dnes večer si napíši z Vašich připomínek dlouhý seznam a budu mít zamotanou hlavu a o zábavu postaráno:-)Dík
---------- Příspěvek doplněn 14.07.2014 v 12:55 ----------
U Shoptetu to není problém, my jsme s nimi maximálně spokojení.Sice to něco stojí, ale např. www.carollini.cz jak tady někdo v diskuzi uváděl je jejich práce.
Jinak mě těšilo a hezký den
Marie
14. 7. 2014 20:56:31
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/strana/2#reply1039419
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit