Dobrý večer přátelé. Sleduji tento diskusní portál velmi dlouho a ráda, dokonce i z Německa a drive z Holandska - temer denně. Jsem puvodem z Brna a pracuji jako marketiér už 22 let. Podařilo se mi v rámci korporátní kariéry dosáhnout pozice Cluster Marketing Managera pro východní Evropu pro Globální koncern. Je to možná pro vás plus nebo minus slyšet, resp. cist ted moje radky. Kdo chce cist dal - muze, komu se nadnarodni korporace hnusi, prosim, nectete....
Je naprosto uzasne, ze v Cesku jsou dnes tato fora a hodne navstevovana.
Jak vim, tak cesti vedci vymysleli leky, ze kterych Ceska Republika rocne dostava 1,5mld "dividend", tito vedci ovsem museli vymyslet neco, co je celosvetove uplatnitelne a pouzitelne. Omlouvam se, ale web design je pouze jeden ze stripku mozaiky.
Velmi ocenuji to, ze bylo konecne pochopeno to, ze bezne veci neni celosvetove problem vyrobit. Cina, Indie atd...
Navic, cim dal vice lidi chape, ze to, ze v Evrope se vyskytuji nekvalitni vyrobky z Asie neni nekvalitou asijských výrobců (dokáží vyrobit raketu do vesmíru), ale zadáním Evropanů, že prostě chtějí vyrobit levny "svetr bez jednoho rukávu" za tolik a tolik, no tak jim to prostě vyrobí.... a tak to prostě je... i v mem byznicu.
Chapu, ze hodne mladych grafiku jsou napul umelci, napul analfabeti a napul asocialove (pulkami se nenechte zmast).
Tak jako tak jsou to u nas nesmirne ceneni profesionalove, ovsem pouze za predpokladu, ze jsou schopni se prizbusobit a vubec pochopit to jak dnes svet bezi. Tisice a tisice napadu domnelych geniu zustavaji nekompromisne v kosi. Treba je nekdy nekdo doceni jinde nebo za 50 let, ale ne ted a tady. Dnes neni mimo absolutni vyjimky (cesti geniove) problem vyrobit, ale prodat. Cas na hrdinstvi z toho, ze jsme najednou umeli vyrobit kombajn je uz davno pryc.....a vse se naprosto dusledne podrizuje schopnosti prodat....
Umelce zamestna jen globalni firma a to v pomeru 1:1000000 (a to celosvetove), skveleho web remeslnika zamestna kazdy.
Z nasi firmy vi, ze ani ti , kterym je placeno v petimistnych cifrach v dolarech si nikdy nedovoli narusit korporatni identitu ze dne na den. To je proces na 2-10 let.....
Preju vam mnoho zdaru a preji spoustu radosti a uspechu.
S.
---------- Příspěvek doplněn 14.07.2014 v 21:01 ----------
Napsal musil.david;1106562
Tak ja ihned s par tipy prijdu:
1) na eshop se divam na notebooku a jelikoz sviti trosku slunicka, mam hodne intenzivni jas monitoru. Tlacitkou koupit u detailu produktu, jsem hledat 60 sekund. Absolutne neni videt, splyva s pozadim a hlavne proc neni treba take ruzove? Vyvolavalo by mnohem vetsi akci.
2) chybi vam hrozne dulezite zaskrtavaci tlacitko v objednavce, tj. "dorucovaci adresa je stejna jako fakturacni". U naproste vetsiny objednavek to tak budete mit a je nesmysl nutit to zakazniky vyplnovat dvakrat.
3) to co mne vadi, ale jinym samozrejme nemusi, ze kdyz prijdu na uvodni stranku, jsem zahlcen aktualitami a uvitacim textem, ale vlastne nevidim porad zadne zbozi
4) ano, eshop nevypada zrovna jako designove nejnovejsi, ale doporucil bych asi zmenit tu titulni fotografii, protoze ja v tom vidim kadernictvi.
Kdarenicvi neni mozna od veci
---------- Příspěvek doplněn 14.07.2014 v 21:05 ----------
Souhlas. Moc rozličných textových stylů. To me rusi. Kdyz jim to ale funguje, proc ne...
Napsal Radek O.;1106591
Dobremu marketakovi je uplne jedno co ma odkomunikovat, prodat a komu. Dokaze jeden den uspet v Gronsku z klimatizaci a druhy den na sahare s topenim ;) Nicmene naopak webdesigner by mel byt schopny navrhnout shop pro cilovou skupinu a presne pro ni s ohledem na sortiment apod. Progamator je programator, ten jen tvori to, co se mu zada.Nicmene nase core cilovka je 30-35 s velkym presahem nahoru a dolu a uprimne takovy eshop bych nechtel a neverim, ze funguje dobre pro onu cilovku, resp. ze by s urcitymi upravami nefungoval daleko lepe. TO neni o nejakem hypermodernim designu, to je spousta detailu. Mate tam spoustu textoveho balastu, spoustu barev pisma od temer necitelneho bileho, pres hnede, cervene apod. to je kycovite a neverim, ze toto pomaha vasi cilovce. Zahlcujete je informacemi k nicemu od pocatku, misto toho, abyste je vedla k cili = najit co potrebuji a koupit.Mate eshop na 3 sloupce, pritom ten uplne vpravo je informacne k nicemu, misto toho, abyste lidem predlozila produkty, v lepsi kvalite, ne tak nahustene na sebe apod. pak se cely eshop provzdusnuje. Ano, ted jsem nenapsal nic konkretniho, protoze si myslim, ze by to chtelo hodne zmen, ktere by eshopu prospesly, provzdusnily ho a pritom by zustal logikou apod. uplne stejny, aby se stali zakaznici v tom neztraceli.Je skoro 10 hodin a vas chat je stale offline, proc jej tedy mate?Ano, nekdo muze argumentovat, ze mimibazar je jeste horsi a funguje, ano funguje.
---------- Příspěvek doplněn 14.07.2014 v 21:10 ----------
Petkav: - není každý krásný jako (mozna ) vy. berte to tak, ze musite vzdy prezentovat oblicej, ktery bud neprovokuje nebo provokuje. tento dle mmeho nazoru neprovokuje nikoho - ani zeny ani muze - jen je v divne poze = super = zaujme. ....
Napsal salondoma;1106730
Děkuji za názor...Určitě o to stojím, jen bude nutné vše důkladně promyslet. Ono to zas až tak jednoduché není. Píšete fotka nějaké krásné ženy. Vždyť to má téměř každý. Všude na Vás číhají stejné ksichtíky a kosmeticé e.shopy laděné do přírodních barev. Naše zákaznice nás v rozhoverech identifikují např ten obchod s tou černou vanou nebo s babou v natáčkách. Ta odlišnost být jiný a nesplývat s davem je také důležitá. Tím mě zas nenapadejte že se obhajuji, to je prostě fakt. Jsem se zákaznicemi v denno-denním kontaktu takže samozřejmě vnímám jejich názory, ale to neznamená že se na tom zasekneme a nepůjdem dál.Dnes večer si napíši z Vašich připomínek dlouhý seznam a budu mít zamotanou hlavu a o zábavu postaráno:-)Dík---------- Příspěvek doplněn 14.07.2014 v 12:55 ----------U Shoptetu to není problém, my jsme s nimi maximálně spokojení.Sice to něco stojí, ale např. www.carollini.cz jak tady někdo v diskuzi uváděl je jejich práce.Jinak mě těšilo a hezký denMarie
14. 7. 2014 20:56:31