Zadejte hledaný výraz...

E shop Salondoma.cz

salondoma
verified
rating uzivatele
14. 7. 2014 08:08:01
Vážení webtržníci!
Po delší odmlce se na Vás obracím s prosbou o rady a podněty. Chystáme refresh eshopu- nikoliv redesign a po pár letech trpíme provozní slepotou:-) www.salondoma.cz
Prosím o respektování následujících faktů:
1)hlavní cílová skupina jsou ženy 40+ a design i byť se Vám může zdát zastaralý a příšerný vyhovuje
- dokonce stále 10% objednávek probíhá telefonicky,
2)neřešte objednávkový proces - ten bude během ca týdne zjednodušen a zpřehledněn
3)o nedostatcích v přehlednosti obchodu také víme, ale nápady uvítáme
Zkrátka jde nám o rady spíše jak bez velkých zásahů shop vylepšit - barvy buttonů, písmo atd.... co už mi opravdu nevidíme...Dle e-mailového průzkumu si 87% zákaznic žádné velké změny nepřeje, jen zjednodušení objednávkového procesu.
Jak jsem pochopila zde z reakcí, tak většina z Vás webtržníků jsou muži a bude asi těžké se mladému či mladšímu muži vžít do role ca 50 leté zákaznice, ale budu moc ráda za podnětné připomínky na zlepšení.
Děkuji,
Marie
14. 7. 2014 08:08:01
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039438
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
14. 7. 2014 08:27:12
Tak ja ihned s par tipy prijdu:
1) na eshop se divam na notebooku a jelikoz sviti trosku slunicka, mam hodne intenzivni jas monitoru. Tlacitkou koupit u detailu produktu, jsem hledat 60 sekund. Absolutne neni videt, splyva s pozadim a hlavne proc neni treba take ruzove? Vyvolavalo by mnohem vetsi akci.
2) chybi vam hrozne dulezite zaskrtavaci tlacitko v objednavce, tj. "dorucovaci adresa je stejna jako fakturacni". U naproste vetsiny objednavek to tak budete mit a je nesmysl nutit to zakazniky vyplnovat dvakrat.
3) to co mne vadi, ale jinym samozrejme nemusi, ze kdyz prijdu na uvodni stranku, jsem zahlcen aktualitami a uvitacim textem, ale vlastne nevidim porad zadne zbozi
4) ano, eshop nevypada zrovna jako designove nejnovejsi, ale doporucil bych asi zmenit tu titulni fotografii, protoze ja v tom vidim kadernictvi.
14. 7. 2014 08:27:12
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039437
salondoma
verified
rating uzivatele
14. 7. 2014 08:37:36
Děkuji za odpověď. Dle fotografie vidím že jste mladý muž.
1) ano beru jako podnětné
2)pokud si přečtete moje zadání o prosbě o pomoc, tak je uvedeno, že objednávkový proces se již řeší
3)vaše generace nečte, ale ta naše ano, tak proto potřebují naše zákaznice nejdříve získat důvěru, že nejsme jen překupníci apod.. v tom se mýlíte
4) Váš názor jako mladého muže na úvodní fotografii je si myslím irelevantní pro naší cílovku
Ale moc děkuji za Váš čas a ochotu.
Marie
P.s. jen pro pobavení - 90% můžů si pod Salondoma.cz (ať objednáváme jídlo či třeba truhláře) vybaví erotické služby. Ženu to ani nenapadne. Prostě ženské a mužské vnímání je naprosto odlišné!
14. 7. 2014 08:37:36
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039436
jelikoz mam za to, ze jakakoli rada a nazor apod. bude resena "nejste zena, neni vam 40+" tak je otazkou, zda se vubec snazit. Pruzkumy bych se az tolik nezaobiral, samozrejme, kdyz se jich zeptate, zda chteji zmenu, napisou, ze ne, ale to neznamena, ze zmena neni potreba. Nedelal bych velke skoky, ale postupnou upravu krok po kroku. To co pise kolega nize je proste pravda a je jedno, ze jsem muz a je jedno, ze mi neni 40+.
14. 7. 2014 08:52:02
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039435
Já si dovolí taky pár podnětů. V podstatě ve všem s pánem nahoře souhlasím. Text není moc čitelný, pro vyšší věkové kategorie to může být problém, popravdě malé písmo mi taky dělá problémy a než ostřit a přečíst si informace, zavřu to. Myslím že veliké procento žen ani neví jak zvětšit text pozoruji to dost často. Místo košíku bych dala jednoduše název koupit a zvýraznit to jak košík tak detail. Popravdě paní v headeru mi taky připomíná kadeřnictví protože ty natáčky jsou jaksi dominantní a doména? No ač jsem žena nehledala bych tady kosmetiku ale právě erotické služby :-) Kontakty jsou totálně nepřehledné, různé barvy písma, velikosti písma ani mě to nebavilo číst. A určitě když už nabízíte online chat, změnit na češtinu. Ne všichni ovládají anglicky.
14. 7. 2014 08:52:11
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039434
salondoma
verified
rating uzivatele
14. 7. 2014 09:06:40
Děkuji za zprávu, právě za tyto podněty ohledně velikosti písma, barvy a názvy butttonů apod, jsem vděčná. S fotkou ženy v natáčkách ani s doménou dělat nic zatím neplánujeme, ale respektuji Váš názor. Ono marketingově to můžeme brát i tak, že to vyvolá i zvědavost.Mimochodem natáčky a vlasovou kosmetiku prodáváme též. Kontakty a zopim souhlas! On line chat spíše naše zákaznice děsí:-)Díky, Marie
14. 7. 2014 09:06:40
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039433
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 7. 2014 09:15:02
Napsal salondoma;1106564
Děkuji za odpověď. Dle fotografie vidím že jste mladý muž.
1) ano beru jako podnětné
2)pokud si přečtete moje zadání o prosbě o pomoc, tak je uvedeno, že objednávkový proces se již řeší
3)vaše generace nečte, ale ta naše ano, tak proto potřebují naše zákaznice nejdříve získat důvěru, že nejsme jen překupníci apod.. v tom se mýlíte
4) Váš názor jako mladého muže na úvodní fotografii je si myslím irelevantní pro naší cílovku
Ale moc děkuji za Váš čas a ochotu.
Marie
P.S. jen pro pobavení - 90% můžů si pod Salondoma.cz (ať objednáváme jídlo či třeba truhláře) vybaví erotické služby. Ženu to ani nenapadne. Prostě ženské a mužské vnímání je naprosto odlišné!
Nemůžete se ohánět věkem uživatelů. Nevíte, komu co kupují, zda je to dárek, nebo pro vlastní potřebu. Berte v potaz to, že uživatelé mohou být OD - DO. Tedy jak mladí, tak starší, kteří jak tvrdíte, čtou. Je to uplně jedno. Nemůžete špatné rozhraní a ovladatelnost eshopu omlouvat věkovou kategorií a kdo se jak chová nebo ne. Eshop má v první řadě prodávat. Ne obhajovat, pro koho je určen.
V první řadě opominu design. Budiž. O tom se zde napsala spousta věcí, proč a co koho odrazuje, či naopak. Stačí nastudovat a jak sama tvrdíte, Pročíst.
Talčítko k nákupu zboží jsem opravdu také celkem hledal. Osobně bych tlačítko DETAIL nahradil tlačítkem koupit. Vždyť do detailu produktu, se dostanu kliknutím na samotný produkt. Stačí přidat nějaký efekt , že produkt je při prokliku aktivní. A dostanu se na jeho detail.
Omezil bych Hned v úvodu výrobce a podobný balast. Fotografie je to, co prodává. Velká, čitelná fotografie vám mnohdy prodá víc, než hromada zbytečného textu, která je pak ve finále stejně v detailu produktu. Na víc je tak drobným písmem, že i když tvrdíte, že jste generace, která čte, zde je to omezeno velikostí použitého fontu.
Místo textových věcí Jako sleva a podobně, bych nahradil tyto věci Ikonami. Akce, Sleva atd atd.
Novinky v pravo. Předpokládám, že jde pouze o mírně obarvenou šablonu. Novinky bych dal někde níže. Jako první bych dal přednost novinkám v eshopu jakožto produktům. Nikoli textové novinky, které ve finále čte uplné minimum lidí.
V detailu produktu. Chybí mi tam třeba Podobné produkty nebo tak něco. Je to pod samotným produktem pouze prázdná dlouhá bílá nudle, kde je spousty nevyužitého prostoru.
Celkově bych eshop roztáhl do stran. Přeci jen, v dnešní době responzivních webů a eshopů, to zas takový problém asi nebude. Možná jen pro toho, kdo jej vytvořil. Ale to asi neovlivníme.
Zbytek je obyčejná šablona
Jen k designu, omezil bych gradienty (přechody) celkově působí shop těžkopádně. Takové to klišé, že je to přeci nějaká ta kosmetika a musí to být prostě růžovo-bílo-černé je mimo.
PS: Naprosto souhlasím s Davidem Musilem. Pokud zde nechcete číst kritiku, ale pouze nadhodit své produkty, jste na jiném fóru. Zatím jsem se dozvěděl pouze samou obhajobu na váš shop. I když někdo poukazuje na chyby. A těch je tam opravdu dostatek.
14. 7. 2014 09:15:02
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039432
salondoma
verified
rating uzivatele
14. 7. 2014 09:19:49
Napsal Radek O.;1106569
jelikoz mam za to, ze jakakoli rada a nazor apod. bude resena "nejste zena, neni vam 40+" tak je otazkou, zda se vubec snazit. Pruzkumy bych se az tolik nezaobiral, samozrejme, kdyz se jich zeptate, zda chteji zmenu, napisou, ze ne, ale to neznamena, ze zmena neni potreba. Nedelal bych velke skoky, ale postupnou upravu krok po kroku. To co pise kolega nize je proste pravda a je jedno, ze jsem muz a je jedno, ze mi neni 40+.
No já v každém případě jakoukoliv snahu oceňuji i byť vlastně ani nevím, kdo mi odpovídá a jaké má vlastní zkušenosti či úspěchy, neb vždy si něco z toho vezmu a třeba se mi "rozsvítí". Zkušený marketér by měl vědět co si danná cílovka žádá, webdesigner či programátor asi těžko, resp. málokterý.Určitě s Vámi naprosto souhlasím, že je potřeba dělat nyní malé kroky.Promiňte, ale nesouhlasím zásadně s poslední větou. Na to existují samostané obory a vědecké studie a v byznyse je dost zásadní.
Marie
14. 7. 2014 09:19:49
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039431
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 7. 2014 09:24:43
Je určitě dobré eshop dělat pro Vaše 40+ zákaznice, ale něco mi říká, že byste mohli myslet i na ty ostatní.
Co třeba mladší, kteří by u Vás mohli nakoupit něco jako dárek pro maminku atd... To je myslím docela dost veliká skupina lidí. Možná i větší, než-li pro ty které to optimalizujete.
A ten chat, které Vaše zákaznice děsí, no pokud jej dáte na shop rozhodně nic nezkazíte. A možná byste se divili, jak si rády vaše zákaznice popovídají.
Napsal salondoma;1106572
Děkuji za zprávu, právě za tyto podněty ohledně velikosti písma, barvy a názvy butttonů apod, jsem vděčná. S fotkou ženy v natáčkách ani s doménou dělat nic zatím neplánujeme, ale respektuji Váš názor. Ono marketingově to můžeme brát i tak, že to vyvolá i zvědavost.Mimochodem natáčky a vlasovou kosmetiku prodáváme též. Kontakty a zopim souhlas! On line chat spíše naše zákaznice děsí:-)Díky, Marie
14. 7. 2014 09:24:43
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039430
Nemusím být ženská, abych poznal, že něco je špatné čitelné :)
v patičce webu mi vadí odkaz na neexistující stránky asistentka.cz
Nechapu, na co jsou dole odkazy na vsechny ty srovnavace :)
Celkově mi příjde všechno strašně malé (až špatně čitelné), a to jsem 19 letej chlap, nemám tušení, co na to řekne ženská 40+ :)
14. 7. 2014 09:34:49
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039429
salondoma
verified
rating uzivatele
14. 7. 2014 09:53:07
Napsal marcoo;1106574
Nemůžete se ohánět věkem uživatelů. Nevíte, komu co kupují, zda je to dárek, nebo pro vlastní potřebu. Berte v potaz to, že uživatelé mohou být OD - DO. Tedy jak mladí, tak starší, kteří jak tvrdíte, čtou. Je to uplně jedno. Nemůžete špatné rozhraní a ovladatelnost eshopu omlouvat věkovou kategorií a kdo se jak chová nebo ne. Eshop má v první řadě prodávat. Ne obhajovat, pro koho je určen.
V první řadě opominu design. Budiž. O tom se zde napsala spousta věcí, proč a co koho odrazuje, či naopak. Stačí nastudovat a jak sama tvrdíte, Pročíst.
Talčítko k nákupu zboží jsem opravdu také celkem hledal. Osobně bych tlačítko DETAIL nahradil tlačítkem koupit. Vždyť do detailu produktu, se dostanu kliknutím na samotný produkt. Stačí přidat nějaký efekt , že produkt je při prokliku aktivní. A dostanu se na jeho detail.
Omezil bych Hned v úvodu výrobce a podobný balast. Fotografie je to, co prodává. Velká, čitelná fotografie vám mnohdy prodá víc, než hromada zbytečného textu, která je pak ve finále stejně v detailu produktu. Na víc je tak drobným písmem, že i když tvrdíte, že jste generace, která čte, zde je to omezeno velikostí použitého fontu.
Místo textových věcí Jako sleva a podobně, bych nahradil tyto věci Ikonami. Akce, Sleva atd atd.
Novinky v pravo. Předpokládám, že jde pouze o mírně obarvenou šablonu. Novinky bych dal někde níže. Jako první bych dal přednost novinkám v eshopu jakožto produktům. Nikoli textové novinky, které ve finále čte uplné minimum lidí.
V detailu produktu. Chybí mi tam třeba Podobné produkty nebo tak něco. Je to pod samotným produktem pouze prázdná dlouhá bílá nudle, kde je spousty nevyužitého prostoru.
Celkově bych eshop roztáhl do stran. Přeci jen, v dnešní době responzivních webů a eshopů, to zas takový problém asi nebude. Možná jen pro toho, kdo jej vytvořil. Ale to asi neovlivníme.
Zbytek je obyčejná šablona
Jen k designu, omezil bych gradienty (přechody) celkově působí shop těžkopádně. Takové to klišé, že je to přeci nějaká ta kosmetika a musí to být prostě růžovo-bílo-černé je mimo.
PS: Naprosto souhlasím s Davidem Musilem. Pokud zde nechcete číst kritiku, ale pouze nadhodit své produkty, jste na jiném fóru. Zatím jsem se dozvěděl pouze samou obhajobu na váš shop. I když někdo poukazuje na chyby. A těch je tam opravdu dostatek.
Díky za velmi podnětné informace určitě zapracujeme, já se opravdu kritice nebráním, ale jak jsem si všimla (dlouho jsem zde nebyla) tady se prostě kritizuje plošně bez znalosti podrobností, nákupních zvyklostí nákupu na internetu spotřebitelů určité cílovky a marketingu všeobecně . Samozřejmě je to i chyba nás tazatelů.Na druhou stranu přeci jen bych ráda věděla, jak jsem zde již před chvílí psala, kdo mi vůbec radí.Těžko rozeznat zda je to člověk, který má prosperující byznys, nebo nějaký zoufalec co shání kšeft a chce se zviditelnit. Víte já zas tak úplný pablb nejsem, statistiky o cílové skupině a přehled o věku mám dosti přesné a nejen ty. Úspěchem našeho obchodu je velmi dobrý CRM, vlsastní výrobky, další unikátní a dobré zboží, to ostatní se snažíme v rámci časových možností vylepšovat. Růžovo bílo černá jsou barvy naší korporátní identity a nevidím proč by to mělo být klišé u kosmetiky. Ještě jednou děkuji !P.s. Jako propagaci svých produktů bych toto forum určitě nezvolila, to je nějak mimo mísu, tak mne prosím nepodezřívejte:-)
14. 7. 2014 09:53:07
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039428
Napsal salondoma;1106576
No já v každém případě jakoukoliv snahu oceňuji i byť vlastně ani nevím, kdo mi odpovídá a jaké má vlastní zkušenosti či úspěchy, neb vždy si něco z toho vezmu a třeba se mi "rozsvítí". Zkušený marketér by měl vědět co si danná cílovka žádá, webdesigner či programátor asi těžko, resp. málokterý.Určitě s Vámi naprosto souhlasím, že je potřeba dělat nyní malé kroky.Promiňte, ale nesouhlasím zásadně s poslední větou. Na to existují samostané obory a vědecké studie a v byznyse je dost zásadní.
Marie
Dobremu marketakovi je uplne jedno co ma odkomunikovat, prodat a komu. Dokaze jeden den uspet v Gronsku z klimatizaci a druhy den na sahare s topenim ;) Nicmene naopak webdesigner by mel byt schopny navrhnout shop pro cilovou skupinu a presne pro ni s ohledem na sortiment apod. Progamator je programator, ten jen tvori to, co se mu zada.
Nicmene nase core cilovka je 30-35 s velkym presahem nahoru a dolu a uprimne takovy eshop bych nechtel a neverim, ze funguje dobre pro onu cilovku, resp. ze by s urcitymi upravami nefungoval daleko lepe. TO neni o nejakem hypermodernim designu, to je spousta detailu. Mate tam spoustu textoveho balastu, spoustu barev pisma od temer necitelneho bileho, pres hnede, cervene apod. to je kycovite a neverim, ze toto pomaha vasi cilovce. Zahlcujete je informacemi k nicemu od pocatku, misto toho, abyste je vedla k cili = najit co potrebuji a koupit.
Mate eshop na 3 sloupce, pritom ten uplne vpravo je informacne k nicemu, misto toho, abyste lidem predlozila produkty, v lepsi kvalite, ne tak nahustene na sebe apod. pak se cely eshop provzdusnuje. Ano, ted jsem nenapsal nic konkretniho, protoze si myslim, ze by to chtelo hodne zmen, ktere by eshopu prospesly, provzdusnily ho a pritom by zustal logikou apod. uplne stejny, aby se stali zakaznici v tom neztraceli.
Je skoro 10 hodin a vas chat je stale offline, proc jej tedy mate?
Ano, nekdo muze argumentovat, ze mimibazar je jeste horsi a funguje, ano funguje.
14. 7. 2014 09:54:19
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039427
salondoma
verified
rating uzivatele
14. 7. 2014 10:00:36
Napsal Mirator;1106584
Nemusím být ženská, abych poznal, že něco je špatné čitelné :)
v patičce webu mi vadí odkaz na neexistující stránky asistentka.cz
Nechapu, na co jsou dole odkazy na vsechny ty srovnavace :)
Celkově mi příjde všechno strašně malé (až špatně čitelné), a to jsem 19 letej chlap, nemám tušení, co na to řekne ženská 40+ :)
Ano další kritika velikosti písma! díky už to začneme řešit. Upozornění na nefunkční odkaz také dík. Ty srovnávače to je prostě barter - výměnné odkazy, pokud nechceme platit, tak jde o kompromis.
M
---------- Příspěvek doplněn 14.07.2014 v 10:16 ----------
Napsal Radek O.;1106591
Dobremu marketakovi je uplne jedno co ma odkomunikovat, prodat a komu. Dokaze jeden den uspet v Gronsku z klimatizaci a druhy den na sahare s topenim ;) Nicmene naopak webdesigner by mel byt schopny navrhnout shop pro cilovou skupinu a presne pro ni s ohledem na sortiment apod. Progamator je programator, ten jen tvori to, co se mu zada.
Nicmene nase core cilovka je 30-35 s velkym presahem nahoru a dolu a uprimne takovy eshop bych nechtel a neverim, ze funguje dobre pro onu cilovku, resp. ze by s urcitymi upravami nefungoval daleko lepe. TO neni o nejakem hypermodernim designu, to je spousta detailu. Mate tam spoustu textoveho balastu, spoustu barev pisma od temer necitelneho bileho, pres hnede, cervene apod. to je kycovite a neverim, ze toto pomaha vasi cilovce. Zahlcujete je informacemi k nicemu od pocatku, misto toho, abyste je vedla k cili = najit co potrebuji a koupit.
Mate eshop na 3 sloupce, pritom ten uplne vpravo je informacne k nicemu, misto toho, abyste lidem predlozila produkty, v lepsi kvalite, ne tak nahustene na sebe apod. pak se cely eshop provzdusnuje. Ano, ted jsem nenapsal nic konkretniho, protoze si myslim, ze by to chtelo hodne zmen, ktere by eshopu prospesly, provzdusnily ho a pritom by zustal logikou apod. uplne stejny, aby se stali zakaznici v tom neztraceli.
Je skoro 10 hodin a vas chat je stale offline, proc jej tedy mate?
Ano, nekdo muze argumentovat, ze mimibazar je jeste horsi a funguje, ano funguje.
Já s Vámi naprosto souhlasím, ale fakt je že aby takového webdesignera člověk pohledal.Jinak právě pro tyto připomínky ohledně designu a funkčnosti jsem Vás tady oslovila, neb sama vím, že je nutná změna, ale sama to nějak nedokáži vydefinovat abych mohla dát webdesignerovi jasné zadání. Jen nechceme dělat radikální změny, ale postupné. Jinak mimibazar neznám, ale my ve 2,5 lidech vyexpedujeme ca 15 tis obj. ročně a holt, že máme někde na stránkách neaktivní odkaz na to prostě není čas. Musíme se polepšit:-)
14. 7. 2014 10:00:36
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039426
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 7. 2014 10:18:55
Napsal salondoma;1106589
Díky za velmi podnětné informace určitě zapracujeme, já se opravdu kritice nebráním, ale jak jsem si všimla (dlouho jsem zde nebyla) tady se prostě kritizuje plošně bez znalosti podrobností, nákupních zvyklostí nákupu na internetu spotřebitelů určité cílovky a marketingu všeobecně . Samozřejmě je to i chyba nás tazatelů.Na druhou stranu přeci jen bych ráda věděla, jak jsem zde již před chvílí psala, kdo mi vůbec radí.Těžko rozeznat zda je to člověk, který má prosperující byznys, nebo nějaký zoufalec co shání kšeft a chce se zviditelnit. Víte já zas tak úplný pablb nejsem, statistiky o cílové skupině a přehled o věku mám dosti přesné a nejen ty. Úspěchem našeho obchodu je velmi dobrý CRM, vlsastní výrobky, další unikátní a dobré zboží, to ostatní se snažíme v rámci časových možností vylepšovat. Růžovo bílo černá jsou barvy naší korporátní identity a nevidím proč by to mělo být klišé u kosmetiky. Ještě jednou děkuji !P.s. Jako propagaci svých produktů bych toto forum určitě nezvolila, to je nějak mimo mísu, tak mne prosím nepodezřívejte:-)
S kým komunikujete, se můžete podívat když si kliknete na jeho Jméno. Zobrazí se Vám profil uživatele. Jinak vězte, od věku 40 nemám daleko a ani mě osobně nebaví číst. Raději se podívám na fotky, pokud mě to zaujme podle názvu a podle toho co hledám, pak možná kliknui a počtu si víc.
Dále jsem si nikde nedovolil tvrdit, že je někdo pablb, co zde píšete. Ani nemám pocit, že bych byl zoufalec, a neměl se jak uživit. Naopak.
Pokud váš obchod je tak dobrý, určitě bych si alespoň zaplatil pořádný design shopu. I když poskytovatel, kterého máte jak tak koukám, vám jej asi neimplementuje. CRM Vám sice může vyhovovat, ale tam zákazníci nenakupují. Musí se tam cítit bezpečně a příjemně. Za mou osobu a to prosím berte bez urážky, nebo náznaku osobního útoku, já bych zde nenakoupil. Celkově na mě shop působí tak, že vznikl hodně rychle, rychle naházet produkty a rychle prodat. Nehledě na to, že nejsem žena 40+ Pokud jste tak dobří, jak tvrdíte, je na zváženou, zda si nezaplatit opravdu kvalitní design celého shopu.
Jinak aby jste věděla, kdo s vámi komunikuje, že nejsem zoufalec, který jen mele, zde je momentálně rozpracovaná jedna má práce (nedokončená) Obrázek si utvořte sama.
Náhled zde
Myslím, že v tomto oboru se chvilku pohybuji a vím co vám zde píši. Netvrdím, že je to nějaké dogma, ale chtěla jste radu, kritiku, tak jsem vám napsal. Stejně jako ostatní. :-)
14. 7. 2014 10:18:55
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039425
Oni ti webdesigneri jsou, ale za to co umi, si nechaji zaplatit, proto je vetsina ani nevezme v potaz. Ze jim pak dokazi vydelat penize, na rozdil od tech, co neco splacaji uz neberou v potaz.
Jinak je fajn, ze jste tak efektivni, ale mozna je na case to zacit resit jinak. Uvedomte si, ze shop je to, co prodava. On nemusi byt ultra moderni, proc by mel byt. Uspesny eshop muze mit tisice podob, ale urcite upravy tomu cloveku hodne zjednodusi jeho pohyb u vas, coz muze vest ke konverzi.
Zaroven zmeny jdou delat postupne tak, ze je v case lide skoro ani nepooznaji. Nejdrive treba tim, ze preformatujete texty, uhladite je, date jim jednu barvu se sem tam zvyraznenim, upravite detaily co zde nekteri pisou apod. toho si lide ani poradne nevsminou a zacne to pusobit jinak, lepe. A pote pomalu pristoupite k dalsim krokum. Ja bych uplne vyhodil ten pravy sloupec na HP, je tam zbytecny a pekne se vam web provzdusni a navic stejne ho mate jenom na HP.
Treba nechapu, proc duplikujete menu. Kdyz si rozkliknu pletove masky, mate tam vypis kategorii, ten stejny vypis je i nahore na strance. Kolik lidi treba klika na ty tri tipy nejprodavanejsi? Je to alespon 5 % z tech co tam vejdou? Pokud ne, pry s tim.
U kosmetiky bych si umel predstavit lepsi filtrovani nez mate vy. Treba jsem neprisel na to, jak si vybrat produkty jen na mastnou/suchou plet, treba kremy. TO jsou pritom parametry, ktere zeny (bez ohledu veku) u funkcni kosmetiky hledaji. Nejake parametry vyrobce jsou k nicemu, dle toho se neda vybrat nic.
Ano, starsi zeny hodne klikaji, prochazi apod. ale proc jim to neusnadnit. A opet to neni nic, co by zasahovalo do soucasneho designu.
Stejne tak ten obrazek v hlavicce. Mam full HD rozsliseni,a le zabira tretinu stranky na vysku, pritom neproda ani jeden produkt. Kdyz tam nebude a misto toho se udela nejaka mensi hlavicka, nikdo to resit nebude a neverim, ze ten obrazek vzbuzuje nejake dotazy. Jen zabira misto.
Dle meho tomu shopu moc nechyby, aby byl takovy cistejsi a funkcnejsi. Vyhodit par nesmyslu, par veci pridat a jede se.
Jinak 40 objednavek denne se dat delat i v jednom cloveku ;)
---------- Příspěvek doplněn 14.07.2014 v 10:31 ----------
+ jinak pokud mate ruzovou, bilou a cerno ujako vasi korporatni barvu, tak se jich drzte, ja na tom webu vidim barev daleko vice.
14. 7. 2014 10:29:26
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-salondoma-cz/#reply1039424
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit