Zadejte hledaný výraz...

E-shop není půjčovna. Pravidla pro vracení se zpřísní

Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
26. 8. 2014 13:09:52
Uvidíme co ze zákonodárců vypadne v reálu, ale už aby to bylo.
http://zpravy.aktualne.cz/finance/nakupovani/eshop-vraceni-zbozi-odstoupeni-od-kupni-smlouvy/r~f1eef0502c6211e48975002590604f2e/
26. 8. 2014 13:09:52
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-neni-pujcovna-pravidla-pro-vraceni-se-zprisni/#reply1050237
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
26. 8. 2014 13:28:37
Nově má spotřebitel odpovídat i za snížení hodnoty, k němuž došlo při běžném nakládání se zbožím, pokud přesahuje rozsah nakládání za účelem obeznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností
Už vidím to dokazování. Zmíněné příklady, že ve foťáku byly fotky a ve člunu sůl přece nejsou důkazem toho, že někdo přesáhl onen rozsah běžného nakládání.
26. 8. 2014 13:28:37
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-neni-pujcovna-pravidla-pro-vraceni-se-zprisni/#reply1050236
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 8. 2014 13:34:52
Taky bych omezil délku u zboží. Kupříkladu na parfémy, textil atd nepotřebuju 14 dní abych zjístil jestli vyhovuje. Triko v obchodě taky zkouším 1 minutu :)
26. 8. 2014 13:34:52
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-neni-pujcovna-pravidla-pro-vraceni-se-zprisni/#reply1050235
no jo.... stejně by mě zajímalo jak budou dokazovat obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností například u vibrátorů :-D jako DNA? nebo....? nevím jestli je to po hygienické stránce pak ještě k prodeji...Jinak například nějaká hodně náruživá dle mého potřebuje 14 dnů na to aby zjistila jestli ten nápor vydrží :-D Zkrátit ji dobu bude spíše omezováním :-D samozřejmě myslím to humorně :-D
26. 8. 2014 13:45:48
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-neni-pujcovna-pravidla-pro-vraceni-se-zprisni/#reply1050234
Michal- Displeje
verified
rating uzivatele
26. 8. 2014 14:20:35
u nas na Shopu si koupi displej odzkousi si na laptopu a zaslou nazpet s listem: neni to displejem je to kabelem nebo grafikou vracim v zkonne lhute vratte mi penize! jak se mame branit?
26. 8. 2014 14:20:35
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-neni-pujcovna-pravidla-pro-vraceni-se-zprisni/#reply1050233
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
26. 8. 2014 15:11:56
Nejvíc mě štve, že když to "vyzkoušení" zákazníkem ani není nijak znatelné, tak už se to nesmí prodat jako nové zboží, jinak ČOI uděluje pokuty. Tak co je to sakra za logiku? Když musím vrátit zákazníkovi za nepoškozené vrácené zboží plnou cenu (a to ještě včetně spotřebované dopravy - to je zase další ptákovina), tak ať si to zase můžu za plnou cenu prodat a nemít povinnost tam úvádět, že je to bazarové zboží nebo něco podobného, když to není nijak opotřebené.
26. 8. 2014 15:11:56
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-neni-pujcovna-pravidla-pro-vraceni-se-zprisni/#reply1050232
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
3. 9. 2014 23:44:25
Napsal ramix;1118570
Nejvíc mě štve, že když to "vyzkoušení" zákazníkem ani není nijak znatelné, tak už se to nesmí prodat jako nové zboží, jinak ČOI uděluje pokuty. Tak co je to sakra za logiku? Když musím vrátit zákazníkovi za nepoškozené vrácené zboží plnou cenu (a to ještě včetně spotřebované dopravy - to je zase další ptákovina), tak ať si to zase můžu za plnou cenu prodat a nemít povinnost tam úvádět, že je to bazarové zboží nebo něco podobného, když to není nijak opotřebené.
Klasika, prostě na to není judikát který by se hodil.
3. 9. 2014 23:44:25
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-neni-pujcovna-pravidla-pro-vraceni-se-zprisni/#reply1050231
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 9. 2014 05:36:05
Napsal ramix;1118570
Nejvíc mě štve, že když to "vyzkoušení" zákazníkem ani není nijak znatelné, tak už se to nesmí prodat jako nové zboží, jinak ČOI uděluje pokuty. Tak co je to sakra za logiku? Když musím vrátit zákazníkovi za nepoškozené vrácené zboží plnou cenu (a to ještě včetně spotřebované dopravy - to je zase další ptákovina), tak ať si to zase můžu za plnou cenu prodat a nemít povinnost tam úvádět, že je to bazarové zboží nebo něco podobného, když to není nijak opotřebené.
Tohle má třeba Alza ošetřené tak, že zboží prodá jako Rozbalené se slevou a navíc si na něj aplikují nějaký daňový odpis. Ale nevím jaký. Údajně pak na takových vratkách vydělávají více než na novém zboží. Proto tak ochotně cokoliv mění a nedělají reklamace.
4. 9. 2014 05:36:05
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-neni-pujcovna-pravidla-pro-vraceni-se-zprisni/#reply1050230
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit