Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

E-shop na míru – Oxyshop?

Martin Branda
verified
rating uzivatele
27. 3. 2017 20:00:51
Napsal pleskanec;1369809
Momentálně se nám X5 dělá , nikdy me nenechali ve štychu a nic lepší není např. Shopcentrik nemá podporu takovou jak oxyshop a nemas v zakladu jazykové mutace ktere stoji normalne 50 tis u konkurence.
Ale zase na můj vkus drahe propojení s EET ale kompenzuje to minimalne 100x podpora.
Jazykové mutace jsou u spousty konkurenčních systémů již v základu v ceně... správce musí ale "pouze" udržovat eshop v několika jazykových verzích a také odpovídat na cizojazyčné dotazy...
27. 3. 2017 20:00:51
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036139
oXyShop
verified
rating uzivatele
2. 4. 2017 08:54:15
Dobrý den, pane Studený,
opravdu nás mrzí, že s pronajímaným oXyShopem nejste spokojený. Vaše reakce je však podle našeho názoru nefér.
Provozujete pronajímaný oXyShop, nikoliv řešení na míru. Jde o tzv. „krabicové“ řešení, které je ve stejné podobě využíváno tisíci dalšími eshopery. Před jeho objednáním jste testoval pronajímaný oXyShop tři měsíce zdarma. Od října 2015 eshop provozujete placeně. Až v prvním čtvrtletí roku 2017 jste vznesl požadavky na bezplatné individuální úpravy eshopu.
Abychom Vám vyšli maximálně vstříc, nabídli jsme, že uděláme výjimku: že pro Vás na míru vytvoříme a do systému zaimplementujeme specifický konektor podle Vašich požadavků přesto, že se NEJEDNÁ o eshop na míru. Vývoj určený pouze pro Vás však nemůžeme realizovat zcela zdarma. Tuto nabídku jste neakceptoval. I tak však můžete s jistými omezeními využít standardní XML Heureka feed.
V telefonické podpoře jsme špičkou v rámci ČR v kategorii pronajímaných eshopů. Co se týče použití HelpDesku, má nesporné výhody. Zákazník nás může kontrolovat. Vše je průkazné, doby reakce, termíny, veškerá komunikace. HelpDesk řeší zástupnost za tým oXyShopu i zástupnost na straně zákazníka. HelpDesk je také smluvně dohodnutým způsobem komunikace. Cokoliv zadáte do HelpDesku, má stejnou váhu, jako byste poslal doporučený dopis.
Provedli jsme interní audit celého Vašeho případu a opakovaně Vás poprosili, abyste doložil nebo alespoň upřesnil svá tvrzení, abychom mohli zjednat nápravu. Žádnou faktickou reakci jsme však od Vás dosud neobdrželi.
Stejně tak se snažíme prošetřovat Vámi zmiňované hodnocení na Heurece. Pan Bédi skutečně provedl testovací objednávku č. 1392, je to obvyklý postup při ověřování funkčnosti po technické úpravě. Kategoricky však odmítá, že by na Heurece dával hodnocení jakéhokoliv z testovacích nákupů ve Vašem eshopu www.generalsport.cz.
Vše jsme konzultovali i s našimi speciality z oddělení online marketingu. Bohužel žádné hodnocení objednávky č. 1392 jsme na Heurece nenašli. S ohledem na to, že jste si nepřál, abychom Váš účet na Heurece navštěvovali, máme značně ztíženou pozici v tom, abychom zjistili, co se skutečně stalo.
Jelikož se nám Vámi zmiňované hodnocení objednávky č. 1392 nepodařilo dohledat, domníváme se, že žádné takové hodnocení neexistuje.
Vaše obvinění vnímáme jako velmi závažné. Ve všech ohledech se snažíme vycházet „našim“ eshoperům maximálně vstříc. Na druhou stranu očekáváme korektní jednání i ze strany klienta. Jsme ochotni s Vámi komunikovat a dojít k oboustranné spokojenosti, tak jak už jsme několikrát zmiňovali. K navrhovanému řešení od Vás však stále nemáme reakci.
S pozdravem
Igor Šrom
provozní ředitel
oXyShop
2. 4. 2017 08:54:15
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036138
lockeheed
verified
rating uzivatele
2. 4. 2017 18:10:03
Co je podle mě podstatné:
- Bavíme se o softwaru a software má chyby.
- Že nějaká malá IT firma nyní funguje dobře neznamená, že to tak bude i za dva roky. Můžou například vzniknout nějaké vnitřní rozpory, které vyústí v odchod několika lidí z vývoje. Při dnešním nedostatku programátorů to může být velmi závažný problém.
- Rozhodovat se podle vyjádření jednotlivců na webu je velmi nevhodné. Nakonec i zde jde vidět, že jejich tvrzení jsou sporná.
- Prostě bych si udělal hlubší analýzu.
2. 4. 2017 18:10:03
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036137
General Sport
verified
rating uzivatele
9. 4. 2017 10:10:30
Dobrý den,
1) Z toho, co píše pan Šrom, tak mi vyplývá a doporučuji všem, veškerou telefonickou, Skype, nebo osobní komunikaci si nahrávejte, nebo nějak potvrzujte. Dokonce mě k tomu nepřímo vyzval i majitel společnosti. Takto nám naslibovali hory doly a my jejich slibům uvěřili. Ano, dodatečně nám nabídli vytvoření feedu, ale chtějí ho uhradit, třebaže v předchozí variantě to mělo být součástí. Nicméně pro nás stále nemají velkoobchodní modul, ani žádné jiné řešení.
2) Co se týče, helpdesku a telefonické podpory, tak s tím naprosto nesouhlasím. Vše musí probíhat přes Helpdesk, takže když chcete odpovědět na triviální funkcionalitu e-shopu a nevíte, jak daná věc funguje, nebo jak máte problém vyřešit, musíte to napsat do HelpDesku. No a pak čekáte, než se k tomu někdo vyjádří. Údajně mají na každý subjekt 3-4 tasky / den, takže když jste v OxyShopu nováčci a potřebujete víc péče, tak máte smůlu. Když jsme se začali s Oxyshopem seznamovat, tak jsme měli sami dost dotazů, někdy až 30 denně. Na to konto mě pan Šorm telefonicky seřval - doslova a dopísmene na mě křičel -, že je vytěžuji a ať s tím okamžitě přestanu, nebo nám navýší měsíční platby. Takže špička v telefonické podpoře, ani nápad. Máme dva další e-shopy, jeden nám běží na BSShopu a druhý na ShopTetu. Oba mají daleko lepší klientský servis a podporu. V BSShopu nám dokonce udělali celodenní školení na funkcionalitu e-shopu. Naprosto zdarma. Cokoliv kdykoliv chci řešit, tak se můžu obrátit dokonce na majitele a řešit vše individuálně a vycházejí nám neskutečně vstříc. Super přístup. To se s Oxy vůbec nedá srovnat. Nemluvě o tom, že tím, že vůči nám má odpor už samotné vvvedení, tak je k nám strašně aroganční i běžný personál. Na helpdesku, ale i na hotline.
3) Oxy dostala přístup do naší Heuréky kvůli konkrétnímu úkolu. Pak si tam sami od sebe, bez dovolení, vlezli znovu kvůli něčemu jinému. Tak jsme jim přísup odepřeli. Každopádně ve chvíli, kdy přijde objednávka na konkrétní mail, tak přijde přece konkrétní hodnocení na daný mail. A pouze daný mail může zrušit hodnocení, což také udělal. Nyní se Oxy snaží z pochybení vlastního pracovníka očistit, což je zvláštní, když jsem jim dodal veškeré printscreeny z objednávek, mailu daného člověka a hodnocení. Mezitím to daný pracovník stáhl a Oxy po nás chce vidět, kdo o to žádal. Jsem zvědavý, co ještě budou chtít vidět a jak dlouho to budou protahovat. Oni jsou totiž vždy bezchybní a případné nesrovnalosti vůbec nedokáží přiznat, vždy to hází na nás a na naše kolegy. Prý má do systému přístup více lidí, oni vše dělají jen na vyžádání - proto chtějí mít vše v Helpdesku -, jinak nic nemění. Ale že jim systém pravidelně generuje chyby, to je očividně nenapadlo.
4) Snaha komunikovat není pravdivá. Když jsem se snažil domluvit osobní schůzku, na které bychom vše mohli vyřešit a vyjadnit si, byl jsem odmítnut. Údajně mám negativní postoj vůči Oxy a nechtějí se se mnou za takové situace vidět.
Naprosto upřímně, OxyShop je opravdu šílený. Nejen po systémové stránce, ale také personální. Zrovna teď jsem se setkal s případem, který obě věci krásně vystihuje. Když jsem chtěl opravit chybějící gramatickou chybu v průchodu košíkem, kterou může opravit jen Oxy, protože je to systémové nastavení, tak za to ještě chtěli zaplatit. Jejich vlastní gramatická chyba v systému a oni ji ještě chtějí nechat zaplatit nás. A na helpdesku nemají vůbec problém mi to napsat. No a fakticky se jedná o čárku ve větě....
Jakub Studený
9. 4. 2017 10:10:30
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036136
lockeheed
verified
rating uzivatele
10. 4. 2017 10:46:23
Taková scéna kvůli pronajatému obchodu je hodně zvláštní.
Takhle se nedělá obchod. Někdo prostě dělá business, někdo řeší sračky.
10. 4. 2017 10:46:23
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036135
Dobrý den,
dovolte, abych po delší době vstoupil do debaty. Vy možná nechápete záměr, proč tady někteří jedinci vyjadřují svoji nespokojenost s Oxyshopem. Jde o to, že není v zájmu nikoho "řešit sračky", ale opravdu dělat business. Jenže v případě Oxy moc business dělat nejde, když eshop nefunguje tak, jak si člověk představuje. Já osobně se zde vyjadřuji proto, že Oxy tuto diskuzi sleduje a nelíbí se jim moje pravdivá vyjádření. Díky tomu se nějak, alespoň v rámci jejich omezených možností, snaží situaci řešit. Jinak by se nic nedělo a eshop stále nefungoval. Doufám, že tedy pochopíte naše počínání, jedná se o takový zoufalý pokus, aby se situace na straně Oxy začala zlepšovat. Nic jiného totiž nezabíralo.
Přeji hezký den,
Ondřej Velička
www.dobrytextil.cz
10. 4. 2017 11:09:52
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036134
oXyShop
verified
rating uzivatele
10. 4. 2017 18:56:21
Dobrý den, pane Studený,
mrzí nás, že tato komunikace probíhá na této úrovni. Věřte, že se snažíme celou situaci vyřešit k oboustranné spokojenosti.
Naši konzultanti jsou k dispozici Vám i všem našim dalším klientům. Byli Vám k dispozici hned od spuštění Vašeho eshopu v říjnu 2015 tak i po dobu tří měsíců, kdy jste eshop testoval zdarma. Své požadavky na úpravy jste poprvé vznesl až v prvním čtvrtletí roku 2017.
Při 30 dotazech denně od jednoho klienta opravdu nezaručujeme reakci na všechny dotazy okamžitě. Znovu zmíním, že v telefonické podpoře jsme špičkou v rámci ČR v kategorii pronajímaných eshopů. Co se týče použití HelpDesku, má nesporné výhody. Zákazník nás může kontrolovat. Vše je průkazné, doby reakce, termíny, veškerá komunikace. HelpDesk řeší zástupnost za tým oXyShopu i zástupnost na straně zákazníka. HelpDesk je také smluvně dohodnutým způsobem komunikace. Cokoliv zadáte do HelpDesku, má stejnou váhu, jako byste poslal doporučený dopis.
Musíme znovu upozornit na to, že jste si zvolil pronajímané řešení, nikoliv eshop na míru. Proto srovnání s BS Shopem, který poskytuje eshop na míru, je podle nás nerelevantní. Pokud byste si vybral u nás eshop na míru, samozřejmě by nebyl problém pro vás implementovat cokoliv.
Stejně tak jsme Vás upozorňovali dopředu, že Vám nemůžeme nabídnout specifický modul pro napojení na (v pronajímaných eshopech) velmi zřídka využívanou službu, jež nabízí konkurence. Nabízíme množství jiných modulů, které konkurenční řešení nemá. Nicméně v rámci snahy vyjít Vám maximálně vstříc, jsme učinili nabídku, že uděláme výjimku a modul pro Vás za rozumný poplatek vyvineme. Tuto nabídku jste neakceptoval.
Co se týká hodnocení na Heurece, zde se opravdu snažíme komunikovat a zjistit, k čemu došlo. Požádali jsme tedy Heureku o vyjádření.
Naprosto nesouhlasíme, že firma odmítá komunikovat, naopak jsem Vás z pozice provozního ředitele několikrát vyzval k jednání. Majitel firmy se s Vámi ale nebude scházet v okamžiku, když bezdůvodně očerňujete dobré jméno firmy nepravdivými nebo zavádějícími informacemi.
S pozdravem
Igor Šrom
provozní ředitel
oXyShop
10. 4. 2017 18:56:21
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036133
lockeheed
verified
rating uzivatele
11. 4. 2017 07:24:53
Napsal DobrýTextil.cz;1378706
eshop nefunguje tak, jak si člověk představuje.
Já si přečetl jen vágní a naštvaná tvrzení, které prostě mají nulovou vypovídající hodnotu. Nic konkrétního.
A že to nefunguje, jak si přejete... Nepřejete si náhodou nesmysl?
Přešli jste z pronajímané řešení, kde jste byl nespokojen, na custom řešení, kde jste nespokojen... V prvé řadě máte být naštvaný sám na sebe.
PS. Jsou to sračky.
11. 4. 2017 07:24:53
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036132
Petr TS
verified
rating uzivatele
20. 11. 2017 22:55:25
Dobrý den,
osobně, dle mého názoru a díky vlastním zkušenostem, se mohu přidat k názoru nejen pana Veličky, ale i mnoha dalších, že s OXYSHOP neuděláte dobře. Po mnoha letech u OXY a neustále řešení mnoha problémů, jsme byli nuceni od nich odejít. Prostě pohár trpělivosti u nás už přetekl a všem začínajícím eshop firmám nebo firmám, kteří plánují změnu, tak raději doporučuji jiné konkurenční nabídky. Nechci nikoho podporovat, ale jinde budete myslím klidnější a pravděpodobně budete i spát s pocitem, že Vám eshop funguje správně a bez problémů.
Nebudu se zde raději rozepisovat o všech problémech, fluktuaci lidí v Oxyshop a obecném fungování s OXYSHOP, jelikož nemám tolik času ;), ale jakmile někdo bude chtít více referencí, není problém mne samozřejmě oslovit.
S pozdravem a přáním, aby všem fungovalo vše na 100%
Ing. Petr Levek
Obchodní ředitel
www.teamstore.cz
20. 11. 2017 22:55:25
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036131
oXyShop
verified
rating uzivatele
21. 11. 2017 16:10:01
Dobrý den, pane Levku,
komunikace na této úrovni mě opravdu mrzí. Udělali jsme maximum, abyste byl s projektem spokojen, bohužel Váš přístup k projektu byl neslučitelný s kvalitní spoluprací. Trvale jste vyvíjel tak extrémní tlak na nízkou cenu, že prakticky nebylo možné eshop udržovat a rozvíjet. Snažili jsme se Vám v rámci možností vyjít vstříc, což vedlo i k většímu počtu „neplacených“ plnění z naší strany, ani to však nevedlo ke kooperaci a bohužel ani ke vstřícné komunikaci z Vaší strany.
K řešení celé situace chtěl přispět i kolega Štěpán Mrázek, jednatel oXy, s nabídkou osobního jednání a pokusu o narovnání celého případu, na kterou jste však nereagovali. Opravdu mě tedy mrzí Vaše příspěvky na různých místech na webu, když z mého hlediska jsme pro smírné vyřešení celé situace a restart projektu udělali vše, co bylo možné.
S pozdravem,
Zdeněk Michálek
ředitel
oXyShop
21. 11. 2017 16:10:01
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036130
Petr TS
verified
rating uzivatele
21. 11. 2017 16:31:44
Vážený pane Michálku,
nechci zde rozvíjet, již zbytečnou, debatu a upravovat Váš příspěvek na správnou míru dle pravdy a skutečností, ale v případě, že si OXY chce zachovat do budoucna spokojené zákazníky, tak by měla začít fungovat rozhodně jinak a mnohem lépe. Podobné Vaše PR příspěvky by pak nebyly třeba, jelikož by za Vás hovořila Vaše práce a výsledky.
I přesto si dovolím, nejen Vám, ale i OXY popřát mnoho štěstí a budu za Vás doufat, že tu správnou cestu najdete. Už minimálně jen kvúli dalším zákazníkům a firmám, kteří chtěji jen plně fungující eshop.
S pozdravem
Ing. Petr Levek
Obchodní ředitel
www.teamstore.cz
21. 11. 2017 16:31:44
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036129
e-vytvarka@seznam.cz
verified
rating uzivatele
8. 8. 2018 11:52:50
Napsal oXy Online;1425460
Dobrý den, pane Levku,
komunikace na této úrovni mě opravdu mrzí. Udělali jsme maximum, abyste byl s projektem spokojen, bohužel Váš přístup k projektu byl neslučitelný s kvalitní spoluprací. Trvale jste vyvíjel tak extrémní tlak na nízkou cenu, že prakticky nebylo možné eshop udržovat a rozvíjet. Snažili jsme se Vám v rámci možností vyjít vstříc, což vedlo i k většímu počtu „neplacených“ plnění z naší strany, ani to však nevedlo ke kooperaci a bohužel ani ke vstřícné komunikaci z Vaší strany.
K řešení celé situace chtěl přispět i kolega Štěpán Mrázek, jednatel oXy, s nabídkou osobního jednání a pokusu o narovnání celého případu, na kterou jste však nereagovali. Opravdu mě tedy mrzí Vaše příspěvky na různých místech na webu, když z mého hlediska jsme pro smírné vyřešení celé situace a restart projektu udělali vše, co bylo možné.
S pozdravem,
Zdeněk Michálek
ředitel
oXyShop
NEMÁME DOBROU ZKUŠENOST. Ani se nebudu rozepisovat, Sice jsme stále ještě u OXI ONLINE, ale kamarádovi bych to rozhodně nedoporučil. Nepříteli ano.
e-shop e-vytvarka.cz
8. 8. 2018 11:52:50
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036128
Martin Ocenasek
verified
rating uzivatele
6. 11. 2018 10:08:14
Dobrý den,
nějaké aktuální zkušenosti s oxyshopem? Zkoušíme R2G Standard a zatím jsme z přístupu ne úplně příjemně "překvapeni".
6. 11. 2018 10:08:14
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036127
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
6. 11. 2018 10:11:13
Od Oxyshopu ruce pryč !!!!!!!!!!
6. 11. 2018 10:11:13
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036126
Dobrý den,
ano, zrovna před zhruba týdnem se mi ozval jeden nespokojený zákazník R2G a popisoval stejnou situaci, jakou jsme zažili my. Situace se tedy za poslední 2 roky nezlepšila. Doporučuji co nejrychleji zvolit jiné spolehlivější řešení.
Přeji hezký den,
Ondřej Velička
www.dobrytextil.cz
6. 11. 2018 11:09:42
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/strana/2/#reply1036125
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit