Zadejte hledaný výraz...

E-shop na míru – Oxyshop?

v.stastny
verified
rating uzivatele
1. 7. 2014 11:45:53
Zdravím,
dokázal by mi někdo doporučit e-shop na míru? Systém máme i6 od Cybersoft (aktuálně i jejich e-shop, ale silně zastarává), propojení samozřejmě potřebujeme, v nabídce přes 100k produktů. Zvažujeme Oxyshop X5 od oxyonline, jejich předběžná cena cca 350k Kč včetně grafického zpracování, 3k měsíčně garance dostupnosti, 50k ročně maintenance.
Po delším hledáním bych jako alternativu uznal shopcentrik, ale nemám s tím vůbec žádné zkušenosti.
Poradíte? Díky.
1. 7. 2014 11:45:53
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036154
vmoravcik
verified
rating uzivatele
1. 7. 2014 12:47:14
Měl jsem na starosti vytváření eshopu od oxyshop a největší spokojenost. Cena byla cca 200k ale takřka pořád byl u nás někdo kvůli konzultaci, pomoc s nastavením shopu, nastavení kampaní, podrobné tvoření designu atd. atd. Cena je vysoká ale ten support okolo je skvělej. Takže pokud Vám ta cena nevadí, mohu doporučit.
1. 7. 2014 12:47:14
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036153
Cermart
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 7. 2014 14:51:55
Na podzim jsme řešili dodavatele řešení pro www.nausnice.cz spolu s Martinem Matějkou (www.smallcars.cz, www.martinmatejka.cz) Měli jsme připravenou nakódovanou šablonu a hledali pouze vhodný systém. Binargon vysřelil cenu 100k + 45k/rok, Shopio nabídlo řešení za 400k+, Shopcentrik tento rok řeší upgrade svého CMS. Nakonec jsem vzal Atreo.cz za cca. 125k. Cena, komunikace, systém a support fajn. Líbí se mi, že neberou jak řezníci X zakázek najednou a můžou se tak věnovat naplno 1 projektu.
1. 7. 2014 14:51:55
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036152
Já osobně mám dobré zkušenosti s firmou Binargon.cz
1. 7. 2014 14:59:37
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036151
v.stastny
verified
rating uzivatele
1. 7. 2014 16:52:31
Ještě jsme se celkem rozumně domluvili s www.easy-shop.cz. Mají solidní reference, tak uvidíme. Cenově by to mělo vyjít lépe než ten oxyshop.
1. 7. 2014 16:52:31
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036150
Koumak
verified
rating uzivatele
14. 3. 2015 16:28:06
Nechci zakládat nové téma tak to přikládám sem, máte zkušenost s tímto balíkem http://www.oxyshop.cz/ready2go ? Já z toho pochopil, že budu platit pouze měsíční paušál, nebo se platí i nějaký první obnos za vytvoření eshopu a pak až ten paušál za měsíční provoz ? Jsem v tomto neznalec. Děkuji za info.
14. 3. 2015 16:28:06
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036149
Zdravím,
prosím všechny lidi, kteří uvažují nad Oxyshopem, zapomeňte na tuto firmu a vyhněte se jí obrovským obloukem. Mluvím z vlastní zkušenosti, jedná se o velmi nespolehlivou společnost, slibují hory doly, ale realita je úplně někde jinde. Prošli jsme pronájmem Ready2Go a následně řešením na míru X5, ale přístup je všude stejný. Pořád vznikají nové a nové chyby, za které pochopitelně nemůžou. Ale kdo za to může vysvětlit nedokážou. U Ready2Go byly některé chyby považovány dokonce za vlastnost eshopu. Tato společnost nás už bohužel stála sta tisíce a rád bych upozornil na to, že pokud se pro ni rozhodnete, bude Vás to stát mnoho peněz a hlavně nervů. Zakázkové úpravy a opravy chyb trvají klidně i měsíce a pak se to ještě průměrně 2x předělává, než je všechno v pořádku.
Pokud byste chtěli na téma Oxy pohovořit, rád předám konkrétnější reference.
Přeji hezký den,
Ondřej Velička
www.dobrytextil.cz
12. 2. 2017 16:52:22
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036148
Eliska Flasarova
verified
rating uzivatele
15. 2. 2017 15:31:22
Hezký den všem,
děkujeme za příspěvky, které tu v tomto tématu padly. A to i v případě, že poslední příspěvek pana Veličky vyjadřuje nespokojenost. S panem Veličkou situaci komunikujeme a věřím, že v dalších společných krocích, které budou dle dohody probíhat, najdeme uspokojivé řešení.
Věřím také, že oXyShop je spolehlivým a správným partnerem pro e-commerce řešení. A rádi vás o tom přesvědčíme.
S přáním hezkého dne
Eliška Flasarová - oXyShop
www.oxyshop.cz
15. 2. 2017 15:31:22
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036147
DFLY
verified
rating uzivatele
2. 3. 2017 10:37:49
Hm, tak jsem se začal přiklánět k tomu, že Oxyshop vyzkoušíme, ale potom, co jsem tady četl, tak mne přešla chuť. Přesně od toho stejného se snažíme nyní utéct! Chyby, chyby, chyby, všechno udělané napůl, chyby, chyby, chyby. Něco nového se udělá, ale absolutně bez ohledu na něco, co se dělalo předtím, takže na jedné straně něco vylepšíme a na druhé straně se něco totálně rozhrabe. Nejde o peníze, ale jde to ten čas a nervy kolem toho!
-----
Pořád vznikají nové a nové chyby, za které pochopitelně nemůžou. Ale kdo za to může vysvětlit nedokážou. Zakázkové úpravy a opravy chyb trvají klidně i měsíce a pak se to ještě průměrně 2x předělává, než je všechno v pořádku.
-----
2. 3. 2017 10:37:49
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036146
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
2. 3. 2017 22:55:59
Napsal v.stastny;1102873
Ještě jsme se celkem rozumně domluvili s www.easy-shop.cz. Mají solidní reference, tak uvidíme. Cenově by to mělo vyjít lépe než ten oxyshop.
Easy Shopu a IT Studiu se zdaleka vyhněte. Svoje zkušenosti jsem popsala tady:
https://webtrh.cz/164589-rikate-eshopy-easyshopu-dobre?highlight=easy+shop a jsem moc ráda, že jsem od nich po létech trápení odešla, protože s Byznyswebem je úplně jiná spolupráce. A jak jsem teď koukala, nejsem sama, kdo jim nemůže přijít na jméno: http://www.vybrat-eshop.cz/eshop/easy-shop/recenze
E-shop jsem u nich měla od roku 2008 do roku 2015 a v posledních letech jen samé problémy. Od roku 2008 snad nepřibyly žádné funkce, ačkoliv to před uzavřením smlouvy slibovali. Za všechno platíte jak mourovatí. Vůbec nic neudělají ani neupraví zdarma. Nakonec platíte i za zcela základní věci, nové feedy (při jejich změně) apod. Způsobí vám škodu a odmítají ji nahradit. Raději si budou platit právníka jen proto, aby vám nic nedali. A pak vám zkusí napsat e-mail jako nespokojená zákaznice (která si ale nikdy nic neobjednala), která není spokojená s vaším jednáním, a která vám vyhrožuje, že vám u IT Studia nechá e-shop zavřít, protože nejednáte slušně se zákazníky (vymyšlený zástupný důvod). Jenže si jaksi zapomněli ohlídat, že z e-mailu se dá poznat, odkud byl zaslán, a shodou okolností ta IP adresa nespokojené zákaznice, která mi chtěla nechat e-shop zavřít, byla stejná jako IP adresa jejich pracovníků, kteří se mnou řešili moji nespokojenost (mohu zdokumentovat a dokázat). Takže asi tak. Bohužel koukám, že se stále snaží lapat nové ptáčky, tak jsem se rozhodla vás varovat.
2. 3. 2017 22:55:59
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036145
Eliska Flasarova
verified
rating uzivatele
5. 3. 2017 22:24:11
Hezký večer pane Líbenku,
moc ráda bych pozměnila Váš pohled. V oXyShopu maximálně pracujeme na tom, aby vše fungovalo, a když se něco nezadaří (což se může stát v jakékoliv společnosti), tak s tím pracujeme, aby se to zlepšilo. Samozřejmě chápu Váš pohled, ale zkusme si třeba zavolat, potkat se a pobavit se o tom a třeba i u nás. Můžete si sám udělat obrázek o tom, jak to u nás funguje.
S přáním hezkého večera
Eliška Flasarová - oXyShop
www.oxyshop.cz
Napsal Petr Líbenek;1368740
Hm, tak jsem se začal přiklánět k tomu, že Oxyshop vyzkoušíme, ale potom, co jsem tady četl, tak mne přešla chuť. Přesně od toho stejného se snažíme nyní utéct! Chyby, chyby, chyby, všechno udělané napůl, chyby, chyby, chyby. Něco nového se udělá, ale absolutně bez ohledu na něco, co se dělalo předtím, takže na jedné straně něco vylepšíme a na druhé straně se něco totálně rozhrabe. Nejde o peníze, ale jde to ten čas a nervy kolem toho!
-----
5. 3. 2017 22:24:11
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036144
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
5. 3. 2017 23:50:48
Momentálně se nám X5 dělá , nikdy me nenechali ve štychu a nic lepší není např. Shopcentrik nemá podporu takovou jak oxyshop a nemas v zakladu jazykové mutace ktere stoji normalne 50 tis u konkurence.
Ale zase na můj vkus drahe propojení s EET ale kompenzuje to minimalne 100x podpora.
5. 3. 2017 23:50:48
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036143
DFLY
verified
rating uzivatele
16. 3. 2017 13:27:55
Nevím, neslyšel jsem nakonec nic dobrého, na všechno se musí dlouho čekat, hotovou práci dodávají s chybami, ze kterých se snaží vykroutit atd. Není to moje zkušenost, ale reference, která mne odradila.
16. 3. 2017 13:27:55
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036142
Martin Branda
verified
rating uzivatele
21. 3. 2017 18:58:00
Dobrý den,
když tak čtu nespokojenost s ostatními systémy a chybami, rád doporučím www.shopsystem.cz , menší firma, ale o to lepší přístup a podpora. Velké chyby zde rozhodně nejsou a i malé opravují co nejrychleji to jde (vydávat to za vlastnost je už schíza). Garantují zákaznickou spokojenost, můžete oslovit i referenční shopy a zeptat se.
Eshopy na míru se stejně dělají tak, že se udržuje hlavní vývojová větev, ze které se v dané chvíli odtrhne systém (to co je teď hotovo), který se upraví. Nic se nedělá odznova, takže je to samé jako "krabice", ke které se něco "přilepí". Pouze sdílený systém má levnější podporu a budoucí vývoj v ceně, takže jedině výhoda. Záleží jak je celý systém navržený, ale někde nejsou ani složitější vlastní moduly problém, jinde nejde skoro nic.
Ohledně funkčnosti, tak není problém na tomto systému postavit i větší shop, testováno na 100k produktů (jinak vlastní server). Cena extra vývoje modulů závisí na konkrétním požadavku, jinak základní licence 79k + 4k/rok. Ale cenově budou určitě níže, než výše uvedené.
Především přístup je někde jinde. Zkuste si nezávazně demo https://www.shopsystem.cz/?demo a poptejte se ...
21. 3. 2017 18:58:00
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036141
General Sport
verified
rating uzivatele
24. 3. 2017 20:35:39
Dobrý den,
také máme e-shop na Oxyshopu pod doménou www.GeneralSport.cz. Spolupráci s OxyShopem vůbec nedoporučuji. Nejprve nám naslibovaly hory doly, díky kterým jsme podnikli mnoho investičních kroků, které jsou nám nyní naprosto k ničemu, protože jejich sliby se vůbecnevyplnily. Naší chybou bylo, že jsme si tehdejší telefonáty nenahrávaly, nedělaly zápisy z jednání a nepotvrzovali druhou stranou, protože na to nyní poukazují. Takže v prvé řadě doporučuji si vše při komunikaci s OxyShopem nahrávat a potvrzovat. A to i v případě, kdy komunikujete s nejvyšším vedením, protože od toho se ničeho nedomůžete. Naši situaci jsem chtěl řešit při osobním jednáním s panem Michálkem, jednatelem společnosti. Ten mě ale odmítl, že se mnou nemá co řešit, když je veřejně očerňuji. Že by se ale tázal po problému a snažil se ho vyřešit, beze snahy.
Když jsme začali s platformou e-shopu pracovat, tak jsme ji - samozřejmě - neznali a v daný moment jsme potřebovali více informací a rad od poskytovatele. Po telefonu nám vždy řekli, že vše se musí řešit přes HelpDesk, přes telefon s Vámi nic řešit nebudou. Tak jsme začali psát dotazy, protože návod k obsluze není a nic jiného nám prakticky nezbývalo. Oficiální vyjádření k tomu, že posíláme více než 3 dotazy denně - což je údajně průměrné množství dotazů na klienta - do HelpDesku, bylo takové, tak jsem byl provozním ředitelem, panem Šromem v telefonu - do slova a do písmene - seřván jak malý kluk, že je vytěžuji a že nám budou muset navýšit měsíční poplatek za pronájem, protože nám musí přidělit víc lidí, kteří se budou věnovat našim problémům...
S největší drzostí a arogancí ze strany OxyShopu jsem se setkal tento týden. Z Heuréky nám přišlo "nedoporučující" hodnocení ze strany zákazníka kvůli objednávce. Když jsme zjišťovali, o jakého zákazníka se jedná, zjistili jsme, že nám toto negativní hodnocení dal pracovník OxyShopu, když u nás dělal testovací objednávku. Testovací objednávka byla uskutečněna z toho důvodu, že se nám chybně odečítaly skladové zásoby z e-shopu a prováděl to pracovník e-shopu, pan Bédi. Když mu přišla z Heuréky výzva, aby tento svůj nákup ohodnotil, ohodnotil ho jako "nedoporučuji". Pochopil bych, kdyby pan Bédi opravdu nakupoval jako zákazník a byl s nákupem nespokojený kvůli zdlouhavému procesu objednávky, se zbožím, nebo s čímkoliv jiným. Ale hodnotit e-shop z pozice testera negativně, protože nyní řešíme složitý obchodní vztah, tak to je naprosto neprofesionální a podtrhuje dojem, který jsem z celého OxyShopu, pracovního týmu a jejich arogantního přístupu nabyl.
To, že jeden den nemohli zákazníci ukončit své objednávky a OxyShop nám to kompenzuje poměrově naprosto neadektávně, nebo že na hodinu nám jednou zmizelo hlavní menu, podle kterého všichni hledají produkty, nebo jednotlivé kategorie, tak to už považuji po výše uvedených zkušenostech za "drobnosti". Jejich chyba to samozřejmě nikdy není, nás to prý nikdy neomezilo a kompenzaci, nebo omluvu si nezasloužíme.
Zkrátka a dobře, naletěli jsme hezkému povídání pana Kafky. Chyba byla, že jsme si vše domluvené nepodepsali a spoléhali jsme se na "dobré slovo". S OxyShopem doporučuji nahrávat a podepisovat naprosto vše. Nejlépe se jim úplně vyhnout.
V případě zájmu o bližší informace mě neváhejte kontaktovat.
Jakub Studený
General Sport s.r.o.
776 731 049
24. 3. 2017 20:35:39
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-na-miru-oxyshop/#reply1036140
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit